Kesän jälkeen alottavia???



Mulla hirvee vauvakuume. Ei kestä! :hug: Jokapuolella ihania vauvoja ja isomahaisia naisia. :heart: :heart: :heart: . Meillä on esikoinen 1,7 kk ja ollaan miehen kanssa ajateltu josko ens kesän jälkeen alettais yrittään kakkosta. Tulis ainaskin 3 vuotta ikäeroa. Se olis meille ihan hyvä. Onko muita ketkä haaveilee kesän jälkeen raskautumista...
 
:wave: täällä yks haaveilija. On vain hieman olo kahden vaiheilla, et kannattaako sitä vauvaa yrittää. Mulla on jo 2 lasta, mut haluaisin vielä yhden. Siksi arveluttaa, koska käytän sellaista lääkitystä, joka pitäisi lopettaa useita kuukausia ennen kuin edes yrittää tulla raskaaksi. En tiedä uskallanko sen tehdä, paljonkaan ei ole sitten lääkitysvaihtoehtoja raskauden ajaksi ja toisekseen mulla pco ja menkat tulee miten sattuu, ni tohdimmeko edes yrittää kolmatta. Jos meneekin sit vaikka vuosia siihen raskautumiseen, en sairauteni kanssa pärjää niin kauan ilman kunnon lääkitystä. Mutta haaveilen kuitenkin kovasti. =)
 
:wave: kaikille!!Mie kanssa varovaisesti ilmottaudun joukkoon! Ollaan miehen kanssa puhuttukkin jo et ens kesä reissataan ja sit alkas yritys,ei millään malttas oottaa!!! B) Taustoja sen verran et mie koht 25vee,mies jo 25vee,miulla ennestään 5 vuotias poika,meijän eka yhteinen lapsi lähtikin enkelin matkaan 8.2.07 rv 35+1 :'( Ja nyt on vauvakuume miulla nostanu jo kovastikkin päätään,mies haluaa vielä tuota aikaa ni näil näkymin kesän jälkee alkais yritys.
 
Ei kai pino kuivunu kokoo jo heti kättelyssä?? =) Miulla senku vauvakuume kasvaa kavamistaa :heart: Voi ku vois alottaa jo yrityksen!Paras ystävänikin on täl hetkel raskaana viikkoja jo yli 20 ja maha alkaa pyöristyy,ihanaa!! =) Mieki tahtooooo :p Oon vissi joka päivä näillä sivuilla nykyää,eikä tää yhtää paranna tät kuumetta :LOL: Tulkeeha kertomaa kuulumisia,ja muutkin,kai täällä muitaki on ketkä alottaa kesän jälkee?? :D
 
Juu täällä kovasti haaveillaan ja ootetaan että kesä tulisi ja menisi niin pääsis tosi toimiin... Eli ei olla kadottu mihkään. :) Mäkin käyn täällä lähes jokapaäivä ajasta riippuu kerkeenkö pistään mitään, mutta koitetaan. Mulla on 3 hyvää ystävää raskaana ja kaikilla on lasketutajat huhti-toukokuussa. Hyvin osunutkin samaan hetkeen. Ois ihanaa olla kaverin kanssa yhtäaikaa raskaana. Ei tarvisi olla yksin. :)
 
Täällä on nyt sitten "lyöty lukkoon",et kesän jälkeen alkaa yritys!! :D Oon niinku niiiiiin happy!!!!!!!On vaan vähäsen sama vika ku sulla missLuupää,ei malttas millään oottaa!! :headwall: Miusta ois kans niin ihana ku joku ystävä ois samaan aikaan raskaana,mut se ei taija onnistuu täällä... :| Isosisko kyllä kuumeilee kovasti ja ovatkin jo tosi pitkään yrittäneet mut heilläpä taitaakin tärpätä lähikuukausina kun varmaan istutetaan alkio kun siskolla ikääkin jo 36,eikä oikeen luomuna tuu,en tiiä kyl onko ensi viel jotai pistoshoitojantms...Mut siskoki asuu espoossa jote vaik heil tärppäiski vähä myöhemmi ja meil heti ni välimatka on inhan pitkä :kieh:

Mut no,onneks meillä on sit täällä toisemme :D Voi vitsi,ootanki jo niin kovin aikaa kun päästään toistemme puolesta sit jännäilemään et kuka meistä plussaa ekana!! ;)

