Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
oih ihanaa :heart: Onnea hirveästi sumppis!!! voi kun minäkin saisin jo kokea tuon onnen, mutta hiljaa hyvää tulee...kait :/ Mutta ootellaan, jos vaikka tuo mies vielä vähän lämpiöäisi ;)

Sanoin muuten tänään miehelleni että annettaisiko niiden äidille lahjaksi lapsenlapsi, niin ukko siihen että- Olisihan sellanen taapero ihan kiva kotonakin :D
ihhihiiiiiii, en kestä tätä!!
Onnea vaan kaikille yrityksiin ja sumppisuulle vielä kerran onnea Plussasta!

Voi kun minäkin pian jo pääsisin tonne tositoimiin :)


talvicci
Olen myös yrittänyt pitää suuni kiinni noista vauva-asioista ja muista mutta on se kyllä tosi hankalaa kun tekisi mieli niin paljon puhua asiasta ja koko ajan!
Varsinkin kun tuo miekkonen tuntuu lämpiävän, hitaasti mutta varmasti :)
Meille jaksamisia tän "hiljaisuuden" kanssa :D pakko jaksaa yrittää!
Tekisi kyllä niin mieli hieman lisää painostaa,mutta ei voi niin ei voi..
Noh, mutta katsellaan :)
 
Talvicci

haha :D aika ilkimys se siun ukkos ;) Miekin oon kyselly päivää ja suurinpiirtein kellon aikaakin, mutta kun vastausta ei kuulunut, niin ilmoitin (aika kierosti kyllä tehty) ettt SUOSTUN syömään pillereitä ensi kesään asti ja että siihen asti hänellä on aikaa miettiä! ja että jos hän haluaa että vielä ensi kesänäkin syön pillereitä, niin sitten en kyllä syö niitä enää vapaaehtoisesti!
Ja mies mietti joku pari viikkoa asiaa ja tuli ilmoittamaan että olisi maailman hienointa saada lapsi, mutta käydääs nyt ensiksi siellä matkalla :D :D
Olemme siis helmikuussa lähdössä viikon etelän reisulle :p :heart:
Voin siis kertoa että pienoinen "painostus" saattaa välillä olla ihan tuloksellista ;) tietty siinä on se riski että mies suuttuu ja ahdostuu ym mutta mie en inhoa mitään muuta kun sellaista "en mie tiedä" vastauksia! se on joko kyllä tai ei ja minun tilanteessani sen on oltava kyllä ;) :D
hihi, ei pidä ihan tosissaan ottaa näitä miun juttuja :D
 
RouvaSumppisuu
Heippa taas kerran =) . Muutin tuon oman LA:n, kun ovis oli myöhään niin eiköhän tuo 10.7 ole aika lähellä totuutta. Tänään oli vielä pakko tehdä yksi testi ja vahvaa positiivistahan se näytti. Tsemppiä kaikille miehen lämmittelyihin ja muuhunkin... :wave: .
 
Talvicci: :LOL: häppärit läpisee :LOL: voi elämä noita miehiä :kieh: *sain hyvät naurut*, niin ja kiitti paita"kehusta" oon tämmönen hm ja vero moda-friikki ;) meen varmaan sinne viel yli 50v viel ostoksille...

Me mennään huomenna otta typylle influenssarokotus kun kuuluu osana rokotusohjelmaa tosin vapaaehtoisena vaihtoehtona ja sitten ylihuomenna tiistaina on se np-ultra *jänskättää*!!! Ukkokultakin tulee huomenna kotiin viikonlopun yli kestäneeltä kalareissulta :heart: IHANAA!!

