Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

• Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
Tuntuu jotenkin kauheen kaukaiselta tuo ensi kesä, vaikka nopeestihan se menee aika. Edellisistä lapsista raskaus on alkanut heti kun on ehkäisy jätetty, entäpä nyt, kun edellisestä on niin kauan aikaa... voi käydä toisinkin. Mistäpäs sen tietää. Mulla on kierukka, ens kesänä se pitäiskin vaihtaa, 5 vuotta tulee täyteen laitosta, niin että sehän on sitten taloudellisesti loppuun kulutettu ja joutaakin pois :LOL:

Nämä sivut ovat tökkineet niin kirjoittelu onkin sit jäänyt :ashamed:
Täällä taas ehkä vähän tuo vauvankaipuu on hellittänyt,kiitos meidän pienen.Ilmeisesti on hampaita tuloillaan kun kiukkuinen on eikä missään ole hyvä olla huoh!
Mies ei vielä tästä kuumeilusta tiedä,enkä kyllä vielä kerrokkaan..
Pienin vasta pian 4kk niin sehän pitäis mua ihan pöpinä :ashamed:
Mutta antaa ajankulua ja katsellaan tilannetta myöhemmin :wave:

yritän pysyä nyt taka-alalla, kun tuntuu että tuo mies ei lämpenekkään nyt tälle vaavi asialle... :ashamed:
Mutta käyn vähän välilä kuitenkin lukemassa teidän juttuja täällä ja kirjottelenkin välillä :) yritän nyt vähän hillitä tätä kuumetta.
Ja tulen heti kertomaan jos tuo miekkonen lämpeneekin :heart:

Pitää tulla kertomaa teille heti iloiset uutiset. =) Muutetaan ihkaomaan kämppään joulun tienoilla! :heart: Ja miesystävä sano tänää, että "Otin sellasen vakuutuksen siihen, että jos sille käy jotain esim. töissä tai jos kuolis(hyi kauhee ei saa ees ajatella tota) ni että se vakuutus maksais sitte lainan loppuu ku JOS MEILLÄ OLIS vaikka pieniä lapsia ja jäisit niitten kanssa yksin. " Eli se sentää ajattelee edes vähän lapsia jee! :D

Minnie Toivottavasti mies lämpenee vauvahaaveelle :hug:

Linna Mukavaa reissua! Pidän peukkuja tädin tulolle db

miina- Onnea uuteen kotiin!

Talvicci :hug:

(.) Vuoto loppui vihdoin, jihuu! Alavatsakivut jatkuu edelleen, vajaan kahden viikon kuluttua ultra, toivottavasti sitten selviää mistä johtuu. Keskenmenosta siis kohta 4 viikkoa aikaa. Raskaustesti oli edelleen positiivinen...

Lumista viikonlopun jatkoa!

:heart:Haaveilijat::heart:

AliBi
Alisa84
anniia
berry76
haaveilija-87 ???
hopeapaju
Janis
JenPen (23v, tositoimet alkaa 08-09/08)
koiramamma (taustalla kunnes yritys on lähempänä )
Laala (23v, tositoimet alkaa 08/08)
LeenuLiinuTiinu
Lumikello75 (tositoimet alkaa kesällä 08)
maaru1
Mayha
Mianjo
miina-
miia1701
Minnie87 (taustalla toistaseks)
OLIVIA06
Pearl84
Pupu T
Rouva Pyy(tositoimet alkaa 02/08)
saaramanta
sininennalle
Talvicci
Vaahteramäen Iita
Äitti-83

:heart:Tositoimissa::heart:
Hathor
liisi
Lilli-85
Linna
Meritähti
Miranda-81
Pantalaimon
Pilvilinna

:flower: Plussanneet: :flower:
Mamitre LA 26.2.2008
pippa LA 16.5.2008
sisarHENTOvalkoinen LA 15.5.2008
Peikkotyttö07 LA 11.6.2008
Nuhnus LA 7.6.2008
RouvaSumppisuu LA 10.7.2008

:wave: Rouva Pyy ja Pupu T lisätty!!!

Rouva Pyy Ootko sä joskus aikasemmin ollu täällä meijän pinossa ku tuo sinun nimimerkki on niin tuttu jotenki?

Pupu T Laitoin sinut tuonne haaveilijoihin. Käykö?

