Hakutulokset

  1. A

    osaako muiden 1.2v jo sanoja ja kuinka paljon?

    meillä (heinäkuinen) ei puhu mitään, mutta oppi sanoon pappa, tarkoittamatta pappaa. tavuilla puhuu: na=napa, ke=kello kä=käpy osaa osottaa lampun ja kellon. tykkää lukea silti kirjaa. Ymmärtää todella hyvin, vaan ei osaa puhua, ilmaisee kyllä tahtoaa.
  2. A

    1v3kk vanhan yölliset heräilyt - apua kaivataan!

    Hei. Tää on mun vastaus jostain aikasemmasta ketjusta. Auttoi meillä täydellisesti. vastaanpa minäkin. Eli mulla kaks lasta ja tää vanhempi, kolmevuotias on saanu kauheita (=KAUHEITA) itkukohtauksia öisin noin yks vuotiaasta lähtien. Arvaatte, että univelkaa piisaa, kun kohtaukset on tullu...
  3. A

    Erikoisia nimiä?

    Eipä nyt niin harvinainen, mutta poika on Jarkko. Hänen syntymävuonnaan kastettiin 51 Jarkkoa, kun taas Juliaa kastettiin jo 500.
  4. A

    heinäkuiset 2005

    Hei vaan hei!! meillä ei purkit kelpaa tytölle, eikä niitä ole tarjottukaan kuin hätätilassa, eli kiireessä tai reissussa. Hampaita edelleen vain kolme, mutta ihme kyllä tyttö on syönyt ihan kaikkea jo ilman yhtäkään hammasta. Ikenillä rastoi pehmeää ruisleipääkin ja paloja sai irti ja niitä...
  5. A

    heinäkuiset 2005

    :wave: Moikka Pilivili, tervetuloa joukkoon!! Meidän heinis sai perjantaina sen kolmannen hampaan. Ylös eka siis. Nyt on hampaita narskuteltu kovasti yhteen ja sitä kautte näytetään kiukuselta. Isoveli oli siellä labrassa tänään ja kova itku tuli kun laitettiin käteen se puristin. Isillä ja...
  6. A

    Mahdottomat raivarit yöllä!!

    Meillä auttoi tää... kopsasin sen jostain aiemmasta ketjusta... Otsikko: VS: Yölliset itkukohtaukset??? vastaanpa minäkin. Eli mulla kaks lasta ja tää vanhempi, kolmevuotias on saanu kauheita (=KAUHEITA) itkukohtauksia öisin noin yks vuotiaasta lähtien. Arvaatte, että univelkaa piisaa, kun...
  7. A

    7.50 to ja pe voiko 2 v katttoo

    meidän kolmevuotias pelkää muumeja tai niis olevia joitain kohtauksia siis. esim. se syntymäpäivälahjajakso, niin poika pelkää, kun esim. se "tiskikone" menee rikki, ja tulee se pelottava musiikki. muumit on siis hyllyssä pölyttymässä.
  8. A

    tuttipullosta

    \ samaa mieltä, vaikka meillä ei ole pulloa koskaa huolittu, mutta tutti, joka no vähän sama asia, niin eka sai syödä melko myöhään, reilusti yli kaks vuotta. hammashoitaja ja neuvola kyllä rutkutti asiasta, mutta poika ei ollu mitenkään valmis. ja tää n 1v1kk menetti tuttinsa viime kuun...
  9. A

    nokkamuki

    Meillä ei taas vauvana huolineet tuttipulloa kumpainenkaan, kun imetys loppui (8kk ja 6kk iässä imetys loppui kokonaan) mutta opetettiin sitte nokkamuki ja se kelpas toisella heti ja toinen katteli muutaman päivän ja kelpuutti sitten. tuskailin sillon kovasti tuon tuttipullon kans....
  10. A

    meillä ei opita sitten millään kuivaksi..

    Ensinnäkin tapoja ja kuivaksiopetteluikiä on yhtä monta, kuin lapsiakin on. Meillä on kaks lasta ja täs tarina: Eka ei kiinnostunu potasta koskaan ja alotettiin yks kaks äidin kyllästyttyä vaippoihin tuossa 2,4v iässä harkkaamaan. ostin supistajan. Kakan teki pyttyyn, muttei pissaan. Ilmoitti...
  11. A

    heinäkuiset 2005

    Pitkästä aikaa taas minäkin... Aika kuluu niin siivillä. Olkaa vaan ilosia, että nyt vasta teidän heinikset kiipeilee. Meillä se alkoi paljon ennen kävelyä. Ja touhu oli niin hurjan näköstä että kaikkia muita pelotti, vaan ei tyttöä tietty. Hangon keksinä kiikku ruokapöydällä ja...
  12. A

    heinäkuiset 2005

    77mm :hug: :hug: heiniksemme on luopunut tutista. Ei vaan kyllä äiti sen poisti tavaralistoilta, oliko 30.pvä. Ihan vaan siksi, kun viimeset viikot on menny unien suhteen niin ja näin. Yhtenäkin päikkäreinä nukku vartin, kun heräs tutin tippumiseen, eikä tietty nukahda uudelleen. Öisin...
  13. A

    miten usein

    noin komen tunnin välein meilläkin
  14. A

    anopin käytös?????

    Pitäskö sun tokasta joskus reilusti anopille jotain? Lapsi nyt kuitenkin on sinun, ja toi imetys juttu oli törkein... ota ohjat käsiis viä kun voit, jos hiukkaakkaan oli totta....
  15. A

    Onko molemmilla vakityö?

    minä pätkittelevä kotiäiti, mies opiskelija, jeejee.
  16. A

    mulla ei ole..

    imetyksen lopettamisen jälkeen mulla oli melki puoli vuotta vielä "vapaata" kuukautisista... nauti, kohta ne sitte taas alkaa :$
  17. A

    pieniä alushousuja

    vapaavalinta, jos on sielläpäin.... itse ostin pojalle ekat pikkarit kokoa 80 h&m kaupasta, joten kysy sieltä myyjältä....
  18. A

    päiväunille nukutus

    Meillä tyttö 1v1kk suunnilleen ja on alkanu tänttäröidä ulkona nukutusta vastaan. Ennen oon postin hakenu tyttöä vaunuis lykkkien ja silläaikaa on nukahtanu. Aikaa kulunu tohon siis suunnilleen 5min. Nyt saa kärrätä ees taas, kun neiti kokoajan vaan nostais päätään pystyynNo ei silti mee kuin...
  19. A

    heinäkuiset 2005

    Joo Kirsikan sopii laittaa muitten ihmisten huutelut toisesta korvasta sisään ja yhtä nopeeta ulos. Eka lapsi on muutenkin muulle kansalle se BIG juttu, mutta seuraavat on sitte niitä seuraavia ja eka ton isoja. Kaks eri asiaa samas lausees, mutta kumminkin. Meillä osa muusta väestä ei juuri...
  20. A

    Mitä olette saaneet kummeilta

    poika sai ison karhun, vaatetta... ja tyttö sai kastemaljan

Yhteistyössä