Mie varmaan kesäksi meen takas tuonne edelliseen työpaikkaan,keväällä alkas vuorotteluvapaa sijaisuus.oon siis täl hetkel työtön ja päiväni kulutan vauvapalstoilla :LOL: :ashamed: Se ois varmaan n.vuoden pesti mut hah,enpä uhallanikaan kerro vauva suunnitelmistani mitään!! :kieh: Katkasivat kivasti nääs määräaikasen viimeks ku olin ollu puoltoistavuotta töis,ja vauvan menetyksen jälkeen olin jonku verra sairaslomilla ku palasin aika nopeesti töihin...Polttivat siinä sit kesälomat ja nyt ottasivat takas :kieh: Hih,oikein toivosin raskautuvani sit äkkiä,kun niil on aika tiukat säädökset sen suhteen katkastaanko sopimus raskausaikana.... :D Se on tehdas mis tehhään 3-vuorotyötä,joten ei tarvii ressata et joku joutus sen takii tekemää enmmän töitä tms.....Kiusa se on pienikin kiusa :p :p :snotty: Sen oon saanu oppia itse heiltä,now,it's payback time!!
:LOL:

Oho,tais tulla romaani :eek: :ashamed: sorry!

Jätänpä nyt si tilaa muillekkin!! :attn: SIIS TULKAA ROHKEESTI MEIN KAA KUUMEILEMAAN JOS HAAVEISSA/TOIVEISSA VAUVANALKU KESÄN JÄLKEEN!! :attn: Lämpimästi tervetuloa mukaan!! :hug: :heart: ;)

innolla odottaen(menis se kesä nyt äkkiä!!) GP
 
Hei!
Meillä oli suunnitelmissa vauvantekopuuhat kesän jälkeen. Eli tarkoitus oli kesällä heittä pillerit järveen. Mutta toisin kävi. Nyt on kaks viikkoa menkat myöhässä ja tänään tein testin... OLEN RASKAANA!!!
Se niistä suunnitelmista... luonto päätti toisin. Katsotaan miten homma etenee =)
 
Ihanaa!!!:heart: :flower: :flower: ONNEA,ONNEA!!!!Tuhannesti onnea!!! :flower: :heart:

Hih,kävispä miulleki noin! B) Meillä ehkäsynä keskeytetty yhdyntä kun en hormonaalisia saa käyttää kun oli 14-vuotiaana aivoveritulppa,mistä onneks paluduin täysin ennalleen!!Ikä varmaan autto siinäkin asiassa...Eikä kumeista tykätä... :ashamed: Sitä vaan ain toivoo et oispa jotai lörähtäny.... :LOL:
 
Eilisistä pirskeistä aletaan jo pikkuhiljaa palautuun ja huomiseen työpäivään pitäis pikkuhiljaa valmistautua. :(

Voisin mäkin vähä ittestäni kertoo niin tiedätte vähän millaisen hullun :saint: kanssa keskustelette. =) Elikäs olen ite 24 vee ja ukkokulta 30vee. Meillä hääräilee myöskin koira 3v. Yhteinen lapsikin on maailmaan saatu, tyttö 1,7kk. Loistava pakkaus.

:heart: :heart: :heart:

Taivaannasta Onnea kovasti! Sun haaveista tulikin totta jo ennenaikojaan =) Nauti raskaudesta =) Ihanaa :heart:

Gutupallo Olen pahoillani vauvanmenetyksestä. Sanattomaksi vetää, eikä oikein löydä sanoja. :hug:
Eihän työnantajan tarvitsekkaan tietää tulevasta raskaudesta ja sen alkamisesta vastakun ihan loppumetreillä oliko se kuukautta ennnen laskettua? Se on vaan eriasia miten masun saa piiloon =) Vähän hankala sitä on kotio jättää työpäivän ajaksi :D Ai niin, onnea kovasti suurelle päätökselle, toivotaan paljon plussia kesän päätteeksi. Meinnaatteko aloittaa elo, syys vai lokakuussa? Onko ollu sen kummallisempia puheita? Me halutaan jo ruveta tositoimiin elo ja viimestään syyskuussa.



