Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

• Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
RouvaSumppisuu
Joo, mä tuun heti aamuvarhaisella raportoimaan...jännittää kyllä niin paljon, että varmaan tyrin sen testin jotenkin tai vähintään tiputan sen vessanpönttöön :LOL: .

pitipä taas tulla kattelemaan, että josku RouvaSumppiSuu olisikin tehnyt taas yllättäen testin ja laittanut ihanan ilouutisen meille vielä toisenkin kerran :whistle: Täytyy vaan kärsivällisesti odottaa huomiseen odotettua tuplavarmistusta ;) Ja varmaan jännittää kun me luodaan oikein joukolla paineita vielä, sorry :ashamed: :p *tsemppiä aamuseen* ja muista nyt hautoa siellä rakossa kunnon "coctailit"!!

Kiitos rouvaSumppisuu, lilli-85 ja talvicci masukommenteista... niin ja brio kombit rules by the way ;) ja masu on siis ihan joku viikko sitten pompsahtanut ulospäin, ettei sitä sisälle saa enään vedettya :LOL: Kävin just systerin kans arnoldsilla donitsilla mmm ja nyt näyttää siltä, et ootan kaksosia :kieh: non ens.tiistaina sehän selviää kun on ultra...

Huomenna palataan palstaystäväiseni!!!

Piti tännekin tulla vielä kommaamaan, vaikka Lost alkaa ihan näillä minuuteilla. :)

sHv:llä on tosi söpö massu! :heart:

Talvicci: Mäkin olen harkinnut jo pitkään lehden tilaamista. En vaan osaa päättää kumman ottaisin. Ehkä lykkään päätöstä siihen asti, jos ja kun plussaan joskus.

Ystäväni kertoi eilen, että hänestä tulee täti toistamiseen. Olin ihan yllättynyt omasta reaktiostani, sillä olin ihan aidosti ja vilpittömästi tosi onnellinen hänen puolestaan, vaikka juuri alkoi menkat ja sen takia oma pettymys vielä mielessä. Hän kyllä tietää tästä yrityksestä ja selvästi oli varuillaan kun kertoi. Olen myös huomannut, etten enää niin kovasti kiinnitä huomiota vauvoihin ja raskaana oleviin naisiin, kuin silloin kun emme vielä yrittäneet. En sitten tiedä mikä henkinen muutos on tapahtunut.

Sumppiksen uutisia odotellessa... :D Nyt sinne telkkarin ääreen. :wave:

RouvaSumppisuu
Joo, ei mitään turhia suorituspaineita täällä :LOL: . Nyt kyllä pistän läppärin kiinni ettei tuu koko ajan kiusaus vilkuilla tänne...ja yritän pikkuhiljaa painua untenmaille
. Huomiseen!

RouvaSumppisuu
No niin, nyt tämän aamun tulosseurantaan:

Eli kyllähän siinä todella taitaa olla viiva
...vaikkei kontrollin veroinen olekaan. Ajattelin kyllä ens viikolla tehdä vielä yhden testin, vaikka apteekin oman. Huhhuh.

RouvaSumppisuu Todella selvä plussa! Onnea vielä kerran oikein hirmuisesti :flower:

Täällä alkoi sitten eilen menkat, eli vain kaksi viikkoa keskenmenon jälkeen. Vuodan siis nyt todennäköisesti 3 viikkoa putkeen, ei oo kivaa.. varsinkin kun taas olen kuin niagaran putous :/ Toisaalta tietenkin hyvä, että alkaa, palautuu elimistö normaaliksi.

Ketkäs muut on testailemassa? Oikein paljon ++++ onnea teille!

Mukavaa perjantaita kaikille!

Rouva Sumppisuu: Voi miten ihanaa, ihan varma plussahan tuo on!! :heart: :heart: :heart: Oih, miten tuli mieleen omat plussat... se tunne on niin sekavan upea! :D Oikein, oikein paljon Onnea!!! :heart: :heart:

Ja hyvää viikonloppua teille kaikille ihanille, tasapuolisesti!

Hui kun oikein jänskätti kun sivut avasin ja aivan turhaan jännäilin paniikissa eli ONNEA VIELÄ KERRAN rouvaSumppisuu :heart: :heart: :heart: ]. Tuosta ei jää enään mitään epävarmuuden puolelle eli nyt vaan "kuinkas sitten kävikään" pinoa pystyyn tuleva toisen lapsen äitee =) Minkälaiset tunteet sulla nyt on ??? Muistelen vaan itseäni muutama kk takaperin niin olin onnesta soikeena mutta samalla ihan järkyttynyt, että mites sitä sitten elellään 4henkisenä perheenä, jossa lapsilla 1,5v ikäero.. oman jaksamisen, esikoisen aseman, parisuhteen jne. tiimoilta. Nyt on tosin tunteet tasaantuneet ja odotus on ihanaa kun kaikki pahoinvoinnitkin on ohitse. Ja jotenkin tuntuu, että juuri näinhän kaiken pitikin mennä: minä, mies, tyttö ja tuleva toinen lapsemme :heart: =) Eli jos sullakin tunteet myllertävät niin kuuluu asiaan ;) ja täältä löytyy vertaistukea =)

berry76: :hug: , jaksamista vaikeena hetkenä. Onneksi oma hormoonitoimintasi käynnistyi noinkin nopeasti km:n jälkeen.

