Kesän jälkeen alottavia???

Lineialle Onnea yritykseen :) Toivottavasti et kauan joudu odottelemaan! Minttu84 Teilläkin päästään ihan pian tositoimiin. Onnea sinnekin =) Täällä olis ovis menossa ja niin tekis mieli käyttää se hyödyksi, mutta mutta...ei vielä voi. Pakko sinnitellä sinne syksyyn...
Kaptah Voi tuo koirakuume on niin polttava sekin. Meillä koira kuoli vuosi sitten ja aina tasaisin väliajoin tulee tunne että uusi pentu olis niin niin ihana. Mut vielä ei ole aikaa pienen koiruuden paijaamiseen.

Onnea Lineia yritykseen! Toivottavasti ei törmätä ;) :hug:

Minttu84 Teilläkin alkaa tositoimet pian! Minkälainen kämppä teillä nyt on? Mahdutteko kaikki sinne hyvin kun vauva tulee? ;)

Kertokaa mulle miksi tätä asiaa pitää niin paljon miettiä ja suunnitella?! :headwall: Mietin pitäisikö yritystä siirtää vielä parilla kuukaudella? Eikä sillä loppujen lopuksi ole mitään merkitystä koska aloittaa, yhtä ihana se nyytti on syntyi se millon tahansa ja jos ei heti tärppääkään niin harmittaa kun tuli tuhlattua nekin pari kuukautta :snotty:

Ei meitä ole kohta montaa enää kun kaikki aloittaakin jo! Senkin malttamattomat! :p ;)

Hilveri Kiva, että sä edes olet mun seurana täällä :D Joko päätitte hääpäivän?

Ihanaa!! Tänää on tääl ollu ihan kesä B) Meinas ihan hiki tulla tos aamupäivästä kaupungil :D Mut nyt kyl sataa taas vettä :attn: Noh.. jospa tää täst..ainaki puol päivää sai nauttia lämmöst.

Happiness : Myö asustellaa nyt 67,5 neliöises kolmios, et kylhän tänne viel yks lapsukainen mahtuu, mut ois jo nii kiva päästä vuokralta pois ja saada ihan oma koti :)

Mahtuisko tänne vielä mukaan?

Meillä on nyt 8kk ikäinen poitsu ja kuumetta on jo valtavasti ilmassa pikkukakkosesta. Mutta on puhuttu että aloitettais yritys sitten elo- tai syyskuussa. Jos me uskallettas jo toista lasta yrittää. :) Mä täytän loppuvuodesta 25 ja mies on 27. Oma rivari kolmio ostettiin alkukeväästä.

Hei Maria-83- :wave: Hyvin mahtuu! Varsinkin kun muut tuntuu ottavan varaslähtöjä :p ;)

Näin viimeyönä unta, että meille syntyi poika :heart: Ihana vaaleatukkanen pikkunyytti :heart: Siinä unessa mä vaan imetin sitä ja katselin samalla kun esikoinen juoksentelin vieressä :( Hirveen haikea olo oli aamulla kun heräsin ja tajusin ettei sitä pikkusta vielä oikeasti ole :'( No mutta kyllä se sieltä vielä tulee! :D Harmi kun hääsuunnitelmat on jo niin hyvällä mallilla että nekään ei vie enää ajatuksia pois vauvasta :whistle: Pitäisi varmaan lopettaa palstailu ;) :p

Hei!
Niin vaan vannoin itselleni että toista lasta odottaessani en rupea palstoja selailemaan. Mutta tässä sitä vaan ollaan... Eli uusi kuumeilija liittyy seuraan! Esikoistyttö nyt 1v9kk ja toisen lapsen yritys alkaisi elo-lokakuussa. Joten teistä löysin kohtalotovereita itselleni. Kirjoittelemisiin
=) =)

huomenta!
Happiness Juu, minä olen täällä sun seurana :) Ei olla viel hääpäivää päätetty. miten se voikin olla noin kauheen vaikeeta. Onko mulla kuitenkin joku sisäinen kammo naimisiinmenoa kohtaan :D
Maria-83- Ei muuta kuin vauvantekoon. Ei se ikäero liian pieneksi jää. Meillä lapsilla ikäeroa vuosi ja viis kuukautta. Onhan ne yhtäaikaa vaippaiässä ja pikkuisia mutta sitten niistä on myöhemmin kovasti seuraa toisilleen. Meidän 4v ja 5.6v on ihan paita ja peppu vaikka eri sukupuolta ovatkin

