Hakutulokset

  1. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    heissan Stacy! Mulla oli toissaviikonloppuna 2 päivän migreeni, liekkö sit nää hormonit aiheuttanu. Heräsin siihen perjantaina ja piti olla töistä pois. Otin aamulla panadolin (mulla ei ees oo omia lääkkeitä enkä tiedä saanko niitä söydä..) ja menin nukkumaan ja kohtaus ei onneksi pahentunu...
  2. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Tsemppiä Hemu, toivon kuulevani vielä hyviä uutisia sulta ultran jälkeen! :) Rasvailusta, oon kuullu siitä ristiriitasia tietoja mutta ajattelin että eipä siitä rasvailusta nyt haittaakaan varmaan oo, joten hankin itelle bio-oilia vai mitähän se oli.. Joku kaveri joskus sitä suositteli...
  3. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Täällä ei oo mielialan heittelyt vielä rantautuneet, tuli tuo pahoinvointi ensin.. Meillä on neuvolat lähekkäin, mulla on 21.12. Tuntuu toooosi pitkältä tää odottavan aika :D Ja onpas ihanaa et miehellä riittää huumoria vaikka kotona on "hormonihirviö" ;) Jospa tää aika kuluis piakkoin ja pääsis...
  4. B

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Joo tätä yökötystä ei kyllä toivo kellekään! Taas on tosi huono olo ja se kyllä vaikeuttaa töissä ku pitää esittää et kaikki on normaalisti :x salmiakilla ja jääkylmällä vissyllä oon selvinny pahimmista aalloista ohi. mä en oo ostanu vielä yhtään mitään :D Mieli tekis mut pitää nyt vähän...
  5. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Voimia MiNalo!! :hug: Emmuli, anteeksi mun on pakko avautua.. Kuulin entiseltä subin työntekijältä et ne kananrinnat tulee valmiiksi kypsennettyinä jäässä ja ne laitetaan päiväksi lilluun lämpimään veteen ja siitä suoraan leivän väliin. Mulla alko ällöttään :D jennimarika, täällä kans...
  6. B

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Juu oon huomannu saman että pitää muistaa syödä tai alkaa heikottaan tosi nopeesti. Mulla alko eilen ihan kunnon yökötys ja on jatkunu koko yön ja aamun. Toisaalta on nälkä mut ällöttää ajatuski et nielis jotain.. Mullaki ois koulua parina vkl tässä just näillä "pahoilla viikoilla" että saas...
  7. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Pintsu, nuo fiilikset on varmaan aika normaaleja, elä hätäile turhaan :) Mä oon miettiny aika usein jo että huhhuh mihin tuli ryhdyttyä ja onkohan meistä tähän mut toisaalta harva on seppä syntyessään et eiköhän se luonto tämänki hoitanu niin että 9kk aikana ehdit nämä fiilikset käsitellä ja sit...
  8. B

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Oi sulla on tosi aikasin tuo eka neuvola! Aika paljon kuulostaa olevan paikkakuntakohtasia eroja noissa. Mulla taitaa olla viikot 9+6 sillon ekan neuvolan aikaan. Mietin vaan että eikös se ois järkevämpi varsinki ensiodottajille olla aiemmin ku ei mistään mitään tiedä ja nämä alkuviikotkin on...
  9. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    NuuNuu ja minix, kuulostaa tosi oudolta!! Siis apua, onko lääkäritkin noin "erimieltä" (voiko nämä ees olla mielipide asioita!!) tällaisista asioista? Hui, ketä tässä nyt uskaltaa uskoa kun on vissiin paljon vastaajasta kiinni nuo vastaukset. Inhottavaa!
  10. B

