Kesän jälkeen alottavia???

Moi vaan pitkästä aikaa!
Täällähän on ollut aika vilkasta. Itse olen ollut reissun päällä ja suunnitellut häitä nyt kun on aikaa. Pian alkaa taas työt ja sitten ei yhtä hyvin ehdi. Joko Happiness vietti häänsä vai vasta elokuussa? Joko on kaikki valmistelut reilassa?
Vauva-asiat käy mielessä aina välillä, mutta ei onneksi niin että koko ajan vauvakuume kuumottais :) Olen aika maltillisesti jaksanut odottaa syksyä ainakin tähän asti. katsotaan miten alkaa poltteleen kun täältä väkeä siirtyy yrityspuolelle. Meillä siihen yrittämisen aloitukseen on kuitenkin vielä kolmisen kuukautta aikaa...
 
:headwall: Ei nouse lämmöt |O Voihan sipuli!! :kieh:

Taitaa tämä kierto venyä piiiiiiitkäksi. Minttu84 häät on 23.8 :heart: Tuskin kierto nyt niin pitkäksi venyy että menkat olisi silloin mutta ei sitä koskaan tiedä :kieh: Normaalin kierron mukaan olisi pitänyt alkaa 10.8 mutta koska ilmeisesti ovista ei ollut niin en tiedä yhtään millon alkaa :/ Mulla on aina oviksesta menkkoihin tasan 13 päivää :)

Seksiä kannattaa harrastaa jo pari päivää ennen ovista niin on varmasti siittiöt siellä jo odottamassa munasolua :) Tuskin siitä haittaakaan on jo harrastaa juuri oviksenkin aikaan :D Tarkka pitää olla koska munasolu kuitenkin elää vain noin 24 tuntia ja siittiöillä kestää kun uivat sinne asti joten siksi kai suositellaan että pupuilee jo ennen varsinaista ovista. Hmm, saikohan tuosta nyt mitään selvää? :p

Kovin hiljasta :/ Onko muut jo siirtynyt toisiin pinoihin vai eikö vielä jaksa kirjoitella koska ei ole mitään raportoitavaa? :LOL:
 
Terveisiä kesälomilta :wave: En ole ehtinyt täällä paljoa pyöriä loman aikana, mutta vauvakuume ei ole helpottanut tippaakaan, etenkään kun lähipiirissä vauvamasuja ja taaperoita piisaa... No, nyt alkaa meilläkin olla yritys lähellä: viikon päästä maanantaina pitäisi olla kp 1 ja yritys alkaa =) , joten täytyy alkaa pikkuhiljaa etsimään sopivaa pinoa.
 
Nasu Sovitaan, että tuun siun perässä sinne Pikkukakkosta Toivoviin vol.8:aan :wave: Miulla jo tuolla profiilissa tickeri tikittää countdownia millon ehkäsy jää pois :D Tää on niin jännää ja ihanaa =) :saint: Älä sit raskaudu ennenkun ehin sinne, jooko? :snotty: Vitsivitsi :p

Phalaenopsis Tervetuloa takaisin kesälaitumilta :saint: Onkohan meitä edes esitelty? Mie olen täällä uutena ja aika harvakseltaan olen kirjotellu *käsipäivää*

jouvauva Meillä tosiaan on miehen kanssa sovittu, että yritys alkaa syyskuun 1. päivä =) Viimesen ehkäsylaastarin tosin riipasen pois vasta 2.9. joka sattuu olemaan meiän hääpäivä :heart: :heart: Siitä odotellaan sit menkkoja ja sitten täys yritys päälle :attn:
 
Kyllä mulla ainakin noi lämmöt on näköjään luotettavia! Eli ei vieläkään vuotoa eikä lämmöt ole koholla joten en ole raskaanakaan :/ No, onhan tässä vielä melkein pari viikkoa aikaa joten toivottavasti menkat ehtii tulemaan ja menemään ennen häitä :snotty:

Melkein kaikki on jo poistunut yrittämään :'( :D ;) Missä pinoissa te kirjottelette? Tämä pino on niiiiiin hiljanen ja ei ehkä enää niin ajankohtainen (?), tarkoitan että kesä on jo pian ohi ja sillon kaikki varmaan kirjottelee jo muissa pinossa. Mä oon muutaman viestin laittanut tonne kesäunelmasta vai kesävauveli vai mikä se oli :D pinoon kirjottamassa :p
 
Miettisin just samaa että misä kaikki ovat? Mutta en oo osannut päättää että mihin ketjuun siirryn kirjoittamaan, kun ei vielä yritetä ootellaan vielä vajaa kuukausi... Onhan kesää vielä jäljellä et kaippa tää vielä ajan kohtainen on :LOL:
 

Yhteistyössä