Hakutulokset

  1. T

    ~KesäMassut 2007~

    Ei ole totta että nyt se kävi myös mulle....koko h*lvetin teksti hävisi kun netti yht`äkkiä päätti kaatua :headwall: No kait se on vaan näpyteltävä ainakin osa tekstistä uudelleen. Eli päätin taas välillä siirtyä tuolta aktiivisen lukijan roolista, kuulumisten kirjoittelijaksi. Tosissaan...
  2. T

    ~KesäMassut 2007~

    Nopea kommentti ennen nukkumaan menoa.. Moonlight: Ei vauvojen ainakaan mun tietämyksen mukaan (korjatkaa jos olen väärässä) pidä asettua vielä vähään aikaan mihinkään tiettyyn asentoon. Meistä vaan oli hassua, kun kätilö sanoi että pikkuinen se jo treenailee lähtöasentoa :D Kiva jos saadaan...
  3. T

    ~KesäMassut 2007~

    No nyt on sitte rakenneultra takana, ja kaikki oli hyvin :heart: Siellä se pikkuinen mellasti ja potki kovasti koko toimituksen ajan. Kaikki mitat vastasi viikkoja, ja aivolohkot, sydämen kammiot, selkäranka jne. näytti normaaleilta. Kuvat vaan oli harmiksemme tosi epäselviä, mutta pääasiahan...
  4. T

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa taas kaikille pitkästä aikaa! Kovasti olen taustalla lueskellu teidän juttuja, mut tekstiä tulee niin hurjaa tahtia, ettei ehdi sit itse kirjottelemaan mitään. Pitäis vähän tsempata vissiin =) Onnen aiheita on lähiviikkoina ollut paljon, joten sen enempää erittelemättä, ONNEA kaikille...
  5. T

    ~KesäMassut 2007~

    Kyllä nyt on kinkkua tullut syötyä ;) Meillä oli ihanan rauhallinen aatto ihan kotosalla miehen ja mun äidin kanssa. Syötiin hyvin, ulkoiltiin, purkailtiin paketteja kuusen alta ja pelattiin lautapelejä. Mieleisimmät joululahjat oli miehen ostama Marimekon "jättikylpytakki" (tarkoituksena mahtua...
  6. T

    ~KesäMassut 2007~

    Tervetuloa joukkoon kukeeseen, tosi kiva saada joukkoon joku toinenkin Itä-Uudeltamaalta =) Mä olen tietääkseni(?) ollut tähän asti ainoa täältä suunnalta. Kerroit, että odottelette pikkukakkosta. Onko esikoinen syntynyt Porvoon sairaalassa? Jos on, niin mitkä "arvostelut" antaisit ko...
  7. T

    ~KesäMassut 2007~

    kata, älä huoli,eiköhän siellä masussa kaikki ole ihan hyvin. Mulla on nyt 16+3 ja sama homma, eli niitä "muljahduksia" yms ei ole tuntunut kuin joskus viikko sitten viimeeksi. Mä ainakin (tai lähinnä mun mies) uskottelen itselleni, että kaikki on varmasti hyvin! Jospa siellä masussa nyt vaan...
  8. T

    ~KesäMassut 2007~

    Olikohan se Hiiviö joka mietti, että pysyyköhän sitä nyt sitten mieli rauhallisena np-ultran jälkeen... Noh, mulle kävi näin. Olin aivan onnesta sekaisin silloin ultrassa (22.11), kun näimme ensimmäistä kertaa pikkuisemme ruudulla. Sydänäänet kuuluivat hyvin, vauva oli erittäin vilkas...
  9. T

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa kaikki odottajat! Liityin tänään tähän teidän aktiiviseen "Kesämassut2007"-foorumiin. Olen käynyt jo etukäteen vähän lueskelemassa juttuja, mutta nyt vasta rohkenin liittyä joukkoon =) Odottelen siis ensimmäistä täällä Itä-Uudellamaalla, LA on 1.6. Kaikki on vielä niin kovin uutta ja...
  10. T

    Synnytys on ylimainostettua

    Ehkä sää oot, mummo, nyt ymmärtänyt jotain väärin. Ihan samalain vertaillaan autoja ja vertaillaan lasten kehitystä. Puhutaan siitä, mikä on itselle tärkeä kokemuksena. Jos sen on kokenut, niin mikä sen mukavampaa, ku jakaa kokemukset toisen saman kokeneen kanssa. :hug:

Yhteistyössä