heinäkuiset 2005

Juuri kun ehdin täälläkin hehkuttamaan niin sitten kävi näin... Eli kesken meni. Jos joku haluaa enemmän tietoa niin löytyy odotuspuolelta maalismasujen vol2 -pinosta. Onneksi tuo aurinkoinen heinikseni piristää minua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 17:17 77mm kirjoitti:
Juuri kun ehdin täälläkin hehkuttamaan niin sitten kävi näin... Eli kesken meni. Jos joku haluaa enemmän tietoa niin löytyy odotuspuolelta maalismasujen vol2 -pinosta. Onneksi tuo aurinkoinen heinikseni piristää minua.

:'( , :hug:

-Annastiina69-
 
mm77:lle :hug:

elikäs siis.se olis nyt sitten ensimmäinen työpäivä pulkassa :D kivaa oli,kuuma ja hirveän kiire,kotiin kun pääsin,rupes pää ja jalat särkee,mutta kaipa siihenkin tottuu :) huomenna sit taas.

Nea ja Rianna olivat tarhassa olleet oikein kiltisti.olin koko päivän ihan sydän syrjällään että itkeekö tuo pikkuinen siellä nyt koko päivän :heart: pyh...neiti oli menny heti leikkimään,syöny hyvin,nukkunut 2 tuntii ja ollut kuin enkeli :saint: mun pikku ihminen :heart: huomenna sit jäävät isänsä kanssa ja sunnuntaina kans.
mulla seuraava vapaa on keskiviikkona.

ilmoittauduin tossa eilen yhteen jumppaankin,pääsee vähän polttelemaan kaloreita kun syksy tulee eikä enää rullaluistelemaan pääse =)

mies lähtee kohta hakee pizzaa :p :p ja sit alkaakin ilman johtolankaa,joten :wave: <br><br>
 
Arabitar
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 17:17 77mm kirjoitti:
Juuri kun ehdin täälläkin hehkuttamaan niin sitten kävi näin... Eli kesken meni. Jos joku haluaa enemmän tietoa niin löytyy odotuspuolelta maalismasujen vol2 -pinosta. Onneksi tuo aurinkoinen heinikseni piristää minua.
:'( :hug:
 
Sateista sunnuntai aamua !


Syksyltä tuntuu ja näyttää, eilen oli pakko laittaa hiukka lattialämmitystä strategisiin paikkoihin, pyykit ei meinaa kuivua ilman. (nyt jo kesää ikävä :snotty: )

Meillä ei ihmeempiä, räkätautikin oli ja meni, onneksi. Reetuskalle ei tullut sitä pelättyä korvatulehdusta, kerran kävin lääkäriissä näytillä, onneksi turhaan. Melko oireeton kun on aina tulehdusten aikaan ollut, niin pakko ottaa varman päälle.

Tänään ajattelin päivittää syysvaate tilanteen, eli kuinka monta uutta haalaria ja kuravaatetta saa ostaa. Kengistä puhumattakaan. Esikoiselle ostettiin kesän alussa kokoa 30 lenkkarit ja toissa viikolla koko 33.. :headwall:

toivottelen kaikille hyvää sunnuntaita ja alkavaa viikkoa :wave:

-Annastiina69-
 
Minulla alkaa olo jo pikkuhiljaa, ainakin fyysisesti helpottamaan. Tarina siis menee näin: Keskiviikkona alkoi verenvuoto. Perjantaiaamuna rv 11 todettiin ultrassa sikiö jonka kasvu oli jäänyt viikolla 8 ja sydän ei lyönyt. Sain lääkkeet tyhjennykseen ja silloin iltapäivällä (toivottavasti) kaikki vuoti ulos. Nyt vuoto on jo helpottanut, mutta olo on surullinen. Olin jo niin ehtinyt asennoitua kahden lapsen äidiksi. Toivottavasti se toinen meille jossain vaiheessa vielä suodaan

Ja sitten tähän heinäkuiseemme. Poika otti heinäkuun lopulla ensi askeleet ja nyt on kävellyt jo pari viikkoa hurjaa vauhtia. Viime viikolla hän oli ekaa päivää perhepäivähoidossa ja sen jälkeen kaveri on jo aloitellut juoksemista. Oli kai saanut oppia isommilta. Puhetta pojalta tulee myös hirmuisesti mutta vähän siitä saa selvää. Huomenna menee hoitoon taas (ja minä ensi päivää töihin hoitovapaan jälkeen), ja saas nähdä mitä juttuja nyt oppii. Hoitopaikassa on siis hänen lisäkseen kaksi 3-vuotiasta tyttöä ja yksi vajaa 2v.

