Kesän jälkeen alottavia???

Hurlumhei
Ilmoittaudun joukkoon =) Meillä häät tulossa kesäkuussa ja pillerit loppuvat elokuun aikana, joten sen jälkeen on pikku peikko tervetullut perheeseen :heart: Taustoista sen verran, että itse olen 27v ja mies 28v.. perheessä jo yksi "lapsen korvike" Arttu 2vee :D Koira siis...
 
Tervetuloa Minttu84 ja Hurlumhei! :flower:

Kiva kun meitä alkaa jo kasaantua näin mukavasti,kohta voijaan ruveta listaamaan meitä ja alotusajankohtia ylös! :D Ei malta oottaa ku päästää listailemaa jännäilypäiviä! :p Meillä ei ihan tarkkaa alotusajankohtaa viel oo päätetty....Mut eiköhän seki jossai vaiheessa selviä.

Mikäs koiruus teillä majailee Hurlumhei??
 
Heippa kaikille.

Tuolta toisesta ketjusta minäkin löysin tänne.

Taustoja sen verran, että minä 27, mies 25 ja lapsien virkaa toimittavat kolme koiraa.

Vauvakuumetta pukkaa ihan kamalasti, mutta tuo mies vielä vissiin hieman jarruttelee.
Puhuttu on, että tämän viimisen paketin laastareita käytän (2kk) ja sitten jatketaan joko ilman tai kumilla.

Tulis jo se kesä.

 
Moi kaikille! :wave:

Voisin liittyä joukkoonne. Vauvakuume minulla on ollut varmaan ikuisesti, mutta miehen kanssa päädyttiin siihen että esikoisen yritys alkaa elokuussa. Jos tärppäisi heti niin opiskelut jäisi aika hyvään kohtaan, ja tuleehan tossa kesällä noita reissujakin duunin ohella. Mainitsin kyllä miehelle että onko kolmella kuukaudella niin paljon väliä, ja vastaus kuului "on kuin yöllä ja päivällä". :kieh:

Ihanaa lukea teistä muistakin vauvahörhöistä! =) Välillä tuntuu niin yksinäiseltä kun kenellekään en oikeen suunnitelmista viitti kertoa. Ja tosiaan, oon 22 ja avo 27. Ja ehkäisystä oli ollut puhetta, niin keskeytetyllä mennään, pillerit lopetin syksyllä. Eipä se "vahinko" haittaisi, mutta kun ei oo tähän mennessä käynyt niin tuskinpa...

Ihanaa viikonloppua kaikille! B)
 
Täällä,heippa! Kuume on valtava molemmilla,jahkailtu ollaan että koska ehkäsy jää ja minä olen se epäröijä :ashamed: Mietin liikaa elämää ja odottelin tietoa jatkuisko työ syksyllä jne. Nyt sain kuitekin töitä päiväkodista ajalle elokuu-08-toukokuu-09,joten aikomus olisi aloitella elokuussa. Katsotaan syönkö sinne asti pillereitä,ettei olisi niin riskiä,jos tärppääkin pian. Enkä halua pettää uutta työnantajaa jäämällä äippälomalle kesken toimintakauden.
Yksi vilkas prinsessa meiltä löytyy,täyttää heinäkuussa 2v. :heart:
Mies ei tosiaan viivyttelis enää yhtään,mutta hänellä onkin putkiaivot eikä osaa ajatella elämää huomista pidemmälle :LOL: Nooh,olen itekin ravannut apteekissa kerran kuussa,ostamassa vain yhden levyn pillereitä :ashamed:
Nyt yritän vielä karistaa vähän kiloja ennen raskautta,niin olen toivottavasti kauniimpi toisessa raskaudessa.
 