Ei mulla ole tietoo siitä millon olis sen pikku nyytin(esikoisen) aika niin tuolla haaveilijoissa on hyvä olla :)

Talvicci, onneksi isällesi ei käynyt pahemmin!!! Nyt on tosi huonot kelit. Huomenna taas pitää ajella tuonne länsirajallepäin, toivotaan ettei ole kovin paha ilma. Tein isänpäiväkakkuja tuossa illemmalla, vien huomenna anoppilaankin kakun.
Kyllä minusta täällä pohjoisessakin on saanut ultrasta mukaan videon tai ainakin yhdellä kaverilla oli sellainen.

Kyllä oli tuo Jokelan tapaus niin kauhea että, uniin on tullu mullekin :( Ja nyt sitten media yrittää vängällä löytää poliisien toimista virheitä :eek:

Pantsulle :hug:

Miinalle onnea uudesta kodista!! :)

On kyllä Talvicci nyt melkoiset kelit!! Onneks tosiaan ei käynyt isällesi pahemmin.

Rovaniemellä esikoisen aikaan sai ultrat nauhalle jos oli oma videonauha mukana, mutta kuopuksesta ei enää saanu :|

Tässä muuten jututin yhtä tuttua jolla laskettu aika huomenna. Sanoi, että jos menee yliaikaiseksi ja jos tulee tuo irtisanoutumisjupakka, niin hän menee synnyttämään Kemiin! Matkaa tulee siis noin 250 kilometriä. Onneks täälläkin on kuitenkin pari kätilöä, että mukaan saa jos siltä tuntuu.

ON: Tuo punainen täti alkaa pikkuhiljaa tekemään lähtöä, onneks! Olen niin hirmuisen epävarma aina menkkojen aikaan, tuolista noustessa täytyy kurkata taakse, ettei vain ole tullu ohivuotoja ja jääny jälkiä. Vaaleita alaosia en varmasti päälleni pue!! :)

Huomenna olis tuo isänpäivä! Kakkupohja pitäs mennä tekemään, niin on vähemmän hommaa aamulla :) Tänä vuonna tarjoan herkkupäivällisen, viime vuonna oli herkkuaamiainen. Ekaa kertaa kyllä kokeilen yhtä reseptiä, toivottavasti maistuu yhtä hyvälle kuin näyttää!

No voi itku jos ei Rovaniemellä enää saa mukaan ultraa nauhalle :( Onkohan tuokin jotakin säästötoimia sitten... Olis kyllä itselläkin sitten joskus ollut mukava kotona kattella sitä pikkuisen liikehdintää masussa. No kai kuvan saa vieläkin matkaan...?
Istun täällä ihan yksin tänä aamuna, muut nukkuu vielä, ajattelin että on hyvää aikaa rauhassa tutkia vaikka vauva-sivuja, ettei ole lapset kyttäämässä että millä sivuilla äiti liikkuu ;)

Muutetaa sellasee just rempattuun kaksioon. En jaksais oottaa et pääsee sisustelemaan. =) Ollaa suunniteltu uuden sohvan ostamista ja varmaa taulu-tv.. Saa taas vähän ajatuksia pois vauvakuumeesta.. Tai no..en voi olla ajattelematta että mihin sijoittais pinnasängyn.. :LOL:
Onkos täällä muuten nyt isänpäivänä testaavia..?

RouvaSumppisuu
Onnea uuteen kotiin miina- :flower: !

Ultrakuvista: olen käynyt vaan kunnallisissa ultrissa ekassa raskaudessa (alkuraskauden-, niskapoimu- ja rakenneultra) ja aina sain muistaakseni 3 kuvaa mukaan.

moi pitkästä aikaa!!!

ajattelin vähän kirjoitellaa nyt kun en ole sanonut mitään pitkään aikaan.

Minulla on aivan hirveän vauvakuume, en tiedä mitä tehdä käyn koko ajan nettissä katsomassa raskausvatteita. Olen löytänyt monta sivua huomasin vaan että suomesta saa maksaa itsensä kipeäksi jos haluaa hyvän näköisiä vaatteita mutta ruostsista, norjasta ja tanskasta saa paljon halvemmalla samat vaatteet.

Eilen käytiin kylässä ja pikkumies oli niin ihana niiten vauvan kanssa että sanoin hänelle että "pitää sanoo isille että haluat pikkusiskon". Isä siihen tuumasi että niin kuin aina "ei vielä". :'(

Katsotaan sitten kesällä jos hän sitten on lämpenyt siihen että meille tulisi vauva. Tänään tuli tippa silmään kun luin sanomalehden kun siinä oli monta isää vastasyntyneiden vauvojen kanssa sylissä.

