Onko Wahlström ihan täysjärkinen?

  • Viestiketjun aloittaja Kaikille sitä lapsia suodaankin...
  • Ensimmäinen viesti
Kaikille sitä lapsia suodaankin...
Lukiko muut juttua, jossa kerrottiin, että Eva Wahlström opettelee trapetsitemppuja ollessaan 6. kuulla raskaana? Onko se nainen ihan täysissä järjissään vai eikö tosiaan tajua, minkälaisen riskin ottaa esim. jos sattuu putoamaan?

Nooh, meitä on ilmeisesti kaikkiin lähtöihin ja vetureihinkin.
 
juup
Lisäksi ajoi prätkäkortin raskaanaollessaan, koska "eihän raskaus ole sairaus" tms. Ei taida tyttö tietää, että prätkää oppii ajamaan vain ajamalla, joten voipi olla taidot vähän ruosteessa kun vihdoin pyörän selkään ennättää. :D On se kyllä kumma ettei muutamaa kuukautta voi ottaa vähän chillimmin, ehtiihän sitä riehua sit joskus myöhemminkin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
Mua on myös ihmetyttänyt monet sen kommentit aiheena raskaus ja liikunta. :/
Näin. Varmaan harrastaa myös jotain potkunyrkkeilyä raskaana ollessaan. Olen itse normaalin liikunnan kannalla raskausaikana, mutta turhien riskien otto on kyllä ihan idioottimaista.
 
läpäläpä
Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Ei raskaus ole mikään sairaus.

Eeeee! Mutta järki käteen ettei hilluta tahallaan niin et voi pudota, joo joo, koska vaan voi käydä jossain jotain, mut tarkoituksella kiikkuu trapetsilla, vaikkakin madalletulla.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Ei raskaus ole mikään sairaus.
Just. Ja jotkut ottaa elämäntehtäväkseen todistaa sen oikein korkojen kera. Mitä hävettävää/hävittävää on, jos ottaa raskausajan iisimmin? Harrastaa saa ja pitää, mut jotain rajaa.
 
Turkilmas
Mä luin jostain hänen sanomanaan että "on kaikki paikat mustelmilla" tuosta trapetsiharjoittelusta. Ja pakko sanoa että en ihan ymmärrä. Juu ei, raskaus EI ole sairaus, mutta kyllä se on pienen rauhoittumisen paikka.

Toivottavasti vaan vauva pysyy ehjänä ja terveenä kyydissä :|
 
hajoo
Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Ei raskaus ole mikään sairaus.
Ihan itsekö keksit moisen tuoreen lausahduksen?
Miten se ylipäänsä liittyy tähän keskusteluun?
Ei ole sairaus mikä tarkoittaa sitä että voi elää suht normaalia elämää mutta onko sirkustemppuilu normaalia elämää? Mielestäni ei.
 
Nii ja toiset pitää kissojakin kotona raskausaikana vaikka tietää toksoplasmoosista...

Ei vaan kyllähän sitä vois miettiä vähän mikä on tarpeellista. Mut saattaahan olla niin et kun on eka lapsi kyseessä, niin ei osaa ajatella et vois mennä mitään vikaan. Mulla oli ainaskin sellanen hassu ajatusmalli alussa et vaikka tiesi et kaikenlaista voi sattua, niin ei se ollu jotanki todellinen vaihtoehto et mulle sattus niitä. Ennenku tuli jotain ongelmia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Nii ja toiset pitää kissojakin kotona raskausaikana vaikka tietää toksoplasmoosista...

.
Ei kai siinä mitään riskiä ole, jos ei hiekkalaatikkoa putsaa. Ja monilla on vasta-aineita veressä, se on mahdollista testata.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Nii ja toiset pitää kissojakin kotona raskausaikana vaikka tietää toksoplasmoosista...

.
Ei kai siinä mitään riskiä ole, jos ei hiekkalaatikkoa putsaa. Ja monilla on vasta-aineita veressä, se on mahdollista testata.
niin, ja minäkin vedin joka kerta homejuustoa ja värjäsin hiukset. vähänkö oon riskinottaja! hah.
 
just just
Ei se raskaus mikään sairaus ole, noissa tempuissa luulis olevan turvaverkko alla, tiedän myös monen joka on ihan viimesiin kuukausiin saakka ratsastanut eikä ongelmia ole ollut
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Nii ja toiset pitää kissojakin kotona raskausaikana vaikka tietää toksoplasmoosista...

.
Ei kai siinä mitään riskiä ole, jos ei hiekkalaatikkoa putsaa. Ja monilla on vasta-aineita veressä, se on mahdollista testata.
Nii ja ei kait siinä mitenkään käy kunhan ei putoo trapetsilta... =)
 
Raskaus ei ole sairaus.

Mutta helvetin tervekin odottaja voi aiheuttaa lapsensa ennenaikaisen syntymän, vammautumisen tai kuoleman sillä, että ottaa iskua vatsaan, kaatuu moottoripyörällä tai tippuu trapetsilta.

Kele |O
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja just just:
Ei se raskaus mikään sairaus ole, noissa tempuissa luulis olevan turvaverkko alla, tiedän myös monen joka on ihan viimesiin kuukausiin saakka ratsastanut eikä ongelmia ole ollut
Niinpä, eivät vaan ole sattuneet putoamaan. Olisi aika eri tarina, jos olisivat. Kyse olikin nyt turhien riskien ottamisesta ja sen ymmärtää jokainen vastuuntuntoinen tuleva äiti...
 

Yhteistyössä