TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

Just kun eilen voivottelin, että missä on minun pieni vauva, niin.. eiköhän tänään tipahtanut postilaatikosta kysely. Mihin haluan Eevan kouluun! Tällä alueella saa valita kahdesta, mutta en mä ajatellut että ne sentään 6 vuotta etukäteen haluaa asiaa udella. Kävi mielessä, että mitä jos oon tosi pihalla ja aika mennyt tosi nopeasti ja nyt onkin jo vuosi 2014. :LOL:

Summer, mites teidän ens viikon ohjelma? Jos me vaikka tiistaina tai keskiviikkona käytäis kylässä? En jotenkin tajunnut että tässä on ihan pian pääsiäinen ja kaikkea, ei kyllä nyt loppuviikosta ehditä. Ja saatte tekin sit ihan rauhassa perheen kesken viettää lomaa. :)

Onko täällä jotenkin tosi hiljaista vai kuvittelenko vaan?

Italiasta vieläkään kuulunut mitään, stressaa.
 
Työttömäks ilmoittautuminen Mä en sais varmaan mitään jos työttämäks ilmoittautuisin. Mies tienaa siihen nähden ihan liikaa (ei tietty yhtään huono asia muuten... :D ) enkä tähän ikään ole normaalia kokopäivä duunia tehny et se työssäolo jutska täyttys...

Marmotta :hug: Todella ikävää vaan odotella tollaista tietoa... :hug:

Merika Pääsiäisenä leivon varmasti rahkapiirakkaa. Parasta on ehdottomasti suklaamunat :p
 
Merika minä olen kotona ja työnhakijana. Ekoja liitonrahoja tässä odotellu nelisen viikkoa :/ Minullahan ei silleen oo pelkoa ett joku töihin ottas tän mahan kanss :whistle: :whistle: Yhessä haastattelussa kävin heti alussa, mutt ylläripylläri eivät valinneet minua, eihän ne voinu suoraan sanoa ett raskaudesta johtu =) Heinäkuussa sitten taas äippälomalle.

Tänään pitäs leipoa rahkapiirakkaa, njam njam.

Hyvät pääsiäiset kaikille!!
 
Heissuli taas...

Yöraportti: Meni siinä kiehnätessä...nukutus oli haasteellinen,ensin yritti mies ja sit minä...1.5h meni kun poika vaan kiipeili yms |O Sitä se heti teettää kun on vaan yhet päikyt ja valvoo liikaa yöunia kohti. Mitään pidempiä valvomisia ei onneks ollut.

Just hain pojan päikyiltä kun heräs kesken unien...jotain jyrää tossa meidän talon edustalla,karsee meteli....että otttaa kupoliin. No onneks poika tuntuu olevan ihan ok,nukkuupi sit iltapäiväst enempi,ellei noi samaiset idiootit jyrää vielä silloinkin tuossa :kieh:

Marmotta,Toivottavasti kuulet ystävästäs pian :hug:

Piti jotain muutakin kommentoida,mut en muista mitään kun omanapa niin läheinen... :ashamed:

Ainiin,Majj,Hienoo ettei sit mitään refluksia :wave:
 
No voi ei Marmotta :| Ajattelin kanssa heti että onkohan sulla tuttuja siellä. Toivottavasti toinenkin olis kunnossa! Ei meillä mitään ens vkolla ole. Tulkaa vaan ja mekin voidaan kävästä siellä jos on helpompi. Sinänsä hauska, että teillä on jo kyselty Eevan kouluun menoa....kun Kasperi on kuitenkin 6v ja meille ei ole tullut mitään lappua =)

Merika, mä oon nyt viikon ollut liiton rahoilla. Katotaan miten käy....töitä ei pitäis pahemmin olla ja en itestäni ilmottele mihinkään työnantajille suoraan ja toivon että työkkärin listoilla roikun pitkään. Mutta ei huolta sinänsä, jos kieltäydyn työstä ja napsahtaa karenssi, niin oon oikeutettu kotihoidontukeen silti......että sitten palaan vaan samoille rahoille ku aikasemmin. Katotaan miten käy.