Ehkäsystä Meillä ei käytetä ehkäsyä, luotan varmoihin päiviin ja sillon ei jumppailla. Onhan tossa sellanen pieni mahdollisuus :D En pistäisi ollenkaan pahaksi. :D Mutta mies... :'(

Toisaalta tää haaveiluaikakin on ihan mahtavaa. Mä oikeen kihisen vauvajuttuja. Selailen allakkaa ja mietin nimiä ja kattelen ihania pieniä vaatteita :heart: :saint: :heart: :saint:

Jos te saisitte pojan mikä sille tulisi nimeksi entäs tyttölle? Tytöstä tulisi Amanda ja Pojasta Viljami. Nämä ovat tänhetkiset mieltymykset, saatavat vaihtua ja mieheltähän ei oo ees kysytty. :D :headwall: :headwall: :D
 
Saahan sitä haaveilla :D Ties vaikka siitä tulisikin totta, joskus tilanteet vaihtuu nopeasti.

Mulla oli muuten samanlaiset ongelmat pillereiden kanssa ja sama on kaikissa hormoonipitoisissa ehkäsyhommissa. Sen lisäksi että oli mielialanvaihteluita mulla tuli menkat jokatoisen laatan välissä ja kesti kerrallaan 4 vko. :$ Juu ei kiitti mulle =)
 
Ja kiitos osanotoista,eihän siihen oikein sanoja löydy :'(

Kyllähän tätä tähän ikään on jo aikast paljon saanu osakseen kokea,mut ehkäpä miun eläkepäivät onki sit pelkkää onnea ja autuutta :LOL: Kyllähän se hiukka säikytti kun hospitaalin lavitsalta heräsin ja kun yritti ylös ni toinen puoli kropasta ei totellukkaa käskyä.Edellinen muistikuva oli edellisestä illasta kun olin menos ketsille ja siin kertsin pihas alko niin järkyttävä pääkipu et sit ei pysty ees sanoin kuvaamaa,tuntu vähä ku pää räjähtäs hetken minä hyväsä ja sit alko lähtee näkö,puhe sammalti,enkä meinannu kestää pystyssä,kertsin valvojat luuli et oon jossain aineissa :kieh: Onneks kuitenki soittivat ambulanssin ja pääsin heti hoitoo.2 kk:ta sairaalas ja kuntoutusta ja kokeita ja testejä ja magneettikuvis ravaamista yli vuos eikä mitää saatu selville :headwall: :headwall: On ollu enkeleitä monesti mukana kun en viel oo kuollu mihkää :saint: Mut no,mikäs paha se pahan tapas? :LOL:

missLuupää,miul on sellai käsitys et raskaudest pitäs kertoo 1kk ennen äitiysloman alkua...??En oo kyl ihan varma mut se tuntus loogiselta kun pitäähän sin vissii kuitenki tuuraaja saada ja onha irtisanomis aikakin yleensä se kk.... :$ Voin kyl olla ihan metsässäkin näine kuvitelmineni B) niinku yleensä... :snotty: Kyl mekin varmaan viimestään syyskuus alotetaan tosissaan,ehkä aiemmin jos hyvin käy ;) Mitä mie tietyst toivon! :p

Nimiä en oo viel miettiny,enkä varmaan mietikkää.Miul on molemmat poikien nimet tullu sillai raskaana olles et joku nimi on vaa iskeny mielee ku salama kirkkaalta taivaalt,sillai viel just et en ees mitää oo aatellu ollu vaik esim tiskailemas...Ja siint oonki arvannu myös sukupuolen ja mollemmil kerroil olin oikees :D Ja tän edellisen pojan kohal ei ees meinattu keksiä minkäännäköstä nimee tytölle,oikei mikää ei tuntunu sopivalta,ju nou vat ai miin? :headwall:

Miulle taas pillerit ois sopinu ja niit joskus varmaan vuoden päivät kerkesin syömään ennenku lekuri tajus et,hei ethän sie saiskaan syödä näit kun on ollu veritulppa,nyt kun tarkemmin näitä siun papereita katon!! :headwall: Jep,not for you...Hyviä lääkäreitä täl kyläl :LOL:

No eiköhän täs ny ollu taas tarinaa tälle erää....toivottavast jaksoitte ees lukee :ashamed: :whistle:

Ny ei muuta ku :wave:

GP
 
Mie käyn joka päivä urkkimas et josko joku ois jaksanu kirjotella... :ashamed: Oltiinki jo tiputtu niiiiiin kauas et uattelin vähän korjailla tilannetta jot ei ihan unohduta =)

