Kesän jälkeen alottavia???

Moikka pitkästä aikaa...ehdin tähän ketjuun liittyä ja sitten kadota kun netti reistailee pahemman kerran. Nyt töissä on aikaa kirjotella :ashamed: .
Se on kyllä jännä juttu, että kun tietää aloittavansa yrityksen parin kuukauden päästä, niin ei muka millään jaksais odottaa. Ja kuitenkaan en halua vielä raskaaksi...Onpa ristiriitaista.
Tosin, kun aiemmin en ole potenut minkäänlaista vauvakuumetta, vaan enemmänkin järkeillyt asiaa, niin nyt huomaan olevani kateellinen muiden pienistä vauvoista ja mahoista. Onko tämä nyt sitten vauvakuumetta? Vaiko vaan perisuomalaista kateutta :LOL: .
 
Mielestäni tähän pinouduin joskus, mutta eipä löyty miun viestiä :| Jos mie vaan ajattelin pinoutuvani, mutta en sitten muistanutkaan :D Enivei, syksyllä olis meiänkin tarkotus ruveta kakkosta yrittämään :wave: Ollaan sovittu, että syyskuussa jää ehkäsy pois.

Meillä on lapsettomuutta takana ja IVF:stä on 2 alkiota vielä pakastimessa odottamassa, mutta yritetään ensin luomusti vuodenvaihteeseen asti ja sit otetaan klinikalle yhteyttä, jos ei ole tulosta.

Esikoinen synty 12/07 ja on siis nyt 6kk ikänen :heart: Vähän hermostuttaa, että miten jaksaa kahen pienen kanssa, mutta toisaalta haluan lapset pienellä ikäerolla ja mielessä kummittelee myös, että kakkonen ei ilmottelekaan tulostaan kohtuullisessa ajassa :snotty: Siksi vähän "kiireellä" haluttais seuraava vauva ;)
 
No niin. Nyt on hääpäivä päätetty. Puolisen vuotta olis aikaa valmisteluihin. Helmikuussa sanomme tahdon ja nyt jännittää. Ei naimisiin meno, onhan tässä toisemme nähty myötä ja vastoinkäymisissä jo kahdeksan vuoden ajan, mutta mua jännittää kaikki suunnitteleminen ja järjestely. Ja sit kun hyvällä tuurilla ehdin tulla raskaaksi ennen häitä...että miten kaikki sitten pahoinvoivana hoituu... Hullukai sitä on kun yhtä aikaa suunnittelee kahta noin suurta asiaa :) Katsotaan miten hullun käy! Mulla on tässä onneksi loppukesä ja syksy aikaa kaikkeen järjestelyyn niin jospa ehtis hyvin valmistella ennen h-hetkeä.
tulimieli mulla on vähän samanlaiset fiilikset. Toisaalta ei malttais odottaa yrityksen aloittamista mutta ei myöskään viel haluis tulla raskaaksi. Jännää. Ja sit mulla muutenkin tuo vauvakuume tulee aaltoina. Välillä polttaa kovasti ja välillä ei yhtään.
Kiin toivottavasti kakkonen saa alkunsa ihan luomusti :)
 
Tsemppiä Hilveri kovasti juhlien järjestämiseen ja vauvaprojektiin myös!

Oma vauvaprojekti on myös kovasti mielessä. Ajattelin ensi viikolla varailla gynelle aikaa - on edellisestä käynnistä vierähtänyt jo niin pitkä aika. Sitten varmaan katsotaan että josko jätettäisiin kumiukot kaappiin. Välillä stressaa että sitten jos/kun toivottu vauva syntyy, joutuu jälleen jäämään töistä kotiin - mietityttää kovasti muiden mielipiteet töissä. Jos pystyisin olemaan niistä piittaamatta niin voisin aloittaa projektin Vauva jo vaikka tänään B)
 
Mä ilmoittaudun kanssa mukaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ekaks piti kortsut ensi jouluna heittää mäelle, mutta nyt tultiin miehen kanssa siihen tulokseen et alettais syksyllä yrittää pikku kakkosta..... Ootan innolla!!!!!!!!!!!!! Olemme 28 vuotiaita mieheni kanssa ja esikoisemme on 7kk.
On se jännää kun kaikkialla näkee vain raskaana olevia äitejä tai ihan vastasyntyneitä vauvoja =)
 
