BDU: meillä ultrataan kunnan puolesta kaks kertaa, tänään just kyselin kun neuvolaan soittelin. Sitten ihana neuvolan täti sanoi, että sielläkin on ultravehkeet, lääkäri voi ultrata tarvittaessa. Toivotaan, että ainakin kerran siis vilauttais
Amiraali: nuo mahakivut on erilaisia; mulla on tuo tunne kans koko ajan, eriasteisina jomotuksina, välillä tuikkaisuina ja milloin mitäkin. Myös menkkakipuilu on tullut jo tutuksi. Usko omaan olotilaan, se on mun vinkki. Jos on tunne, että jokin on huonosti, ole yhteydessä tarvittaessa neuvolaan / tk:een. Mä ainakin uskon itse siihen, oman kroppani kun tunnen parhaiten. Esikoltakin oli sama homma ja kun maha koveni jo liian aikaisin, tiesin että ne on suppareita ja olin oikeassa.
Vissyliini: mä niin muistan nuo harjoitussupparit. Ne on aika hassuja tunteita. Ja hauska tuo sun kirjoitus sinällään, sait sen kuulostamaan niin kamalalta, tuskaiselta (oireilun siis), mutta onhan se ihanaa aikaa, kaikkine kivistyksineen :heart:
Mä tein tänään digin ja nyt on uskottava, että paksuna tässä ollaan (tai olenhan mä uskonu jo aiemminkin, tiedän omasta olotilastani), mutta mies ei oikein. Hauskaa oli, kun mies katsoi testiä ja sen jälkeen tuumasi:
mitä me nyt tehdään..? No, me ollaan raskaana, meille on tulossa vauva. Että orientoiduppas siihen, oi teinikysymyksiä esittävä isä
Sitten tajus kyllä itsekin, että olipa tyhmä kysymys, kun vähän kuittailin aiheesta
Tässä vielä kuva, mä oon tästä niin iloinen (vaikka aamulla jännitti, ettei se näytä mitään ku pc- liuskat antaneet hailuraa viivaa vaan)
Mites teillä muuten
työ- tai opiskelukuviot tms.? En jaksanu selata sivutolkulla taaksepäin, joten en tiiä mitä ootte keskustelleet
Mähän teen määräaikaisuutta, tosin on vakipaikkakin samassa firmassa, eri yksikössä. Määräaikaisuus loppuu touko- kesäkuun vaihteessa, sitten pitäis siirtyä taas omaan duuniin.. noh, nyt mun nyk. kolega / oma esimies toisessa yksikössä arpoo, mistä se sais mulle tuuraajaa kesäkuun alkuun asti. Tuskailee, kun on niin yksin. Noh, mieli tekis sanoa, että hommaa äkkiä se vuoropäällikkö, en mä tuu toukokuussa takas vaikka määräaikaisuus loppuiski (se vakinaistetaan oletettavasti jos vakkari ei palaa enää työhönsä), tuun vasta joskus hamassa tulevaisuudessa. Mutta, kun en voi. Inhottava tilanne.
Nyt, imuria käteen ja reippailemaan. Arvatkaas mitä? Mulla alkaa muuten kesäloma
opcorn: Saa ihan rauhassa voida pahoin, kivistellä ja kolotella sekä kasvatella masuaan aina ens vuoden puolelle. Tykkään! Ihana kun ei heti tartte murehtia, milloin kertoa työporukalle.. saa hetken armonaikaa.