Birdie, mähän tuon Pepin sinne jkylään kuvaukseen, kun oli paljon parempi tarjous kun täällä....
 
Marmotta Toivottavasti kuulet pian ystävästäsi. Toivotaan, että hän on turvassa. :hug:

majj Toivottavasti syy J:n hengenahdistukseen selviää pian. :hug:

Jessi heräs jo seiskalta ja olikin heti herätessään väsynyt. Millään ei suostunu jatkaan unia :( .
Laitoinkin tuntia normaalia aikasemmin neidin päikkäreille. Toivottavasti nyt nukkuu niin, että jaksaa touhuta. Melkosta kitinää oli aamupäivä. Mutta oppi neiti menemään ite istumaan seisoma-asennosta :D. Jiihaa, sieltä se itsesuojeluvaisto taitaa kehittyä. Ennen päästi vain irti, nyt laskeutuu hienosti :).
 
summer: mistä otatte ne kuvat? Laita vaikka yv:nä teidän saama tarjous jos et halua palstalla mainostaa.. Mun saamat tarjoukset oli 90 luokkaa.. ja kotona kuvaisivat.

jätetäänkin mammakahvit välistä. Ei viitti viedä räkästä lasta sinne.. Mutta kirpparille ja asioille ajattelin lähteä. Ei viitti neljättä päivää putkeen kotona viettää.
 
Tere taas!

Enpä tiedä tästä meidän yhdet päiväunet- kokeilusta, mutta pakko kai siihen rytmiin on väkisin vääntäydyttävä - ei meinaan pimu suostunut aamulla nukahtamaan! :headwall: Eilen siis meni homma persiilleen - Nea nukkui vaan reilun tunnin eikä sillä vaan voi pärjätä -ja kun tänään ajattelin palata vanhaan kaksiin uniin niin ei sitten suostu nukahtamaan. Voihan perä sanon mä :kieh:

Eli meillä olisi marimintin ja naukurin kanssa ihan sama meininki, jos nyt nukkuisi kivat päikyt, koska mun haaveissa tämä päivä menisi näin...

06:30 typy heräsi, sai aamumaidon
08 aamupuuro (ei tosin kelvannut, joten korvattiin tänään jugurtilla ja soseella B) )
11 lounas (ihmettelin miten sapuskaa saa vaan lapata suuhun, kunnes tajusin, että Nea on niin väsynyt, ettei jaksa edes niellä!! Lopulta sylki sit aina kauheen satsin ulos...)
11:30 päikyt .... jos nukkuu hyvin, väh.2h, niin sitten päivä etenisi näin:
14 välipala
16:30 päivällinen
19 iltapuuro
20 nukkumaan

Ennen siis muuten sama rytmi, mutta 1. päikyt oli 9-11 ja tokat 15-16. Saa nyt nähdä miten menee, mutta oli tosiaan niin väsynyt tossa lounaalla, että ei lasta noin kauaa voi pitää hereillä :ashamed: Eri asia, jos nukkuisi tunnin pidempää niin sit..

Pääsiäisherkuista ei oikein maistu mikään :/ Kinder- munatkin maistuvat nyt aikuisena niin hemmetin makealle, ettei niitäkään viitsi syödä. Mämmiä en kyllä söisi, vaikka mikä olisi - anteeksi vaan sen herkun ystävät :whistle: Pashaa tekisi mieli kokeilla tehdä, mutta enpä taida jaksaa kun mies ei ainakaan sellasen päälle perusta.