Tarmoa alkavaan uuteen viikkoon :)
 
Voi että tota ukkoo, tuntuu ettei kyllä ees aio lämmetä vaikka välillä jo tuntu että on ajatellu asiaa. Tänäänkin sanoi sitteristä ja vauvanvaatteista kun järkättiin vaatehuonetta että mitä nää täällä tekee :headwall: että heitä roskiin :headwall:
Nyt oon sit ihan hajalla :(
Oonkin kyllä ollu tavallista kireempi, kun alko menkat.
Ei mikään hyvin tänään, äh nyt täältä nukkuun valittamasta :|
 
moi kaikille!mää taidan olla niin toivoton tapaus etten kuulu edes mihkään listaan kun mulla aikamoinen vauvakuume myös mutta ajankohtaista vauvanyritys vasta 4 vuoden päästä.. :eek: voi minua..onneksi tilannetta lieventää noi 4 mussukkaa jotka olen jo kuumeiltuani aikani myös maailmaan saattanut :LOL: taidan olla toivoton tapaus,onneksi olen löytänyt yhtä pöljän miehen :heart: ja se miksi vasta neljän vuoden päästä..haluan valmistua ennen ja vielä en ole opiskeluja edes alottanut :/
 
ädä Meillä on kans 4 lasta, ja tarkoitus olisi, että ei nyt ihan heti uutta aleta yrittään. Mutta kun tää vauvakuume... se ei tee hyvää tuolle suunnitelmalle. :D Loppuukohan tää kuumeilu koskaan... Onneksi mies on melkein yhtä hölmö. Sehän muhun ihan ekaks vauvakuumeen tartuttikin. :kieh:

saaramanta No voi ei! :( Toivottavasti miehesi vielä lämpiää uudelle vauvalle. :hug:

Mun pitäis tässä joku päivä leipoa sellasia suolaisia muffinsseja. Oon aatellu niitä tarjolle laittaa kuopuksen 1v juhliin. Mut täytyy ekaks testata minkä makusia niistä tulee, kun en ole koskaan tehnyt. Täällä kans on ollut joulukortteihin kuvat otettuna (lapsista) jo ajat sitten. Ja nyt sitten sain viime viikolla tehtyä ne kortit valmiiksi. On se niin ihanaa kun tulee joulu! :heart:
 
saaramanta :hug: Kurjaa.. Yritä kuitenkin asiasta jutella, pidä vaikka ensin hieman hiljaiseloa asian suhteen ja kerro sitten kuinka tärkeä asia vauva sinulle olisi.

ädä Ihana vauvakuume sinulla =) Tsemppiä opiskeluihin, saanko udella mitä alaa alat opiskelemaan?

).( Menkat on loppumassa ja mieli kohoamassa. Vaikka kuumeilua siis jatkuu vielä kauan ennen yrityksen alkamista. Toisaalta tuntuu, että olispa ihanaa heti yrittää, mutta äkkiä se aika kuitenkin loppujen lopuksi menee. Laihdutusprojekti on nyt viikon vanha, alle kilo lähti painoa. Turvotusta kyllä on vielä noiden menkkojen jäljiltä.

Mukavan kirpakkaa maanantaita kaikille!
 
joo,terveydenhoito alaa..päihde ja mielenterveys,tai sitten lapset ja nuoret..
plääh,pitäs kyllä nyt saada tää vauvakuume pois päästä,ei kauheen hyvää omalle mielenterveydelle kuumeille vuosikausia..
 
RouvaSumppisuu
Talvicci kysyi tuosta miehelle kertomisesta: Laitoin sen ekan haamutestin kirjekuoreen ja mukaan A4:sta taitellun viestin, jossa luki: Näetkö saman kuin minä? LA 6.7.2008. Kirjekuori postilaatikkoon, päällä miehen nimi (jonka kirjoitin ei-omallakäsialalla). Kun mies tuli töistä, käskin hakemaan postin. Siinä sitten ihmeteltiin, etä mikäs tämä on? Oiskos joku kutsu tai muu vastaava. Itse hoin vaan: pokkani pitää pimpelipompeli...

Ensi reaktiot miehellä oli samat kuin esikoisestakin: hui. Toisteli tuota sanaa jonkin aikaa ja mulla oli kestohymy päällä. Sitten tais tajuta asian ja halailtiin . Ja pakkohan sen oli antaa vähän miehistä kommenttia tähänkin asiaan, mutta jääköön se arvoitukseksi :LOL: . Seuraavana päivänä toi sitten ruusuja :heart: .
 
