Hakutulokset

  1. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Mä YRITIN perustaa FB-ryhmän, mutta yritystasolle jäi... eli ainakin salaiseen-ryhmään pitää liittää porukkaa oman kaverilistan kautta. JOten ei onnistu että luon ns. tyhjän ryhmän, johon halukkaat pyytää lupaa liittyä. Salainen kuitenkin olisi se "paras" vaihtoehto kun ryhmän kuvaus menee näin...
  2. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Ensiksi suuri kiitos kaikille kommenteistanne :flower: otitte tosi kivasti taustailijan mukaan joukkoon vielä loppuvaiheessakin :hug: marja76, Mä en nyt muista sun taustoja, joten vastasiko sun vauva kuitenkin viikkoja silloin viime tarkistuksessa? Ja nyt olis kasvu pysähtynyt kuukaudeksi? Ja...
  3. T

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Yksi taustailija täällä huutelee.. Koko ajan olen teidän juttuja seurannut, mutta olen superlaiska(!) kirjoittelija, mutta nyt oli ihan pakko tulla kommentoimaan Maximilianin juttua.. Mutta siis ensin tausta tietoja. Toista odottelen, LA 15.9. ja synnärinä PS. Mutta siis asiaan... Meillä oli...
  4. T

    ~KesäMassut 2007~

    Meille syntyi suloinen tyttövauva 11.6 klo.18.25. Tyttö syntyi käynnistettynä rv 42+1, mitat 4410g ja 52cm :heart: :heart: Eli aikas potra prinsessa meillä :whistle: Synnytyksestä lyhyesti: Menin sairaalalla klo.08.00. Kalvot puhkaistiin klo.10.00. Lieviä suppareita alkoi tulemaan noin...
  5. T

    ~KesäMassut 2007~

    Mä tulen sitten seuraavan kerran palstailemaan nyytti kainalossa. Kohta lähden osastolle käynnistykseen, ja lääkäri sanoi että yhdessä kappalessa et sitten täältä enää poistu :laugh: Jännittää ihan hirmuisesti!!! Hyviä vointeja kaikille kesämassuille ja toivottavasti on paljon lisää...
  6. T

    ~KesäMassut 2007~

    Mama-75 et ole yksin "ylimenneissä". Tällä on nyt rv 41+6, eikä vauvaa vielä kuulu :headwall: :headwall: Eilen olin yliaikaiskontrollissa, ja sanoivat että maanantaina klo.08.00 käynnistykseen, mikäli ei viikonlopun aikana vauva ole syntynyt. Sairaalassa oli synnäri aivan täynnä... Olivat mm...
  7. T

    porvoo

    Täällä sitä edelleen pyöritään :wave: Aika hiljaista on "porvoo"-palstalla ollut. Kivaa olisi kyllä tavata porukalla joku päivä, mun on vaan nyt vielä vaikea luvata mitään, kun on tuo masuvauva vieläkin tulematta.. LA oli 27.5 :headwall:
  8. T

    ~KesäMassut 2007~

    Täältä tulee nyt valitusta ja omaa napaa.... Mä alan olemaan jo TODELLA KYPSYNYT tähän odotukseen! On kuuma, vauva painaa alapäähän eikä meinaa millään syntyä. Nukun yöt tosi huonosti ja päivät on tylsiä kun mies tekee pitkää päivää, enkä jaksa enää kaupungille lähteä... Joten valivali...
  9. T

    Limatulpasta...

    Hiiviö , mä mietiskelin tuossa viikonloppuna samoja asioita limatulpasta. Keltaista paksua limaa oli tullut vähän kerrassaan noin 3 päivän ajan, pari kertaa vähän suurempikin määrä (ehkä teelusikallinen kerralla). Kysyin asiaa neuvolasta, ja terkan mukaan se on juuri sitä limatulppaa. Eli se voi...
  10. T

    ~KesäMassut 2007~

    Hanilla oli TOSI suloinen pikku nyytti profiilissa!!! Voi kun saisi jo kohta oman pikkuisen syliin :heart: Omaa napaa... Täällä ei (tietääkseni) ole EDELLEENKÄÄN ollut yhtään supistusta tms. Ja laskettu aika oli sunnuntaina :/ Eilen illalla tuntui alapäässä "suikkapuikkomaisia" kipeitä...
  11. T

    ~KesäMassut 2007~

    Katti71, suuret onnittelut pienestä tulokkaasta :flower: :flower: Jousimies-70 toivottavasti arvot paranee ja saat olla mahdollisimman pitkään kotona lasten luona. Jaksamisia!! :hug: Tähtitaivas pikaisesti & pikkuinen jonka laskettu aika on (kohta oli) TÄNÄÄN :kieh: No eipä kait...
  12. T

    ~KesäMassut 2007~

    Paljon onnea Hilpatuisen ja Äippä-88:n perheille poikien syntymisestä :flower: :flower: Maariana83, täällä on sama tilanne kämpän haun suhteen :wave: Etsiskellään kanssa rivari tai mahdollisesti omakotitaloa, 4h+k+s. Meillä on tällä hetkellä kolmannen kerroksen kaksio. Hissiin ei mahdu...
  13. T

    ~KesäMassut 2007~

    Mä olin tänään koko päivän äitipolin osastolla tarkkailussa eilen alkaneen alavatsakivun takia. Otettiin yhteensä 4 tuntia vauvan sydänkayrää ja mun supistuskäyrää. Vauvan käyrä oli hyvä ja mulla ei edelleenkään ollut yhtään supistusta. Lääkärit ultrasivat kahteen kertaan ja mitää vikaa ei...
  14. T

    ~KesäMassut 2007~

    Tsemppiä Katalle synnytykseen!!!!
  15. T

    ~KesäMassut 2007~

    Kata jos ehdit/kykenet vielä niin tule kertomaan mikäli lähdet synnärille!!! Ollaan jännityksessä mukana :wave: :attn:
  16. T

    ~KesäMassut 2007~

    Hanille ja koko perheelle paljon onnea pojasta!! :flower: :flower: :flower: Hiiviö, meillä neuvolassakin käytetään proteiineista merkintää +- (mulla ollut niin kolme viimistä kertaa), mutta täälläkin sanovat et se on vielä normaali, eli sama kuin olis pelkkä miinus. Arvoon vaikuttaa...
  17. T

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa kaikille massuille! Kiva kun Kreecher on päässyt vielä kotiin lepäilemään ennen h-hetkeä!! Hanista ei siis vieläkään ole kuulunut mitään... Äitipolijuttuja Kaikki oli hyvin ja jatain yllätyksiäkin löytyi. Eli painoarvio oli 3100g, kuulemma jää alle neljän kilon la:na. Kasvu tästä...
  18. T

    ~KesäMassut 2007~

    Onnittelut Tuplaunelmalle pikkuisista tyttövauvoista!!! :flower:
  19. T

    ~KesäMassut 2007~

    Voimia Narulle ja vauvalle :hug:
  20. T

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa! Olen kuluneen viikon aikana kahlannut kaikki lukemattomat sivut läpi, ja täytyypä sanoa et olette kyllä pitäneet ihanan aktiivisena tämän pinon :attn: Voi kun itsekkin jaksaisi kirjoitella vähän useammin. Mutta kyllä minä pelkästään lukemallakin olen...

Yhteistyössä