No, kai tämä vauva kuume alkaa hellittämään tai mies antaa periksi
:wave:

Talvicille kiitos, kyllä miutkin sai lisätä! :hug:
Ja Rouva Pyy, juu,totta, kiva huomata että muillakin on tätä kroonista kuumeilua... :whistle: ;) Tääkin on niin vaihtelevaa vielä onneksi, välillä on sellainen tunne että vaikka heti kävis,mutta enimmäkseen vielä lykkään ajatusta tuonne tulevaisuuteen. Etenkin kun tiedän, että olen ihan parantumaton kuumeilija ja tämä viitonen olisi ihan taatusti miehenkin puolelta vihoviimeinen. On siis kiva nauttia ihan siitä haaveilustakin ensin kunnolla. :saint:

Mistähän päin Suomea väki on? me asutaan täällä kaakossa pienenpienellä paikkakunnalla,tosin ihan kaupungin kupeessa kuitenkin. Käyn töissä läheisessä kaupungissa ja teen lyhennettyä työviikkoa eli viikonloppuni (ja pienimpien lasten) on 3-päiväinen. Tämä on ollut tosi hyvä ratkaisu, jaksaa paljon paremmin ja lapsillakaan ei tuu pitkiä hoitoviikkoja. Isukki on vuoden loppuun 2 päivää viikossa kotona osittaisella hoitovapaalla, sitten alkaa hälläkin 5-päiväinen viikko ja työpaikkakin muuttuu. Haaveilen joskus jatko-opinnoistakin,mutta tähän saumaan ei olis mitään järkeä eikä kyl jaksaiskaan. Ehkä sekin sitten joskus...

Iltaa pitkästä aikaa :)

miina-: Onnea uuteen tulevaan kotiin :flower:

talviccihui, onneksi isällesi ei käynyt mitää vakavampaa ja hän tulee toipumaan, jaksamista :hug:

Ultrakuvista: Itse olen käynyt kunnan ultrissa jorvissa ja kuvia saa runsaasti mukaan, nyt uudesta tulokkaasta on 7 ultrakuvaa np-ultrasta ja esikosta sai saman verran. Myös rakenneultrasta jorvista saa monta kuvaa matkaan. Tuosta cd:stä, jonka ultrasta saa niin me käytiin typyn odotuksen aikana lisäksi yksityisellä Femedassa 4D-ultrassa, josta sai tuon dvd:n mukaan, jossa pikkutypymme uiskenteli 10min ajan :heart:

sHv ja hipsu-hippiäinen 13+4

Kiva, kun nää sivut tilttaa aina, kun oon lähettämässä tänne viestiä! :kieh:

Talvicci:Juups, kyllähän se 5kk menee nopsaan... mutta kuten sanoit, odottavan aika on pitkä. Ja sitten huhtikuussa pääsee odottamaan sitä, että millon tärppää vai tärppääkö millonkaan.. Ja sitten päälle ite raskausaika. Tuntuu, että se oma pieni nyytti on jossain valovuosien päässä... :snotty:

Siinä Synnytyssairaalassa seurataan eri synnytyssairaaloiden arkea Amerikassa. Näytetään ihan synnytyksiä ja sektioita, mitä voi mennä pieleen ym. Aika rajultahan se touhu näyttää näin ummikosta. :D Esim. elilen oli mm. tällanen aihe: "nuoren äidin kontrolli pettää synnytystuskien yllättäessä..":eek:

sHv:Voih, miten ihania ultrakuvia! :heart: Ei tee hyvää vauvakuumeiselle kattoa tollasia, eiiiii ollenkaan. :)

Talvicci Olen esitellyt itseni tuolla Esikosta haaveilevien ketjussa, mutta muuten olen ihan uusi täällä, vain noin kymmenen viestiä olen kirjoittanut. Onneksi isällesi ei käynyt pahemmin, tuollainen onnettomuus pysäyttää ja järkyttää aina, vaikka siitä selviäisi säikähdyksellä ja pienillä vammoilla. :hug:

Omat jutut tänään: laskin taas kalenterista noita ehkäisyjuttuja. Aikaisintaan Harrin päivänä loppuu, mutta viimeistään Viljon päivänä. Riippuu siitä, pitääkö taukoja Nuvaringin kanssa vai ei. Kumminkohan tekis? Ja tarkoitus olisi odotella yhdet luomumenkat, mutta saa nyt nähdä malttaako enää kumeja ostella siinä vaiheessa kun Nuvaringit loppuu :D

