Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    meelaie Onnea paljon pienestä prinssistä =) :heart: Sadepäivän ilo: Meilläkään ei oo autoa eikä olla varmaan lähiaikoina hankkimassakaan, kun ollaan pärjätty niin hyvin ilmankin. Mutta taksilla sitten synnärille mennään. Niin ja mulla tosiaan on kanssa tollasta vihlomista ollut...
  2. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    lenan Tsemppiä, etköhän sinäkin pääse jo kohta nyytin hakuun =) Tänään vois koittaa testailla että auttaisko seksi mitään tuossa synnytyksen käynnistymisessä, vahva epäily että ei. Aamulla aikanen herätys, kun pitää mennä neuvolaan taas. Tuntuu että siellä saa nyt ravata jatkuvasti, kun...
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Mandy81 Innolla odottelen sitä synnytyskertomusta =)
  4. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    kikka89 Minäkin olen sitä mieltä, että sun ei todellakaan pidä antaa lääkkeitäsi muille. Lääkkeet kuitenkin määrätään aina henkilökohtaisesti ja kun kerta tiedät tuon miehesi kaverin tilanteen, niin ei kyllä kannata antaa. Ja on kyllä tosi lapsellista, jos miehesi tästä jotenkin vetää herneen...
  5. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    pippuri81: Tsemppiä paljon :) Ois kyllä toisaalta niin paljo helpompaa, kun tietäs että millon tää vaavi syntyy. Se hyvä puoli esim. suunnitellussa sektiossa yms. Mutta taas toisaalta tää jännittäminenkin on ihan kivaa, vaikkakin vähän hermoja raastavaa välillä :D Huomenna pitää...
  6. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Onnea nimpparisankareille =) Mä oon muuten yllättynyt miten helppoa aikaa tää loppuraskaus kuitenkin kaikenkaikkiaan on. Mulla on ollut sellanen pelko, että loppuaika ois yhtä tuskaa, mutta oikeestaan nyt olo on parempi kun hyvä. Tottakai sitä on kömpelömpi ja kävely yms. ei oo niin helppoa...
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huomenta, Muillakin taas näköjään levottomia/huonounisia öitä takana. Samoin täällä. Vessassa piti rampata vähän väliä. Näin viime yönä vielä tosi todentuntuisen unen siitä, että limatulppa ois irronnut. Aamulla piti oikeen tarkistaa asia, mutta unta se tosiaanki vaan oli. Tänään pitäs...
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Täällä vielä kukutaan hereillä. Kiitos kaikille sukupuolta veikanneille :flower: Toivottavasti pian selviää kumpi sieltä tulee. Ei olla tosiaan haluttu kysyä ultrassa mitään veikkauksia, joten ihan avoimin mielin =) Käytiin tänään miehen ja hänen siskonsa kanssa syömässä ulkona ja he...
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    iinaZ: Repesin :laugh: OnSiisKevät: Joo tiesin kyllä :D Ja en tiiä onko se hyvä vai paha että on naisellisen näköinen..mut kai se on ihan ok ettei ainakaan mieheltä näytä :D Mutta siunkin massu on ihana, ja noi tatuoinnit :heart: outiko 39+4
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    iinaZ 161cm "pitkä" :D Treelo Ja kyllä se alkaa heti tuosta tissien alta..
  11. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Ja mahakuvaa edestä tältä päivältä: Ja sivulta ( tuntuu että tää sivuprofiili näyttää aina samalta..): Sf mitta oli tosiaan viime neuvolassa ( rv 39+0) 37cm :x Ja saapi tosiaan veikata kumpi sieltä mahtaa olla tulossa, kun itellä ei hajuakaan :D
  12. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huomenia! Täällä ei edelleenkään mitään merkkejä. Suoli toimii edelleen, mutta siinä se. Niin ja ylläriylläri stressaan taas noista vauvan liikkeistä :whistle: Oon mä täs viime päivien aikana ainakin kerran päivässä tuntenut sen 10 liikettä per tunti, mutta tuntuu että sekin on työn ja...
  13. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    nasu29 Voi kun oliskin alkamassa. Mutta mun tuurilla tää on vaan jotain mahatautia :D outiko 39+3
  14. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Mä oon sitten niinku koko illan ravannut vessassa :kieh: Ihan järkyttävää, miten ihmisestä voi tulla näin paljon p*skaa :laugh: Tää ei oo kyllä enää ollenkaan kivaa, kun just kun oot käynyt vessassa ja hetken on vaikka sohvalla niin kokoajan sellanen olo että taas tulee tavaraa ulos ja eikun...
  15. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Kävin sitten pyörällä kaupassa ja kastuin oikein kivasti. Täällä tuloo vettä kun Esterin pyllystä! Kotona en löytänyt vaatteistani yhtäkään kuivaa kohtaa. Pakko oli mennä samantien kuumaan suihkuun. Onneksi ostin kaupasta kaikkia herkkuja niin ne lohduttaa aina :p Pesin tänään...
  16. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Maud: Elikäs valitsin tummanruskeen liinan, johon tulee pähkinä-pallokuvioitu tasku. Käsittääkseni myös verkkokaupasta tilattaessa saa esittää toiveita tuon liinan (ja taskun) värin suhteen =) Kimperillä näyttäs olevan verkkokaupassa myös toista trikoista liinaa (raidallinen) mutta eilen...
  17. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Täälläkin odotellaan Mandyn synnytyskertomusta =) Mulla oli viime yönä ekat kivuliaat supistukset, mutta ne meni sitten aamuyöstä ohi, pöh! Ehdin jo elätellä toiveita, mutta mitä vielä. Sitten mulla oli ihan ihmeellisesti koko yön maha ihan pinkeenä, ihanku ois ollu sellanen "kestosupistus"...
  18. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Minäkin jo tahdon sen nyytin, mutta näyttää viihtyvän masussa oikein hyvin :kieh: No eiköhän tää odotus jossain vaiheessa sitten palkita. outiko 39+3
  19. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    En malta olla tännekkin kirjoittamatta, että Mandy on saanut eilen 23.7 poikavauvan klo 19.52. Paino 3240 g, pituus 49 cm ja pipo 34,5 cm. outiko 39+2
  20. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    En jaksanut selata, että onko tänne kukaan infonnut tietoa, että Mandy on saanut eilen poika-vauvan ( tiedoksi niille jotka ei oo facebuukissa) Hirmuisesti onnea nyt tätäkin kautta :heart: :heart: :heart: outiko 39+2

Yhteistyössä