Hakutulokset

  1. O

    Kesän jälkeen alottavia???

    Hei vaan kaikille. Ei oo taas pinossa tapahtunut hetkeen mitään. Kaikilla varmaan tarkotuskin vähän hillitä täällä pyörimistä, että olis kesän odottelu helpompaa. Meillä on tilanne hiukan muuttunut, kun mulla jäi kuukautiset pois (eli niin sanottua tyhjennytvuotoa ei tullut). Raskaana en...
  2. O

    Kesän jälkeen alottavia???

    Uusi viikko edessä. Onneksi on vajaa viikko, kun tulee tuo pääsiäinen. Tulee kyllä tosiaan tarpeeseen tuommonen pikkuloma. Ollaan tässä oltu koko perhe kipeenä ja kiireiden keskellä flunssa ja siitä johtuvat huonot yöunet tuntuu kahta kauheammalta. Ihanaa siis kun on vallan neljä päivää ensi...
  3. O

    Kesän jälkeen alottavia???

    On tässä kiireiden vuoksi vauvakuumekin hiukan helpottanut, vaikka kyllä sitä aina silloin tällöin ehtii haaveillakkin. Oon nykyään omistanut esim. Bussimatkat sellaselle ajatusten ja haaveiden virralle. On ihan kiva täpötäysien päivien aikana vähän ajatella muutakin kun päivän kiireitä...
  4. O

    Kesän jälkeen alottavia???

    Hiljasta on... Oli taas ketju tippunut tuonne pitkälle. Ehkä me tässä kevään aikana ja varsinkin sen kesän lähestyessä intoudutaan. Meillä on perioditauko yliopistolla, eli ei oo mitään luentoja tällä viikolla. Mulla ei niitä nyt muutenkaan oo kun pari viikossa, mutta nyt pitäs asennoitua...
  5. O

    Kesän jälkeen alottavia???

    Voihan nenä... en sitten muistanut taas tallentaa ja tietysti katos bittiavaruuteen tuo mun viesti. No, jos se nyt jostain ilmestyy, niin sori samat jutut kahteen kertaan. Tänään käynnisty taas uus pillerilaatta ja silleen tulee kyllä kiva olo, kun ne tuolta paketista pikkuhiljaa vähenee...
  6. O

    Kesän jälkeen alottavia???

    Hei Kassu... Tulinpa heti kyselemään, että miten teillä on nuo pienet ikäerot toimineet. Meillähän ikäeroa tulee melkein kolme vuotta, vaikka hetikin tärppäis, mutta jotenkin silti aina miettii sitä kahden kanssa jaksamista. Nyt on alkanut arki olla jotenkin niin helppoa, kun tyttö on...
  7. O

    Kesän jälkeen alottavia???

    Hei, Ajattelinpa tulla tänne kirjottelemaan, kun oon tuonne vauvakuume mut ei vielä tms. ketjuun jo kirjoitellut silloin tällöin ja just kun olin päättänyt aktivoitua, niin se jono hiljeni aika paljon. Meillä yritys alkaa näillä näkymin Heinäkkuussa, kun sillon loppuu viimenen...
  8. O

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Ei voi ainakaan nokkeluudesta syyttää, eli sittenhän sen tietysti löysin... aika vaikeeta, kun oli kumminkin tuolla ekalla sivulla :ashamed: Eli: 26-vuotias toisesta haaveileva opiskelija ja 06/06 syntyneen tytön kotiäiti. Yritys alkaa näillä näkymin loppukesästä 2008. Kiitos Paapu...
  9. O

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Mitäs siihen listaan pitikään ilmottaa? Millä sivulla se on niin voin kattoa mallia?
  10. O

    Vauvakuume mutta ei vielä vol3

    Kirjoittelin tähän ketjuun tuolla loppusyksystä, mutta sen jälkeen olen vain seuraillut taustalta. Nyt on vauvakuume tullut entistäkin vahvempana takaisin, niin ajattelin aktivoitua kirjoittamaan. Oltiin tammikuu reissussa, joten silloin en käynyt teidän juttuja lukemassa, mutta muuten kyllä...
  11. O

    Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

    Pitkästä aikaa löysin sopivan hetken kirjoitteluun. Tyttö on päikkäreillä ja vaikka kouluhommat on rästissä, ajattelin antaa itselleni hetken omaa aikaa. Viime viikot on nimittäin olleet niin kiireisiä, että hyvä kun on ehtinyt vähän nukkumaan aina menemisten, tulemisten ja tekemisten välissä...
  12. O

    pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

    Kiekaus: Niinhän nuo tuntuu hinnat olevan tosi korkealla. Mulla on tän vauvakuumeen lisäksi tullut "asuntokuume", eli haluaisin jo nyt etsiä sitä isompaa kotia, mihin sitten oikeesti asetuttais pidemmäksi aikaa. me asutaan kyllä omistusasunnossa ja onpa meillä vielä ihan sopivasti tilaa... mutta...
  13. O

    Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

    Opinnoista on ollut puhetta. Itse olen saanut yliopisto-opintoja edistettyä oikeastaan samaan tahtiin lapsen syntymän jälkeen. Välillä tuntuu rankalta yhdistää nämä, mutta tämä on minulle hyvä ratkaisu. Saan olla hoitovapaalla, mutta kuitenkin tuntuu, että minulla on täysin oma juttu, johon saan...
  14. O

    pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

    Keskellä viikkoa. Helinä-keiju: Onpa hankala tilanne. Mäkin oon aina ollut siinä uskossa, että kunnan pitää se hoitopaikka tarjota, vaikkakin se voi sitten olla toiveista poiketen vähän kauempana tai perhepäivähoito tai päiväkoti tms. Toisaalta sen ymmärtää, että jos niitä vapaita paikkoja ei...
  15. O

    pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

    "Huomenta" Meillä tytöllä on inhottava yskä ja nuha ja valvotti sitten viime yön, kun ei raukka oikein pystynyt hengittämään tasasesti. Lopulta aamuyöstä rauhoittu muutamaksi tunniksi meidän väliin. Itse olin aamulla niin tokkurassa etten jaksanut vääntäytyä luennolle. Mummi kuitenkin otti...
  16. O

    pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

    Hei! Hyppäisin mukaan jos käy... kirjottelin tuossa pitkän sepustuksen, enkä tietenkään ottanut sitä itselleni talteen, niin hävis koko roska. Arrgh. Oon kirjotellut tuonne toiseenkin ketjuun, mutta täällä vaikuttais olevan hirmu samanlaisessa elämätilanteessa olevia, eli: Meillä...
  17. O

    Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

    Onnea vielä uudelleen RouvaSumppisuulle! Meillä on viikonloppu kulunut ulkosalla. Eilen laitettiin pihakalusteet varastoon ja siivoiltiin muutenkin piha "talvikuntoon". Sitten käytiin kattomassa jalkapalloa Finnair-Stadionilla. Tänään käytiin kävellen mummolassa syömässä. Huh, tässähän tulee...
  18. O

    Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

    Voi että RouvaSumppisuu, nyt sitten taitaa tulla taukoa kahvinjuonnista joksikin aikaa, Onnea hirmuisesti! Mulla kahvi taas alko maistumaan kun pahoinvointi loppui jossain vko 12 tienoilla. Muuten oonkin aina ollut kova kahvittelija. Mites Pantalaimonin on käynyt? Pahoittelut myös niille...
  19. O

    Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

    Tuosta vauvan "suojauksesta" olikohan JenPen kun puhu, eli mulla on sellanen käsitys, että n. ensimmäisen kuuden viikon aikana ei olis niin vaarallista jos esim. alkoholia jossain määrin juo. Tämä johtuen siitä, ettei sikiö vielä saa ravintoaan ym. istukan kautta. Sitten taas sen jälkeen nuo...
  20. O

    Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

    Vieläkö mahtuu mukaan? Mielelläni tulisin teidän kanssa turisemaan kuumeilusta ja muustakin. Meidän tilanne on seuraava: Molemmat ollaan 26-vuotiaita ja esikoistyttö on nyt 1v 4kk. Kova vauvakuume painaa päälle ja mieskin on ihan hyvillä mielin hankkimassa seuraavaa, mutta mutta. Mulla on...

Yhteistyössä