Se aloitus on niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana... :/ Hyvin menee, kun pitää jo heti aamusta alkaa asiaa miettimään. En malttaisi millään odotella. Vaikka ei olisi kuin muutama kuukausi! Onneksi miehellä alkaa kohta kesäloma, niin menee aika vähän joutuisammin!! =) Nyt päätin lopettaa tämän ikäero päkäilyn. Onhan sitä muutkin pärjännyt useamman pienokaisen kanssa, miksi en minä pärjäisi? Ja onhan minulla rinnalla maailman paras mies!! :heart: Tosin katsoin viikonloppuna töllöstä synnytyssairaala-ohjelmaa. Pisti vähän miettimään, että mistä saan rohkeutta lähteä sitä toista synnyttämään. Esikoisen synnytys kun ei ollut mikään helppo juttu... Onneksi siihen rääkkiin on vielä aikaa... =)
[/b] Kiin: Toivon koko pienestä sydämestäni, että teille siunaantuisi toinen lapsokainen ihan itsestään!! =)
 
Heipä hei kaikille tasapuolisesti! :wave:
Täällä olis tarkoituksena jättää pillerit pois kuukauden parin sisään.
Saa nähdä miten asiat sitten lähtee sen jälkeen etenemään. :) Kuumeilua on ollu jo parisen vuotta, mut vasta nyt saanu miehen innostumaan.
 

Gyne on nyt sitten varattu - ajan sain vasta elokuun loppupuolelle joten kuukausi vielä odotellaan ja sitten aloitellaan :p Tosin viikko sitten kävi sellainen yks kaks hups - kerta tuolla vällyjen välissä että saa nähdä mitä siitä seuraa. Nyt tietenkin tärppää kun ei yritetä ja vielä kun ei tarvitsisi raskauden alkaa...ja sitten kun yritellään niin vuoden saa huhkia ennen tuloksia :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu21:
[/b] Kiin: Toivon koko pienestä sydämestäni, että teille siunaantuisi toinen lapsokainen ihan itsestään!! =)
Kiitos :flower: Eiköhän sen eteen pikkasen joudu töitä tekemään kuitenkin, mies ainakin ;) :p

Minkä ikänen teillä on esikoinen?

Mie tuossa eilen kattelin kalenteria ja totesin, että enää yks kierto laastareita ja sit saa ne jättää pois :D Jänskää, vaikka pitäs olla järkevä, eikä odotella sitä ihmettä :snotty:
 
KIIN: Niin, joutuuhan sitä jotain asian eteen vähän tekemäänkin. Mutta toisaalta sehän on (ainakin useimmiten) ihan mukavaa tekemistä!! ;) Meillä esikoinen pian 5kk. On vaan niiiiiiin helppo lapsi ollut (ainakin tähän asti), että sekin varmaan tätä kuumetta lietsoo! =)

Meille kävi eilen semmoinen juttu, että mies totesi minulle, että "onkos tämä meidän elämä nyt kuukaudesta tai kahdesta kiinni??" Minähän tietenkin innokkaana sanomaan, että "EI OLE!!" Mies oli hetken hiljaa, ja sitten silmät loistaen ja hymy korvissa asti totesi "meillä alkaa vauvan yritys!!" :D
Nyt iski pienoinen paniikki!! :whistle: Pitänee kuitenkin odotella tässä lähi päivinä alkavat menkat ensin, ennen kuin kumista luovutaan...
En kuitenkaan uskalla vielä liikaa alkaa toivoa, koska pelkään, että miehelläni oli vain joku hetkellinen mielentila härö!! :/ Noh, ei auta kun nyt odotella, että kuinka käy...
 
Dooris Kyseli gynelle menosta ennen. Tarkoitus olisi mennä nyt kun menkatkin taas alkoi synnytyksen jälkeen niin papa aika pitäisi varata...

Oltiin reissussa ja kortsut jäivät kotio.... Katotaan miten käy jatkossa olisi tarkoitus vielä syyskuun loppuun asti käyttää kortsuja mut jos vauva sai alkunsa tästä ni on tervetullut... Nyt jännäämään alkaako seur menkat....
 
