Hakutulokset

  1. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    tinuli71 Onnea pienestä prinsessasta :heart: :flower:
  2. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huomenta täältäkin, tai no kai se päivä jo on. Heräsin tänään jo seittemältä, kun mies herätti :kieh: Noh, täytynee kohta ottaa päivän ekat päiväunet :D Mies tuossa jo aamutuimaan varovasti kyseli, että voitasko tänään käydä terassilla, kun on kuulema niin nätti ja aurinkoinen päivä tulossa...
  3. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Enpähän mä sitten unta saanut, pyöriskelin sängyssä vaan ja päätin sitten tulla tähän sohvalle. Mullakin on tosi hiostava olo kokoajan. Tekis mieli mennä uudestaan suihkuun, vaikka jo kävinkin. En tiiä mistä johtuu, Selailen tässä samalla nimikirjaa, kun pitäs siihen lappuseen keksiä joku nimi...
  4. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Tervetuloa uudet muuten minunkin puolestani, unohtui aiemmin. Jokohan Mandy on saanut pikkuisen *jännää*. Itse en oikeen vieläkään tajua, että me oikeesti aletaan saada näitä vauvoja pikkuhiljaa. Mulla se synnytys edelleenkin tuntuu tosi kaukaiselta enkä osaa yhtään suhtautua/valmistautua...
  5. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    wiivi81 Minä asun aika lähellä Lohikoskea, Holstissa ja minusta ainakin saa seuraa :) inkap Onnea paljon :flower: Mandy tais lähteä synnyttämään tänään, jee jee =) Saa nähdä kumpi sieltä tulee, vahvastihan sieltä on poikaa luvattu. outiko 39+1
  6. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Sain äsken puolessa tunnissa tuntumaan 11 liikettä, jee jee :) Nyt on taas parempi mieli ja helepompi hengittää B) En sitten soittanut sinne äitipolille. Mandy on kyllä varmana jo synnyttämässä..
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Kohta mun on varmaan pakko soittaa sinne äitipolille tuosta, kun en noita liikkeitä tunne kovin hyvin. Jonkun aikaa sitten laskin ja pääsin seittemään ja sitten nukahdin :| Tuntuu aika turhauttavalta. Ja kohta rupee jo pelottamaan, vaikka tiiän että ei sillä juurikaan ole tilaa liikkua enää...
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Rangatanga Aijaa =) Mikäs päivä sun esikoinen sitten syntyi? Mä luulen, että mulla kyllä menee yli lasketunajan. Niin ja olen mä niitä liikkeitä koittanut tunnustella..aamulla oli aika vaisua. Nyt olen touhunnu koko aamun, etten oo ehtinyt ees rauhottua kuuntelemaan. Mutta kohta vois syödä ja...
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Mandy Oi, ihanaa! Toivotaan että pääsisit jo tositoimiin! Lupaavalta ainakin kuulostaa. Tsemppiä! Joko oot lähtenyt sairaalaan? Voi kun mullakin tulis jo lähtö, niin ehkä törmättäs osastolla :D Täällä ei edelleenkään mitään edistystä..menee takuulla yli LA:n.. outiko 39+1
  10. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Tapaamisesta Voi olla että en ainakaan sillon 6.8 pääse osallistumaan, sillä toivon mukaan olen jo saanut oman nyyttini siihen mennessä :D kukkaiskeiju Kiva kuulla teidän kuulumisia =) Bongasin teidän tytön kuvan tänään Jkl:n lehdestä..samoin kun pusukalattaren tytön :heart: outiko 39+1
  11. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Joo, no ehkä mun ei pidä stressata noista liikkeistä liikaa. Mutta tosiaan kun se terkkari sanoi että pitäs 10krt/ h liikkua niin on se mun mielestä jo aika paljon näille viikoille. Kun eihän sillä vauvalla oo ees kauheesti tilaa liikkua enää :o Mutta kyllä mä oon jo vähän neuroottinen nyt...
  12. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Joo, niinkun tuos jo kirjotin niin soitin sinne äippäpolille ja ne oli sitä mieltä että ei mitään hätää. Neuvolassa muuten sanottiin, että pitäs vauvan liikkeitä tarkistella. Tunnissa pitäs tuntee kymmenen liikettä..makoilin tuossa puol tuntii enkä tuntenut yhtään :ashamed: Vähän ahistaa...
  13. O

    Miehelle olis töitä tarjolla. Muutto edessä. Suositelkaa Jyväskylän lähikuntia/kyliä!

    Äänekosken lähellä kiva lapsiystävällinen kylä voisi olla esim. Uurainen, joka on ainakin nykyisin tosi suosittu lapsiperheiden keskuudessa ja sieltä löytyy kyläkoulukin.. Niin ja Äänekoskelle ja Jyväskylään sopiva matka :)
  14. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Ezmeralda Joo, meillä tosiaan tuo terkka on vaan ite niin epävarma omista taidoistaan ja tiedoistaan, että saa kyllä sellasen paniikin aikaseksi, kun siellä miettii ääneen että mikä on vialla yms. Mutta siis soitin tuosta asiasta äitipolille oman mielenrauhan takia ja siellä sanottiin, että...
  15. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Heipsan, Kävin tänään sitten neuvolassa ja jäi todella epävarma olo koko käynnistä :( Mulla oli tänään oikean terveydenhoitajani sijainen, joka ei mielestäni oo ees kauheen pätevä, vaikka siis on kätilö jne. mutta siis asiaan.. Vauvan sydänäänissä oli todella suuri vaihtuvuus ja se...
  16. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Huomenta! kikka89 Söpö masu =) Tänään lähdetään takasin kotiin Jkl:ään, mutta ei yhtään huvittas, kun saanut olla hemmoteltuna täällä :D Niin ja se ois neuvolapäiväkin, mutta se on kyllä niin turha taas kuitenkin. Tuntuu että tässä loppuvaiheessa siellä katotaan vaan kaikki pakollinen ja...
  17. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Hudjuke tsemppiä..toivotaan että sydänäänet normalisoituu :) Kävin tänään parturissa. Ajattelin, että pakko käydä vielä nyt kun voi. Sitten, kun pikkunen syntyy niin ei ihan noin vaan lähdetäkään. Mä tänään jo säikähdin, että rupes lorahteleen lapsivettä, kun tuli tosi paljon sellasta...
  18. O

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Onnea Mazoon tytöstä :heart: Minäkin toivon sitten saavani vaunuilu yms. seuraa sitten kun pikkunen putkahtaa maailmaa..tuskastun muuten :D Mutta vielä jonkun aikaa pitää odotella. outiko 38+6
  19. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Merkkaan taas että luettu on. Harmi, kun ei ehdi nyt kirjoitella. Huomenna mennään takasin kotiin, kun on neuvola. Muuten ois voinut olla pidempäänkin. Ei edelleenkään merkkejä että synnytys lähenisi. Tai no siis supistuksia joo, mutta ei kipeitä. Niin ja menkkamaisia kipuja ja ripulia, mutta...
  20. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Tulin pikapikaa käymään koneella. Porukoitten luona siis edelleen. Käytiin miehen kanssa kalallakin tänään taas. Ihmeen hyvin jaksoin veneessä istua :D Ompelin äsken täällä imetystyynynkin =) outiko 38+5

Yhteistyössä