Hei vaan uudet ja vanhatkin! :)

saaramanta: En osaa muuten lohduttaa, kuin antaa virtuaali :hug: ja toivoa, että saisitte miehesi kanssa vielä juteltua asiasta.

ädä: Ehkä vauvakuume helpottaa, kun alat opiskella. Tai sitten ei, tiedän ainakin omasta kokemuksesta, ettei se kauhean helposti lähde pois. :)

Sumppis: Aika ihanalla tavalla kerroit! :heart: Onko sulle tullut muuten mitään oireita vielä?

Tänne ei sen kummempaa. Täti on vieläkin kateissa ja jomotukset jatkuu. Ihanaa kun sataa taas vähän lisää lunta. Voi kunpa se jäisi edes vähäksi aikaa maahan. Eilen käytiin hautausmaalla, kun lauantaina ei ehditty. Oli todella kaunista, kun kynttilät loistivat hangella.
 
Yritin jo eilen illalla kirjoittaa,mutta oli tosi hidasta ja sit hävis tekstit..Eli kovasti onnea Sumppikselle plussasta!! :heart: Kiva kun plussa pino kasvaa. =)
Saaramanta,poikkeas joku pvä tässä sumpilla niin saat purkaa ketutustas mulle! :hug: Oon pvät kotona,paitsi pe lähdetään sinne laivalle niin se aamu menee hääriessä.

(.) Tänne ei ihmeitä.Mitä nyt sohvan pesin kun ruuan jälkeen nuorempi poikamme 1v9kk oli ottanu vaipan pois tai sit se oli tippunu no anyway,oli kakat lattialla ja kivasti viä kävelly siitä päältä sit sohvalle..jippii.Pääsin peseen lattian ja sohvan ja pojan!! :headwall:
Odotus sujuu ihan hyvin..huomenna jo rv 24 :p

Plussa tuulia toivottelen!!

 
Voi ja ihanuus!!! Onnea RouvaSumppisuu!!! Mikä ihana uutinen!! :heart:

Oli kovasti kiinni otettavaa teksteissä. Jostain syystä en vain ole löytäny tätä ketjua muutamana päivänä, en haulla enkä ilman :|

Keskityn nyt vain omaan napaan :) Törkimys mie!!
Miehen kanssa oli puhetta yks ilta, että jos nyt kävis "vahinko", se ei maailmaa kaatais. Kateltiin Dr. Philiä jossa mies oli saattanut tyttiksensä raskaaksi salaa vissiin usiamman kerran. Siitä vain tuli miehellä moiset mieleen... Liekö pientä kuumeilua hälläkin. Suurperhettä meinaan toivoo, itsekin kun on yksi yhdestätoista lapsesta :)

Rakentamisen kannalta kuuluu nyt huonoa. Ilmeisesti ei ehditä saada perustuksia enää valmiiksi, ei sitten millään. Kuvat saadaan vasta tällä viikolla, vaikka piirtäjällä ollu mitat ja muut jo kuukauden, reilustikin. Ilmeisesti tullu taas ryyppyputki päälle. Olis kuitenkin pitänyt ottaa ihan tuntematon piirtäjäksi... No, hyvä se on jälkikäteen jossitella.

Ihanaa on nyt se, että meidän poitsukka on vihdoin tajunnut mitä potalla tehdään. Muutamana päivänä on nyt ihan itse juossut potalle ja tehnyt omien sanojensakin mukaan "hienon pissan" :D Ja tänään tuli kakkakin...

