Hakutulokset

  1. A

    miten saada lyöminen loppumaan!!!

    kyllä se taitaa kehitysjuttu olla, kun kaikki lapset tunuu tosa yhden vuoden tienoilla läpsivän. meillä tän toisenkin kans on tehty niin, että leikitää itkua, että näkee satuttavan ja sitte sanotaan ei, ja otetaan käteen kiinni, niin ettei saa lyötyä, mutta ei toki puristeta tms. ja katotaan...
  2. A

    1-vuotis valokuva

    Mun mielestä se oma tärkeä ja rakas pehmolelu vain kuvaa lasta... meillä oli se mukana ja värikkäät vaatteet
  3. A

    Lusikalla syöminen

    peesaan edellistä. yksilöllistä, mutta vain harjoittelemalla oppii (eli lusikka kauniiseen käteen) ja sillä ettei pelkää sotkua, koska SITÄHÄN TULEE JA PALJON!!! Sitte ruokailun päätteeksi kerkee siivota... =)
  4. A

    heinäkuiset 2005

    meilläkin heinis hakee viedeoita kaapista SALAA ILMAN ÄITIN LUPAA!!!! Ja sitte repii kuoria rikki niin kauan kun joku tulee kiikuttaan tyttöä kohti muita kolttosia :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
  5. A

    2005

    19.7. tytsi
  6. A

    Satakuntalaisia paikalla

    Uusi olen mustana ja vähän "vanhempi uusi" harmaana Äpänä. En vaan saanu tota nimeä rekisteröityä... mutta siis Amelma nyt... Nyt ei ollut pitkää ketjua tuolla tapaamispuolella aiheesta... =)
  7. A

    onko täällä muita porilaisia

    Porista minäkin olen.... vaikken kotoisin... =)
  8. A

    heinäkuiset 2005

    Etelä-Pohjanmaa ja Isojoelta tarkemmin, mutta oon asunu paris muuskin paikas siäpäin...
  9. A

    heinäkuiset 2005

    Meillä kans oli heiniksen synnyttyä kaks täysin vaipoissa olevaa. Veljensä syntyi elokuun 21. päivä. (Joo synttärit juhlitaan lauantaina jälleen) eli ikäeroa ei kovasti ole, mutta en itse tai mieheni olis halunnu yhtää isompaa ikäeroa. Kovasti tapellaan jo, mutta yhtäkovasti myös halitaan ja...
  10. A

    Syökö kaikki muut n. 2-vuotiaat jo TÄYSIN ITSE?!?!?

    Tosi yksilöllistä. Meidän poika söi 1,7kk iäs suunnilleen itse. Mutta asiaa helpotti sekin, että hänellä ei ollut "listalla" pahoja ruokia, vaan än oli kaikkiruokainen. Nyt on kova kyllä nirsoileen, mutta on niin kauan harkannu syömistä, että syö itse sen mitä aikookin syödä. Mutta tiedän ja...

Yhteistyössä