Hakutulokset

  1. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Heippa Leidit :wave: Enpä ole paljon muuta ehtinyt, kun käydä nopsaan lukemassa teidän kirjoituksia, joita on aikas paljon! :) Mutta kirjoitteleen en ole paljoa ehtinyt :( iiris_lorean kuulumisia tulin kurkistelemaan =) Tule heti kertomaan, kun ehdit. Täällä peukut pystyssä. Oispa...
  2. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Keskiviikko 2.10.2013 Kukkaislapsi.........35v..........kp 6/n. 34..................yk 4 Ankkurinappi.......30v...........kp 7/33.....................yk 6 Kaisla78.............35v...........kp 11/n.32..................yk 6 M11su...............35v...........kp 17/26-31................yv 2...
  3. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Säihkiss yhdessä voidaan päivitellä, menetelmällä kumpi nyt ensiksi ehtii.. Se on sovittu! =) Perferia Tervetuloa! :flower: Aina on mukava saada uusia kuumeilijoita porukkaan mukaan. Toivottavasti, et kuitenkaan kovin pitkään joudu tällä puolella olemaan, vaan pääset siirtymään...
  4. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Sunnuntai 22.9.2013 Perferia..............29v...........kp 8/?........................yk 5 Säihkiss.............34v...........kp 11/27-30.................yk 11 Justiina79...........33v..........kp 14/27.....................yk13 (kkm 1/13) LilyAlice.............34v...........kp...
  5. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Säihkiss Pieni irti otto aina silloin tällöin tältä palstalta, ei varmasti tee huonoa kenellekkään. Päinvastoin. On ihanaa saada ja voida nauttia kaikista muistakin hyvistä ja tärkeistä asioista elämässä :heart: JOS haluat pitää pikku breikin, niin mäkin voin kanssa taas päivitellä listaa...
  6. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    iiris_lorea sinä se sitten kantelet alkio palleroa mukanasi :heart: Ihanaa, että säkin olet nyt jo noin pitkällä näissä hoito hommeleissa =) Ja kuulostaapa mahtavalta toimitukselta tuo siirtokin, kuvat ja kaikkee. Suomessa julkisella ainakin, se on aika nopea ja koruton juttu, vaikka hlökunta...
  7. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    iiris_lorea :heart: :heart: Ihanaaaaaa!!!! Mä tiesin tän! =) Kohta saat sinäkin pikkusen palleron kohtuun köllöttelemään (..vai siirtävätkö ehkä molemmat? ) ja sitten vaan peukut pystyyn, että tarttuu/tarttuvat kovaa kiinni :heart: Kovin olen onnellinen sun puolesta, yes! :D Kukkaislapsi...
  8. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Mukavaa lueskella monen kuulumisia, vaikka itse toistaiseksi oonkin vähän harvemmin äänessä :) Nopsaan tulin vaan iiris_lorealle huikkaamaan tsempit :hug: 2 solua on reilusti enemmän, kuin ei yhtään solua! =) Nyt vaan peukut pystyyn, että ne hedelmöittyy ja pääset ke siirtoon. Mä kyllä...
  9. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    M11su Tsemppi rutistukset alkaviin hoitoihin :hug: Nyt vaan positiivisin mielin kohti tulevaa =) Hienosti se menee, pistelyitä yms. ei kannata jänskättää. Ei se satu! :D Ja vaikka pikku nipistyksiä hoidot toisivatkin mukanaan, ne on kaikki sen arvoista, koska palkinto voi olla se PARAS...
  10. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Justiina79 Tervetuloa meijän huippu jengiin :flower: Ja pahoittelut keskenmenosta. :( Toivon sulle pikaista vierailua täällä.. :D Säihkiss Voi plääh! :( Nyt vaan kovasti jaksuja ja apinan raivolla uuteen kiertoon.. =) Kyllä se plussa sieltä vielä sunkin testiin piirtyy. Usko mua...