Höh, molemmat muksut heräs just ko mulla olis juttu luistanu :)
 
Olisiko tilaa vielä yhdellä kuumeilijalle, joka käyttää rexonaa =)

Ihanaa, että on tälläinen sivu jossa voi jakaa ajatuksiaan, mun kaverit on ihan paniikissa, kun oon valittanu mun kuumeesta :ashamed:

Tilanne on siis tämä. Opiskelut on vielä aika pahasti kesken, mutta avokumppanilla on vakipaikka ja muut mukavuudet :) Yhdessä ollaan oltu 4 vuotta ja kaikki on oikein hyvin.
Lapsia pitäs tehä lääkäreidenkin kehotuksesta, sillä riskini jäädä lapsettomaksi kasvaa koko ajan endometrioosin takia. Sekä poikaystävä, että minä lapsia halutaan, mut välillä iskee hirmu paniikki: mitä jos olenki huono äiti, kuinka opiskeluille käy, entä parisuhde??!?!? Näiden ajatusten kanssa meinaa tulla hulluksi.

Kuinka muilla kuumeisilla koululaisilla ja kaikilla yleensä. Miten noiden mietteiden kanssa selviää?

Niin ja RouvaSumppisuu: Mahtava tapa kertoo miehelle, naureskelin täällä itekseni sille:) ja tietenkin, oikein paljo onnea!
 
:wave: mamitre, voisin koittaa poiketa jokupvä.

Joo-o en tiiä mikä tota ukkoo vaivaa, ehkä se siitä vielä pehmenee, vaikken oo ees mitenkään kovasti puuduttanu, ehkä sen ajatukset menee vuoristorataa eikä oikein tiedä haluaako vai ei vauvaa.

Plussatuulia minäkin toivottelen!

 
hopeapaju: Et ole ollut ainoa, jolla palsta tökkii. Ja ei haittaa, vaikka omaanapaa tulee jauhettua, sitähän varten tämä palsta on. :D Kaikki me siihen joskus syyllistytään. :ashamed: Harmi, ettei rakentaminen etene. Taitaa tuo putken päälle jääminen olla varsin yleistä sillä alalla...

Mayha: Täällä molemmilla opinnot kesken. Kyllä minuakin pelottaa välillä kauheasti, että miten sitä ikinä selviää. Etenkin viime lauantaina tuli oikein ahdistava olo, kun tein raskaustestiä, että mitä sitten, jos olen raskaana! Ihan hassua, sillä toivoin kuitenkin niin kovasti sitä plussaa, jota ei sitten tullut!

Veikkaan kuitenkin, että pelottaisi, vaikka olisi mikä tahansa elämäntilanne. Olen yrittänyt ajatella positiivisesti, että nuorena jaksaa lapsen ja opiskelun ja voihan olla, että lapsi tuo myös sitä motivaatiota. Miten sun miehesi suhtautuu ajatuksiisi? Haluaako lapsia nuorena? Toki terveydentilasi huomioonottaen asiasta kannattaa puhua vakavasti.

ON: Hmm... Kai mun pitäisi tilata lisää testejä. Pää halkeaa kohta, kun pähkäilen vaan, että mikä on tilanne. :kieh: Toisaalta sydän toivoo niin kovasti, toisaalta järki sanoo, että ei ole tärpännyt, tämä on vaan jotain kiertohäiriötä... Onko kenelläkään ollut pitkään jatkuneita, menkkamaisia kipuja raskauden alussa? :attn: Ja voisiko se plussa tulla, vaikka jo yhden negan tein? Äh... Epätietoisuus on kamalaa.
 
Pantalaimon: Voi kuinka ärsyttävää! Minäkin eniten pelkään, että kuukautiskierto on sekaisin. Enemmän sitä kun negaa. Kunhan on selkee nega elikkäs kuukautiset.

Mayha
: Meilläkin sovittiin yrityksen alko, kun gyne sanoi samaa..
 