Hurlumhei
Huhuuuu kun jännittää..!! Oli tänä aamuna ihana herätys, kun sulhon bestman ja kaverit tuli hakemaan sitä polttareihin seittemältä.. =) Nyt tietenki ite juoksee koko ajan ikkunassa ravaamassa, että näkyykö omia kavereita.... hehhh :LOL: On tää jännää!!

gutupallo;
Meillä pitää komentoa todella vilkas kääpiösnautseri, vaikka enemmän taitaa tuo yksilö olla mini kuin kääpiö... :D Mutta se on kyllä semmonen "mamman kulta"! Kaikki koiraihmiset kauhussaan kun kerron, mutta tuo osaa olla niiiiiiin vauva ja ihmismäinen että.... :LOL: saattaa nukkuakin sylissä niin kuin olis oikea vauva :whistle: hihh! Tuon turvin on kyllä saanut todella hyvin vauvakuumetta lievennettyä... :p
 
Haudi!!
Lämoimästi tervetuloa kaikille!!!Mukaan vaa,tänne mahtuu! :D
Tääl on v-loppu vietetty rauhallisis merkeis,äitillä talonvahtina. Miulla tuo vauva-kuume on noussu taas sellasii sfääreihi et ei oo tosikaan :headwall: :D Tahtoo vauvan nyt heti! :kieh:
Pitänee vaan koittaa nyt olla tuota ukkoparkaa tenttaamatta et millo,millo,joko,joko, ettei tuu paniikki ja peruutus taas koko hommalle...taktikointia.... :LOL:

Siel on hurlumhei saletisti viimesen päälle tälläytyneenä ollu koko päivän korkkarit jalas... :LOL: No ei vaineskaa,tuliks ne kamut?Polttarit on kivoja,järjestää ainaki... ;) Jahka tässä joskus avioliiton autuaille laitumulle laukkaa itekki joku päivä. B) Ei olla kyl es kihlois vielä mut sitä ootellessa.En oo muuten koskaan ollu kihlossa vaik exänki kans oltii melkei 7v yhes,sillo en kyl halunnukkaa,ja olin vakaasti päättäny et koskaan en tee lapsia enkä ikinä mee naimisiin!! :LOL: Ikää oli sillo 15....Vaik esikoinen tosin kyl oli yllätys ja alkuu tuliki paniikki et ei,ei nyt olin 18..No nii se mieli muuttuu ;) Nyt on mies kene kans haluaiski naimisiin ja lapsia ja kaikkee. =)

Mites muut?Ootteko jo avioituneita,kihloissa?Myö asuttu melkei 4 vuotta yhes melkein 5 seurusteltu.Ollaan kyl puhuttu et joskus sitten, kun eipä täs kyl mikää kiire mihkään oo,koko loppuelämä aikaa :D

semmostä täällä tänään GP
 
Mulla on tänään sellanen päivä, että kuumeilu helpottaisi, eilen taas yllätin itseni H&M:n vauva vaateosastolta... Siellä mä seisoin ihana pieni paitamekko kädessäni, kummallisen autuas ilme naamallani. =)

Me ollaan miehen kanssa oltu vasta vajaa 3 vuotta, ei kihloissa, eikä naimisissa. Kovasti olenkysellyt, että koskas herra suvaitsee kosia. Itse kosasin tuossa karkauspäivänä, vastaukseksi sain "Noi on kulta miesten juttuja noi kosimiset, anna mä olen mies meen suhteessa..." Mut ei oo vielä kosinut :|

Edellisen ukon kanssa olin 9 vuotta, eikä puhettakaan että olisin tehnyt lapsen, hyi yök. Mut nyt tän miehen kanssa oon ollut heti et joo vauva ja häät. Ilmeisesti nykyinen mies on sitten se oikea? ainakin oikeampi.
:D
 
Sunnuntaita!

Ollaan miehen kanssa vietetty harvinaista yhteistä vapaapäivää, ihanaa! Mulla kesätyö on vuorotyötä ja mies tekee kolmivuoroa (on siis jo valmistunut ja "oikeissa" töissä), joten harvassa on yhteiset hetket.

