Onko Wahlström ihan täysjärkinen?

  • Viestiketjun aloittaja Kaikille sitä lapsia suodaankin...
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja just just:
Ei se raskaus mikään sairaus ole, noissa tempuissa luulis olevan turvaverkko alla, tiedän myös monen joka on ihan viimesiin kuukausiin saakka ratsastanut eikä ongelmia ole ollut
Niinpä, eivät vaan ole sattuneet putoamaan. Olisi aika eri tarina, jos olisivat. Kyse olikin nyt turhien riskien ottamisesta ja sen ymmärtää jokainen vastuuntuntoinen tuleva äiti...
Mun mielestä on ihan eri jos joku joka on koko ikänsä ratsastanut tai hyppinyt trapetsilla tekee sitä raskaana, mutta en kyllä suosittele kumpaakaan aloittamaan raskausaikana
Minäkin olen ratsastanut koko ikäni, mutta ei se tarkoita sitä, että en selästä voisi tippua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hajoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Ei raskaus ole mikään sairaus.
Ihan itsekö keksit moisen tuoreen lausahduksen?
Miten se ylipäänsä liittyy tähän keskusteluun?
Ei ole sairaus mikä tarkoittaa sitä että voi elää suht normaalia elämää mutta onko sirkustemppuilu normaalia elämää? Mielestäni ei.
Ihan pakko puuttua, ja sanoa, että mä olen elänyt täysin normaalia elämää raskauden aikana!

Ajanut jopa moottoripyörää :eek:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja hajoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Ei raskaus ole mikään sairaus.
Ihan itsekö keksit moisen tuoreen lausahduksen?
Miten se ylipäänsä liittyy tähän keskusteluun?
Ei ole sairaus mikä tarkoittaa sitä että voi elää suht normaalia elämää mutta onko sirkustemppuilu normaalia elämää? Mielestäni ei.
Ihan pakko puuttua, ja sanoa, että mä olen elänyt täysin normaalia elämää raskauden aikana!

Ajanut jopa moottoripyörää :eek:
Oletko aloittanut trapetsitaiteilutreenit myös raskausaikana?
 
Mimosa
Tää on nyt taas tää ikuisuuskysymys? Toiset vaan haluaa todistaa että raskaus ei muuta mitään ja ottaa siksi vapaaehtoisesti riskejä oli se sit syömistä, ratsastusta tai mitä hyvänsä.

Mulle tää raskaus ei ollut itsestäänselvyys niin pidän tästä masuasukista parasta mahdollista huolta ja siihen ei kuulu mitkään turhat riskit. Niitä asioita jotka on riskejä sisälläni kasvavalle lapselle voin tehdä vaikka kuinka paljon sitten kun lapsi on minusta ulkona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja hajoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Ei raskaus ole mikään sairaus.
Ihan itsekö keksit moisen tuoreen lausahduksen?
Miten se ylipäänsä liittyy tähän keskusteluun?
Ei ole sairaus mikä tarkoittaa sitä että voi elää suht normaalia elämää mutta onko sirkustemppuilu normaalia elämää? Mielestäni ei.
Ihan pakko puuttua, ja sanoa, että mä olen elänyt täysin normaalia elämää raskauden aikana!

Ajanut jopa moottoripyörää :eek:
Oletko aloittanut trapetsitaiteilutreenit myös raskausaikana?
En, mutta voisin kokeilla ;) No ei vaan, mun eka kommentti olikin niille jotka antaa kissansa pois eikä uskalla syödä yhtään mitään eikä tehdä mitään koska he ovat raskaana :eek: :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja hajoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Ei raskaus ole mikään sairaus.
Ihan itsekö keksit moisen tuoreen lausahduksen?
Miten se ylipäänsä liittyy tähän keskusteluun?
Ei ole sairaus mikä tarkoittaa sitä että voi elää suht normaalia elämää mutta onko sirkustemppuilu normaalia elämää? Mielestäni ei.
Ihan pakko puuttua, ja sanoa, että mä olen elänyt täysin normaalia elämää raskauden aikana!

Ajanut jopa moottoripyörää :eek:
Oletko aloittanut trapetsitaiteilutreenit myös raskausaikana?
En, mutta voisin kokeilla ;) No ei vaan, mun eka kommentti olikin niille jotka antaa kissansa pois eikä uskalla syödä yhtään mitään eikä tehdä mitään koska he ovat raskaana :eek: :LOL:
No tätä peesaan kyllä ihan varmasti. Siis sitä, että raskaus ei ole syytä lopettaa elämistä ja ylireagoida...
 
Suurin riskihän on sikiölle, että istukka irtoaa äkillisen iskun seurauksena. Muistaakseni tuossa trapetsijutussa oli niin, että pehmusteita oli lisätty ja temppuja karsittu. Ja nyrkkeilyssä lienee varsin selvää, että raskaana olevaa vastustajaa ei lyödä sinne vatsanseudulle ollenkaan.

Tässä kun on tätä palstaa seuraillut tovin, niin kyllä tämä Wahlström tuntuu paljon täysjärkisemmältä kuin moni palstalainen :saint:
 

Yhteistyössä