Hakutulokset

  1. B

    Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

    Onnea jenski! :) Huomenna neuvola ja toivon kovasti kuulevani pienen sydämen sykkeen :heart: Oon mietiskellu vähän vaunuja (hieman ajoissa joo.. :D ) ja onko teillä ajatuksia siitä kopasta että kova vai pehmeä ja miksi niin? BDU ja ötökkä 9+6
  2. B

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Niin eipä tätä elämää voi liian "varmasti" elää :) Ja kun ei voi tietää niin vähän turhaa tietenki stressata etukäteen. Ajattelinki että jos neuvolassa kuulen sydänäänet niin saatanpa kertoakki isovanhemmille uutiset tässä joulun alla :) Katselin sitä äitiyspakkaustaki tuossa ja ajattelin...
  3. B

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Voe voe, hemmetin hormoonit ;) Joo kyl tätä vaihetta toivois mahollisimman lyhyeks kaikille! Mä kyllä tunnen olevani onnekkaiden joukossa koska selvisin n. 3-4 viikolla ja siitäkin ajasta oli päiviä et olo oli ihan hyvä. Nyt jo alkanu ihan näkyvästi väheneen, tulee harvakseltaan hetkiä et...
  4. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Mulla on vakipaikka töissä ja luulen ettei pomo erityisemmin ilahdu tästä uutisesta mut eipä voi mitään :D Ei se nyt hernettä nenään vedä mut kyl se mieluusti pitäis mut töissä ku aika kiireseltä ens vuosikin vaikuttaa. Mä jo odotan et sais jäädä äippälomalle.. Huoh, jotenki on tän syksyn ja...
  5. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Onpas monella tosiaan ultra :) Kuulumisia odotellaan täälläki! Pahoinvointi on enää haalea muisto, välillä tulee muutaman minuutin jaksoja et ällöttää mut muuten on loppunu lähes kokonaan :) Vielä ku piristyis vähän (eikä nukahtelis istualteen..) niin oispa kivaa! Ehkä alkava joululoma ja...
  6. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Crassula, mulla on ollu koko alkuraskauden ajan pahoinvointi kausittaista. Parhaillaan 2-3 päivää menee ilman yökötystä kokonaan! Ja oon ollu ihan onnellinen asiasta, en tiiä miten jaksaisin töissä jos koko ajan oksettais.. Että tsempit vaan niille jotka oikeast taistelee asian kanssa! Nyt on...
  7. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Amiraali, mulla on ollu plussauksesta asti niitä menkkakipuja vaihtelevasti. Välillä on päiviä ettei oo ja välillä on alamaha tosi kipee. Siis mulla ainaki ihan menkkakipuihin verrattavissa mut oon selvinny kumminki ilman lääkkeitä tähän asti :) Kohtu se vaan kasvaa siellä minun käsittääkseni...
  8. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Koita Ambrosia jättää työasiat mielestä kotona ja nauttia tästä :) Kyl asiat hoituu painollaan.. Ja tervetuloa taas uusille!! :wave: Mä kans tein eri sivujen laskureilla noita LA-laskuja ja aina ne vähän heitteli ja ku ei oo ollu säännöllinen kiertokaan niin sekin vaikutti aikas paljon...
  9. B

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Juu mä oon kans kuullu noista, mut toisaalta kuulostaa taas olevan niin tapauskohtaisia et saa nähdä ;) Mulla on jostain syystä ihan tyttöolo vaik mies ei millään usko et tulis tyttö. Kuitenkin on siis ihan sama kumpi tulee - kunhan tulee :)

Yhteistyössä