Kuratöppöset kiinnostaa täälläkin, joten paas laittaen infoa Edla :D

Mä kävin lauantaina kampaajalla ja kaikista miljoonista ohjeista ja varoituksista huolimatta se perukula meni ja pilas mun hiukset :headwall: :kieh: :ashamed: Luonnostaan melkein mustaa tukkaa pitää vaalentaa aika lailla kieli keskellä suuta ja jos jotain kikkoja on joskus keksitty niin niissä kannattaisi pitäytyä. Luuli vaan tämä(kin) kampaaja taidoistaan vähän liikoja eikä sitten uskonut mua - ja minä annoin periksi hänen kokeiluilleen :/ Lopputulos on nyt sitten viehkeä oranssin sävyinen "vaalennus" tyyliin venäläinen katuhuora :kieh: Torstaina menen uudestaan samalle puoskarille ja hän koittaa korjata töppäilyjään, mutta olen vakavasti miettinyt, että pyydän vetämään ruskean sävyn päälle ja menen jonnekin muualle sitten vaalennukseen. V***tuttaa vaan vietävästi, kun vuosien vaalennus urakka valui hetkessä viemäriin... Olenkin ollut aiheesta niin maassa, että välillä vaan itken ja välillä raivoan :| Ai miten niin hormonit vähän vie naista :whistle:

Jospa sitä menisi siivoamaan Nean lounaan jälkiä lattioilta - sapuskaa taitaa välillä olla enemmän pitkin kämppää kuin neidin mahassa :/
 
Carmen Tuo yksiin uniin siirtyminen on kyllä aikoimoista :/ . Ei meilläkään heti kerrasta lähteny homma pelaamaan kunnolla. Jos Nea alkaa herätä jo klo6.30, niin kokeile tarjota ruoka jo 10.30. Sitten nukkumaan. Päiväunta voi silti riittää ihan hyvin, kun jaksaa syödä masunsakin täyteen ennen sitä. Voimia unitaisteluun :hug: ja toinen :hug: epäonnistuneesta kampaamoreissusta!

kuratöppöset Ei oo tullut koskaan vastaan...edes päiväkotityön aikana :/ . Näppärää, jos semmosiakin on. Just mietin, että tässä saa kohta alkaa ostella neidille urakalla kenkiä...kumpparit, jotku kesäisemmät kengät jne. Ja rahaa palaa!!! :eek:
 
marimint Samaa mietin noista kengistä minäkin: ensin ostin Eccon ensikengät 70e, sitten kumpparit 20e ja nyt tajusin, että pimu tarvii vielä sandaalitkin ja nekin sit kai ostan Eccoa 65e :eek: Ja miten kauan mahtaa popot mennä???? Hoh, miten kallista lystiä!

Mutta hei: nyt pinoon vauvoille maistuvat, itsetehdyt ruoat!! Saisi vähän laajennettua tätä ruokarepertuaaria.. Voin aloittaa jakamalla ohjeen

Helppo kalakeitto 8:lle

1,4l vettä
2 suolatonta kasvisliemikuutiota
2 pss (a 400g) peruna-purjo- pakastesekoitusta
1 pkt (a 400g) seitiä
1 pss (a 200g) baby porkkanoita
valkopippuria
tilliä
maustepippureita
(kermaa ja voita)

1. Lisää kiehuvaan ja maustettuun veteen jäiset vihannekset ja kohmeinen, kuutioitu seiti.
2. Anna kiehua 15min.
3. Mausta halutessa kermalla ja voilla.

Helppoa ja nopeaa! =)
 
Carmen: Mulla on ollut kuukautiset viimeeksi helmikuun alussa :whistle: ( enkä siis imetä enään ) raskaustestinkin ehdin tekemään viime viikolla mutta negatiivistä näytti mutta eipä siltiä tätiä ole näkynyt vielä! :D Että täältä et ainakaan niitä vauva-uutisia saa, mutta jospa täällä joku muu tulis kertoon ! :p

Kirjottakaas jotain rahka ohjeita! :p

Pääsiäis herkut: Mämmiä en voi minäkään sietää :x mut suklaa kyl maistuu! :p
 
Summer, se Koskenpään ja Kosken koulun raja menee Valkealuomen risteyksessä, että kai teiltä sit automaattisesti laitetaan Koskenpäälle. Tässä mäessä on aina saanut valita kumpaan menee kun molempiin on ihan sama matka, kai ne haluaa vähän tietää tulevaisuudesta sitten että kuinka moni tästä olis menossa ja kumpaan suuntaan. Tosin eihän me tässä enää asuta kun Eeva menee kouluun (toivottavasti ei!!), mutta jos asuttaiskin niin mä luulen että vähemmistössä oltais Koskenpään koulun kanssa ja passittaisivat Koskelle kuitenkin, tuskin yhdelle lapselle aletaan taksikyytiä toiseen suuntaan järjestämään.

