Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
RouvaSumppisuu
Hei taas kaikki! Ei täältä osaa poistua ollenkaan, suonette anteeksi :ashamed: ...

Pantsu
: Mites verikoe? Joko sait vastauksia...kyllä sua on nyt piinailtu ihan riittämiin. Seuraavan kerran kun testaat tai menkat on päivänkin myöhässä, sen on oltava PLUSSA! Jos ei siis nyt ole...toivotaan että olisi d =) b.

Lilli
lle mukavia peitonpöllytyspäiviä :D . Plussatkaapas nyt urakalla niin voitaisiin jossain vaiheessa perustaa se oma pino tuonne odotuspuolelle. Vaikka tuolla heinäkuisissakin on mukavaa porukkaa, niin kirjoittelijoita on niin paljon, että ajatukset hukkuu aina välillä ja suurin osa on "tuntemattomia"...vaikka se taitaa olla pointtina näillä palstoilla :LOL: .

Musamausta: mulla on lähestulkoon aina radio päällä...eli aika laidasta laitaan. Tykkään kuunnella suomalaista musaa, sitä kun on kiva hoilata mukana kun on typyn kanssa kotona. Mutta ei siis ole mitenkään soveliasta ulkopuolisten korville...Jippu ja nyt uusista Jenni Vartiainen kolahtaa ihan kivasti. Ja PMMP, jotkut Ultra Bran ja SMG:n biisit myös.

Sen verran voisin vielä mainita tästä omasta tilanteesta, että pelottaa pirusti, onko tuolla masussa mitään elämän alkua...en tiedä, miten km näin pelottaakin. Jotenkin kun se ei ole kohdalleni vielä sattunut, niin nyt tuntuu, että miksi säästyisin siltä. Tyhmää ajatella näin, mutta olo on melko oireeton ja hyvä, joten kauhunsekaisin tuntein odotan ultraa ensi viikon maanantaina.

epätietoinen Sumppis ja toivottavasti mukana Lillis rv. 5+5
 
Ei ne täällä tee verikoetta YTHS:llä. :ashamed: Kuulemma kotitestit on ihan luotettavia, etenkin kun testasin niin paljon sen jälkeen, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Mutta terveydenhoitaja oli ihan asiallinen ja sen mukaan (ja mun oireiden perusteella) nämä kuukautiset on vaan jääneet välistä. Oli tavallaan "valekuukautiset", kun mullahan tuli tuhrua ja oli kovat kivut. Vasta jos toiset jää peräkkäin pois, niin käynnistellään.

Nyt olisi siis vähän niinkuin ovisajat meneillään ja ehkä pikkaisen sellaisia oireita olen tuntenut. Jospa saisi miehen innostumaan tänään. :D

Anteeksi nyt omanapaisuus. :ashamed:

Sumppis: Kiva kuulla sustakin, ja kiitokset sulle ja Lillille mukana elämisestä! :hug: Kyllä siellä varmasti on elämää, vaikka eihän sitä epätietoisuutta varmaan voi välttää. Oikein paljon onnea ultraan ja jaksuja sinne asti! :heart:
 
Sumppis Mä jouduin oikeen pariin kertaan kattoon, kun olit tummentamalla kirjottanut tuon: musamausta, niin katoin et missäs täällä sellanen nimimerkki on kirjottanut... :ashamed: :LOL: Mä kans aattelin jotakuinkin noin tosta keskenmenosta kun kuopusta odotin alkuvaiheessa. Kun ei ollut oikein kunnon oireitakaan. Ja se keskenmeno, kun en sellaista ole joutunut kokemaan. Mut eiköhän sullakin masuasukki ole matkassa ja kaikki kunnossa! :hug: Ja kiva kun edelleen tännekin kirjottelet.

Musiikista... Jani & Jetsetters on aivan iiiihana! :D On niitä muitakin hyviä, esim. Yö, Stratovarius, Lauri Tähkä, Klamydia (ei oikein vaan lasten aikana kauheesti viitti kuunnelle, sanat sen verran ei-niin-lapsille-sopivia... :D ) jne... Aika monenlaista tykkään kuunnella.

