Hakutulokset

  1. I

    ~TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HEINÄKUUSSA 2010 ~

    Aurinkoista kesää täältä kainuusta, ajattelinpa ilmoitaa, että hengissä ollaan ja hyvin voidaan täälläkin. Joka päivä käyn kyllä kuulumisianne lukemassa, mutta tuntuu että noiden touhuajien kanssa on aina niin hektistä tämä elämä, ettei jouda kirjoittamaan. Ulkona ollaan oltu paljon...
  2. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TOUKOKUUSSA 2010

    sarbba ikävää tollanen, mut nää meidän Kajaanin lääkärit tiedetään. Suosittelen, että jos on voimia niin ottakaa itse yhteyttä Ouluun...
  3. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TOUKOKUUSSA 2010

    Moi kaikille, :wave: täällä ollaan edelleen hengissä ja jonkin sortin voimissakin. Aika menee kuin siivillä noiden kahden touhupepun touhuja seuratessa. Pikkumuorillakin on ikää jo 8½kk, seisoo hienosti yhden käden varassa tukeavasten, samalla tanssahdellen. Osaa sanoa "ooooi" samalla kättä...
  4. I

    Kajaanilaisia äitejä?

    Haloo, missäs kaikki luuraa... joko alkas olla flunssat yms. ohi.. voitas jonkinmoista tapaamista suunnitella??? Vai onko kukaan enää kiinnostunut? :wave:
  5. I

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    Carmen :hug: pois tuollaiset huono äiti-ajattelut, sinä olet paras äiti lapsillesi. Ei kai se äidin vika ole jos lapsi ei nuku, me äidit siitä väsytään, mutta meidän vika se ei ole!!!! Minusta kuulostaa, että olet yrittänyt todella paljon. Ei meidän neitikään päivällä nuku enimmillään sen...
  6. I

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    moi, ja hyvää alkanutta vuotta kaikille. Muistaneeko kukaan minua, mutta ilmoittelen silti meidänkin perheen olevan edelleen täysissä voimissa.. e Jätkis kasvaa ja kehittyy hurinalla, paitsi ettei sanoja tule. Lieneekö kieli jäänyt kantapäiden alle? Ulkona tekee lumitöitä kuin vanhatekijä...
  7. I

    Kajaanilaisia äitejä?

    :wave: täällä vilkuttelee vielä yks Kajaanilainen. Laajankankaalla asustelen ja lapset ovat 16v, 13v, 1v5kk ja 2½kk, järjestyksessä poika, tyttö, poika ja tyttö. :heart:
  8. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA 2009

    Moit täältä takavasemmalta, ensinnäkin onnea Carmen ja Naukuri :flower:. Oma elämä kahden pienen kanssa on lähtenyt käyntiin alun takeltelun ja opettelun jälkeen hyvin. Äiti edelleen täyspäisten kirjoissa (ainakin omasta mielestään) vaikka muistin on kyllä mennyt :D Jätkän...
  9. I

    Puuttuva napasuoni rakenneultrassa?

    Moi, meidän esikoisella todettiin kaksisuoninen napanuora rakenneultrassa. Kävimme viikkolla 28 kasvukontrollissa, jolloin lääkäri totesi kasvun olevan noin viikon jäljessä "normaalista". Hän arvioi syntymäpainoksi laskettuna aikana noin 3-3,2 kg. Rv 36 olimme seuraavassa ultrassa, jossa...
  10. I

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    :wave: Moiks, enpä ole minäkään tänne saanut monta kertaa kirjoiteltua, mutta lukemassa päivittäin käyn. Meille syntyi tyttö ma 10.8. klo 23.35. painoa 3960g, pituus 50cm ja pipo 35cm. Neiti syntyi rv 39+0. Synnytys oli tosi helppo ja nopea, kestoltaan 4h32min josta ponnistusvaihetta...
  11. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA 2009