  11. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Moikkelis kaikille!! Super Hyper Suuret Kiitokset teille kaikille ihanista, kannustavista viesteistä :heart: :heart: :hug: Olette korvaamattomia tukipilareita :heart: Täällä olo paranee päiväpäivältä ja koiran kanssakin olen jo rauhallisia kävely lenkkejä tehnyt, en nyt kovin pitkiä...
  12. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Moikka tytöt..pitkästä aikaa :) Omaa napaa vaan taas.. Sairaalan pedillä tässä makoillaan, eli huonosti loppuen lopuksi kävi tässäkin KU:ssa Toissa päivänä illalla alkoi megalomaaniset alavatsa kivut, jotka meni vahvoilla Paratabseilla. Mutta aamulla palasivat vieläkin kovempina ja...
  13. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Hello girls!! :wave: Mä tulin vaan omaa tilannettani päivittämään.. Oikeesti ihanaa lukea teidän juttuja, mutta mulla tuo kommentoiminen tuntuu nyt takkuavan ihan todella :( Oottakaahan vaan, kun pääsen taas itsekin takaisin tositoimiin, niin alan ottamaan enemmän osaa keskusteluun =)...
  14. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    LilyAlice aivan ihanaa, että ensikäynti sujui hienosti ja luget sait heti matkaan mukaan :heart: Mulla luget on ollut käytössä aina siirtojen yhteydessä.. 5 päivää ennen siirtoa (määräytyy alkioiden iän mukaan) olen alkanut niitä tuonne alakertaan laittamaan, ihanat 3x päivässä.. :) Otatko sä...
  15. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Moikka ihanaiset :heart: Hildur Hurjasti Onnea ja tervemenoa mamma puolelle :flower: Iitukalle haleja kurjaan tilanteeseen :hug: Mutta oli tilanne nyt mikä tahansa ja tuli mitä tuli, niin sä selviät siitä voittajana :heart: Säihkiss ja Joiku perhanan uudet kierrot! HÖH! :( Joikun...
  16. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    ..Vielä pakko tulla vähän kirjoittamaan.. :) Meillä on siis nyt 3 kk raskautumis kielto, joten PAS menee sitten johonkin marraskuulle. Mutta ei hätää, täytyy sanoa, että ihan hyvään väliin tulee tämä pikku breikki tähän vauveli touhuun.. Ja ajateltiin tuon miehen kanssa ottaa syksyllä...
  17. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Moi ihanat pulina Iitat :D Mahtavaa, kun täällä höpötettävää riittää ja kaikki on niin aktiivisia :) Itse en nyt kirjoittele, kun omia kuulumisia pikaisesti puhelimella.. Niin, mun pikaiset viestithän tiedetään.. Hih! Täällä lepäilen osastolla, metotreksaatti pistoksen jälkeen. Eli, on...
  18. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    LilyAlice super paljon kiitos tuosta ihanasta kirjoituksesta :heart: Kyllä sitä on tottakai ämpäri kaupalla tullut kyyneleitä vuodatettua, näiden pian 4 vuoden yrittämisen aikana. Mitään hyvää, en vielä ole yrittämisen saralla näistä vuosista löytänyt. Mutta sitten, kun alkaa miettimään, niin...
  19. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Lise :hug: Olet mun ajatuksissa, voimia teille molemmille. :heart: Uskotko, jos sanon, että tiedän tasan tarkkaa miltä susta tuntuu ja mä tiedän myös sen, että siitä selviää. Aika parantaa haavat, tässäkin asiassa. Jaksamisia :heart: (.) Ei ole meilläkään tämä jännitys näytelmä lähtenyt...
  20. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Moi kaikki ja terkut täältä sohvan pohjalta =) Puhelimella kirjottelen, joten suokaa anteeksi, että tekstin ulkomuoto on vaan hyvinpitkälti, mustaa ja valkoista.. Olen ihan sanaton ja ymmälläni, näistä ihanista kannustus ja mukana elämis viesteistä. Kenelläkään, ei kenelläkään voi olla...

Yhteistyössä