ViiruP :hug: pahoittelut! Toivottavasti pian nähdään tällä puolen paremmalla onnella :heart:
Täällä ei vieläkään mitään mega
pahoinvointeja ole. Pari kertaa oon joutunut miettimään että onkohan aika laatan.. nää 2 kertaa on ollu iltaisin kun oon käyny nukkumaan.
Muuten on kyllä aika kestokrapulainen olo, ja yritän pitää töissä kurissa pahoinvointia esim kylmällä vedellä ja syömällä. Mitään mahdottomia en syö - saman verran suunnilleen kun ennenkin, mutta oon esim kahvileivät puolittanut niin että voin ennen lounasta syödä kahdesti
Ultraan asti oli tyttöolo, mutta kun tuon näki, tuli poikaolo.
Epa, mulla kanssa välillä ihan järkyttävät
päänsäryt. Migreeniksi jo luokittelen kun en pysty kävelemään tai mitään kirkkaita valoja katsomaan.
Ihme kyllä mulla on auttanut se, että syön panadolin (!!) hengittelen rauhakseen hämärässä ilman mitään häiriöitä. Puoltuntia- tunti niin olo alkaa olla jo inhimillinen. Mutta esim töissä ei tähän ole mahdollisuutta ja se kyrsii pahasti
Tänään käydään kurkkaamassa yksiä vaunuja (ilmatteeks saatais) ja sitteriä.
Mun pitäis myös käydä ostamassa uudet liivit, koska etumuksen kasvu on aika huimaa eikä näistä vanhoista ole enää mihinkään.
Toissaviikolla jo yritin katsella, mutta silloin vaan ahdisti että joutuu ostamaan taas isompia vaatteita (mähän sain laihdutettua sen 1-2 vaatekokoa ennen raskautumista), mutta viikonloppuna mulle tuli joku ahaa-elämys ja alon nauttimaan tästä raskaudesta.
Ei siis välttämättä tule samanlaista ahdistusta enää jos joutuu isompia vaatteita ostamaan =)