Hakutulokset

  1. B

    Vauva Haaveissa 2013

    Mulla tuli tissit myös kipeeksi muutama päivä ennen menkkojen alkamispäivää ja sitten alko siinä kp 26-> väsy ja palelu. Ajattelin ensin et ei ne oo mitään raskauteen liittyviä ku kyllähän se nyt väsyttää ja palelee muullonki mutta kun ne vaan jatku ja jatku ja tosi voimakkaina. Nytkin oon...
  2. B

    Vauva Haaveissa 2013

    Mulla myös on nää sivut kenkkuillu jo useempana iltana! Kyllä taitaa sivustolla olla jotain häikkää.. Minä en ole mikään asiantuntija noissa ovis ym. asioissa (en siis ole ikinä niitä fiilistelly tai edes ajatellu moisten olemassa oloa), mutta sen jälkeen ku jätettiin ehkäisy pois niin sen...
  3. B

    Vauva Haaveissa 2013

    Huomenia kaikille! Slallu tais kysellä miun neuvolasta, varasin varhaisultran ja sain ajan 27.11 eli parin viikon päästä!! :) Varsinainen neuvola on sitte vasta 21.12, eli piiiiitkän ajan päästä.. Kylläpäs kerranki tuntuu et aika kuluu hitaasti ku yleensä viikot menee ku siivillä ku on aina...
  4. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Muakin kiinnostais että kuinka aikasin muilla on saatu sykkeet näkymään :) Varhaisultra ois 2 viikon päästä ja sillon on mun laskujen mukaan 6+3..
  5. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Täytyy ehkä käydä vaunuja vähän testaileen kaupoissa et löytyy itelle sopivat :) Ja tervetuloa uusille! :wave: Onko muuten kellään tietoa että onko kropan venyttelystä / hieromisesta haittaa raskausaikana? Kaipaisin ihan tutkittua faktatietoa jos joku on asiasta keskustellut esim. lääkärin...
  6. B

    Vauva Haaveissa 2013

    Tulinpa kurkkaan tänne että mitäs kuuluu :) Toivoisin teistä seuraa tuonne odottajien puolelle että koittakaahan pupuilla ahkerasti ;) BDU 4+3
  7. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Huomenta! :) Tänä aamuna piti epätoivoisen varmistella apteekin omalla ja selkee viiva sieltä pärähti melkeen heti :heart: Mites muuten kaikki vauvan tarvikkeet, te joilla on jo lapsia niin löytyy varmaan paljon varastosta jo tarpeellista? Entäs ekaa oottavat, millon meinaatte alkaa...
  8. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Häivähdys, aivan ihania uutisia!! :heart: Ilyana, mulla on ollu järkyttävää valkkarivuotoa myös! Noin viikko oviksen jälkeen alko ja jatkunu siitä asti.. Tuo kerhoasia olikin minulle uusi, ehkäpä koitan ängetä myös sinne juttelemaan :) Vitamiinit haettu apteekista tänään ja...
  9. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Soittelin neuvolaan ja sain ekan ajan 21.12 :) Tuntuupa piiiitkältä aika odottaa sinne asti.. Kyllä me varmaan käydään varhaisultrassa miehen kans tarkistaan et pienellä on kaikki hyvin! Tuli nyt mieleen ku moni on puhunut siitä np-ultrasta (?) missä vissiin tehdään se riskiarvio? Eli...
  10. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Äitikissa, pregcheckeillä olen tehnyt kaikki testit. Jospa se viiva siitä vahvistuis eikä haalenis :) Tänään oli vähän huono olo kun aloin syömään aamupalaa! Olinpas kerranki iloinen tästä :D Mulla on kyllä ollut jo noita alavatsakipuja ja väsymystä mutta jotenki tämä tuntui niin...

Yhteistyössä