Kyllä mä vaan olin fiksu pari vuotta sitten...

  • Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti
HelloShitty
heitin menee (UFF:iin) kaikki äitiysvaatteet. en ikinä arvannu et tulisin joskus tarvitsevani niitä enää. nyt pitäis ostaa uusia ja vattu ei ne ilmasii oo. |O :xmas:
sit kun vielä on lyhyt niin on ihan sika vaikeeta löytää siistinnäköset kun joutuu aina lyhentää.

olo on tällä hetkellä tää :headwall: :headwall: :headwall: .
 
millipilli
Onneks paitamuoti on nyt sellanen, että ei tarvi mammapaitoja välttämättä hankkia. Parit housut huudat huutiksesta ja henkkamaukalla on jotain ihan kohtuuhintaisiakin äitiysvaatteita
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Maikki85:
Mitäs kokoa olet noin niinku "normaalioloissa" B)
mä en uskalla tilata netistä kun pitää kokeilla niitä ennen ku ostaa. :ashamed: löysin kyllä monta puotia missä oli nättejä housuja.

äitiyspaitoja en oo ikinä ostanu. löytyy normaalipuolelta halvemmalla. :D
 
Rokkimama
Näin tein minäkin, heti kun mahtui omiin vaatteisiin tuli fiilis etten enää koskaan tahdo nähdä noita karmeita telttoja :D (miten niin ahdisti käyttää monta kuukautta niin suppeaa vaatevarastoa)
Toivon mukaan ainakaan ihan heti ei tule tarvetta mammavaatteille... huutiksesta tosiaan löytää tosi kivoja, edullisesti. Eihän näitä tosiaan käytetä kuin jokunen kuukausi.
 
vieras
Mä tein saman jutun neljä vuotta sitten, annoin äitiysvaatteet eteenpäin. Nyt löysin kirpparilta kolmet housut ja neljä paitaa h&m mama merkkisiä äippävaatteita(kuin uusia ) ja maksoin niistä jopa 25e.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Näin tein minäkin, heti kun mahtui omiin vaatteisiin tuli fiilis etten enää koskaan tahdo nähdä noita karmeita telttoja :D (miten niin ahdisti käyttää monta kuukautta niin suppeaa vaatevarastoa)
Toivon mukaan ainakaan ihan heti ei tule tarvetta mammavaatteille... huutiksesta tosiaan löytää tosi kivoja, edullisesti. Eihän näitä tosiaan käytetä kuin jokunen kuukausi.
totta. siks se hinta ei varmaan hirveesti tipu. mun mielestä ovat käytettynäkin aika kalliit. :whistle: oon niin pihi että ostan yleensä muutenkin housut alennusmyynneiltä. :ashamed: :D

jos alkais käyttää vaan niit legginsejä. :whistle: :LOL:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tein saman jutun neljä vuotta sitten, annoin äitiysvaatteet eteenpäin. Nyt löysin kirpparilta kolmet housut ja neljä paitaa h&m mama merkkisiä äippävaatteita(kuin uusia ) ja maksoin niistä jopa 25e.
ai hitsi joo..en oo edes muistanu et kirpparilta vois löytyä. pitääpä käydä kattoo. :flower: :heart:
 
rokkimama
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Näin tein minäkin, heti kun mahtui omiin vaatteisiin tuli fiilis etten enää koskaan tahdo nähdä noita karmeita telttoja :D (miten niin ahdisti käyttää monta kuukautta niin suppeaa vaatevarastoa)
Toivon mukaan ainakaan ihan heti ei tule tarvetta mammavaatteille... huutiksesta tosiaan löytää tosi kivoja, edullisesti. Eihän näitä tosiaan käytetä kuin jokunen kuukausi.
totta. siks se hinta ei varmaan hirveesti tipu. mun mielestä ovat käytettynäkin aika kalliit. :whistle: oon niin pihi että ostan yleensä muutenkin housut alennusmyynneiltä. :ashamed: :D

jos alkais käyttää vaan niit legginsejä. :whistle: :LOL:
Kotioloissa miehen pitkät kalsarit on ihan ykköset :D

 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja rokkimama:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Näin tein minäkin, heti kun mahtui omiin vaatteisiin tuli fiilis etten enää koskaan tahdo nähdä noita karmeita telttoja :D (miten niin ahdisti käyttää monta kuukautta niin suppeaa vaatevarastoa)
Toivon mukaan ainakaan ihan heti ei tule tarvetta mammavaatteille... huutiksesta tosiaan löytää tosi kivoja, edullisesti. Eihän näitä tosiaan käytetä kuin jokunen kuukausi.
totta. siks se hinta ei varmaan hirveesti tipu. mun mielestä ovat käytettynäkin aika kalliit. :whistle: oon niin pihi että ostan yleensä muutenkin housut alennusmyynneiltä. :ashamed: :D

jos alkais käyttää vaan niit legginsejä. :whistle: :LOL:
Kotioloissa miehen pitkät kalsarit on ihan ykköset :D
toimii! :LOL:
 

Yhteistyössä