    :heart: Tyttö syntyi :heart: Eli Jepestä tuli isoveli 10.8. klo 23.35. Neidin mitat olivat pituus 50cm, paino 3,960g ja pipo 35cm. Neiti siis syntyi rv39+0, sairaalassa kerettiin olla kaksi tuntia ennen kuin neiti oli jo maailmassa. synnytyksen kesto 4h32min, josta ponnistusvaihe 3min...
  12. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA 2009

    Naukuri eipä etuilla, minä ensin minä ensin B) Suppareita, kipeitä sellaisia tullu pari päivää, säännöllisen epäsäännöllisesti ja tän päivän sellasta veristä vuotoa, jospa siellä paikat alkas aueta.... Toivottavasti älyän ajoissa lähteä synnärille, onneksi ei oo ku 5min matka... Iina rv39+0
  13. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA 2009

    Hellou :wave: , täällä kärvistellään, hikihikihiki ja kylppäri vielä tän viikon rempassa :headwall: Ihana huomata, että muissakin perheissä on hetkellisesti kiukuttelevia, itsepäisiä vuosikkaita. Välillä on jo alkanu epäilyttää kui mä jaksan ton kiukkukaalepin kans ku vauvaki syntyy...
  14. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HEINÄKUUSSA

    Repa onnea uutisesta.. Kuinkas moni toukotuhisija vm. 2008 onkaan jo saamassa pikkusisaruksen, aikasta moni...ihanaa :heart: Minä eilen aloitin vauvan vaatteiden pesun, nyt narulla roikkuu harsoja. Pitäs varmaan jotakin vaaleanpunaista tilata/ostaa ettei tuu ihan traumoja pikkuselle...
  15. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HEINÄKUUSSA

    :wave: Heipä hei, täällä yksi väsymyt mamma ilmoittelee hengissä olostaan. Juhannuksena muutettiin sitten tänne uuteen asuntoon, ei kivaa hommaa masun kanss. Edelleen on osa tavaroista autuaasti laatikoissa varastossa ja autotallisssa. Kylppäriremppakin kusi sitt kintuille, tällä hetkellä...
  16. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 KESÄKUUSSA

    Heipä hei täältäkin, kaiken tohinan keskeltä ilmoittelen meidän sakistakin. Jätkis täytti vuoden, neuvolassa kaikki hyvin. Kasvua tasasesti, mitat 10,510kg, 79,5cm ja 46,7cm (3,685kg, 51cm ja 35cm) Kehityksessä kaikki ok, jätkishän lähti kävelemään 9½kk:n iässä, nyt juostaan, potkastaan...
  17. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TOUKOKUUSSA

    "Jeppe" kiittää ja kumartaa. Palaamme linjoille iltapäivällä 1v neuvolan jälkeen kertomean kuulumisia, sekä jätkän että masuneidin. Iina, jätkis 1v ja masu 28+3
  18. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    Merika minä olen kotona ja työnhakijana. Ekoja liitonrahoja tässä odotellu nelisen viikkoa :/ Minullahan ei silleen oo pelkoa ett joku töihin ottas tän mahan kanss :whistle: :whistle: Yhessä haastattelussa kävin heti alussa, mutt ylläripylläri eivät valinneet minua, eihän ne voinu suoraan...
  19. I

    TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

    Mullakin vielä toinen sokerinrasitus edessä, just tän pcon takia. Ekassa oli ihan normaalit arvot, toivottavasti toisessakin. Onko kenelläkään kokemusta/tietoa tosta kaksisuonisesta napanuorasta??? Jotenki kuitenki takoo takaraivossa, ett mitenhän se vaikuttaa :/ Kurpitsa voihan se olla...
  20. I

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

    Heipä hei, listahiljainenkin koettaa aktivoitua. Lueskelemassa tulee käytyä useamman kerran päivässä, mutta kirjoittaminen on jäänyt. Koetan ottaa itseäni niskasta kiinni ko. asian suhteen. Eilen oli sitten itsellä rakenneultra vauva vastasi kooltaan viikkoja ja kaikki näkyviltä osilta...

Yhteistyössä