Hakutulokset

  1. T

    Odottajat, joiden BMI yli30 jo alussa

    Meidän pikkuisella oli kokoarvio 28+5 1336g, muistaakseni meni aika keskikäyrällä. Ens keskiviikkona on synnytystapa-arviointi äitipolilla, joten sitten nähdään millainen "jättiläinen" pikkuisesta on kasvanut B) Neuvolan täti on kyllä näppituntumalla arvioinut vauvan ihan normaalinkokoiseksi...
  2. T

    porvoo

    Mammutille kiitos kun kerroit kokemuksista synnyttää Porvoon sairaalassa. Alkaa jo tuo oma lähestyvä synnytys jännittämään. Onneksi olen kuullut pelkästää hyvää ko. sairaalasta, niin ei etukäteen tarvitse asiaa kovin paljoa murehtia =) olipoli , meillä on tosiaan aika lähekkäin la. Voi...
  3. T

    porvoo

    Miehellä on ko. viikonloppuna Kouvolassa biljardikisat B)
  4. T

    porvoo

    Me ollaan ko. viikonloppu Kouvolassa, mut voisin yrittää udella mieheltä, et olisko mahdollista lähteä jo sunnuntai aamusta ajelemaan kotia kohti. Eli mä ilmoittautuisin mukaan...kuitenkin vielä pienellä varauksella :wave:
  5. T

    ~KesäMassut 2007~

    Kommentointia "vierailijoista" on ollut paljon muutaman sivun aikana. Mä en halua enää lisää hämmentää soppaa, ettei tästäkin tule sellainen negatiivinen provopino mitä nuo useat muut jo ovat. Kesämassujen pino on ollut tähän asti todella lämminhenkinen ja kannustava , joten toivottavasti...
  6. T

    porvoo

    Mä kanssa tuossa ylempänä yritin vähän kysellä et kiinnostaisko tapailla, mutta tosi hiljaiselta tämä pino vaikuttaa.. Eli, mä ainakin olisin edelleen vailla kahvittelu / (myöhemmin) kärryttelyseuraa? Jään äippälomalle 20.4 joten sitten olis todellakin sitä AIKAA :wave:
  7. T

    porvoo

    Heippa kaikille! Mä jo hetken ehdin luulemaan, että olenko ainoa Porvoolainen, joka kuuluu Kaksplussan käyttäjäryhmään. Kiva kuulla et on täällä muitakin äitejä / tulevia äitejä :D Me ollaan miehen kanssa muutettu syksyllä Porvooseen, ja kaikki tuttavat tällä paikkakunnalla on vielä...
  8. T

    ~KesäMassut 2007~

    Pikaisesti käyn toivottamassa Donskulle ja koko perheelle onnittelut pikkuisesta pojasta!!! :flower: Ihanaa kun ensimmäinen kesämassu-vauva on putkahtanut maailmaan!! Alkoi jo vähän jännittämään, että koskakohan se oma pikkuinen päättää tulla :heart: Hiiviö, täällä on toinen isomassuinen...
  9. T

    ~KesäMassut 2007~

    Juu, eli raskausmyrkytyksessä on yleensä suht selvät oireet. Mutta kuten mainitsin, niin kaverillani verenpaine nousi vasta sairaalassa, sekä pissa muuttui yms. Olihan sillä toki ollut lieviä oireita kuten päänsärkyä, puutumista yms. mutta ihan niin sanotuissa normaaleissa rajoissa, ei migreeniä...
  10. T

    ~KesäMassut 2007~

    Kreecherille synttärionnittelut :flower: Mulla olis kans samaiset juhlat tulossa ens kuussa, mut tuskin niin rajut tulee mitä oli joskus aiemmin ajtellut. Mä olen about viisi vuotta sanonnut, et sitten kun se neljännesvuosisata on täynnä niin mulle pitää järjestää laskuvarjohyppy... Kuulema se...
  11. T

    ~KesäMassut 2007~

    Kreecher :wave: Täällä on tänään 29+0 , eli huomenna mennään jo viikolla 30, hurjaa!!!! Mies on jo aivan paniikissa, kun olen kertonut juttuja viikoilla 29 / 32 /34 syntyneistä tuttavien vauvoista :D No, eipä hän ole ainoa jota jännittää se tuleva h-hetki. Mä olen nyt pari viikkoa...
  12. T

