On esikoinen kyseessä joo eli on se ehkä ihan hyvä päästä neuvolaan sitten ajoissa.
Eipä siellä silti varmaan mtn ihmeitä kerrota mitä me ei oltai jo hätäpäissämme netistä löydetty, heh. Ajattelinkin, että vois soittaa tällä viikolla sitä varhaisultraa. Ehkä sitten 7. viikolle.
Toivotaan, että selviää jo 6. viikolle sulle
Eiköhän!
Itse oon aikasemmin salilla käynyt mutta nyt on ollu pidempi tauko eli en oo ehtinyt käydä ku ihan muutaman viikon. Ajattelin, että varmaan ihan semmosilla perus painoilla teen ja tuntemusten mukaan. Eilen kyllä huomasi ettei sinne niin vaan mennä enään 4h syömistauolla ilman heikotusta.
Sen jälkeen ajelinkin kauppaan täyttämään välipala varastoja. Pitää yrittää ottaa säännöllisistä ruokailurytmeistä kiinni.
Mulla on kanssa tänään kyllä ollu oikeen väsymysten väsymyspäivä. Nukuin koulun jlk 2h ja kuvittelin, että saan sen jlk sitten varmaan hommia tehtyä, mutta eheeei. Ihan poikki edelleen.
Täs on nyt sitte pyöriny niin Erilaiset äidit ku Teiniäiditki... Mietityttää kans että tuleekohan itselle pahat pahoinvoinnit jne. Sattuu olemaan tenttejä just siinä 6-7 viikoille. Pussi vaan sitte tenttisaliin mukaan, hehe. Niin ja tää turvotus on kyllä aika mielenkiintonen. Vois kuvitella, että olis jo raskaus pidemmälläki. Mielenkiinnolla katselin jotai keskusteluu missä oli alkuraskauden masukuvia nii toisilla kyllä pullahtaa näkyviin jo aika aikasin, että katoaan kauanko salaillaan.
Ootteko muuten kertonu ilouutisesta jo läheisille?
Itse kerroin parille kaverille ja äidille. Olin suunitellut kyllä odottavani ns. varmemmille viikoille, mutta totesin, että kävi miten kävi niin sitä tukea tarvii joka tapauksessa niin miksei.