Juup, kyllä se nyt tulee lähtö tuonne toiseen pinoon!! =) Isäntä on halunnut nyt kahtena edellis päivänä "tehdä" vauvaa, vaikka sanoin, että on turhaa, koska menkat on ovella. Isi on nyt niin hurahtanut tähän vauva touhuun!!! :p
Oikein hyvää jatkoa kaikille tasapuolisesti!! Kesähän on pian kokonaan ohi, joten tapaamisiin tuolla toisilla palstoilla!! =)

Aurinkoista loppu kesää!!! B)
 
Kiin: En ole kaukana!! ;) Kuukausi menee tosi nopeesti. Meinasitko muuten mihin pinoon seuraavaksi liittyä?? Ite oon nyt tuossa "pikkukakkosta toivovat vol.8". Tule samaan pinoon sitten perästä!!! Jookos?? :D Onhan tuolla tietty noita pinoja, et esikoinen hoidoilla ym. Eipä kyllä tullut sinne mentyä, vaikka milläkin esikon saantiin apuja tarvittiin... Mutta toivottavasti törmäillään!!! :hug:
 
Heips!!!
Koska porukka alkaa yrittämään raskaaksi tuloa? Että koska teidän kesä loppuu??? Että koskas me muut lähemme nasun perässä toiseen pinoon... Mä poistun elokuun puolessa välissä pois toivottavasti tästä pinosta.... Voi olla että jossain oottekin jo maininneet, mutta en jaksanut koko pinoa käydä läpi... :ashamed:
 
Mie lopetin tiistaina pillereitten syönnin ja tänää oottelen menkkoja ja sit mennää viel kuukaus kumin kans ja sit pitäs alkaa yritys.. elikkä mun laskujen mukaa siin 26.8. tienoilla :D Saa nyt nähä meneeks kierto kuin sekasin pillereitten jälkee..mut viimeks ei ainakaa menny ku pillerit lopetin.
 
Meillä alkaa yritys syyskuun puolessa välissä.

Nyt taisi osua mun kohdalle ovuloimaton kierto :/ Lämmöt ei ole noussut eikä oviskipuja tuntunut ollenkaan. Noh, ihan hyvä että se tuli nyt eikä sillon kun yritys alkaa mutta harmittaa jos kierto menee kunnolla sekaisin. En halua, että vuoto osuu juuri hääpäivälle! |O :ashamed: Vaikka ei sille mitään sitten voi :snotty: Saa nähdä miten pitkäksi kierto venyy :whistle:

Ehkä poistun pinosta jo aikaisemmin jos joudunkin antamaan miehelle periksi! :kieh: Kovasti hän edelleen painostaa jättämään kumit pois. Käytännössä ehkäisystä huolehtiminen on kokonaan mun vastuulla. Voipi olla, että mies ei pian suostu enää sitä kumia käyttämään. Tunnelma menee aika tehokkaasti pilalle koska hän ei sitä haluaisi ja aina kyselee eikö voitaisi jo olla ilman :/ Toisaalta, ihanaa että hän on niin innoissaan :heart: :D

Joko muilla on kova kuume? :saint: Mä käyn aika usein jo lukemassa noita muitakin pinoja. Se on melko tarttuvaa tuo vauvakuume :LOL:
 
Sama vika.. kuume senkun vaa pahenee mitä lähemmäks yrityksen ajankohta tulee.. Nyt onki sit alkanu pelottaa, et mitä sitte jos vauvaa ei alakkaa kuulumaa :ashamed: stressaan vähä liikaa.. turhahan sitä on etukätee murehtii,mut haluisin vaa jo nii kovasti toisen vauvan :ashamed:

Saa nähä tunnistanko/ovuloinko ens kierrossa ollenkaa ku nyt ne pillerit lopetin.. yleensä oon kyl (ainaki luulen nii) ovulaation tunnistanu.. Miten se nyt sit oikee menee, et pitääkö sit puppuilla jo ennen ku tuntee ovulaation vai ennakkoo?? oon vähä hukas viel näien asioitten kans :ashamed:

Happiness : Koskas teil olikaa ne häät?
 

Yhteistyössä