Täällä taas. Ei teitä voi jättää. :D

miinalle onnea omasta kodista! :heart: Talvicci onneksi isällesi ei käynyt kuinkaan! :hug: On ne miehet jääräpäitä, kun eivät jaksa parannella itseään rauhassa! :kieh:

G: Minulla on tosi vaihteleva musiikkimaku. No, vastaan näin yleisesti silti... Aiemmin olen maininnut Musen, sen lisäksi uppoaa Bloc Party, Foo Fighters, Radiohead, Coldplay, Amy Winehouse, The Killers, Ultra Bra, Audioslave, Gnarls Barkley, Gogol Bordello, PMMP, R.E.M. ym. Tällä hetkellä on päällä tv:n uutiset. :D Heh. Foo Fightersien uusinta olen kuunnellut paljon viime aikoina.

ON: Täällä jo kp42 lopuillaan. Hui! :eek: Kivut ja tuhrut loppuivat viime viikolla, ja nyt aika normi olo. Voi olla, että nämä menkat jäi vaan välistä. Huomenna menen verikokeeseen. Tulen sitten kertomaan mitä sieltä jäi käteen.

Musiikkimausta... Tykkään suomipopista ja -rockista! Uusin innostus Ari Koivunen :) Muuten pelittää Lauri Tähkä ja Elonkerjuu, Zen Cafe, Popeda, Pelle, Yö... Niin joo, eihän tuo Koivunen olekaan uusin innostus... Vaan Santa Justa Klan :D AC/DC pelittää myös!

Talviccille
Hauskaa reisua!!!

Lumikello Kuvat sai mukaan :) Sain sekä np- että rakenneultrasta molemmista kolme kuvaa mukaan. Meilläkään ei sitten ole kuin 140 kilsaa välimatkaa :)

ON: Menkat tais loppua ny. Ihan ihmeelliset oli nyt, ekaksi tuhrua, sitten ihan normi vuotoa ja lopussa taas tuhrua... Kuume on kyllä valtava!!! Uskaltaiskohan sitä ukolle ehdotella tuhmia ilman mitään "välikäsiä"...? Toisaalta pelkään hirmuisesti kieltävää vastausta, joten en taida uskaltaa vielä. Jospa sitten kun tuo kuopus täyttäis vuoden, eli helmikuussa?? Kauhia kun sinne on pitkä aika... No, kassellaan!!! Samalla toivon, että tulis sellainen salamatkustaja kyytiin :heart: :ashamed:

Heippa taas kaikille! Tohon musiikkimakuun voisin sanoa, että suomalainen käy ja kuuluu :LOL: Kaikki raskas ja hip hop tyylinen taas ei.. Meillä ei mitään erikoista. Yritän kovasti olla puhumatta miehelle tästä kuumeesta, ettei olisi mitään painostuksen makua :whistle: Mutta niin taas yksi päivä erehdyin.. No nyt sain sen verran irti, että josko vuoden päästä voisi keskustella asiasta ja miettiä miten sitten edetään :D Eli toiveita kuitenkin on joskus saada se oma pieni nyytti..
Mukavaa kylmän kirpeää päivää kaikille!

Talvicci kyseli pääsykokeista. Olihan siellä ihan kivasti porukkaa hakemassa, yli sataa veikkaan. Sitten seuraavana päivänä oli tulossa vielä toinen mokoma :)

miina-lle onnea asunnosta! Onhan se oma kämppä mukavampi :)

Ultrakuvista joku kyseli, mekin saimme np- ja rakenneultrasta ison kasan kuvia kotiin. Lähemmäs kymmenen taisi molemmilla kerroilla kuvia saada. Se varmaan riippuu vähän paikastakin, esim. minun äitiysneuvola käytti ultraukseen yksityisen klinikan palveluita. Viereisessä kaupungissa asuva kaveri taas olisi joutunut ihan sairaalaan ultrattavaksi. Hän kuitenkin maksoi sitten itse ultrat ja meni yksityiselle :)

Tänään tuli ovistestiin jo aika tumma viiva, veikkaan että huomenna tulee se kaikista vahvin viiva. Munasarjaa jomottaa ainakin siihen malliin että kai sieltä pian jotain irtoaa :)

Jännittää Pantalaimonin puolesta :)

Yhteistyössä