Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huh, heräsin just päikkäreiltä. Unta piisaa tällei päivisin vaikka kuinka, mutta ei öisin :whistle: Oon ajatellut, että nukun aina kun mahdollista, kunei voi koskaan tietää millon se lähtö tulee. Mua ahdistaa ajatus siitä, että joutus lähtee synnärille joko a) kamalan väsyneenä tai sitten b)...
  2. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    sissihullu82: Itse en oo myynyt omiani, mutta huuto.netissä oon nähnyt olevan pyyntönä n. 10 euroa. Sisältää ne kaikki äp:n kestovaipat.
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Mandy81: Joo, me itkettiin miehen kanssa molemmat :D
  4. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huomenta täältäkin! Ihanaa, kun sai nukuttua tänään kymmeneen asti :) Hitto, että mä taas viime yönä säikähdin. Harrastettiin seksiä niin että minä olin mahallani eikä siinä tohinassa kumpikaan meistä tajunnut varoa mahaa! No sitten oli alavatsa ihan törkeän kipee enkä meinannu enää liikkumaan...
  5. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Mandy81: Mun täytyy myöntää, että ei aavistustakaan :laugh: Käsittääkseni suunnilleen laskettuna aikana. Muistan äitin sanoneen jotain sellasta, että isoveljeni syntyi 3 (tai 4) viikkoa etuajassa, minä sitten suunnilleen ajallaan ja pikkusisko muutaman viikon myöhässä. Eli jos mulla menis...
  6. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    kukkaiskeiju Voi mikä suloisuus on teidän neiti :heart: :flower: Mä olin ihan yllättynyt, että pikkuinen olikin tyttö, kun kaikki merkit viittas niin poikaan :D Mutta tulehan kertomaan sitten lisää kuulumisia, kun jaksat =) outiko 38+3
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Aniit: Mä oon käsittänyt että vasen kylki ois se parempi. Hudjuke: No huih! Saanko kysyä, että mihin hän kuoli? Tuliko joku komplikaatio vai? Tosi paljon ikäviä asioita olet saanut kokea :(
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Onko täällä ketään muuta, kuka ei oo miettinyt synnytystä juuri ollenkaan? :whistle: Siis, kun kaikki kyselee multa että miltä tuntuu kun kohta jo synnytät, pelottaako yms. Niin siinä sitten vaan oot, että no kun ei tunnu miltään! Neuvolassakin kysellään että jännittääkö ja muutenkin...
  9. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Jos joku jotain tapaamista järkkää, niin mielelläni olen mukana mikäli vaan olosuhteet sen sallii. Laskettuaika on tosiaan 29.7 eli periaatteessa voi milloin tahansa syntyä :D Mutta jos tapaaminen menee esim. elokuun puolelle niin sitten vaan vauva mukaan =) outiko 38+3
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    iinaZ Söpö massu =) Bongasin tänään ekat raskausarvet mahassa! He*vetti, kun olin jo ehtinyt toivoa ettei niitä tuu, niin eikö sitten tässä vaiheessa vielä paukahda! Ne on ihan tuolla alavatsalla, en ois ees huomannut ellen ois peilistä kattonut :D Reisissähän mulla myös on arpia vähän...

Yhteistyössä