Se asia mistä oon aivan onnesta soikeena, liittyy yhteen karvaiseen urokseen! Hui! :eek: :LOL:
 
Vai on Äitti-83:n elämään tulossa uusi uros ;)

Eikös mun pitänyt olla enemmän taustalla? Täällä taas silti kirjottelen... :)

Se eilinen tumma viiva (mutta ei yhtä vahva kuin kontrolliviiva) ovistestissä olikin plussa :) Tänään nimittäin kun testin tein niin ei tullut enää kuin ihan haalea testiviiva.
Kivut olivat kyllä sen verran kovat eilen illalla että tajusin luottaa niihin enemmän, joten peittoja tuli pöllyteltyä :) Eli olen kyllä käsittänyt oviksen ennenkin ihan oikein kipujen perusteella, ei mitään yllätyksiä tullut tikuttelusta.

RouvaSumppisuu, minä kyllä tiedän että siellä masussa on kaikki hyvin :D Ei minullakaan poikaa odottaessa ollut mitään ihmeempiä oireita, alkuraskaudesta. Aluksi vähän etoi, sitten sekin meni ohi moneksi viikoksi ja olin kuin en raskaana olisi ollutkaan (mitä nyt välillä teki mieli sitä makkaraa ja hernekeittoa :) ). Sitten alkoikin masu jo kasvamaan :)

Pantalaimonille tärppionnea :heart:
 
anniia
hei taas kaikille pitkästä aikaa.
vauvakuumeilu on jäänyt vähän vähemmälle, ystävän pikkusisko, ystäväni myös, päätti elämänsä muutamia viikkoja sitten :'( ajatukset olleet täysin surussa ja muissa kuoleman aiheuttamissa tunteissa. ihanaa kuitenkin että meilläkin päin satanut ensilumi. piristää surun keskellä, kaikki on niin kaunista. ei ole niin pimeää, vaikka marraskuu tuntuu olevan kuukausista julmin.
pupu t kyseli mistä päin ihmiset ovat, minä täältä pk-seudulta.
talvicille :hug: onneksi isällesi ei käynyt pahemmin ja selvisitte säikähdyksellä. joskus se on niin pienestä kiinni.
miinalle onnittelut omasta kodista. siitä minäkin haaveilen :heart: ollaan varmaan muuttamassa jossain vaiheessa vähän kauemmas tästä hälinästä, mutta uudellamaalla kuitenkin pysytään. ehkä se seuraava on sitten se ihka oma koti :)
musamausta oli ollut puhetta. kattelin että minulle ja pantsulle taitaa upota aika samantyyppinen musiikki. radiohead, foo fighters, muse.. ja pitää vielä lisätä placebo, arcade fire, elliot smith, jne. kuuntelen kyllä aika laidasta laitaan kaikkea, paitsi heviä :D PMMP on ehdottomasti suosikki suomalaisista niin kuin monella muullakin taisi olla.
käyvätkö muut tai oletteko käyneet festareilla?? meillä kesän kohokohta on ollut roskilde ja muut pienemmät festarit.
nyt täytyy lähteä ulkoilemaan, niin kaunis ilma :)
koitan olla aktiivisempi taas :D
plussatuulia ja mukavaa keskiviikkoa virtuaaliystäväni :hug:
 
mää oon ollu ihan tän palstan pimennos, en oo päässy kirjotteleen tänne vaikka oon kirjautunut sisään. Tätä valkosta laatikkoo ei oo tullu tähän tekstien alas, nii sen takia en oo pystyny mitään kommentoimaan.. =/ Jospa tää nyt pelittäis.

Talvicci & Lumikello75 Aijaa, tekin asustelette täällä pohjoisessa =) Samoin!! Itse en kyllä täällä viihdy, koska kaikki kaverit, sukulaiset, tuttavat ym. asuu kotikaupungissani, joten kaipuu sinne on kova.. :ashamed: Onneks mulla on enää reipas vuos opiskeluita jälellä ja enään ens kevät vissiin täällä asustellaan. -08 syksyn työharjoittelut teen sitten siellä kotikaupungissa ja yhden kuukauden käyn täällä pyörähtämässä luennoilla.

Täällä vissiin oli muitakin jotka täältä lapista :)

miina-
Kyllä se oma koti on vain kiva juttu! Meillä on tällänen rivarikolmio ollu n 2,5 vuotta. Tällä hetkellä ollaan tehty yläkertaan remppaa, joka on vielä ihan hitusen kesken =)

Joku täällä oli kyselly musamausta, itelle uppoo kaikenlainen musa. Kuuntelen kyllä niin sekalaista musaa, etten voi sanoa, mikä ois lemppari.