Maria-83- ja aamuaurinko tervetuloa mukaan :) Mukavaa saada uusia kirjottelijoita mukaan! :) J a
Maria-83- Samaa mieltä kans et ei muuta ku vauvapuuhii vaa syksyllä.. sehän on vaa mukavaa ku lapsilla on pienet ikäerot.. onhan se varmasti rankkaa ku on kaks vaippaikästä, mut varmast myös nii palkitsevaa :)
Itekki oon nyt kovast miettin et miten jaksan sit kahen kans, varsinki jos vauva on kovin itkunen ja seuranhaluinen, mut eiköhän sitä jaksa ku on pakko :)Esikoinen kyl jo 1v7kk, et lapsille ois tulos nyt vähintöää se 2,5v ikäeroo, jo ssattus käymää nii hyvin et heti tärppäis :) Ja onhan täs tullukki nyt jo nukuttua öitä putkee, et jaksaa sitä taas vähä valvookki :D

Hurlumhei
Heippahei pitkästä aikaa! :wave: Nyt on häät saatu juhlittua ja paluu arkeen koittanut.. :) Pitkästä aikaa ehdin tännekin tulla kurkkimaan ja omia tuntojani purkamaan. =) Vauvakuume on edelleen ja varmaan pian suurempana kuin koskaan. Laskeskelin tuossa jäljellä olevia pillereitä ja ei helkutti nehän loppuis jo seuraavan kiekon jälkeen!! Hmmm.... B) Toisaalta tuntuu, että mikäs siinä - ei muuta kuin yrittämään - mutta toisaalta taas tuntuu, että josko kuitenkin vielä pitäis vähän aikaa toppuutella.. En tiedä!! Hankalaa kun mieli muuttuu päivittäin! :( Johtunee varmaankin omalta osaltaan myös jonkinlaisesta "pelosta", että onko oikeasti nyt sitten valmis ottamaan vastuuta jostain todella tärkeästä... Ehkä tää kaikki on sitten kuitenkin omalta osaltaan "valmistautumista" tulevaan! Sulhonkin mietteitä olen varovaisesti yrittänyt urkkia ja vähän samalla linjoilla taitaa hänkin nyt olla... miettinee mielessään, että onko jo valmis siihen kaikkeen. Onko kellään samanlaisia tuntemuksia....? :|

Uusi kuumeilija haluaisi liittyä joukkoon, jos sekaan vielä mahtuu :) Olen 32-v, mies 40 -v ja esikoisesta haaveilemme. Viimeinen pilleri on tarkoitus nielaista 8. elokuuta (jos oikein laskin) ja sen jälkeen on pieni nyytti enemmän kuin tervetullut :heart: Tarkoitus on lähteä ensi alkuun mahdollisimman rennosti liikkeelle, eli ainakin ensimmäiset kuukaudet tjottaillaan ja yritän parhaani mukaan olla stressaamatta kiertopäivistä... Tuskin kyllä onnistuu, kun roikun täällä jo nyt päivittäin lueskelemassa viestejä :LOL:

Moikka!Täällä olis yksi uusi vauvakuumeilia mukaan jos vain vielä mahtuu..? Meillä mies ilmoitti pari päivää sitten et haluaisi vauvan, ennestään meillä on jo 7vuotias poika ja kohta 4vuotias tyttö. Ensin vähän epäröin, mutta yön yli nukuttua mieli muuttui ja nakkasin ehkäisyn roskiin ja yrittäminen aloitettiin saman tien =) On se vain niin ihanaa kun kerrankin mies ottaa puheeksi vauvajutut... pari päivää olen saanut kuulla lirkutuksia ja olen nykyään hänelle mamma
:D vielä vähän aikaa sitten mieheni oli sitä mieltä ettei enää lapsia lisää tulisi, mutta taisi ajatus muuttua kun hänen siskonsa ilmoitti odottavan toista lasta :)

hurlumhei
No täällä on toinen jonka ajatukset heittelee päivästä riippuen. Toisina päivinä tahtois vaan äkkiä vauvan ja toisina ei sit ookkaan varma.