Mitäs kaikille kuuluu?
Tääl vietellään lepposaa sunnuntaita miehen kaa kaksin ku esikoinen lähti isänsä luo 5 päiväks..Mie alotin laihiksen n.1kk sitte,paino tippus alkuu pari kiloo ja sit repsahin ja homma lysähti,nyt alotin reilu viikko sit uudestaa ja vaihoin painonvartijoitten pistelaskuvihkosen tuohon kalorilaskuri.fi sivustoon ja homma on lähteny pelittää oikein urakal,9 päivässä on lähteny 3,1kg...tosin tuosta varmaan ainaki 2kg tulee alkuviikosta takas kun eilen käytiin vähä rilluttelemas ni ol 2kg tippunu,luultavasti nestettä. :D Mut kivasti on lähteny käyntii,ja ihan uutta pontta sai tähänki hommaan :D Toivottavasti ei tuu pahoja repsahduksia,5kg ois tavotteena saaha pois ennen kesää :whistle: Saas nähä kui käy... ;)

:wave: GP
 
Hei,

Ajattelinpa tulla tänne kirjottelemaan, kun oon tuonne vauvakuume mut ei vielä tms. ketjuun jo kirjoitellut silloin tällöin ja just kun olin päättänyt aktivoitua, niin se jono hiljeni aika paljon.

Meillä yritys alkaa näillä näkymin Heinäkkuussa, kun sillon loppuu viimenen pilleripaketti.

Meistä vähän: ollaan molemmat nyt 26 ja yrityksen alkaessa 27. Yksi tyttö 1v 8kk löytyy talosta. Mulla on opinnot vielä kesken, mutta mies on ihan aikuisten töissä. Hoitovapaalla olen, mutta toukokuun alusta pitäisi mennä töihin, joten ollaan hoitopaikkaa haettu. Saas nähän miten käy, kun on vissiin aikas tungosta täällä meidän alueella.

Mulla tulee välillä semmosia viikkoja, etten ehdi mitään kirjotella, mutta oon kyllä hengessä mukana.

O.

 
Hei Kassu... Tulinpa heti kyselemään, että miten teillä on nuo pienet ikäerot toimineet. Meillähän ikäeroa tulee melkein kolme vuotta, vaikka hetikin tärppäis, mutta jotenkin silti aina miettii sitä kahden kanssa jaksamista. Nyt on alkanut arki olla jotenkin niin helppoa, kun tyttö on omatoimisempi ja osaa kertoa tarpeistaan. Toisaalta sitä toista lasta tekis jo niin paljon mieli, eikä tässä nyt mitenkään hirveen ajoissa ilmeisesti olla, kun monilla on jo toinen.

Aika epäselvää tuo mun tilitys, mutta ajatuksia muiltakin, kiitos!

O.
 
Kiva saaha tänne lisää populaa :D mieki ku oon näitten vauvakuume foorumien suurkuluttaja :LOL: ,kovasti kuumeilen!!kassuha onki ollu ahkera miehensä kanssa :D ,ihana liuta lapsosia!!Miulla esikoinen on jo 5v,ja ainaki kaks viel haluaisin,ja oon aatellu et ois tosi ihana jos ne suotais korkeintaa 2v ikäerolla.Mut sen näkee ny sit,minuu toisaalta pelottaa se raskautuminen ihan hirveesti ja tuun varmaan koko raskausajan elämään pelon vallassa kun meille vuos sitten kävi tosi ikävästi meijän ensimmäisen yhteisen lapsen kanssa. :'( Mut kyl nyt ainaki miulla alkaa kuume olla jo niin kova et voisin alottaa yrityksen vaikka heti jos tuo miekkonen ois myöntyväinen :snotty:

 
On mennt :p Ja kaikilla lapsilla on siis noin 1v4kk ikäeroa.Tosi paljon on toisistaan heille seuraa joten kun teen ruokaa tai siivoan ym.leikkivät usein keskenään sen aikaa.Raskastahan se on välillä ,en kiellä.Varsinkin kun on joku flunssa/mahatautikausi menossa.Ja meilläkn on kaikki vielä kotona.Nyt aattelin 4v ja 3v laittaa pariksi päiväksi puolipäivätarhaan ensi syksynä.Mutta en vaihtaisi.Haluaisin sen viidennen samaan syssyyn ja sitten kun palaan työelämään,palaisin kunnolla,enkä enää jäisi äitiyslomille tms.
 