    Odottajat, joiden BMI yli30 jo alussa

    :hug: ERITTÄIN PALJON ONNEA PIENESTÄ POIKAVAUVASTA!!! Kiitos kun tulit kertomaan "tarinasi", on kiva lukea muiden synnytyskokemuksia, kun on jo itseäkin alkanut jännittämään / mietityttämään ko. hetki!! Mutta vielä kerran onnea koko teidän perheelle!! :flower:
  13. T

    Odottajat, joiden BMI yli30 jo alussa

    Täällä on odotus mennyt kokonaisuudessaan ihan kivasti. Liitoskivut olivat pahimmillaan joskus 20 viikolla, nyt niitä on suht harvakseltaan, pahimpina häntä- ja häpyluun vihlonta. Uutena vaivana on yöllinen vessassa ravaaminen... viime yönä kävin ennätykselliset 4 KERTAA vessassa :headwall...
  14. T

    Odottajat, joiden BMI yli30 jo alussa

    Täällä olis laskettu 1.6. eli viikkoja olis nyt 28+3. Painoa on tullut noin 5kg, itse olen ollut noususta huolissani, mutta neuvolan tädin mielestä olen ihan täysin normaaleissa rajoissa. Ihanaa kun mulle ei ole sattunut sellainen painajaismainen terkka (useita juttuja olen niistä kuullut), joka...
  15. T

    ~KesäMassut 2007~

    Mariaanan galluppiin vaivoja.. Mua on nyt pari viimeistä päivää vaivannut iskias, samoja ongelmia tais olla myös Riina-Niinalla (?). Kipu on pahimmillaan kun istuu pitkiä aikoja kerrallaan, ja mullahan tietenkin on istumatyö :kieh: No, pyydän miestä tänään vähän painamaan sitä kipukohtaa, jos...
  16. T

    HELMIKUU 2006

    Hulivili-80, lueskelin vuodatuksiasi allergialapsesi kanssa. Saat kaiken sympatian puolellesi. Meilläkin kuopus moniallerginen. Neocate korvikkeella mennään. Meillä taisteltiin jo 2 kk ikäisestä näitä korvattavuuksia, ja 6 kk kohdalla kela myönsi korvattavuuden Neocatelle. Vauhtia tuli vasta kun...
  17. T

    nukkuminen

    Eiköhän tuo ole ihan normaalia, että uhmaikäiset lapset pyörittävät sitä iltarumbaa, halusivatpa vanhemmat sitä tai eivät. Kyseessä on varmaankin vain voimakastahtoiset lapset. Ja sitä paitsi toiset pitävät rumban iltaisin, toiset syödessä, toiset pukiessä, jotkut näissä kaikissa. Ei kyse...
  18. T

    tyhmä kysymys :D

    Olen kyllä vienyt flunssaisen lapsen neuvolaan. Lämpöäkin oli hieman, joten rokote jäi saamatta, muuten eivät kyllä mitään kommentoineet. Tosin siinä vaiheessa kun flunssakierre jatkuu jo toista kuukautta, niin ei jaksa enää odottaa sitä päivää etteikö edes nenä valuisi. Voisi samalla siirtää...
  19. T

    ~KesäMassut 2007~

    :attn: Kreecherin "patistelemana" tulin minäkin välillä ilmoittelemaan hiljaiselostani. Jotenki on ollut niin laiska, ettei mitenkään jaksais kirjoitella vaikka juttuja olenkin käynyt aktiivisesti lukemassa. Tämän päiväiset neuvolakuulumiset ensin. Painoa tullut nyt alusta jo 5,1kg...
  20. T

    ~KesäMassut 2007~

    Katsotaas mitä tämä raskausdementiasta kärsivä tuleva äityli muistaa kommentoida tällä kertaa :laugh: Hiiviö ja muutkin ottakaahan rauhallisesti tuolla liukkailla. Mä kaaduin itsekseni (olisko ollu viime viikolla) kun aamulla kävelin linskille. Onneks otin käsillä vastaan, ettei masulle...

Yhteistyössä