Laastarit on heitetty nurkkaan, mutta vielä duunaillaan kumilla.

Olis vaan helpompaa jos kävis "vahinko" :p

Täälläpä olisi mukaanne uusi tulokas :) Ensi kuussa on tarkoitus aloittaa toista pienokaista yrittämään. Meillä ennestään on ihana tytön tyllerö kohta 2v. Menkat on ollu hyvin säännölliset, enkä pillereitä ole syöny 2004 jälkeen. Olen tyttäreni kanssa kotona vielä ,töihin olen syksyllä lähdössä, että kerkiää neitikin olemaan vähän ryhmässä, jos sitten taas pääsen /jään äippä"lomalle" :D toivotaan...

Siis tää on ihan mahotonta kun mieli muuttuu vähän väliä. Tänään taas kelaan että oonko hullu kun haaveilen jo nyt toisesta...Pojalle kerkeis tulla ikää noin 1v 8kk kun toinen syntyisin jos heti tärppäis. Toisinaan tolkutan itelleni että sitten poika on jo melkein 2v mutta toisinaan taas miettiin että ei hulluhan mä oon :|

Hei kaikille uusille! Tervetuloa! :wave:

Sovittiin miehen kanssa, että yritys alkaa sitten 15.9 jos kierrot pysyy säännöllisinä, jos ei niin joskus syyskuussa sitten! :D Eli heti jos tärppäisi syntyisi pikkunen kesäkuussa :heart:
Hui, sehän tarkoittaa että enää 2 kuukautta kumien kanssa :eek: Apua! ;)

Tervetuloa äitsykkä!

Happiness: Meil alkaa yrityskierto yksi 26.8., jos ei pillereitten lopetuksen jälkee mee kierto ihan sekasin.. ainakaa viimeks ku lopetin pillerit ei ollu mitää ongelmia, mut saa nähä miten nyt.

Me ollaan ajateltu aloittaa yrittäminen heti viimeisten pillerien jälkeen, ihan jo gynenkin suosituksesta. Mulla on nimittäin aiemmin pillereiden lopettamisen jälkeen ollut kierto muutaman kuukauden tosi säännöllinen, jonka jälkeen se on mennyt ihan sekaisin ja alkanut pidentymään. Meillä siis parhaat mahdollisuudet taitaa olla heti pillereiden lopettamisen jälkeen... Tosin mulla on aiemmin ollut hoitamaton krooninen kilpirauhastulehdus, johon mulla on nyt lääkitys, joten voin vain toivoa parasta, että lääkitys on auttanut kiertohäiriöihin(kin).

Kovasti tekis mieli jättää pillerit pois jo tässä kierrossa, mutta koska emme pääsisi hyödyntämään ensimmäistä ovista (välimatkaa reilut 4000 km siinä vaiheessa, joten hiukan hankalaa ;) ), niin parempi popsia pillereitä vielä kuukauden. Saanpahan juoda huoletta viiniä vielä kesäloman ajan :)

:headwall: En tykkää olla kipeenä :snotty: Huomenna, tai ylihuomenna, alkaa vielä menkat, ihanaa kärsiä sitten kahdesta vaivasta samaan aikaan |O

Phalaenopsis08 Ei teilläkään ole enää kauaa ennen varsinaista yritystä! Toivotaan erityisesti sulle sitä pikaista tärppiä koska sullaon erittäin hyvä syy. Meillä muilla se on vaan malttamattomuus :D ;)

Happiness pikaista paranemista! Mulla oli kanssa kamala flunssa pari viikkoa sitten, mutta onneksi se on nyt helpottanut, kun perjantaina alkaa kesäloma B) Me päästään tosiaan aika pian jo yrittämään, mutta tässä vaiheessa se kuukausikin tuntuu niin pitkältä ajalta, että ei millään malttaisi odottaa... Meillä toiveissa on tietysti sattuneista syistä tosi pikainen tärppi, mutta pikaisia plussatuulia toivon tänne kyllä ihan jokaiselle! :whistle:

