Lontoonkävijät kertokaa!

• Viestiketjun aloittaja "london calling"
  • Ensimmäinen viesti
"london calling"
Lontoota tulee töllöstä tuutin täydeltä, ja matkakuume kasvaa. Mihin vuodenaikaan olisi parasta käydä (ts. vähiten ruuhkia?). Onko totta että kohtuuhintaiset hotellit ovat pääosin aika rupuisia? Mikä olisi kaupungissa sellainen must see -paikka?

Onko Lontoossa varsinaista keskustaa, vaikuttaa vain hirvittävän laajalta kaupukialueelta. Miten tuollaisesta metropolista saa hahmotettua kokonaisuutta...onnistuuko aloittelijalta metron käyttö?

Ihana paikka, suosittelen lämpimästi. Itse olin joulun alla joten ruuhkaa kyllä oli mutta ei haitannut! Palvelu pelaa joka paikassa ruuhkasta huolimatta :)

Metrosysteemin oppii todella nopeasti alkujärkytyksestä huolimatta. Yhdessä viikonlopussa oli jo varsin selvä peli :heart:
Itse aion mennä vielä monta kertaa uudestaan!

londonll
Ihana kaupunki kyllä, sinne tahtoo aina takaisin!

Metro on helppokäyttöinen, sitä ei tarvitse jännittää. Ostakaa kunnon kartta, tai esim. Lonely planetin London encounter-opas, jossa tulee mukana hyvä kaupunkikartta. Itse olen ollut Lontoossa aina talvella, mutta menkää vaikka nyt syksyllä!

Mikäli teille majoituksessa oikeasti tärkeintä on hinta ja siisteys, menkää easy hotelliin. Voin suositella sitä todella lämpimästi. Hotellissa ei tee mieli viettää aikaa, mutta nukkua ja peseytyä sielä voi vallanmainiosti. Hotelleiden kunnot on yleensä todella huonoja, ja esim. home on yleinen kaveri kylppäreissä, mutta easyhotellissa mitään tälläistä epäsiisteyttä ei ollut. Huone on _todella_ pieni (pelkkä sänky ja pieni tv seinällä, ei pöytiä tai lattiatilaa juuri ollenkaan!!+pieni kylppäri) mutta erittäin siisti ja uudehko. Älä pelästy hotellin kuvia, vaikka se pieni ja oranssi onkin :D Hinnat on meinaan todella edulliset ja sijainnit hyvät, aamiasta ei ole mutta Lontoossahan se kannattaa nauttia aina jossain pubravintoloissa mitä on joka kulmalla.

http://www.easyhotel.com/hotels/london_paddington.html

"vieras"
Syksyllä on paras aika mennä Lontooseen - ilmat eivät ehkä ole parhaasta päästä, mutta voin taata, että ei ole ruuhkaksi asti turisteja... kävin itse pari vuotta sitten syksyllä, ja taksikuskikin sanoi, että osasittepa valita parhaan ajan lomailuun. Ei ollut nähtävyyksissä isoja jonoja, kun ruuhkasesongit ajoittuvat yleensä kesälle ja talvelle.

Yhteistyössä