Onnittelut muuten kaikille raskautuneille!! :flower:

*Muoks*

Jihaaaaaaaa!!!!! Tää tekstin lähettäminen onnistuu :D :LOL: Jospa sitä nyt pääsis taas teidän juttuihin kiinni.

Rouvasumppisuu
Täällä ainakin pidetään peukkuja sulle, että siellä masussa olis elämää ja kaikki jatkuis parhain päin! Tsemppia ultraan! :hug:
 
anniia: :hug: Osanottoni. :( Nuoren ihmisen kuolema on aina kamalaa. Jotenkin arvelin, että meillä on samantyylinen musamaku, kun olit sinäkin katsomassa Musea. :) Mä olen käynyt vain suomalaisilla festareilla, vaikka yksi ystävä on joka vuosi houkutellut mukaan Belgiaan ja Saksaan. Työt vaan eivät ole antaneet periksi lähteä. Nyt sitten jos perheenlisäystä tulee, niin taitaa jäädä multa kokematta.

Minä kirjoittelen täältä lounais-Suomesta, tosin kotoisin olen Mansesta eli Tampereelta. :)

Lillille paljon plussaonnea! Mulla on jotenkin vahva kutina, että sulla tärppää tästä kierrosta. :heart:

Huh, olen ihan poikki. Nyt kun on tullut pimeä, niin iltaan painottuvat luennot ovat kyllä raskaita. :ashamed: Sain miehen innostumaan eilen, mutta olen vähän skeptinen tämän kierron suhteen. :/ Olisi toisaalta kannattanut tilata niitä ovistikkuja, olisi ehkä ollut paremmat mahdollisuudet. No, olen jo tottunut ajatukseen, että tässä saattaa mennä pidempään kuin olin toivonut.
 
anniia :hug:

RouvaSumppisuu Minun raskausaika esikoisesta oli oireeton. Ainoastaan rinnat vähän aristi josta sitten tajusin testailla ollaanko pieniin päin. Hampaiden harjaus yökötti, mutta muuten ei kyllä huomannu vauvan mukanaoloa kuin kasvavasta masusta, menkkojen poisjäännistä ja potkuista :) Loppuraskaudesta tuli pieniä liitoskipuja liikkuessa. Muuten ei kyllä mitään! Ruispuuroa teki mieli yhdessä välissä :D

Alisa Mie lapista ja!!! :wave:

Lillille tärppionnea kovasti!!!
 
anniia Kovasti voimia :hug:

Kaikille pian testaaville +onnea!

Minä oon pyörinyt edelleen tuolla keskenmenopinossa, oon vuotanut nyt 4 viikkoa putkeen, välillä on ollut vaan vähäistä vuotoa. Alamahakivut paheni maanantaina ja kävin yöreissun osastolla. Hematooma oli kohdun ulkopuolella, kohdussa ei näkynyt ylimääräistä. Ilmeisesti siis kohdunulkopuolinen raskaus olikin kyseessä :/ Vuodon takia hb on laskenut kk:n takaisesta 139-->99. Nyt seurataan sitten raskaushormonin tasoa ja tuota hematoomaa, häviääkö siis itsestään vai joudutaanko tekemään toimenpide sitten. Ei ois osannu kuvitellakaan miten hankalaksi tää nyt menee, onneksi yrityksen aloitus on vasta kesällä edessä, ehkäpä sitten jo tilanne on normaali :|

Kyselyihin: Mä asustelen pohjois-pohjanmaalla ja musamaku on melko monipuolinen, ei oo varsinaisia lempibändejä =)
 
Pantalaimon Kiitokset voimahalista! Joo, pari viikkoa neuvoivat syömään rautatabletteja, huomenna pääsen aloittamaan. Onkin ollut hieman semmoinen huippa olo, mulla normaalisti kun on melko korkea hb. Kahden viikon kuluttua maanantaina ultrataan, toivottavasti sitten saisin jo parempia uutisia ja hematooma ois pienentynyt. Tää vuoto vaan kyllä ihmetyttää, että mistä sitä voikin riittää. Kun en oikein menkoiksikaan usko, tuon raskaushormonin takia.
 