Meillä on tällainen pahamaineinen salamasuhde. :) Muutettiin yhteen 6kk seurustelun jälkeen ja nyt avoliittoa takana runsas vuosi. Eli aika hurja tahti, mutta on tässä paljon koettukin sekä yhdessä että erikseen ja molemmilla kolahti kovaa heti ensitreffeistä alkaen. Kihloissa ei vielä olla. Brianna, mäkin kosin karkauspäivänä! :D Mies on jostain syystä sen suhteen aika konservatiivinen ja suunnittelee jotain hulppeaa sitä varten, eikä siis suostunut. Saa nähdä millon yllättää...

Hurlumhei, toivottavasti oli hauskat polttarit!

gutupallo, luin mitä kaikkea kovaa olet kokenut :hug:

Nyt lähden tekemään tortilloja, nam! :p
 
Hurlumhei
No joo, niinhän siinä kävi, että ne polttarit oli sitten minullakin! =) Osasivat yllättää ihan totaalisesti vasta puolen päivän kieppeillä, kun olin jo ihan varma että ei niitä nyt sitten mulla vielä ollutkaan.. hehh :D Ja oli kyllä todella ihanat ja ikimuistoiset kemut! Siinä määrin rankat, että NYT alkaa vasta elämä voittaa... :LOL: Toisaalta nyt jotenkin helpottunut olo, että on nuo saatu nyt juhlittua ja nyt voi keskittyä täysillä itse häiden järkkäilyyn =) Sulhollekin äsken tuossa vihjailin, että sitten muuten ens keväänä (toivon mukaan) jää juhlimiset vähemmälle... hihhh ;) :whistle: Naureskeli vain, että ai meinaanko että olis kädet täynnä vähän muunlaista hommaa.... :D Miehellä taitaa oikeasti olla kohta pahempi vauvakuume kuin minulla! :heart:
 
Mulla on järjetön vauvakuume ja koitan saada miehen pään kääntymään että yritys alkais kesän jälkeen! B) Vielä ei oo mitään sovittuna, mutta mies tietää tän mun vauvakuumeilun eikä nyt mitenkään hirmu vastaan asiaa ole.
Me ollaan molemmat n.30v ja ennestään 2 lasta, 2v ja 4v. Vauvakuume on vaivannut nyt jonkin aikaa "taustalla" mutta nyt kevään tullen on voimistunut tosi paljon. Nyt tuntuu ettei malttais enää odottaa yhtään mutta jos vain saan miehen pehmitettyä että yritys alkais syksyllä niin oisin tosi onnellinen! :D TAHTOO VAUVAN!!! :D
 
Hurlumhei : Kiva kuulla et oli mukavat ja yllätykselliset polttarit :)

Myö ollaa seurusteltu nyt reilu 5v. ja yhessä asuttu reilu 3,5v... ja kosintaa kovasti ootellaa ;) Taustoista sen verran, ku en tainu aikasemmin niistä mainita..et ite oon 23v ja mies 25v.. ja tosiaa 1,5v tytön tyllerö meillä jo on :heart: Toivottavasti vuoden päästä olis toinen lapsukainen :) Mul on jotenki sellanen kutina, et heinäkuussa -09 syntyy meille toinen vauva, mut saa nähä oonkos oikeessa :D
 
Oooo,kiva kiva kiva,meitähän alkaa olla jo hyvä liuta syksyä oottavia!!! :D :flower: Tervetuloa! :flower:

Kaptah :hug: kiitos!

