Aurinkoinen moikkelis B)
JEP, potut pottuina
taisin itse syyllistyä tuohon testin teon panttaamiseen *syyllinen*
lilli-85: Pahoittelut menkoista :hug: mutta jospa tosiaan tuo pidentynyt kierto enteilisi hyvää niinkuin aikaisemminkin
Miranda: Pahoittelut sullekin tätipaholaisen saapumisesta!!!
Pantalaimon: Voi kökkö, penteleen tuhru ei kait hyvää enteile... nyt vaan purjeet kohti uutta kiertoa
Itse muuten tikuttelin ovista silloin kun typyä yritettiin saada alulle ja siitä oli ainakin siinä mielessä hyötyä, että opin tunnistamaan oviksen oireet, tosin tyttö sai sitten alkunsa semmoisesta kierrosta, jossa en ennättänyt miettimään koko raskausasiaa ja sexiäkin tuli harrastettua vain kerran kierron aikana
"tietämättömät ovat siittiöiden tiet" :kieh:
Anyway, nuo halpa-testit on edullisia ja kokemuksen mukaan myöskin hyviä!!!
http://www.halpa-testi.fi/?gclid=CO339JnzuI8CFQwdEgodz2YQcw
RouvaSumppiSuu: TÄHHH, ei tee mieli kahvia tai suklaata
Tuo kuulostaa kyllä erittäin vakavalta asialta... hmmmm täytyypä oikein muistella omalta kohdalta tuota kahviasiaa
niin kyllä se niin oli, että miltein + testin tehtyäni jäi kahvi pois elämästä ja vieläkin on pysynyt kaukana... eli kuulostaapa erittäin lupaavalta *PLUSSAHURRIKAANI* :saint:
Anniia: Voi kamaluus, minkä jälkitaudin sait
Inhottavaa. Onneksi olet nyt tervehtynyt!!! Lepäile ja muista ottaa rauhallisesti ja ANNA MIEHESI NYT HOIVAILLA
Omanapa: Rintaliivi ostoksille täytyy suunnata kun typy heräilee
raskaus on tehnyt tulosta aikaisemman imetyksen "tuhojen" jälkeen eli oon taas kuin Dolly Parton uhkeine kurvineen
täytyy nauttia niin kauan kuin tätä kestää
sHv ja hipsu-hippiäinen 11+6