Hakutulokset

  1. B

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Kivaa saada tänne lisää väkeä! Ja ihanaa jos on tullu lisää plussia yrittäjien pinoon :) Onpa inhottavaa tommonen lähes koko raskauden kestävä pahoinvointi :/ Mulla on kans pari kaveria jotka on kärsiny siitä melkeenpä synnytykseen asti.. Siksi oonki osannu iloita tästä että mulla se on...
  2. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Mä tein muistaakseni kans joskus 5+ tai 6+ viikolla viimeisimmän testin 'ihan varalta' ja oli kiva kattoo ku se viiva oikeen singahti siihen ja toooosi vahvana ;) Ihana suhtautuminen Ambrosia sun esimiehellä! Mä en oo vielä kertonu töissä, kerron sit ku tää tulee muutenkin julkiseksi.. Luulen...
  3. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Meiläl myös mies on tulossa mukaan neuvolaan ja ultriin tottakai :) Tää on meidän ensimmäinen joten sekin varmaan vaikuttaa et kumpiki on kiinnostuneita kaikesta mitä meille kerrotaankaan.. Onhan tää lapsi yhteinen joten kyllähän ne asiat sille miehellekin oleellisesti kuuluu :) Sit en tiiä jos...
  4. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Aivan mahtavaa Ambrosia, onnea!! :heart:
  5. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Viikonlopun nettipimennon jälkeen täällä on taas hurjana tekstiä! En muista enää kyllä mitä mun piti kommentoida.. :D Täällä edelleen pahoinvointi kausittaista, viikonloppuna en edes muistanu koko raskautta ja nyt iski taas hirvee ällötys ja saa oksua pidätellä töissä ja tulitikut sais laittaa...
  6. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Na-nu, mulle tehtiin vatsan päältä ja rakko oli kyllä tyhjä että kai nämä riippuu tosi paljo paikoista. Tsemppiä ultraan! :) Täällä myös yks väsynyt ihminen.. Voi haukotus. Ja ällötys. BDU ja ötökkä 7+5
  7. B

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Tulinpas varsin katteleen mitä tänne kuuluu :) Stacy, aloitahan ajoissa yritys jos meneekin hieman pidempään ;) Ja joku oli plussannutkin juuri, onnea!! Toivotaan jouluplussia paljon tähän pinoon :heart: BDU ja ötökkä 7+4
  8. B

    Vauva Haaveissa 2013

    Onnea Pink Dream!! :) Tulehan tuonne odottajien puolellekin sitten porinoimaan fiiliksistä :) BDU ja ötökkä 7+4
  9. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Voi mitä shokkiuutisia ennanniina! :heart: Ehkä toinen tosiaan halus vielä pitää ittesä yllärinä mammalle ;) Onnea!
  10. B

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Mulla on turvotus vaan iltasin paha joten päivisin ei vielä huolta ;) Ja tosiaan joku sanoikin et ku mulla on tuo kohtu vähän taakse kallellaan ni maha ei näy välttämättä niin aikasin. Eipä tuo haittaa, helpottaa piilottelua :) Voi missäs meidän muut odottajat luuraa, ois kiva joululahja...
  11. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Jospa se arvo nousisi kuitenkin!! Joillakin se nousee hitaammin. Mulla ainaki on vakkarityö ja pomolle kerron varmaan vuodenvaihteen jälkeen et jään kesällä sit mammaileen :) Se tuskin on mitenkään riemuissaan mutta ei voi mitään :D BDU ja ötökkä 7+3
  12. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Mähän oon ihan pihalla taas parin päivän nettipimennon jälkeen :D Mut siis tsemppiä kaikille vuotojen ym. "kummitusten" kanssa painiville!! :hug: Ja ihania ultrakuulumisiakin oli tullut :heart: Joku puhui menkkamaisista kivuista, mulla on ollu niitä alusta asti ja välissä olivat poissa ja...
  13. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Hienoa että saat asiaan selvyyttä pian :) Mulla on noita mahakipujaki ollu melkeen koko ajan, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Yleensä siis särkee alamahaa menkkamaisesti mut kuuluu kait asiaan. Tuo päänsärky on kyllä semmonen mitä ei toivois kellekään, se on jotenki niiiin vaikee sietää : /...
  14. B

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Joo kyllä se vähän todensi tätä asiaa ku näki ruudulta sen sykkeen ja sen pikku mytyn siellä ;) Mulla on itseasiassa vähän pahoinvoinnit helpottanu, nyt on ollu muutama päivä niin et tulee joitain pahanolon aaltoja päivän mittaan mut ei oo pahoja eikä kestä kauaa! Aamullaki oli ihan hyvä olo :)...
  15. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Kuulin myös et kohtu on hieman taakse kallellaan, onko jollain tietoo onko sillä jotain suurempaa merkitystä? Tästä ei ollu puhetta.
  16. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Itun emo, en osaa sanoa kuinka "totta" nuo lausahdukset voi olla, mutta oon kuullu et muilleikin on kerrottu jo ar-ultrassa tällaisia uutisia. Tarkoitti lähinnä sitä että kohdussa tai munasarjoissa ei näkynyt mitään ylimääräistä ja että limakalvot oli tosi paksut (hyvä juttu) ja ruskuaispussi...
  17. B

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Eiku tee vaan omassa päässä päätös et selviit ilman pahoja oloja ni ei ainakaan alitajuisesti tuu olot ;) Juu kyllä mä miehelle sanoin et saapi kyl heräillä välillä et saa mamma nukkua ;) Se on kumminkin pari kk kotona synnytyksen jälkeen joten joutaa hyvin sijaiskärsijäksi.. :D Ultra meni...
  18. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Onnea jennaa!! Paljonko sulla on viikot suurinpiirtein menkoista laskettuna? Mulla vahvistu viiva tosi hitaasti, joten elä vielä hätäile jos plussaa kumminki sait :) Testailin 3+6 - 5+0 välillä muutaman kerran ja vielä 5+0 sain haalean viivan mut sit lähempänä 6+0 oli jo aikas vahva :D Päätä...
  19. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Taas on tullu kovasti uusia :wave: Hemulle tsemppiä!! Ja kaikille vuodoista kärsiville myös, toivotaan et ois ihan harmitonta vaan. Tänään vaihteeksi oireeton aamu, ei tarvinnu yökkiä ja olo oli ihan normaali :) Eilen käyty ar-ultrassa ja siellä kaikki oli hyvin. Pieni vastas viikkoja ja...
  20. B

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Sullahan onki alkanu jo uus viikko :) Viikonloppu oli niin hulinaa ettei juuri koneelle ehtiny. Mullahan tosiaan hyökkäs noi ällötykset ym. päälle muistaakseni 5+4 aikoihin ja nyt on joka aamu kyllä heränny oksennus kurkussa. Vielä oon selvinny ilman pöntön halailua ku oon noussu ja menny...

Yhteistyössä