Mun mies lähtee tänään vkl:ksi kalaan ja mä jään typyn kanssa kaksin :( huomenna pitäisi vielä työtkin aloittaa ja lapsi pääsee mummilaan riekkumaan,että tämmönen mukava vkl tulossa...

by the way, tuli vaan mieleen, että kun olen tämmönen joulufiilistelijä niin laittakaa jos haluatte joitain ihania jouluisia kuvia kodistanne sitten kun sen aika on, niitä on ihana katsella. Tuolla mitäs nyt osiossa on joulukuva-pino ollut ja siel on niin mielettömän tunnelmalisia joulukoteja :)

Palataan!!

RouvaSumppisuu
Kiitos tositosi paljon kaikille onnitteluista vielä kerran, ihan sanattomaksi vetää. Mutta nyt tämä Sumppis -show saa loppua, palstatilaa muillekin =) .

En kai mä ihan vielä uskalla mitään meidän omaa pinoa tuonne odotuspuolelle pystyttää, ja sitä paitsi ei mua varmaan saa täältä pois kulumallakaan...tää on mulla kirjanmerkeissäkin ykkösenä :LOL: .

Kieltämättä on vähän sekavat fiilikset, vaikka päällimmäisenä on riemu ja innostus. Kaikki satamiljoonaa asiaa, jotka voi mennä pieleen, pyörii mielessä ja epätietoisuus: onko tuolla masussa oikeesti nyt jotain meneillään?!? Mutta oon tässä yrittänyt itselleni selventää, että murehtimalla ja stressaamalla kaikkea turhaa, en voita yhtään mitään. Ja kun tätä on toivottu ja haluttu niin miksen antaisi itselleni lupaa nauttia täysin rinnoin...jos jotain on tapahtuakseen niin se tapahtuu huolimatta siitä, kuinka paljon mä asioita murehdin.

Kaikki käytännön asiat on sitten asia erikseen...mutta uskon, että ne lutviintuu kyllä. Ja vajaan kahden viikon kuluttua mulla alkaa työt! Tosi kiva, varsinkin kun tarkoituksena on tehdä yövuoroja enimmäkseen. Ja mikä reaktio siellä tulee tästä uutisesta...

Mutta päällimmäinen olotila on kyllä niin happyhappyhappy!!! Toivottavasti uusia plussia tulee pian ja paljon :heart: :heart: :heart: ...

IHANAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!!!

RouvaSumppisuu
Haaveilijat:
Aavikkokahlaaja
AliBi
Alisa84
anniia
berry76
haaveilija-87
hopeapaju
Janis
JenPen (23v, yritys alkaa 08-09/08)
koiramamma (taustalla kunnes yritys on lähempänä )
Laala (23v, yritys alkaa 08/08)
LeenuLiinuTiinu
maaru1
Mianjo
miina-
miia1701
Minnie87
oliva
OLIVIA06
Pearl84
saaramanta
sininennalle
Talvicci
Vaahteramäen Iita
Äitti-83

Tositoimissa:
Hathor
liisi
Lilli-85
Linna
Meritähti
Miranda-81
Pantalaimon
Pilvilinna

Plussanneet:
Mamitre LA 26.2.2008
pippa LA 16.5.2008
sisarHENTOvalkoinen LA 17.5.2008
Peikkotyttö07 LA 11.6.2008
Nuhnus LA 7.6.2008
RouvaSumppisuu LA 10.7.2008

Muoks. AliBi ja Alisa84 lisätty :flower: .

anniia
heippa taas kaikki!
vielä paljon onnea sumppikselle aika varman asian varmentumisesta, (voikohan noin edes sanoa, äidinkieli hukassa mökkihöperöitymisen jäljiltä ) :D varmasti tunteet heittelehtii laidasta laitaan, raskaus kuitenkin on isoimpia asioita ihmisen elämässä :heart: isoimpia ja ihanimpia. vaikka kokemusta ei mulla olekkaan :D
shv ihana masu, mäkin tahdon :D oli muuten myös todella kiva pusero :)
noista joulukuvista kun oli puhetta niin mihin aikaan teillä ruvetaan laittamaan joulua kotiin? vai laitetaanko? haluisin itse niin kovasti kuusen, mutta kun on nuo kaksi kisua ja kumpikin tosi villejä niin en usko että se kauaa pystyssä pysyisi. joulukortit olen jo tehnyt lokakuun puolella
:LOL:
tänään pääsin jo sen verran ulos että kävin kaupassa :D edelleen väsyttää ja vähän olen lämpöinen ja tukossa mutta pahin taitaa olla ohi. hirvittävää kun ei ole saanut ollenkaan rasittaa itseään, joutunut jättämään tanssitunnit ja joogan väliin. omituista kun en muista millon viimeksi tällä tavalla sairastanut. (ehkäpä siinä sydänlihastulehduksen syy, olen vaan niin huono sairastamaan :ashamed: ) kunpa vaan pääsisi edes kunnolla ulkoilemaan ja näkemään muita ihmisiä, neljän seinän sisällä olo ei ole mua varten :headwall:
kauheeta valitusta :LOL:
aurinkoista ja mukavaa viikonloppua kaikille!!
:hug:

OI JOI SUMPPIS!!! :heart: :heart: :heart:
Mä alan kohta itkemään... :LOL:

Sitten ku myö kaikki ollaan jo "raskaaksi päästy" niin laitetaan kyllä oma pino, missä voijjaan kertoo kuulumisia ja ties vaikka kuumeilla jo seuraavaa! :LOL:

Noh jos nyt eka saisin edes sen ekan pikku nyytin...

Mä oon kyllä tännään niin innoissani mut en tällä kertaa tästä vauvajutusta vaan siitä et sain vihdoin mun tilaaman ihanan villakangastakin! :D
Tilasin tän jo(joo,istun koneella se päällä :kieh: ) heinäkuussa... Oli vähän mutkia matkassa :whistle:

Niin ja koita anniia jaksaa levätä! :hug:

Saanko liityä tänne(kin) mukaan, muutaman "tutun" jo bongasinkin täältä :D Täällä olis kans yks kuumeilija (ja pahemman luokan sellainen). Meillä vauvapuuhat ei oo vielä ihan ajankohtainen asia, mut sitä kovasti odotellessa. Miekkonen on näyttäny asialle vihreetä valoa jo jonkun aikaa, mutta mun opiskelujen takia haaveita pitää vielä hetki lykätä.. :ashamed: Pillerit ois tarkoitus jättää ehkä ensi vuoden maalis-huhtikuussa veks? Mitenköhän sitä jaksaa odottaa sinne asti..

Voi onnea Sumppis :flower:
Hiukan taidan olla herkällä päällä kun meinaa tulla tippa linssiin...
:hug: kaikille tädin yllättämille.

Täällä on (uskoakseni) ovuloitu ja puputeltu sitten ahkerasti... :p
Toivottavasti pääsen sitten parin viikon päästä plussailemaan.
Kiirusta pitää taas...takaisin hommiin.

Onnea vielä uudelleen RouvaSumppisuulle!

Meillä on viikonloppu kulunut ulkosalla. Eilen laitettiin pihakalusteet varastoon ja siivoiltiin muutenkin piha "talvikuntoon". Sitten käytiin kattomassa jalkapalloa Finnair-Stadionilla. Tänään käytiin kävellen mummolassa syömässä. Huh, tässähän tulee pian joku raitisilmamyrkytys... no ei kun oikeasti on ihanaa, kun on sää kylmentynyt ja tänään onkin ollut aivan mahtava ilma.

Tyttö muuten nukku tänä aamuna puoli kymmeneen (!!!). Kerta se on ensimmäinenkin, kun ollaan viikonloppuna hereillä jo ennen tyttöä. Kai se oli tuo eilisen ahkera ulkoilu, kun väsytti.

Eipä tässä tänään kummempia. Oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja onnea niille, joilla on jännittelyt lähellä.

Tervetuloa uusille! :wave:

Minulla on nyt kummallinen tilanne, jota olenkin tuonne viikkopinoon purkanut. Keskiviikkona tosiaan tuli niukkaa vuotoa ja olin ihan varma, että nyt se täti tuli. Mutta ei, torstaina se lakkasi ja tänään on jo neljättä päivää vuoto kadoksissa. Alavatsaa jomottaa koko ajan, mitään muuta ei tapahdu. Keskiviikkona oli pehmeä ja avonainen k.nipukkakin, nyt se on vetäytynyt ja kovettunut. :eek: Todella outoa. Eilen tein testin (apteekin oman), joka kuitenkin oli nega. :( Täytyy vain toivoa, ettei kierto venähdä kamalan pitkäksi.

On tosiaan ihana ilma! Täällä lounais-Suomessakin on valkoinen maa, tosin ihan kaupungissa oli vähän vähemmän. Tulimme tänne "sisämaahan" miehen vanhempien luo vaihtamaan talvirenkaat. Kisukin kävi haistelemassa pakkasilmaa, mutta tuli äkkiä takaisin. Ei tykännyt, kun tassu kylmettyivät lumessa. :D

Meritähdelle tärppionnea! :heart: Meillä onkin jo ihanan paljon plussanneita, toivottavasti muutkin (itseni mukaanlukien) liitymme pian joukkoon! :)

Ohhoh, täällähän nyt kaikki sikiää. :D Paljon paljon Onnea RouvaSumppisuu ja tarrasukkia pikkuiselle! :heart:

Itellä just loppu tällä viikolla pillerit ja kumiukoilla mennään toistaiseksi..:)

Alisa84:Tänne näköjään kaikki siirtyy tuolta "meidän" pinosta, että kai sitä itekin on alettava tänne enempi kirjoottelemahan.:)

Yhteistyössä