Mun täytyy heti kertoa meidän kokemus oireettomista korvatulehduksista...Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 15:23 Katja1979 kirjoitti:Käytiin sitten tänään lääkärissä, ja korvatulehdushan se oli Millalla vasemmassa korvassa.Sai Amorion kuurin ja toivottavasti tuo kuuri alkaisi nyt tehoamaan kunnolla.Ihmettelen,kun Milla ei oirehtinut yhtään tuota korvaa.Ei kertaakaan ole sitä hieronut sillä tavalla että olis kipee. Mutta näköjään sitä sitten voi olla korvat oireettomasti kipeät.Nyt täytyy mennä,kun tyttö tuolla juuri heräsi päiväunilta.
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 09:28 77mm kirjoitti:Terveisiä meiltä taas pitkästä aikaa. Minulla on viime aikoina jotenkin palstalla vietetty aika kulunut tuolla odotuspuolella. Meidän heinäkuisesta pojasta tulee siis isoveli ensi maaliskuussa, jos kaikki hyvin menee.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 07:29 Kirsikka kirjoitti:Mrrrr, nyt pitää purkaa :kieh: Mua on alkanu niin ärsyttää, kun kaikki on ruvennu hoputtamaan tuota tyttöä :headwall: :kieh: Pitäs yhtäkkiä nyt osata jo tuhatta ja sataa juosta ja kiipeillä, hei saisko tyttö opetella ensin kävelemään :kieh: Yöt pitäs nukkua jo inahtamatta, hei eihän sitä tee aina vielä vajaa 3v isovelikään. Pullot ja tutit pitäs jättää justiinsa nyt pois, onhan susta tulossa ISOsisko :headwall: \|O Että meillä nyt jo lähipiiri unohtaa että tämä heinäkuinenhan on vielä PIENI vaikka ISOsisko hänestä onkin tulossa lähikuukausien aikana :kieh: \|O Tekis mieli pukea neiti potkupukuun että halooooo, ikää on se 1v1kk, ei niin kamalan iso vielä :headwall:
pyh...toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :hug: antaa pienen olla vielä hetken pieni :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 07:29 Kirsikka kirjoitti:Mrrrr, nyt pitää purkaa :kieh: Mua on alkanu niin ärsyttää, kun kaikki on ruvennu hoputtamaan tuota tyttöä :headwall: :kieh: Pitäs yhtäkkiä nyt osata jo tuhatta ja sataa juosta ja kiipeillä, hei saisko tyttö opetella ensin kävelemään :kieh: Yöt pitäs nukkua jo inahtamatta, hei eihän sitä tee aina vielä vajaa 3v isovelikään. Pullot ja tutit pitäs jättää justiinsa nyt pois, onhan susta tulossa ISOsisko :headwall: \|O Että meillä nyt jo lähipiiri unohtaa että tämä heinäkuinenhan on vielä PIENI vaikka ISOsisko hänestä onkin tulossa lähikuukausien aikana :kieh: \|O Tekis mieli pukea neiti potkupukuun että halooooo, ikää on se 1v1kk, ei niin kamalan iso vielä :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 20:33 Annastiina69 kirjoitti:Kirsikka, tollaiset jutut toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos Meidän heiniksethän on ihan vauvoja vielä :heart:
Aatteles (tai siis tietty oot aatellut ) siulla on pian pieni nyytti....Äkkiä menee tää aika, ei voi muuta sanoa.
-Annastiina69-
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 20:53 Amelma kirjoitti:Millos se Kirsikka sen Beibin nyt saikaan, huonomuistinen minä :ashamed:
Amelma
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 19:31 Annastiina69 kirjoitti:Laitoin muuten neidin päivällä kantoliinaan toviksi pitkästä aikaa, pois en meinannut saada. Tais olla kivaa
-A69-
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 20:56 Kirsikka kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 19:31 Annastiina69 kirjoitti:Laitoin muuten neidin päivällä kantoliinaan toviksi pitkästä aikaa, pois en meinannut saada. Tais olla kivaa
-A69-
Hei minkälaista tää kantoliinailu on? Mä oon miettiny pitäskö tälle neloselle se investoida, että auttaisko se asiaa, sais vauvaa kannettua vaikka pitäski tota neitiäki hyysätä. Onko sitä tullu paljo käytettyä, minkälainen sulla on? Kerros vähä hyviä ja huonoja puolia :wave: