Hakutulokset

  1. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Mulla kävi tuuri enkä joudu tuohon rasitukseen ollenkaan. Luulenpa ettei se litku olis sisällä pysynytkään :x Tsempppiä teille jotka nyt joudutte tarkkaileen syömisiä! Mä en kestä tätä vessassa ravaamisen määrää! Luulin jotenki että tää tulis vasta myöhemmin mut mua pissattaa koko ajan! Just...
  2. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    jedvenna, oon kuullu että joillain tulee seksin jälkeen paikat kipeeks :| Itellä ei oo onneksi ainakaan vielä tullut mitään. Kysyisin niistä sun brion rattaista, onko niissä minkäkokoinen se koppa? Mahtuuko talvelakin hyvin ulkokamppeet päällä vauva sinne? vaunuista muutenkin, mulla ei ole...
  3. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Onnea miss piggy! :) Mulla jäi ihan hyvä fiilis ekasta neuvolasta, meni n. 1,5h höpötellessä siellä ja kauheesti sai vauvakirjoja mukaan. nyt oliki sit toinen neuvola joka oli lääkärineuvola ja se oli hirveää! Mulla sattu aivan sikana se tutkimus, epäilin jo kyseisen lääkärin toimenpidettä ku...
  4. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Huomenta tällekin puolelle! :) Alanna, miksei sodastreamin niitä makujuttuja saa käyttää? Niitä vissiin uutteilla tarkoitit? Tuo uimisjuttukin oli uus, mutta tässä vaiheessa ei taida olla (ensisynnyttäjällä) hätää uimisen suhteen. Pian siis häämöttää ulkomaanmatka jossa aikomus oli meressä...
  5. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Tervetuloa cuwe! Nollalinjalla täälläkin mennään. Tosin tupakoinnin lopetin jo parisen vuotta sitten mutta jos en ois sillon lopettanu niin viimestään nyt seki ois jääny :) Mulla ei onneksi kaveripiirissä oo sellasia jotka pitäis nipottajana jos ei ota sitä yhtäkään olutta!! Minusta se on...
  6. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Huh, mä oon ihan tipahtanu kärryiltä kiireineni! Pahoittelut KM:n kohdanneille :hug: Täällä pahoinvointi on vähentynyt entisestään mutta silti joskus yökkäyttää kun maha on tyhjä. Nt-ultrassa kaikki oli oikein hyvin :) Ens maanantaina jo taas neuvola, mulla ei oo onneksi paino noussu vielä...
  7. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Ehdinpäs tällekin puolelle piipahtaan :) Tima tais kysellä luopumisista. Ruoka-aineet ja niistä luopuminen ei tuota ongelmaa, ei ole mihinkään kiellettyyn erityistä himoa ja täähän on väliaikasta :) Mutta tuota ulkoilua olen minäki ennen raskautta harrastanut aika tiheään ja välillä tuntuu...
  8. B

    Millä mielelellä liikutte liukkaalla kelillä?

    Normaalisti elän ja aion elääkin niin kauan kunnes kroppa sanoo stop. Hulluksi tulisin jos pitäs sisälle jäädä.. Ja liikkuminenhan on tosi hyvä juttu raskaana olevalle mikäli kroppa sen sallii! Eli mä pyyhällän edelleen koiran kanssa pitkin mettäpolkuja ja olen vain varovaisempi näin liukkailla.
  9. B

    Pahoinvointi ei loppunutkaan - kohtalotovereita?

    Mulla on ainaki pari kaveria jotka on kärsiny tuosta ihan koko raskauden läpi ja se on normaalia mut harvinaisempaa kait.. :(
  10. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Vienda, multa otettiin verta sillon ekassa neuvolassa ja neukkutäti käski soittaan tulokset päivän-parin päästä joten sain soittamalla ne veriseulan arvot ylös ja ilmeisesti sit ultrassa annan ne eteenpäin niin ne antaa heti sen vastauksen sieltä :)
  11. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Äitikissa, mulla on vähän samaa vaivaa ollut, nimittäin päänsärkyä ja univaivoja. Tympeää kun on useanan päivänä viikossa pää kipeä ja tosiaan vaikka väsyttäisi niin ei meinaa uni tulla ja heräilen kans pissalle öisin ja sitte on vaikea saada enää unta :mad: Ei siinä mitään muuten mutta kun...
  12. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Joulukiireet ym. hössötykset ohi! :) Kivaa Ambrosia kun teit listan meille! Mulle voi laittaa np-ultran tulevaksi 8.1. Jännittää :heart: Minä soitin neuvolaan jo tosi aikasin, ehkä joskus 4+4 tai jotain. Mulla taas oli ihana se terkkari ku sanoin varovaisesti et oon saanu vaan haaleita...
  13. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Heipä hei tällekin puolelle! :wave: En oo tänne kirjotellu vähään aikaan mut sainpas kaikki kuulumiset luettua :) Tuplien odottajille tsemppiä ja positiivista mieltä!! Teillä on tuplasyy ressata, mutta uskon et kaikki menee hyvin :) tervetuloa suolainen! Neuvolakäytännöistä.. Meillä...
  14. B

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Joulukiireissä olen unohtanu täällä käydä vaikka palstalla olen käynytkin! Mies tuossa sanoikin että katsellaan noita isompia hankintoja myös netistä jos löytyis käytettynä hyvässä kunnossa olevaa tavaraa niin kyllä meille kelpaa :) Lähipiiriin on viime aikoina syntynyt niin paljon vauvoja et...
  15. B

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Osanotot Johanna! :hug: Taru, onnea paljon plussasta! :heart: Me käytiin miehen kanssa ultrassa viikoilla 6+4 ja siellä se pikkuinen sydän löi :heart: Maltahan vielä hetki ja käy sitten jos siltä tuntuu :) Täällä odotellaan jo nt-ultraa kovasti, vielä ois vajaa pari viikkoa.. :)
  16. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Voi ei Amiraali, kuulostaa kyl hullulta - siis voin kuvitella kuinka vaikee oli olla naama peruslukemilla :D Hyvä et salaisuus säilyi niin saat kertoa kun itse haluat :) Meillä joulu meni ihan peruskaavan mukaan, molempien sukua tavattiin ja syötiin, syötiin, syötiin.. Hyi että, mulle tuli...
  17. B

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Hui mikä synnytystarina Maijalla, mut onnea vaavista ja pääasia et saitte vauvan hyvissä voimissa syliin :) Neuvolassa kurkattiin pikaisesti ultralla kun äänet ei kuulunu ja siellä ultrassa näkyi pieni jumppaileva tyyppinen :heart: Sen johdosta sit kerrottiin isovanhemmille eilen uutinen ja...
  18. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Voi ei ennanniina :| Kurjaa ettö joudut joulun viettämään sairaalassa!! Toivon tosi kovasti että sun olot helpottais jo ja pääsisit nauttimaan raskaudesta! Täällä joulu meni normaalin tohinan keskellä reissatessa sukulaisten luona. Olokin pysyi hyvänä (vaikka väsyneenä) kaikesta mässäilystä...
  19. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Kiva lukea hyviä uutisia täältä taas :) Me myös kurkattiin tänään neuvolassa ultralla pientä ja siellä se jumppaili :heart: Mandarii, harmi että kärvistelet siellä :x Toivottavasti alkaa pian helpottaa niin pääsisit sinäkin enemmän nauttimaan tästä :) Mä kävin muuten tänään ostaan uusia...
  20. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Juu mä kans ajattelin että pidempi loma saattais saada työnki taas maistumaan! Mulla on nykyään töissä mahottomasti välipaloja mukana ku tulee kyllä aika heikko olo jos on yli 3h syömättä.. Vaikkakin pahoinvoinnit on selvästi vähentyneet onneksi :) Eilen iski pitkästä aikaa kunnon ällötys...

Yhteistyössä