Ilmoittelen minäkin itsestäni. Monelle oli sattunut todella kurjia tapahtumia, osan ottoni heille :hug:

Muiden asioista en sitten olekkaan kovin perillä joten pahoittelen että nyt tulee ihan omaa napaa. Olen poistattanut kapselit ja nyt ensimmäistä luomu kiertoa elelen kp 10 ja jännäilen että tuleeko ovista vai ei. Lähimmä seurailen limoja ja lämpöä, niiden perusteella ei mitään ole alakerrassa tapahtunut. Sitten soudan huopaan- asiaan elikkä olemme JÄLLEEN muuttaneet mieltämme ja yritys alkaa jo ensi kierrossa tai viimestään sitä seuraavassa :LOL: :D :p Olen saanut asiat järjestykseen omassa päässäni ja henkisen mielenrauhan. Alkuperäinen suunnitelmahan oli joulukuu joten siinä eletään siis... Palailen siis jo tuota pikaa tänne kirjoittelemaan!
 
berry voimia :hug: .

anniia osanottoni :hug: .

miina onnittelut uuteen kotiin :flower: .

RouvaSumppisuu Itsellä on molemmat alkuraskaudet ollu aina tosi oireettomia, kaikenmaailman krempat ja tuntemukset tulleet vasta rv15 tietämillä.

Lilli Tärppionnea!

Ja sitten ).( Jonkun superflunssan kourissa ollaan koko sakki, ei onneks kuumetta, mutta jokapaikkaa kolottaa ja peruskunnon on vienyt mennessään ja nuhaa pukkaa, ei kiva :snotty: .
Olis kiva päästä nauttimaan ulos noista pakkasista, no jos vkoloppuna.

Musamausta sen verrran että aika laidasta laitaan tykkään kuunnella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli-85:
Vai on Äitti-83:n elämään tulossa uusi uros ;)
Joo, varmaankin saadaan sellanen meille jo joulukuussa. Cavalier kingcharlesinspanielin pentu. :heart: :D Ja paljon plussaonnea sinnepäin!

Joku kyseli festareista. Ei olla käyty. Mut viikonloppuna ois suunnitelmissa mennä Jetsettereitä kuunteleen. Siis lauantai illasta sunnuntai aamupäivään kahdenkeskistä aikaa tiedossa. Vähän jännittää lapset viedä hoitoon mummulaan, mut eiköhän se hyvin mene. Mummu ainakin innoissaan ottamassa pienet hoitoon. =)

Me asutaan keski-suomessa, Jämsän seudulla.

berry :hug:

saaramanta Täällä kans flunssaa liikkeellä. Ei kuitenkaan mitenkään kauheen kovana. Vähän yskää ja nuhaa vain. Toivottavasti pysyiskin vaan tämmösenä, ettei pahene kellään.
 
Äitti -83, voi teitä onnellisia! Meillä on myös cavalier, nyt reilun vuoden ikäinen. Tuossa mun jaloissa köllöttelee nytkin... :heart:

Sitten vähän surullisempia uutisia, meidän hamsteri nukkui pois tänään. Hautasin sen kotipihalle... Vaikka tietää ettei eläin kauaa elä enää, niin siltikin sitä on surullinen kun loppu tulee. En ole nuorimmaiselle kertonut vielä, ettei mene yöunet, kerron sitten huomenna. Itsekin nyt vasta illalla sen huomasin.

Eilen kävin tehdas-asussa ja vauvanvaatteet olis ollut puoleen hintaan. Mies vaan pyöritti silmiään kun niitten luo hyökkäsin ;) Mulla ei ole mitään jäljellä edellisiltä lapsilta, eli kaikki täytyy sitten hankkia uudestaan, ihanaa :) Pääsee kunnolla shoppailemaan B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumikello75:
Äitti -83, voi teitä onnellisia! Meillä on myös cavalier, nyt reilun vuoden ikäinen. Tuossa mun jaloissa köllöttelee nytkin... :heart:
Voi, ihana! Tuo rotu vaikuttaa niin just meille tehdyltä. Ei malttais oottaa, et se meille sit jossain vaiheessa saadaan. :D

Ja pahoittelut hamsterista. :( Ja shoppailu on ihanaa! :D

 
Oi! Koirauutisia! Ihanaa! :heart: Minäkin haluaisin ihan kauheasti koiran, mutta mies ei ole suostunut. :( Kaiken lisäksi äidin ja isäpuolen koira on jo vanha mamma, eikä tykkää "uusista" vieraista koirista. Että täytyy varmaan odotella vielä. Mutta jossain vaiheessa pitää joku doggy hankkia. :D Onneksi yhdellä ystävällä on ihan pieni kääpiömäyriksen pentu. Se lievittää koirankaipuuta.