Pääsiäisherkut menee kaikki. Pasha on vaan niin raskasta että yritän vältellä, syön aina liikaa ja sit tulee paha olo. Macaron-leivokset on kuulunut pääsiäiseen meillä aina, tein ekan koesatsin eilen. Ihan prseelleenhän ne meni.

Rahkaa tein just kun löysin kaapista pussin Marianne Crushia. Siis ihan perusrahka, purkki kermavaahtoa ja toinen purkki maitorahkaa, jonkin verran sokeria ja sitten ne karkkimurut. Nam.
 
Meillä' noi yhdet unet katuu siihen että herralle ei tee hyvää valvoo jostain kahdesta lähtien...pitäs nukkuu ainakin kolmeen. Kyllähän toi näennäisesti jaksaa...mut on sit ihan ylikierroksilla unille laitettaessa... ja tuntuu et just silloin on aina yökin levottomampi mitä yleensä. Nooh,saapi nähä jos kohta jaksais hiukan enempi valvoo aamusta,et sais yhden pintaan unille,niin sit onnistuis..meillä käy nimittäin päikkyjenkin kanssa niin et jää lyhyiks jos väkisin valvottaa...

Pääsiäisherkut,Opin raskaana ollessa oikein tykkäämään mämmistä,viimeks vedinkin koko 700g roven yksinäni kahdessa päivässä :LOL: Nyt riittäs sellanen 200g :p Pasha on vähän niin ja näin,mielummin rahkaa... lammas hyvin tehtynä olis bueno,mut ei jaksa itelleen värkätä,mies ei syö.

Täällä ei oo edelleenkään ees menkkoja saati vauvauutisia :D

Carmen,Hyvät kampaajat on tosi harvassa... vaikka niitä muuten on pilvin pimein,ikävä että pääs tuhoomaan sun karvat :hug:
 
Marmotta, ainakin kaikki muut lapset mitä tossa asuu menee koskelle kouluun...siinä sun sukulaisen talon takana mikä talo on, niin siinä ne on saanut päättää....ja mä kyllä koitan saada kasperin koskelle. Onpas hyvä kun tuli puhe, niin voisin alkaa jo kohta kysellä vaikka vielä aikaa onkin. Sillä on kuitenkin kaikki kaverit koskelta ja siellä ollut aina hoidossa ja olis muutenkin tosi hankalaa.....
 
Täällä ollaan ahkerasti lueskeltu taustalla :wave: .. kirjoittaminen taas vaan jäänyt, kun aina tähän hommaan ryhtyessään kuuluu parvekkeelta vaativa "MMMMMMMMÄÄÄÄÄ". Ei puhettakaan, että koneelle pääsisi YHTÄÄN pojan ollessa läsnä, on niin tämän koneen perään, että ei tosikaan.

Marmotta minullekin tuli mieleen tuosta Italian järistyksestä, toivottavasti pian kuulet uutisia sieltä ! :hug:

Päivärytmistä olitte jutelleet, meillä abot näin mennään:

7.40 herää poika meidän välistä, puskee ja kierii siinä puolisen tuntia meitä hereille.. Tisumaidon saa siinä sängyssä hörppiä heti.

8.30 vaipanvaihdon kautta aamupalalle. Annan nykyään turkkilaista, maustamatonta jugurttia.. 2dl + hedelmäsosetta sekaan. Aamupuuro oli semmoista tökkimistä, että en viitsi Luukasta sillä enää kiusata, tuo jugurtti kuitenkin maistuu niin paljon paremmin, mikä on meidän laihelille hyvä juttu!