Poikamme on myös muuten jo kohta kuukauden nukkunut "tavallisessa" sängyssä. Pari ekaa viikkoa ei tullut sieltä lainkaan itse pois, vaikka kyllä osasi jo mm. meidän sängystä tulla alas . Nyt hän on sitten nukkumaan käydessä karkaillut sieltä ihan urakalla ja aamuisin tulee sieltä itse siististi pois. Tuossa yksi yö heräsin huutoon olohuoneesta. Kun menin katsomaan niin siellä poika seisoi pehmotiikeri sylissään. En tiedä oliko sitten unissaan sinne kävellyt ja herännyt vasta siellä. En tiedä myöskään että miten oli päässyt hiipimään lelubarrikaadin ohi, jonka aina iltaisin hänen huoneensa oviaukon eteen viritän. Aamusin kyllä aina kolistelee niiden kanssa niin että herään siihen. Pitää vissiin opetella laittamaan lastenhuoneen ovi kiinni. Tähän asti en ole raaskinut kun olen ajatellut että poika pääsee itse meidän luoksemme jos haluaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 13:09 Emma kirjoitti:
Tytyy nyt mun hehkuttaa, kun meidän poika 1v1kk on nyt viikon verran syönyt itse!! Välillä pääruuankin kaiken. Jälkkärit syö aina itse. Ihan lopux kaaputan loput pohjalta avuksi. Kyllä on taitava kaveri. Tottahan paikat likaantuu... mutta rapatessa roiskuu! :LOL:
Voi kun sais meilläkin tytön kiinostuu lusikasta ja ite syömisestä. Suuta aukoo ku linnunpoika, jos joku muu sinne sen ruuan lappaa mutta omatoimisesti sinne ei mee muuta kuin sormiruokaa. Ja pojan kanssa tää oli niin helppoo sillon aikanaa. Ku keksis vaan, että millä siitä saa kiinnostavaa hommaa, niin eiköhän se sitten alkas tytölläkin luistaa.

Muuten kehittyy pirpana tosi kivasti. Veljen perässä jo juostaan ja valitettavasti, siis äidin mielestä, ollaan opittu kiipeilemäänkin. Eihän siinä muuten mitään mutta mustelmat lisääntyy. Korvatulehdukset ovat meillä olleet ne kaikkein tylsimmät jutut. Nyt ootetaan aikaa sairaalaan, putket ois nyt sitten tarpeen. Kun sais tytön sitten kuntoon ennen joulua, siis ennen päiväkodin alkamista.


 
77mm :hug: :hug:

heiniksemme on luopunut tutista. Ei vaan kyllä äiti sen poisti tavaralistoilta, oliko 30.pvä. Ihan vaan siksi, kun viimeset viikot on menny unien suhteen niin ja näin. Yhtenäkin päikkäreinä nukku vartin, kun heräs tutin tippumiseen, eikä tietty nukahda uudelleen. Öisin heräili kokoajan, vaikka juuri vähän aikaa sitte hehkutin, miten hyvin neiti nukkuu... tutti oli siis se piru täs talos ;)

Nyt sitte kun kapistusta ei enää ole niin päiksyt on ollu vähintään ne tunnin mittaset ja monta kertaa parikin tuntia, eli sma mitä sillon ennen... viime yönkin nukkui heräämättä. Jos muilla tällästä, niin harkitkaa, vähän se kirpasee, varsinkin tällästä neitosta, joka on syöny tuttia joka minuutti, mutta joskus siitä kumminkin on erottava, meillä nyt :O)

Veljellänsä on sitte huomenna lääkäri siitä atooppisesta ihosta ja mahdollisista allergioista. Vetelällä on ollu pienen ikänsä ja nyt kun oli viikonloppuna koirapaikas, niin tuli takasin naama veripisteillä, kuin pisamia, mutta punasia ja silmät vuoti ja kirveli. Neuvolas sanoivat, että lähes selvä koira-allergia. Mutta meillä ei ole onneksi eläimiä, ettei mistään tarvi luopua ainakaan....

Mulla kun oli tyttöjen ilta la-su niin koko muu porukka oli kavereilla, joiden äiti siis tuli meille rentoutuun. Oli mahtavaa ja tuli tarpeeseen. Baaris ei tää nainen ookkaa ollu melkein kolmeen vuoteen, jos ei yhtä laivaristeilyä lasketa.... :ashamed:

Kerron sitte mitä lääkäri sanoi ja joudutaanko millasiin jatkotutkimuksiin.

Amelma
 
Tuttiasiasta. Sama kokemus kuin Anelmalla. Meillä pojalta otettiin tutti pois jo 11 kk iässä ilman sen suurempia tutin perään itkuja. Sen jälkeen sairasteluja lukuunottamatta poika ei ole öisin heräillyt. Muutenkin tuntuu että poikamme on nykyään sieltä helpommasta päästä. Mikä helpotus äidille joka itki ekat 6 kk pojan kanssa kilpaa. Poikanen oli tänään kolmatta päivää hoidossa (perhepäivähoito) ja tänään ei enää edes itkenyt sinne jäädessään. Muutenkaan ei ole kuulemma hoitopäivän aikana itkeskellyt, vaan on leikkinyt toisten kanssa ja nukkunut sekä syönytkin kunnolla. Itku kyllä kuulemma tuli tänäänkin kun isi meni hakemaan. On se ihana kuitenkin huomata että vanhempiaan poika kuitenkin kaipaa :LOL: . Meillä siis mene hoitoon vienti ja haku niin että minä vien ja isi pääosin hakee, sillä minä menen myöhään töihin ja pääsenkin yleensä vasta illalla kotiin. Hyvä näin, sillä hoitopäivän pituudeksi harvoin tulee yli kuutta tuntia.
 
mamamaalta
Meilläkin neito syö jo täysin ilman apuja. Välillä tosin livahtää kätönen lautaselle, mutta senhän saa pyyhittyä pois (jos ehtii, sillä tyttö ojentaa käden koiralle, joka nuolee kun äidin silmä välttää :ashamed: ).

Nukahtaminenkin alkaa jo sujua omaan sänkyyn. Jesh! Onkin siinä ollut melkoinen taistelu, mutta kyllä se tästä. Hoidossakin tyttö syö, nukkuu ja käyttäytyy muutenkin vallan mallikelpoisesti vaikka minä niin kauhulla sitä odotin. Nyt sitä jo käy koulua rauhallisiin mielin, kun tietää asioiden sujuvan hoitopaikassa hyvin.

Ei kait tässä sen kummempaa, auttakaa minua siinä kylpyongelmassa, josta kirjoitin tuolla palstan puolella. Syksyn jatkoja kaikille!
B)
 
Mapuli
No heippa kaikki! Mie luen melkein joka päivä teidän kuulumisia, mutta harvoin ite jaksan kirjotella. :whistle:
Meillä neiti on kanssa jo aika tavalla kasvanut. Pottaan siis ollaan tehty tuotoksia jo 3 kuukautta. Kakat tulee kaikki! =)
=) Tänään söi ruoat ite, pikkusella avustuksella. Isoa veikkaa matkii kovasti.. Sanoja on tullu hirmusesti. Titityy , veikka,iskä, moimoi,heihei, tyttö , joojoo.... :)
Kiipeilee ihan joka paikkaan ja varmistaa että mä näen sen.
Jotenkin tykkään nyt tästä ajasta. Kun lapset on jo omatoimisempia ja nukkuu omassa huoneessa. Jotenkin tuntuu että näinhän sen pitääkin olla! =)
Nyt jo tuntuu haikealta kun ajattelee että kun tyttö täyttää 2 niin pitää lähteä töihin!
Mutta onhan siihen vielä aikaa.
Mitä teille muille?
Kirsikka: paljonkos sulla oli viikkoja. Kohtahan teillä on uusi vauva! :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 20:57 Mapuli kirjoitti:
Jotenkin tykkään nyt tästä ajasta. Kun lapset on jo omatoimisempia ja nukkuu omassa huoneessa. Jotenkin tuntuu että näinhän sen pitääkin olla! =)

:D ...samaa mieltä täällä. Mutta kyllä sitä vauva-aikaakin kaiholla muistelen, varsinkin kun meidän heinis oli niiiiin helppo. Itseasiassa hiukka oli tuossa viikolla toiveissa jotta plussaisin, mutta sitten kun viimein aamulla tein testin niin negaa näytti ja samointein alkoi kuukautiset :/ ...Muuten en ehkä niinkään kiirehtisi, mutta kun tuo syntymävuosi itsellä on -69, niin alkaa ikä tulla vastaan, jos ei muuten , niin jaksamisen suhteen. Ja vielä sekin että ukko-kulta on liki 8 v vanhempi kuin minä.
Muuten täällä ei mitään uutta, arki rullaa ja heinis perässä ;) liiankin kovaa vauhtia välillä..... :headwall:
viikonlopun alkua

-Annastiina69-
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 20:57 Mapuli kirjoitti:
Kirsikka: paljonkos sulla oli viikkoja. Kohtahan teillä on uusi vauva! :heart:

Tjahas, vauvakuulumisia kyselty, viikkoja on tänään tasan 34 :heart: Eilen olin just neuvolassa, noottia tuli :ashamed: Tai siis tavallaan, hemoglobiini oli neuvolan laitteella mitattuna 97 ja verikokeessa käytynä 99 :eek: Että rautaa kipinkapin naamaan urakalla ja appelsiinimehun kera, viikon päästä uus verikoe labrassa. Että en tiedä mitä sitten on suunnitelmis, jos ei ole noussu. :eek: Mutta vauva voi kuitenkin hyvin eikä mullakaan ole väsy tms. mitä vois ajatella noin alhaiseen hb:hin liittyvän :eek:

Meillä kävellään suurin osa ajasta jo, pihalla kyllä lyö kontaten :whistle: Ja sohvalle on opittu kiipeämään, samoin eilen oli iskälle taituroinu mun ollessa esikon kanssa kylässä ja vetäny emännänjatkoksen tiskipöydän ääreen, kiivenny ylös ja meinannu alkaa tiskipuuhiin :whistle: :LOL: Äitiinsä tullu, tiskipöytä oli täynnä tiskiä ja mua ärsyttää se :kieh: Niin oli iskä joutunu pistää liikettä niveliin ja laittaa tiskit pois, että neiti sai rauhan :LOL: Että meillä taitaa olla semmonen ihana kiipeilyvaihe menossa ens kuun lopussa :eek: :whistle: Mutta sen kestää kun on ollu niin ihanan rauhallinen odotusaika :heart: Aika lailla on yhtäkkiä neitille tullu semmosta "hoksausta", tietää mitä tarkottaa jos sanoo jostain että esim. missä vauva, niin hakee nuken. Ja tietää myös mitä tahtoo ruokapöydässä :whistle: :eek: Ei auta olla yhtä aikaa neitin ruokalautasen kanssa samassa pöydässä kurkkua, makkaraa, juustoa tai neiti hokee että tätätätätätä tai anna ja viisaa niitä, eikä muuten aukea suu perunalle. Ja äitin lautasella on aina parempaa mitä omalla :LOL:
 
Mapuli
Kirsikka: Mulla auttoi tohon hb juttuun persilja. Pelkät lääkkeet ei auttanut. Mutta kun veti tuoretta persiljaa niin johan pysyi vähän ylempänä.Nii ja eihän sitä väsyä voi mitenkään huomata, kun pitää touhuta muidenkin lasten kanssa. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2006 klo 20:50 Mapuli kirjoitti:
Kirsikka: Mulla auttoi tohon hb juttuun persilja. Pelkät lääkkeet ei auttanut. Mutta kun veti tuoretta persiljaa niin johan pysyi vähän ylempänä.Nii ja eihän sitä väsyä voi mitenkään huomata, kun pitää touhuta muidenkin lasten kanssa. ;)

Persilja *voi ällöä* Pitää vissiin tuoda sitä kaupasta ja änkeä rehuna nassuun, jos se tosiaan auttais :D Kiitos vinkistä :wave:

Meidän neitokainen menee nyt sit putkitukseen, tänä aamuna soitan tk:hin omalääkärille että kirjottaa lähetteen. La-su välinen yö on huudettu kaarella aamupuoli6 asti ja korvatulehdukset molemmin puolin sekä vaikkua korvat täys. Mahtoi lääkäri huuhdellessa saada toisen tärykalvonki puhkeamaan, ainakin päivällä tuli sit veristä vuotoa korvasta :/ Antibiootit on päällä ja nyt aletaan ottaa kisaa että kumpi ehtii ensin, minä laitokselle vai neiti putkitukseen... Toki mennään yksityisen kautta että homma hoituu nopsempaan.
 
Pips
Heipparallaa!
Täällä yksi "uusi" heinäkuinen mamma, joka välillä aika tiiviistikin seuraa teidän kuulumisia, mutta ei juurikaan itse ole osallistunut keskusteluun sen kummemmin! Enkä itse asiassa ehdi kirjoittelemaan mitään enempää nytkään, kun töissä ollaan... Mutta halusin vain lisätä siihen hemoglobiinikeskusteluun, että minulle auttoi ainoastaan (isoista) ruokakaupoista saatava "Floravital" (tai "Kreuterblutsaft")-litku, mikä maistuu pahalle, mutta sai ainakin minun hemoglobiinini ylös juuri sellaisesta 97 -> 125 muutamassa viikossa! Ennen sitä söin Obsidan-rautatabletteja oikein urakalla, mutta siitä ei tullut kuin vatsavaivoja ja paha maku suuhun! Floravital ja Kreuterblutsaft on ymmärtääkseni aika samaa tavaraa, mutta jostain luin, että Floravitalissa olisi vähän enemmän rautaa, joten siksi minä käytin sitä! Ja se on siis ihan sellaista luontaistavaraa ja sallittua kaikin puolin! Suosittelen sinulle "Kirsikka"! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 09:12 Pips kirjoitti:
Heipparallaa!
Täällä yksi "uusi" heinäkuinen mamma, joka välillä aika tiiviistikin seuraa teidän kuulumisia, mutta ei juurikaan itse ole osallistunut keskusteluun sen kummemmin! Enkä itse asiassa ehdi kirjoittelemaan mitään enempää nytkään, kun töissä ollaan... Mutta halusin vain lisätä siihen hemoglobiinikeskusteluun, että minulle auttoi ainoastaan (isoista) ruokakaupoista saatava "Floravital" (tai "Kreuterblutsaft")-litku, mikä maistuu pahalle, mutta sai ainakin minun hemoglobiinini ylös juuri sellaisesta 97 -> 125 muutamassa viikossa! Ennen sitä söin Obsidan-rautatabletteja oikein urakalla, mutta siitä ei tullut kuin vatsavaivoja ja paha maku suuhun! Floravital ja Kreuterblutsaft on ymmärtääkseni aika samaa tavaraa, mutta jostain luin, että Floravitalissa olisi vähän enemmän rautaa, joten siksi minä käytin sitä! Ja se on siis ihan sellaista luontaistavaraa ja sallittua kaikin puolin! Suosittelen sinulle "Kirsikka"! =)

Tämä on mietinnässä kanssa mutta ku mua hirvittää se maku :x Mä kun en saata ottaa jauhemaisia maitohappojakaan, kun alan miettiä että jotain pöpöjä sielä uiskentelee ja mun pitäs juoda se vielä :ashamed: :LOL: Saakos tätä floravitalia apteekista, eikös tuo kreuter-mikä-lie ole luontaistuotetavaraa?
 
Arabitar
Hei taas! :D

Meillä Peetu sitten on kans oppinu tuon kiipeilemisen jalon taidon :whistle:
Nyt on varmaan viikon jo kiipeilty pöydille ym. Toissapäivänä kiipes esikoisen sänkyynkin joka on about metriä korkeella,sinne on sellaset pari askelmaiset tikapuut,ja sellanen sivusta vedettävä koulupöytä. Oli se pöytä ollu vedettynä ja tuoli siinä vieres,eli poika kiivenny eka tuolille ja siitä pöydälle ja pöydältä sänkyyn :whistle: Yritti sieltä just tulla takaperin sängyn keskikohdasta,jossa korkeampi laita kuin tikapuitten kohdas,alas kun isäntä meni sinne huoneeseen ja onneksi meni just silloin :whistle:
Porrasaukon porttien "haatkin" on poitsu oppinut aukaisemaan,reippaasti menee kyllä ylös portaat ja alaspäinkin tulis mut ku ei oo vielä ymmärtäny että portaat kannattais noin pienen vielä konttia takaperin alas eikä etuperin :headwall:
Että vahtimista piisaa :D Nytkin ku tätä kirjoittelin niin pariin kertaan sain hakea pojan portaista vaikka aina portin pistinkin kunnolla kiinni :D

Isäntä onkin naureskellu että enskesänä se jo kiipeilee noilla tuvan tikkailla ja löytyy jonain kauniina päivänä savupiipun juurelta :eek: :D Mutta niin on tuon pojan kummitätikin ollut kuulemma kova kiipeilemään lapsena,että taitaa olla poju häneen tullut ;) :D

Enpäs muuten enää uskalla, niin kauan ku tätä syksyn lämmintä piisaa,päästää noita lapsiakaan päinsä enää ulos.Meillä oli nimittäin ollut eilen tuossa pihassa nurmikolla KYY,kun olin esikoisen kanssa ollut käymässä naapurissa.Isäntä oli lasten kanssa ollut ulkona,ja onneksi Peetu oli ollut rattaissa :whistle: Olivat nimittäin päästäneet noita koiria vähän irti ja on isännän sit parempi vahtia koiriakin kun tuo jokapaikan krapa on rattaissa. Keskiviikkona olivat jo tuollaisen samanlaisen ruskean pienen kyyn nähneet sillä aikaa kun meikämamma oli ratsastamassa,ja oli ilmeisesti nytkin sama (ehkä).Onneksi sai isäntä sen tapettua :whistle:
Mut eihän sitä tiedä vaikka niitä olis täs enemmänkin kun meillä on täs ainut pelto mitä ei vielä oo puitu,nehän on tuos pellos turvas linnuilta,ketuilta yms. :eek:

Hauskaa päivänjatkoa kaikille :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 09:41 Arabitar kirjoitti:
Isäntä onkin naureskellu että enskesänä se jo kiipeilee noilla tuvan tikkailla ja löytyy jonain kauniina päivänä savupiipun juurelta :eek: :D
'


Ei kannata edes pelleillä :whistle: Tämä on nimittäin meillä ollu oikein ongelma tänä kesänä tuon kakkosen kanssa :whistle: Onpa yhtenä päivänä tullu haettua tuo pojankoltiainen tosiaan sieltä katolta, ei sentäs ihan savupiipun juurelle asti ehtiny, mutta silti. Luojan kiitos tää talo on matala, ettei nyt sentäs mikää 2 kerroksinen, jos jotain positiivisia asioita etsii. Isäntähän on tän kesän vaihdellu noita laudoituksia ja katolla hääränny vähä väliä niin apinageeni meinaa että minä kans :whistle:
 
Arabitar
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 10:18 Kirsikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 09:41 Arabitar kirjoitti:
Isäntä onkin naureskellu että enskesänä se jo kiipeilee noilla tuvan tikkailla ja löytyy jonain kauniina päivänä savupiipun juurelta :eek: :D
'