Kiva et Hurlumheillä oli kivat pippalot,ja onneks selvisit tänne takas! ;)

Miulla ois huomenna työhaastattelu!Jeeee!! :D Mieskin ku raha-asioitten takia rupes joku aika sit perumaan juttujaan ja nyt kun sai vakipaikan ni alko lämpenemään ni kohtahan oikein polttaa jos mieki sen paikan vaik saisin,se pois ainakin elokuun loppuu. :LOL: Paperitavara tehtaalle 3-vuoroon, luulis jotai käteenki jäävä.... :p

Meillä taitaa pikkuinenMyy olla samanlaiset tavotteet, saada miehet kunnolla lämpenemään ;) Eiköhän oteta rojekti? :whistle:

Sellasta tällä erää,tuun sit huomen kertoo miten kävi,sainko paikan.Se tuntuu kans joltain virstanpylväältä miulle, yks askel taas lähempänä vauvahaavetta... :D Saas nähä..

GP
 
Onnea paljon työpaikan johdosta gutupallo :flower:
Mie ku tos vähä noita vauva juttuja taas laskeskelin, nii ilmeisesti nyt siinä 28.8. tienoilla meillä alkas eka yrityskierto :D Oi että.. minuu jänskättää nyt jo :D
 
Hienoa GP!!! :flower:

Häät, talon rakennus ja esikoinen pitää niin kiireisenä etten ehdi täällä käymään :snotty: Ehkä sitten syksymmällä kun on kova yritys päällä tulee käytyä useammin purkamassa mieltä ;)

Mies ehdotti, että jätettäisi kumit pois mutta mä en suostu! |O Ehkä se on itsekästä mutta haluan keskittyä nyt ensin häihin ja sitten vasta raskauteen :/ Harvemmin päästään miehen kanssa juhlimaan niin haluan ainakin omissa häissä vähän riehaantua :p Enkä halua olla ihan turvoksissa ja tiukassa mekossa. Mulla ainakin alkuraskaus turvottaa niin että! :kieh: Onneksi mies ymmärtää eikä hirveästi painosta :D

Minttu84 Että heinäkuussa vasta syntyy? =) Mä toivon että jo toukokuussa :p
 
GP Onnittelut työpaikasta!

Kylläpä väsyttää, oon tehnyt mielettömän pitkiä työvuoroja koko viikon. Mutta koulussa kituuttelun jälkeen raha kyllä kelpaa. :D

Tein vähän laskutoimituksia minäkin ja yk 1 alkaa ilmeisesti 20.8. Hurjaa!

Nyt painun pehkuihin niin jaksaa taas huomenna olla reipas duunissa. Tulisipa jo pian rantsukelit... B)
 
Ihana päivä B) Heräisipä tuo lapsi pian niin päästään ulos!!

Täällä on häitä varten kaikki valmiina! Tulisi nopeasti itse päivä!! :heart:

Mitä tänne kuuluu? Onko joku ottanut jo varaslähdön? ;) :whistle: Me tai siis mä olen tarkka ehkäisyn kanssa... vielä pari kuukautta ainakin :D Toisaalta on mukavaa odottaa ja seurata millainen oma kierto on. Ainakin ovis oireet on todella selvät :$ Tietää ainakin sitten kun yritys on päällä millon on tärppipäivät :p Toivottavasti mies (ihanaa, hän on muuten pian sitten virallisestikin mun mies :heart: ) malttaa tulla raksalta kotiin kun häntä tarvitaan :whistle: Hienosti etenee talonrakennus, kiitos miehen! Joskus sitä vaan on niin onnellinen kun kaikki tuntuu sujuvan :ashamed: Ei ollut tarkoitus liikaa hehkuttaa :snotty:
 
Terve tytöt :wave:
Kävin jo aikaisemmin lueskelemassa tätä pinoa, mutta en aikasemmin uskaltanu kirjotella kun tuo mies meinasi olla vähän sitä mieltä että ei vielä... mutta onneksi sen mieli alkaa olla muuttumassa. Mutta otetaampa nyt aluksi ihan nää perustiedot meidän pikku perheestä:

Oon itse 21 v ja mies pari vuotta vanhempi. Ollaan reilu kolme vuotta oltu yhdessä ja melkein yhtä kauan asuttu yhdessä ja oltu kihloissa. Hääpäivä ollaan vihdoinkin saatu lyötyä lukkoon: 24.1.09 !! :heart: :flower: :heart:

Noin vuosi sitten kävi pieni vahinko... tai paremminkin onnellinen sattuma ja joulukuussa 07 syntyi pikkuinen prinsessa täydentämään meidän perhettä :heart: Eli tyttö on aika tasan 5kk tänään... mulla iski vauvakuume yli puoli vuotta sitten :LOL: Mutta järki on vielä sen verran pysynyt kädessä, että ei ihan vielä yritys ole alkanut. Toiveena olisi kuitenkin että toinen pallero tulisi maailmaan ennen esikoisen 2v synttäreitä.

Tästä toisesta vauvasta miehen kanssa moneen otteeseen ollaan juteltu ja on tuo ukko ollut sitä mieltä että häitten jälkeen voitas yrittää :/ mutta tänään tuli mieskin järkiinsä!! Se sano, että voisihan sitä aikaisemminkin yrittää!! :D meinas tulla kuset housuun kun tulin niin iloseksi :LOL:

Tästä jutusta nyt meinaa tulla melkonen romaani, joten taidanpa palata huomenna takaisin astioille ja tutustua myös paremmin TEIHIN, hyvät kanssasisaret :) *menee nukkumaan rakkaan miehen ja tytön tylleröisen viereen*
 
Hui miten nopeasti ihmisille tulee jo uusi vauvakuume,jos edellinenkin on vielä aivan vauva :eek: Itse koen että nämä kaksikin vuotta on mennut niin nopeasti ja tyttö oppinut kovalla vauhdilla kaiken,että en muistaisi mitään jos olisi toinenkin tosi pieni. Mutta niinhän se menee että jos on kaksikin vauvaa niin oppiihan siinä pärjäämään,pakostikin!

Meillä nyt mennään kesä-heinäkuu ainakin pillereillä,voi käydä niin etten malta odottaa elokuuhun kun jättäis pois. Kunpa osaisi ennustaa tärppääkö kuinka pian :whistle: Kiloja yritän saada vielä pois ennen tärppiä,niin ei tarvitse nälässä masua kasvattaa. Nykyisillä syömisillä ei varmasti vauvaa kasvateta.

hääasiaa Onnea hirmuisesti kaikille tuleville morsiamille :flower: Itse pian jo 2v ollut vaimo, mutta kaason pesti on edessä heinäkuussa ja jänskättää vaikka jo toinen kerta. Polttarit pikkasen stressaa kun aikapulaa tahtoo olla toisen kaason kanssa,eikä ideoita oikeen ole (edullisia) joten vinkkejä kaivataan :wave:
 
Tervehdys kaikille ja tervetuloa laura sinikka! :flower:

Kiitos onnitteluista kaikille,ei oo jaksanu nyt kirjotellakkaan on ollu vähän totuttautuminen tuohon 3-vuoro rytmiin... |O Mie meen tänään katsomaan ystävän 3 päivää sit synnyttämää tyttöä!Oih,ei varmaan helpota tätä kuumeilua yhtään.... :ashamed:
Nyt ei oikein pyöri muu mielessä kun tuo vauvan tapaaminen,hieman jännittää meno sinne osastolle missä itse vuosi sitten omani menetin... :'( Mut sit taas toisaalta oon niin onnesta sykkyrällä ystäväni puolesta et en meinannu nahoissani kestää kun ystävä ke aamuna laittoi viestiä et kohta siirrytään synnytyssaliin,voi vitsi! :D Ei meinannu työnteosta tulla mitään kun oottelin vaan et millon tulee viesti ja tulihan se sieltä,11 pintaan et 8.35 näki pikku prinsessa päivän valon,ja miulta vierähti onnen kyyneleet töissä =) Mut nyt täytyy mennä,pitää käydä uunituoreelle äidille ostamassa joku pieni lahja, se on timantin kova suoritus! :D

:wave: GP
 

Yhteistyössä