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Tottakai, tänne vaan! :) Ja onnea plussasta!! :heart: Kovasti toivon et tuolta tulee muitakin tänne seuraksi, se nimittäin oli aivan ihana pino :) Mikäs viikko sulla on menossa nyt? Onko ollu raskaus-oloja ollenkaan? BDU ja ötökkä 5+4
  11. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Minä olen kans ymmärtäny et syviä vatsalihaksia ja lantionpohjalihaksia kannattaa harjoittaa nyt jo raskauden aikana. Onkos muuten vinkkejä millasia liikkeitä vois kotona tehä syville vatsalihaksille?
  12. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Ihanaa Minix! :heart: Ja tervetuloa uudet! :) Oletteko muuten jo miettineet nimiä tuleville toukille? Me ollaan puhuttu niistä jo moneen otteeseen ja mulla on itellä ainaki muutama ihan selvä suosikki ainakin tytölle :) En tiiä miks, mutta musta tuntuu että saatais tyttö. Siitä seuraavaan...
  13. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Onnea Nicci! Pumpula76, tuolla kerhon puolella on tämän pinon oma ryhmä johon voi laittaa liittymispyynnön ja henkari sitten hyväksyy sen. Tänä aamuna oli ekan kerran paha olo! En ois uskonu et joskus hymyilen itsekseni tällaselle asialle :laugh: Tosin hyvin pärjään ilmankin mutta...
  14. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Juu ar-ultra on se mikä yleensä hoidetaan omin varoin yksärillä ellei saa jostain syystä sinne aikaa neuvolan kautta :) Mulla on ollu lieviä oireita jos ennen plussausta; pissattaa useemmin, väsyttää, palelee... Mut tänä aamuna oli ekan kerran tosi öklö-olo ku mulla on tapana mennä aamulla ekana...
  15. B

    Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

    Juu, 27.11 on ar-ultra yksityisellä ja vasta 21.12 eka neuvola. Tuntuupa pitkältä aika odotella sinne.. Jospa pian pääsisi muitakin tänne odottajien puolelle jakamaan raskausajan iloja ;)
  16. B

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Onnea plussasta Pintsu!! Täällä toinen joka plussasi reilu viikko sitten. Nyt kasassa omien laskujen mukaan 5+0 :) Paljonko sulla on menossa? Meinaatko mennä ar-ultraan? Kamomillatee, kuulostaapa inhottavalta :/ En kyllä osaa auttaa, ensiodottaja itsekin olen.. Jospa joku täällä vanhoista...
  17. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Tervetuloa myös Marleena! Kivasti täällä porukka kasvaa :) Mä soittelin neuvolaan ja sain ajan hieman ennen joulua jolloin mulla on omien laskujen mukaan 9+6. Tosin puhelimessa ei ollut mitään puhetta ultrasta että enpäs tiedä sitten ultraavatko heti ekalla kerralla? Taitaa käytännöissäkin olla...
  18. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Tervetuloa eläväinen! Ja Hemulle tsempit et kaikki menee kuitenki hyvin ja pikkuinen pysyy kyydissä :heart: Mulla oli tänään sellainen hetki että oli outo olo. Sellainen etomisen esiaste :D Hehheh, onnessaan heti liitin sen raskauteen, oli nälkä mutta ei yhtään haluttanu syödä.. Menkkakivut...
  19. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Taas on tullut uusia joukkoon, tervetuloa :wave: Täällä on edelleen epätodellinen olo tän suhteen, kun tuntuu ettei ole oireita mutta sitten kun alkaa miettiin niin on niitä kumminki aika paljon :D Ehkä se, että ne perinteiset pahoinvoinnit puuttuu (en valita!!) niin tuntuu et olenkohan mä...
  20. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Madagascar, et ole ainoa :) Tuntuu että yötä-päivää on raskaus mielessä ja aika kuluu niiiiin hitaasti! Joka aamu riemuitsen ku saa lisätä taas yhden päivän lisää :D Odottavan aika on pitkä... Eilen oli oikein positiivista kun olin harrastuksissa illan ja onnistui jopa unohtumaan tämä asia...

Yhteistyössä