9-10 aikaan mennään olkkariin leikkimään ja katsellaan Mikki Hiiren Kerhotaloa. Ne laulut on pop, muuten ei niinkään seuraa.

10-10.30 välillä menee unille parvekkeelle ja nukkuu mitä tahansa 40 minuutin ja 2 tunnin väliltä..

n. 12.30 on liharuoka. Pieni pilttipurkillinen menee.. ja Maitoa.

14.30 on toisten päikkyjen aika, taas mitä tahansa 40 minuutin ja kahden tunnin väliltä.

17 toisen ruuan aika, maitoa.

17.22 on meilläkin PikkuKakkosen aika, tunnari on nähtävä.Alkaa jo nauramaan kun pelkkä pikkukakkosen pöllö ilmestyy ruutuun. Aika kivasti seuraa muutenkin pikkukakkosta. Osaavat selvästi asiansa ja tehdä lapsiin hyvin vetoavan ääni-värimaiseman :) !

19 on iltapuuro ja maitoa, sen jälkeen alkaa ilmakylpyhetki.

19.30 salkkareitten tunnari :D (meidän isi on äänialalla, joten ei ole tainnut kamalan kauaksi omena puusta napsahtaa..)

20 yövaippa ja yöpuku päälle ja tisun kautta omaan sänkyyn ja mamman yörumba voi alkaa....

Tosiaan, Luukas nukahti ennen NIIN nätisti itsekseen sänkyyn, mutta ei enää.. pitää seisoa ja yrittää vaikka mitä ja on taputeltava uneen saakka. Joskus hoituu vartissa, joskus menee 45 minuuttia.. Nyt alkanut tuo vartti riittämään useammin. Pari viikkoa sitten nukkui puolille öin sängyssään ennen kuin huuteli meidän viereen.. Nyt alkaa jo kymmeneltä huutelu. Viereen rauhoittuu aika kivasti..

Olen miettinyt että Luukaksella on nyt ilmeisesti pamahtanut tuo eroahdistus kunnolla päälle.. Näkyvistä jos lähtee niin parku alkaa ja perään ryömii hirmuvauhdilla. Tarkistelee selvästi vähän väliä hereillä ollessaan, että onhan mamma täsmälleen samassa paikassa kuin hetkeä aiemmin ja tulee tankkailemaan läheisyyttä aina aika ajoin ja tissille myös =) .

Hei, semmoinen tuli tässä vielä mieleeni, että minkä merkkisiä ovat nuo suolattomat liemikuutiot? Pitää semmoisia meillekin saada! :)
 
Oltiin sit naukurin kanssa kaffella ja mukavaa oli. Lapsilla oli heti yhteinen sävel ja vähän käsi kädessäkin siinä rattaissaan istuskelivat :heart: Otetaan sitten uusiks ku Hemuli ja Vilmakin on mukana peleissä :)

Kuratöppöset on sellaiset kumiset Rukan töppöset, ihan samalla idealla kuin kurarukkaset eli se kuminauhaneppari-systeemi. Kevyt pieni toppaus sisällä. Tarkoitettu juuri näille konttaajille jotka eivät vielä kävele, mut menojalkaa pihalla vipattais :) Etolasta ostin ja tarjoushinta oli 8,90?.

Carmen,
voi ei sun hiusten puolesta :( :hug: Mulla on kerran vaalennuksessa tullu vihreeks latvat :eek: Joo, ei ollu itku kaukana sillon vaiks en raskaana ollukkaan mut puoleen väliin selkää olevat hiukset leikattiin sitten korvien korkeudelle. Itkettää vieläkin ku ajattelee :'( Olisit pyytäny rahat takasin ja ettiny uuden paikan.

Vauvauutisia, juu täällä ei oo, eikä tuukaan -ei ainakaan enää tän vuoden puolella.

Pääsiäisherkut, sama juttu ku Repallakin et mämmi löyty viime pääsiäisenä :D ja joo, pashastakin tykkään tosin ilman rusinoita kiitos :).

