Hakutulokset

  1. M

    ei superäideille

    :wave:
  2. M

    Mitä teidän jouluateriaan kuuluu?

    tehdään lihapullia lapsille... :) Kotoota opittu... :D
  3. M

    Mitä teidän jouluateriaan kuuluu?

    Aamupalaksi riisipuuroo... -Kinkku -kastike -perunoita -porkkana,lanttu ja perunalaatikkoa -rosolli -lihapullia -ruisleipä, juusto, rasva -olut/maito/vesi Glögi, suklaa, tortut, piparit... :p
  4. M

    Kyllä mä vaan olin fiksu pari vuotta sitten...

    jos käytetyt kiinnostaa niin laita mulle yv:tä... :) Olis sellasta 34-38 kokoa...
  5. M

    Kyllä mä vaan olin fiksu pari vuotta sitten...

    Mitäs kokoa olet noin niinku "normaalioloissa" B)
  6. M

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Kamomilla-81: :attn: Mulla nyt viikkoi 35+3 ja mahanympärys 115cm... Mulla on jo esikoisen aikaan "todettu" eteenpäin kallistunut kohtu.. maha siis tulee TODELLA eteen.. :D
  7. M

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    ..tulijoita?? :attn: Mulla la 12.12 mutta näistä kun ei koskaan tiedä.. :D Painoarviota taas torstaina otettas. Nyt 2 kertaa käynyt ja molemmilla kerroilla siinä 4,5kg käyrällä mennyt.. Jännä nähdä onko jatkanut kasvua samaan tahtiin vai tippunut "normaali" käyrälle... =) Viimeeksi...
  8. M

    Kuinka moni ei ole ostanut vielä ainuttakaan joululahjaa?

    :wave: Mä lähden ostoskeskuksii pyörimään heti kun on 38 viikkoa täynnä... :p
  9. M

    saako rv21 jo selvän vauvan sukupuolesta?

    me käytiin 4D-ultrassa 22+6 ja selvästi näkyi... =)
  10. M

    Salakuunneltua-sivustosta poimittuja ;D

    :laugh: :laugh: :laugh:
  11. M

    Raskaana 22+5 ja rintoja kutittaa kamalasti. Mistä kyse?

    Komppaan Pamppelsonia.. Arpia pukkaa. kannattaa rasvailla OOOIKEEEEN paljon.. :)
  12. M

    Onko Wahlström ihan täysjärkinen?

    Itse ratsastin 24 viikolle asti.. Sen jälkee liikunta ollut uimista ja kävelyä... harrastaa kerkeää ja pystyy kyllä synnytyksen jälkeenkin...
  13. M

    Osaako teidän miehet vaihtaa vaippoja?

    Osaa... Meillä housuvaippoja joten ei kovin vaativa tehtävä.. miehellekään.. :D Anoppi on muuten kerran laittanu teippivaipan likalle väärinpäin... :whistle:
  14. M

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    :wave: 33 viikkoa pamahti eilen täyteen ja olo on kuin olisin pelkkää mahaa päästä varpaisiin!! :D Pahakseni en laittaisi jos poju päättäisi tulla tuossa reilu 3 viiko päästä ulos... ;) Painoarvioultrissa on nyt tullut ravailtua ja viimeeksi rv 32+6 arvio oli 2360g.. :heart: Onko...
  15. M

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    Asunnosta.. Meillä rivari 3h+k+sauna 72 neliötä.. asumisoikeusasunto. nyt ruvetaan hakemaan vuokrakämppä hetkeksi ja säästetään omaan.. =) Huomenna neukku, saa nähä mitä se paha vaaka näyttää.. Nyt tullut ekasta neuvolasta 13-14 kiloa.. :ashamed: Olenko ainoa super-turvonnut?? Maikki...
  16. M

    mitä teillä syödään tänään?

    Kinkkukiusausta..
  17. M

    Kuinka paljon on minimi äitiyspäiväraha?

    304? jää verojen jälkee käteen muistaakseni?? On kylläkin huhuttu/puhuttu ja vaikka mitä että minimi äp-raha nousisi ensi vuoden alussa.. Tiedä sitten...??
  18. M

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    Eilen kävin painoarvioultrassa kun sf-mitta huitelee jossain taivaissa... :D Eli "pikku"-poika tällä hetkellä 1689 grammaa ja la:n painoarvio näillä näkymin 4200 grammaa... =) Tänään 3 0 + 0 :wave:
  19. M

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    Vieläkö mahtuu mukaan? Täällä iloittautuu yksi joulukuun odottaja!! =) Laskettuaika pikkuisella on 12.12 ja synnytyssairaala hyvinkää.. :) Toinen lapseni. Raskausaika sujunut leppoisasti masua kasvatellessa ja ilman ylimääräisiä häslinkejä... =) Niin ja pikkuveljeä ovat meidän...

Yhteistyössä