Hui kun oikein jänskätti kun sivut avasin ja aivan turhaan jännäilin paniikissa eli ONNEA VIELÄ KERRAN
rouvaSumppisuu :heart: :heart: :heart: ]. Tuosta ei jää enään mitään epävarmuuden puolelle eli nyt vaan "kuinkas sitten kävikään" pinoa pystyyn tuleva toisen lapsen äitee =) Minkälaiset tunteet sulla nyt on ??? Muistelen vaan itseäni muutama kk takaperin niin olin onnesta soikeena mutta samalla ihan järkyttynyt, että mites sitä sitten elellään 4henkisenä perheenä, jossa lapsilla 1,5v ikäero.. oman jaksamisen, esikoisen aseman, parisuhteen jne. tiimoilta. Nyt on tosin tunteet tasaantuneet ja odotus on ihanaa kun kaikki pahoinvoinnitkin on ohitse. Ja jotenkin tuntuu, että juuri näinhän kaiken pitikin mennä: minä, mies, tyttö ja tuleva toinen lapsemme :heart: =) Eli jos sullakin tunteet myllertävät niin kuuluu asiaan
ja täältä löytyy vertaistukea =)
berry76: :hug: , jaksamista vaikeena hetkenä. Onneksi oma hormoonitoimintasi käynnistyi noinkin nopeasti km:n jälkeen.
Mun mies lähtee tänään vkl:ksi kalaan ja mä jään typyn kanssa kaksin
huomenna pitäisi vielä työtkin aloittaa ja lapsi pääsee mummilaan riekkumaan,että tämmönen mukava vkl tulossa...
by the way, tuli vaan mieleen, että kun olen tämmönen joulufiilistelijä niin laittakaa jos haluatte joitain ihania jouluisia kuvia kodistanne sitten kun sen aika on, niitä on ihana katsella. Tuolla mitäs nyt osiossa on joulukuva-pino ollut ja siel on niin mielettömän tunnelmalisia joulukoteja
Palataan!!