ädä: Oho! Aika jännää. :eek: Eli voisin sittenkin olla... Muita oireita ei ole, kuin tuo menkkamainen kipu. No, pinna on ehkä vähän kireämmällä ja väsyttää, mutta ne voi olla ihan suoraa seurausta tuosta kivusta ja stressistä. :ashamed: Tänään tilasin testit netistä, tulevat joskus keskiviikkona, joten ehkä torstaina voisin testailla uudelleen. Sitten voin soitella myös tk:n ja pyytää aikaa verikokeeseen, tuloksesta riippumatta. :)
 
RouvaSumppisuu
Pantsu: Mulla alkoi tässä viimeisessä kierrossa lauantaina aika kovatkin menkkakivut, kuljin side pöksyissä varmana siitä, että kohta lorahtaa. Menkkakivut jatkui ja jatkui, keskiviikkona eli 4 päivää noiden kipujen alkamisesta tuli se haamu, sunnuntaina vasta kunnon viiva. Nyt ei enää varsinaista kipua ole, mutta välillä vihloo ja tuntuu jännälle ;) . Toivotaan toivotaan...++++++++++ :whistle: . Tuo epätietoisuus on kyllä ihan pyllystä.

Tällähetkellä oireina on jatkuva nälkä, pakko mutustella koko ajan jotain suolasta tai hapanta. Makea ja kahvi on ihan nounou edelleen. Ja päikkärit oli tänään ihan pakko ottaa. Eipä tässä juuri sen kummempia...
 
Aika hurjaa miten tänne haaveilijoiden palstalle (missä ei oo yrittäjiä??) on noita plussalaisia kasaantunu. :LOL:

Tuosta opiskelusta... Mulla ei ole aikomustakaan valmistua ennen vauvaa. :kieh: Pystyn paremmin muokkaamaan opiskeluaikatauluani, kuin sit jos olisin jo töissä.
 
Talvicci:No meidän olis tarkotus käytellä noita kumiukkoja ens huhtikuulle. Alunperin mun piti syödä pillereitä sinne asti, mutta lopetin ne sitten nyt, kun reseptikin loppu. Tasaantuupahan tuo kierto siihen mennessä ja kroppa, kun tositoimet alkaa.:) Ukko on suhtaantunut asiaan tosi hyvin, eikä oo yhtään pistelly vastaan pikemminkin päinvastoin. Ja silläkin näyttää olevan vauvakuume tai onkin, on ite myöntäny.:) Se aina kaupassa kattelee kaikki lasten tavaroita ym. :heart: Nyt on silleen kuitenkin kiva olla, kun tietää edes jonkinlaisen ajankohdan vauvapuuhille, kun aiemmin tuntu jotenkin niin epätoivoselle..

Eilen oli 1 vp ja nyt ois 4 töitä ja sitten alkaapi viikon loma!:)

Mites onkos täällä kukaan katellu Mtv3 Faktalta sellasta ohjelmaa sunnuntaisin, kun Synnytyssairaala? Siinä on kyllä välillä aika pelottaviakin juttuja. :eek:
 
Olen monena päivänä yrittänyt käydä kirjottamassa tänne, mutta aina teksti on johonkin hävinnyt :/

Mutta ensinnäkin toistamiseen onnea RouvaSumppisuu! Mulla oli ihan sama juttu kun poikaa aloin odottamaan, kaikki makea oli yök! Hernekeitto ja makkara oli jeeees :D

Torstaina minulla olisi amk:n pääsykokeet, ne ovat saaneet ajatukset nyt pois vauvakuumeesta, ja mikä ihana tunne se onkaan :) Olen saanut ihan hirveästi aikaiseksi kun ei päivät mene enää haaveiluun :D Poika on saanut äidin jakamattoman huomion ja kämppää olen pistänyt kuntoon aina kun poika on nukkumassa, vaatekaappeja myöten :LOL:

Mutta ovistestit ovat odottamassa ja toki oviksen tikutan ja hedelmällisiin päiviin tähdätään :) Mutta jotenkin se "vauvastressi" viime kuukausilta on kadonnut...
Saa nähdä mikä on ääni kellossa oviksen jälkeen, heh....

Pantalaimon, onpas jännää! Pidän hirveästi peukkuja että sen plussan saisit tikkuun!


 

Yhteistyössä