Täti kurvasikin kylään tänään. Jee! :) Enpä ole ollut vähään aikaan näin iloinen tädistä. Jospa nyt sitten päästäisiin kunnolla taas yrittelemään ja saataisiin joululahja etukäteen. :heart:

Hauskaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Meinaa heti tippua kärryiltä, kun muutaman päivän on lukematta.:) Nää kaksplus-sivutkin aika usein tilttailee, ilmeisesti niin paljon kävijöitä.

koiramamma:Mulla on kanssa ensimmäinen luomukierto pillereitten lopetuksen jälkeen ja nyt kp 12. Oottelen kanssa innolla tuleeko ovista! En oo kyllä seuraillu mitään lämpöjä tms.

Festareilla en ole koskaan käynyt ja tuskin tulen käymäänkään..

Musamausta Lauri Tähkä on tosi hyvä suomalaisista, sitten tykkään Kanye Westistä, 50 Centistä ym... Ja toi Jenni Vartiainen on mun ykkösinhokki! :kieh: En voi sietää ollenkaan tollasta "hissimusiikkia"!:)

Talvicci: Saa varmaan jo onnitella uutta koiran omistajaa!:) Vaikka ite tykkäänkin enemmän kissoista, niin on koiratkin ihania ja yleensälin kaikki eläimet! Tuskinpa sitä itekseen tulis lenkillä niin ahkeraan käytyä.. Meilllä on siis sekarotunen koira ja 2 kissaa.
 
Hopeapaju
Jaahas, sinäkin olet täältä päin, mukavaa ja aika jänskää ku meitä näinkin monta täältä =)

berry
Toivottavasti sun vuoto lakkais ja pääsisitte pikapuolin taas normaaliin kiertoon mukaan :hug:

koiramamma
Mää oon niin kade sulle, jos ja kun meinaatte alottaa sen yrittämis jo ihan pikimmiten, mää haluun kans :whistle:

Talvicci
Täällä Rovaniemellähän minä. Entäs ite? :)

Voih, ku ois ihanaa saada joku pikkunen karvapallo tänne meillekin, mut mää oon allerginen koirille, joten turha haaveilla. Tossa meidän naapurissa asuu sellanen ihana pikkunen karvapallo (joka ei oo nilkkaa paljo korkeempi), jota aina salaa ihailen :D
 
Nyt vaan tämmöinen pikavisiitti täällä... odottelen, et pyykkikone lopettaa... (puolen yön aikaan, tosi fiksu aika pestä pyykkiä, mut oli ihan pakko laittaa kone pyöriin klo 10 aikaan. Mä tarviin huomiseks yhet housut puhtaana! :D )

Tuosta meille tulevasta pennusta... ei se pieni reppana sitten tulekkaan meille. :( Pienellä ei ole kaikki kunnossa. Tod. näkösesti ei selviä se pentu hengissä. :'( Että tämmöistä täällä tällä kertaa. :/
 
Äitti-83 voi hemmetti! Olen tosi pahoillaan :'( :hug: Ehkäpä te saisitte toisesta pentueesta sen koiravauvan. Nämä on aina todella harmillisia juttuja. Meilläkin odotetaan koiralle juoksuja (ja meille siitä pentua jos löytyy sopiva) ja täytyy myöntää että kovasti pelkään eteenkin oman koiran puolesta ettei mitään kurjaa sattuisi.

Alisa84 Millois teillä yritys alkaa?

Pearl84 Mä oonkin seuraillut sun tilannetta vähän "silläsilmällä" kun tiedän että myös sulla on alkanut luomuilu. :LOL: Olet uhden päivän edellä noissa kp:ssä. Mä yritän kyttäillä noita lämpöjä jotta osaisin arvata milloin olis ovis. Mä olen niin urpo ettei välttämättä muuten huomaa. Jokos on sellaisi tuntemuksia ollut?