Välillä ottaa oikein päähän, kun lähipiirissäni on useampiakin henkilöitä, joiden lapset on tehty kalenterin kanssa tyyliin "haluan vauvan syntyvän toukokuun puolivälissä" ja ovat useimmiten hankkeissaan vielä onnistuneetkin :eek: Viimeisimmällä kyllä laskut meni vähän sekaisin, ja vauva syntyi "jo" reilun viikon ennen suunniteltua päivää :p No, täytyy toivoa, että tuosta olis tarttunut jotain meillekin ja saataisiin se toivottu plussa testiin nopeasti :LOL:

Meillä alkais yritys joko elokuun ekan viikon jälkeen tai vastaavasti syyskuun ekan viikon jälkeen jos vaan kierto pysyy siinä mitä se on nyt ollu...Jännittää ihan hirveesti et miten sitten jaksan kahden kanssa ja tärppääkö se heti vai ei jne...Tekis jo mieli ens kuussa alottaa tjottailu mutta :)

Hurlumhei
Kesäflunssaa on näköjään muillakin liikkeellä...! Täällä kans ja ihan kunnolla rysähti päälle eikä meinaa lähteä pois.. :snotty: No onpahan nyt sitten iltaisin aikaa surffailla vauvasivustoilla kaikessa rauhassa :whistle: Eilen otin miehen kanssa jälleen puheeksi tämän aiheen ja tulimme siihen tulokseen, että pillerit saa nyt sitten jäädä tämän kiekon jälkeen (kun loppuu muutenkin) ja kumilla mennään jonkin aikaa.. :) Vielä ehkä molemmat mielessämme hauduttelemme ajatusta vauvelista, mutta luulenpa että syyskuun kieppeillä voi lentää sitten kumitkin nurkkaan :D Hope so! Tuntuu, että ehkä jo liikaakin mietin (mietimme) tätä asiaa ja mielessä pyörii kaikkea mahdollista, että entä jos kaikki ei menekään sitten hyvin ja entä jos lapsi ei ole terve ymsyms. :| MUTTA mitäs sitä turhia etukäteen murehtimaan!!! Pitäis lakata miettimästä liikaa ... =)

Täällähän on vilkastunut kovasti sillä aikaa kun oltiin reissussa =) Kivaa että uusia on ilmestynyt mukaan. Pääsin tuossa hoitelemaan kaverin vauvaa. On jo muutaman kuukauden mutta pieni kuitenkin. Tuntui niin luontevalta, vaikka olin ajatellut että en osaa enää vauvaa hoitaa.
Teillä ei enää pitkiä aikoja ole vauvanteon aloittamiseen. Meillä on viel mietinnässä onko se nyt syyskuu vai lokakuu jolloin aloitetaan. Todennäköisesti vasta lokakuu... jos nyt maltetaan sinne asti :D

Täällä olisi vielä yksi, joka kovasti odottelee syksyllä alkavaa yritystä! Jos vain sekaan vielä mahtuu?!
Meillä on jo 4kk vanha ihana neiti. Itse olen 21v. ja isukki 24v. Toisesta pienokaisesta ollaan molemmat kuumeiltu jo heti esikoisen syntymästä lähtien!! Kovasti haluttaisiin, että lapsilla olisi suht` pieni ikäero, jos vain mahdollista. Mutta tuo neito on kuitenkin vielä niin pieni, että jos muutaman kuukauden odottelisi ennen seuraavan yritystä. Tosin esikoista yritettiin 1v. 2kk, ja lopulta avuksi tarvittiin hormooneja, joten mistäpä sitä taas tietää, että kuinka kauan sitä seuraavaa kullanmurua joutuu odottamaan tähän perheeseen...?!! alustavasti oli puhetta, että jos yritys "starttaisi" joskus elo-lokakuussa... Mutta paras kun ei päivämäärää vielä lyö lukkoon vaan aloitetaan sitten kun siltä varmasti tuntuu.. =) Lämpöistä kesäpäivää vain kaikille!! =) :wave: :wave:

Yhteistyössä