Viime yö meni meillä hyvin :) Taidettiin keksiä illalla mikä mätti noissa öissä.... niinkin yksinkertainen ratkaisu unipussi. Viime viikolla likaantu unipussi ja laitoin sen pyykkikoriin. Illalla sit alettiin tosissaan miettii et missä mättää ja mies sit heitti ilmoille ton pussiasian. Siinä sit mietittiin ja tultiin tulokseen et jos se tuokin neidille turvallisuuden tunnetta olla siinä pussissa, kuitenkin viimesen reilut puol vuotta siinä nukkunu, ni voiskohan se olla ratkasu. No sit mä aloin peseen sitä ja kuivuri kuivas ja tyttö siihen nukkumaan ja yö oli normaali :D Että voikin äiti olla tyhmä :headwall:

Sit eilen käytiin kaupassa ja ostin puuroja tetroissa ja sit yhtä lajia oli neljä... Näppärä myyjähän sitten löi neljän sijasta 64 kappaletta :whistle: Hinnaksi 37 ja risat.... jep jep, olkaas varovaisia. Onneks älysin kattoo kuitin et missä mättää :) ja sit vielä infon täti ku mentiin sinne selvittää ni yritti pimittää sen yhden puuropurkin josta otti sen koodin. Mies joutu kyseleen vielä perään :D Kyllä ne kaikella tavoin yritti huijata meitä :LOL:

Jahas, nyt pyykinpesuun... taas :(
 
Carmen täällä ei ole edes menkkoja kuulunut :D olis kiva jos tulisivat vaikka en mä niitä kaipaa.

matami mä oon onnellisesti töissä enkä mistään hinnasta jäis kotiin :D mut yhdellä tutulla kohta toi tilanne-ei kyllä kuulu liittoon-mut kait työttömätkin saa enemmän kun kotiäidit - ja toki hän haluis sit töitä-mut alalta hankala löytää. Mietin vaan et on tosiaan tuo vaihtoehto sen lisäks et olis kotihoidontuella.

Meidän päivä:

Herää 8.30-9.30 (tissittelyä, jos olen kotona)
Aamupala puuro ennen 10.00 + maitoa
päikkärit 11-14.00 (2-3h)
Lounas 14.00
Välipala 16.00 (tarjotaan uudelleen lounasta jos ei ole maistunut aikaisemmin)
toiset päikkärit n.16.30-17.00 nukkumaan nukkuu noin 1,5h
Päivällinen kun herää
iltapala puuroa 20.00
Nukkumaan 21.00 -22.00 riippuen miten nukkunut päikkäreitä.

tissitellään pitkin päivää kun olen kotosalla ja muutenkin tarjotaan välillä välipaloja jos ruoka ei uppoa. Puurot menee aina.

Neiti on ihan väsy -pitää pakata henet pihalle.



:wave:
 
Merika...juu olet töissä :D ....miä en muista mitää apuvaaaaa :ashamed: !!!

Carmen....jos hiukset on pilalla, pyydä rahat takaisin....nuo käsittelyt kuluttavat hiuksia kummiskin aika paljon :( ...toivotaan, et toisella kertaa onnistuu :hug: ...miä oon hirmu tarkka hiuksista...itse kyllä saatan pilata värjäyksilläni....mut auta armias jos joku kampaaja sählää :kieh: ;) !!!!

pääsiäisherkut...söin just mämmii...ja se öklötti :eek: .....tykkään yleensä mämmistä...nyt oli kamalan makeeta...muukin makea on alkanut maistuu pahalle :eek: ....jos en olis takuu varma, etten ole raskaana...epäilisin kyl sitä ;) ....menkkoja ei oo näkynyt vielä...taitaa tulla vaihdevuodet iän puolesta |O !!!!
 
Ruoka-ohje Parhaimmaksi on osoittautunut "lumiperunakone" eli sellainen perunaprässi. Laitan prässin läpi mitä milloinkin muu perhekin syö - ei tarvi mitään mausteita ja muita miettiä - saa helposti maistuvia ruokia.

