Hei taas kaikille! Oon vähä aikaa vaan seuraillu teiän muiden juttuja ite ollenkaa kommentoimatta mitään. Ajattelin et jos se vaikka vähä lievittäis tätä vauvakuumetta..ja arvatkaas mitä!?!?! Kyllä se vähä onki auttanu. =) Mut ei tarpeeks. Yritän koko ajan ajatella että eihän siihen maalis- huhtikuuhun niin pitkä aika loppujen lopuks ole. Koht on joulu ja sitte enää pari kuukautta ja sitten vapaaehtoistyöhön maalsikuussa kolmeks viikoks ja sittenhän sen aika on jo. Eihän kuulosta ollenkaa kaukaiselta?!
Kiva kuulla että täällä on paljo kuumeilijoita joilla on vielä opinnot kesken. Mulla ne nimittäin ei oo ees vielä alkanu. Ens keväänä toivottavasti. Huolettaa vaan vähän että miten se opiskelu ja vauva sit sopii yhteen. Ja ku se opiskelukaa ei ois mikää pikku juttu sillä lääkäriks haluun (itseasiassa kirurgiksi). Mitä mieltä ootte onko ura ja äitiys mahdollista yhdistää, vai pitääkö valita jompi kumpi?!? Ku ite havittelen (ehkä?) kuuta taivaalta ja haluun molemmat! Ja ku vielä ois se opiskeluki edessä.. kai niitä sellasiaki on jotka on lääkis opinnot suorittanu muutaman pikku vauvelin kanssa!?!?
Ollaan kuitenki päätetty että lapsi tähän perheeseen tulee ens vuonna!
Kiva kuulla että täällä on paljo kuumeilijoita joilla on vielä opinnot kesken. Mulla ne nimittäin ei oo ees vielä alkanu. Ens keväänä toivottavasti. Huolettaa vaan vähän että miten se opiskelu ja vauva sit sopii yhteen. Ja ku se opiskelukaa ei ois mikää pikku juttu sillä lääkäriks haluun (itseasiassa kirurgiksi). Mitä mieltä ootte onko ura ja äitiys mahdollista yhdistää, vai pitääkö valita jompi kumpi?!? Ku ite havittelen (ehkä?) kuuta taivaalta ja haluun molemmat! Ja ku vielä ois se opiskeluki edessä.. kai niitä sellasiaki on jotka on lääkis opinnot suorittanu muutaman pikku vauvelin kanssa!?!?
Ollaan kuitenki päätetty että lapsi tähän perheeseen tulee ens vuonna!