Kassuonkin jo tuttu tuolta toisesta otsikosta.
Meillä 6 lasta,itse ottaisin seuraavan vaikka heti,tai olisi mun puolesta jo saanut tullakin,mutta mies jarruttelee.Kesällä,kesän lopussa suostuu yritykseen :heart: Mikäs siinä,saa viettää kesän omana itsenä ainakin =)

Joten kai tämä pino on myös "minun"pino :whistle:
 
Ja tervetuloa amayalle myös!!
Aivan ihana ilma ulkona!! =) Tulee kyl tosi kiva fiilis kun aurinko alkaa paistaa,tekisköhän kevät jo pikkuhiljaa tuloaan?ja sit kesä......ja sit SYKSY,JEEEEEE!!! :D Pikkasen ootan et aika menis nopeesti!!Mié seurailen jo kp:ä ja koitan bongailla ovista... :ashamed: Mitä en oikein viel oo saanu bongattua oikein mitenkää muuten ku huomaan vaan itestäni et sänkypuuhin tekis mieli tiettyinä päivinä kuusta enemmin ku muutoin :p Ja kierto on onneks aika tasanen,muutaman päivän heitto sillon tällön.Mitenhä hulluks sitä syksyllä tulee kun nyt jo tuntuu et ei kestä nahoissaan...? :LOL:

Onkos paapu ostanu ihka oman talon??Muutto on kivaa,tai ainakin se sisustaminen :whistle: Myöki muutettiin joulukuussa vähän isompaan,vuokralla tosin asutaan mut ollaan kyl suunniteltu jo sen verran oma koti ostetaan kunhan ainakin miehen työ vakinaistuu.Mites muilla?Vuokra vai oma?Ja mitä tykkäätte?Ite mielummin maksaisin omaa kotia 590kk+lämmitys ym kustannukset..
 
Voihan nenä... en sitten muistanut taas tallentaa ja tietysti katos bittiavaruuteen tuo mun viesti. No, jos se nyt jostain ilmestyy, niin sori samat jutut kahteen kertaan.

Tänään käynnisty taas uus pillerilaatta ja silleen tulee kyllä kiva olo, kun ne tuolta paketista pikkuhiljaa vähenee.

Asunnoista gutupallo kyseli. Meillä on oma 70 neliön kolmio ja ihan tyytyväisiä ollaan tällä hetkellä. Varmaan sitten aletaan miettiä isompaa, kun mahdollinen toinen lapsi tarttis oman huoneen.

Meidän esikoine hoivaa nyt hirveästi nukkeja ja nyökyttelee päätään, kun kysyn, että hoitaako sitten pikkuveljeä tai -siskoa kanssa. On niin liikuttavaa kun toinen yrittää vaihtaa vaippaa ja pukea sukkia jollekkin pehmonallelle.

Täällä onkin porukka tuplaantunut ja varmaan saadaan ihan kiva ketju aikaseksi tässä kevään aikana.

Nyt lähden "perheaikaa" viettämään ennenkun uni vie voiton.

O.






 
Heippatirallaa!!Tää hullu täällä jokapäivä kuumeisena ketjuja selailee.... :ashamed: :LOL: Hitto kun taas torailtu ton ukon kans... :( Ärsyttää kun nyt kun kuumeilee niin kovin ni tuntuu pienet torailutki siltä et koko maailma kaatuu ja vauvaa ei tuu koskaa :snotty: Juu hormoonit..... :D Tänää ois taasen treenipäivä,saa ajella urheilutalolle ensin poitsu painiin 17-18,vie poitsu mummolaan ja sit omat nyrkkeilytreenit 19-20.30.... :headwall: Mitäs muilla on harrastuksina?Tuo kuntonyrkkeily taitaa olla yks niitä harrastuksia minkä saa sitten plussan jälkeen lopettaa,pitää käydä sit puttiksella jotain kevyttä treeniä vetämässä,vatsojahan ei suositella tehtävän... :LOL: Mie jo suunnittelen treeniohjelmaa vaik puol vuotta ois yrityksen alotukseen... :D Kaikkee tää kuume teettää....
 

Yhteistyössä