Carmen Noi voi himpura sun kampaajatuuria - on vähän samanlaisia kokemuksia...toissa keväänä menin kampaajalla "tyvivaalennukseen", mömmö näytti vedyltä ja sitä se olikin.....hiukset olivat tosi karmeet, vetyblondatut - elottomat ohrat. Sellasta sattuu. Juttelit noista kenkien ostamisista - kalliiksi tosiaan tulee, kun yksillä ei pärjää millään, tosin noi sandaalit voi korvata myöskin kangaskengillä. Tosin aikoinaan tuli ostettua kangastennareiksi Supergat, että siinä meni ns.säästö. Ostin vaan siksi kun on mukavat jalassa ja hengittävät hyvin eikä kaikk kivet ja muurahaiset pakkaa sit helteillä ekaks sisään.

Hyvä vinkki nuo kuratossut! Kiitoksia ken sen laittoikin. Eilen jumpparyhmästä yks mamma just sano, että laita pussit vaan jalkaan ja kiinnitä teipillä (tee se itse kuratossut) - hih.

Lueskelin noita päivärytmejä, aika samanlaisia ovat kaikilla. Unet vaihtelee paljon ja hyvä niin. Kotihoidon parhaita puolia kun voi elää lapsen & oman rytmin mukaisesti asioita. Mitään ei tarvitse väkisin vääntää. Otetaan siis rennosti, ne kenellä on mahkuja olla kotona taaperoiden kanssa. Tukka takussa aamusta iltaan ;) i love it
 
Miä en jaksanut kirjoittaa meidän päivärytmejä ( laiska )...meillä vähän vaihtelee päivän mukaan, yleensä herätään 7-8 ja nukkuun mennään 21.00-22.00...siinä välis yhdet/kahdet unet...ja syödäänkin joskus jotain :D ...meillä tuo syöminen on sellaista naposteluu...vähän niinkuin äitilläkin :whistle: ....juu se etu on koton olos, ettei tarvii kellon tarkkoi aikatauluja...ihanata =) !!
 
Siis ette vitsit usko tätä!

Mä sain tänään tietää et mun äitini äiti on kuollut kaksi kuukautta sitten! Ei kutsua hautajaisiin eikä tieto ole saavuttanut mua eikä mun sisaruksia :eek: Siis että mä kiehun täällä! On ollut eripuraa äidin sisarusten kanssa mutta ei sentään äidinäidin kanssa. Ni nyt sitten nää jättivät meille kertomatta koko asian, hemmetti sentään! Siis törkeetä. Että mä kiehun!
 
edla: no voi kurja :( osaanottoni. kurjaa ku eivät sulle tietoa laittaneet.. :(

mämmi: yksi kuppi menee ehkä pääsiäisenä.. ei pahaa..mut ei mikään herkkukaan. mut hyvää kerman ja sokerin kans. =)

keski-suomen treffeistä: jos jyväskylän suuntaan ootte tekemäs niin voisin mukaan tulla myös. =)

myö ukon kans haaveillaan tuurin reissua lauantaina..jos veis noi isommat hoitoon ja ottais pojan mukaan. tosin mummo kinusi et jätettäis kaikki jos lähdettäisiin..oon vaan niin huono jättämään tuota poikaa... :ashamed: toisaalta toi auto matka hirvittää kun ton pravuuri ei oo toi penkissä pitkää matkaa istuminen..mut saapi nähdä innostuuko sitä edes lähtemään sit. :|

meillä on tasan kaksi viikkoa 1v bileisiin..meinasin aikast pieneen jättää ne ku on tauteja liikkeellä niin paljon. jos kummit ja mummit kävis vaan. ku eihän toi niistä ymmärrä vielä ite. =)
ja kuviin pitäisi viedä kans. ja ottaa noista kaikista apinoista potretti kans. ku meille ei enempää mukeloita tuu niin voipi samojen raamien sisään laittaa. =)

mut nyt sitruunarahkapiirakkaa vääntämään.... :p
 

Yhteistyössä