Nyt tällä hetkellä on kp 12/? ja jonkin verran kosteutta (ei kylläkään mitä pitäisi) lämmöt 36,5 MUTTA eilen tuli juhlittua pikkujouluja joten se luultavasti vaikuttaa. Päätä on nyt särkenyt 3 päivää!!!! :headwall: onkos jollain kokemusta että oisko oire oviksesta? vai onko mun niskat tulehtunut tai jotain... jos on merkki oviksesta niin luontoäiti yrittää viestittää mulle ettei olisi suotavaa lisääntyä :LOL: En siis ole jalostus kelpoinen! :D

Muuten tämä elämä menee odotellessä häämatkaa ja koiran juoksuja!
Oikein hyvää viikonloppua kaikille!!! :wave:
Toivoo koiruus
 
Moi.
Oon ollu aika hiljaa tässä, mut ilmoittelen että edelleen seurailen ja joskus ehkä kommentoinkin. :)

Täällä taitaa olla aika rankka vauvakuumeen purku koirakuumeisiin? Ite oon todennu että turha vaiva, ei se kuulemma vauvikseen auta kuitenkaan ja sit ku tulee se vauva joskus, niin en ite ainakaan halua että on lemmikkiä viemässä huomiota. (plus että olen allerginen kaikille potentiaalisille lemmikkieläimille)

eipä muuta. Hauskaa viikonloppua.
 
koiramamma: Mulla on kanssa särkenyt päätä tosi useasti nyt sen jälkeen, kun lopetin pillerit! Outoa, kun yleensä ei ikinä ole pääkipua. Nyt on siis kp 13/?.. toivottavasti luomumenkat alkas nyt tulemaan sitten ihan säännöllisesti/normaalisti. Oviksesta ei oo tietoa, mahaa on vähän jomottanut ja ollut jotenkin etova olo. :x Ja kai sitä kosteuttakin on juu. :) Lämpöä meinasin mitata, mutta kuumemittaria ei löydy mistään, et se siitä! Ollaan kummatkin niin harvoin kipeitä, että ei oo mittariakaan kauheasti tarvinnut.:) Jännä kyllä miten halut on lisääntyny heti hulluna sen jälkeen, kun pilsut loppui... nyt vaan sitten noi öklö-kumit ottaa aivoon.. :headwall:

Laala: Itte en oo ainakaan henk.koht purkanut vauvakuumetta lemmikeiden ottoon... nehän on kuitenkin täysin eri asia. Ja oon lapsesta asti tottunut, että aina pitää vähintään se kissa olla jaloissa pyörimässä ja kainalossa kehräämässä. :heart: Musta on sellanen valokuvakin, missä istun sitterissä ja kisu nukkuu jalkopäässä! Eläinhöperö vauvasta asti siis. :D

Tänään on tulossa 7,5kk kummipoitsu vanhempiensa kanssa yökylään meille! Se tietää siis taas vauvakuume-mittarin pompsahdusta punaiselle! B)
 
Tarvisin pikasesti jonku apua....! Tein tänä aamulla acon10 puikkotestin ja siihen tuli haamuviiva. Taas. Ja nyt en tiedä pitäiskö mun syödä kuitenkin vielä pillereitä vai ei? Viimeks ku lopetin ni sit alko se varhanen keskenmenoki.. Nytteki tulee kokoajan vuotoa..(on tullu viimeset 2kk kokoajan) mut ei se oo mitää superrunsasta. En tiiä nyt yhtää et lopetanko popsimisen vai jatkanko edelleen?? Huomenna uusintatesti.
Kiitos :heart:
(Ja anteeksi että selitän vain ittestäni... :ashamed: )
 
Äiti-83
Voi ku surullista ja niin harmillista :hug:

koiramamma
Meillä tuo yritys alkaa ehkäpä tuossa ensi kesänä tai sen jälkeen. Haluaisin aloittaa jo aikasemmin, mutta ois pakko saada olla hetken aikaa töissä ennen lisääntymistä. Toisaalta ollaan mietitty sitäkin, että pillerit jätetään pois varmaan maalis-huhtikuun aikana ja sit mennään "tulee jos on tullakseen"-tyylillä. Mutta uskon, että mun menkat ei ala ilman mitään hormonaalisia apukeinoja :ashamed: Eli senkin takia pillerit hyvä jättää ajoissa pois ja sitten ootella niitä menkkoja se 4-5kk, ja jos ei tuu nii sit apuja hakeen. Mihinkäs päin te ootte lähössä häämatkalle, jos saan udella? :p Määki haluisin päästä johonkin kauas ja lämpimään.
 

Yhteistyössä