Ei kannata edes pelleillä :whistle: Tämä on nimittäin meillä ollu oikein ongelma tänä kesänä tuon kakkosen kanssa :whistle: Onpa yhtenä päivänä tullu haettua tuo pojankoltiainen tosiaan sieltä katolta, ei sentäs ihan savupiipun juurelle asti ehtiny, mutta silti. Luojan kiitos tää talo on matala, ettei nyt sentäs mikää 2 kerroksinen, jos jotain positiivisia asioita etsii. Isäntähän on tän kesän vaihdellu noita laudoituksia ja katolla hääränny vähä väliä niin apinageeni meinaa että minä kans :whistle:
No meillä on ehkä kans se talonlaajennus ens kesänä, että varmaan tuo apina kiipeilee :whistle:
Joo,ei sais pelleillä,ei :ashamed: :/
Ei se todellakaan oo enää hauskaa ku muksut tosiaan rupee kiipeilemään tuolla melkein katolla :eek: Meillähän tuo esikoinen ja kakkonen kans on kauheesti noilla tikapuilla viihtymään ja keväällähän esikoinen kiipes tonne ränneihin saakka,ja tämähän on täys 2-kerroksinen :eek:
 
Pips
En tiedä saako näitä apteekista, mutta ainakin isommista ruokamarketeista, missä myydään luontaistavaraa. Eikä se ole kuin yksi (pieni) kulaus päivässä...kyllä sen verran pystyy ottamaan vaikka silmät kiinni ja pyykkipoika nenässä... :p
 
Tervehdys täältäkin suunnalta...
Heh...meillläkin tää heinis on kyllä aikasmoinen marakatti :headwall: ...olin tuossa yksi aamu etsinyt keittiön tiskikaapin ylähyllyiltä jotain ja tuoli oli apuna. No, unohdin sen tuolin sitten siihen sekunniksi niin jo tuo neiti oli kivunnut tiskialtaaseen istumaan ja loisti kuin naantalin aurinko. Onneksi oli tiskipöytä tyhjä ja veitset sun muut teräaseet laatikoissa :x Ja nyt sitten yrittää päästä sinne silläviissin että ottaa reunasta kiinni suunnilleen kynsin ja hampain ja yrittää sitten käsivoimin ponnistella kaapinovee pitkin ylöspäin :headwall: :headwall: :headwall:

Ja hammasasiaa....viikonloppuna ylhäälle yksi ja alhaalle kaksi hammasta, voi sitä kiukuttelun ja kuolan määrää. 11 on jo, jokunen siis vielä pitäisi kestää :whistle:

Ulkona on upea ilma, siirryn tehotyttöjen seuraksi haravoimaan. Voimia arkeen ja kuulumisiin

-Annastiina69-
 
Moikka, välillä meidän kuulumisia kirjoittelen..
Tyttö kasvaa hujottaa ja tuntuu oppivan koko ajan jotain uutta. Kävelystä tullut jo hieman varmenpaa (tyttö lähti vasta 1v1kk kävelemään). Kauheasti on asiaa, ja joitain ihka oikeitakin sanoja jo löytyy.
Äitistä ja isistä tullut supertärkeitä, nyt kun päivähoidossa joutunut aloittamaan. Sylittelyllä ja paijailulla ei ole rajaa.
Unet alkanut kärsimään. Aamuyöstä heräilee eikä millään uudelleen nukkumaan. Kellään samanlaista? Onko mennyt miten ohi? Me ollaan tassuteltu ja vaikka mitä tehty, niin ei. Viereen kun ottaa niin saattaa vähän torkahdella sinne kuuteen saakkaa. Omassa sängyssä ja huoneessa nukkuu, on aina nukkunut. Jatkettavaan vaihdettiin tuossa kuukausi sitten ja hyvin on mennyt, mutta nyt muutaman viikon tosiaan on heräilty aina aamuyöstä huutoon.
Mutta on tämä aika ihanaa, lapsi oppii koko ajan jotain ja on niin ihana seurata tuota touhuilua (nytkin tuossa papereiden ja kynien kanssa kauheasti touhottaa vieressä) Vauvanukkea on ihana hoitaa ja autoilla ajella. Sekä kahvia keitellä ja tarjoilla äidille.
Kovasti yrittää riisuutua ja muka pukeakin itse. Eihän sitä kohta äitiä enää tarvikkaan auttamaan mihinkään. ;)
 

Yhteistyössä