Hakutulokset

  1. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Hcg 479 ja kohtu tyhjä. Huomenna sairaalaan. Kohdunulkoinen raskaus. Älkää laittako mitään pahoittelu viestejä, vaan pitäkää peukkuja, että selviän selvä järkisenä ja mahd. vähin toimenpitein tästä elämäni toisesta ku:sta Olen väsynyt ja turta mutta kyllä me tuon rakkaan mieheni kanssa...
  2. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    No niin, sen verran vauhkona täällä olen, että tilasin just yksityiseltä ajan huomiseksi.. :ashamed: Saa sit heti selvyyden, et missä se kaveri tällä kertaa istuskelee.. :D
  3. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    :heart:Mielettömän Paljon Kiitoksia Kaikille Onnitteluista:heart: Onhan tätä vaikea käsittää... =) MUTTA, (mulla täytyy aina skeptisenä, keskenmenoista johtuen. saada kirjoittaa tuo yksi mutta) nyt, kun alku järkytyksestä on selvitty, alkaa pelko nostaa päätään... Eli edelleen ne pari vkoo...
  4. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Keskiviikko 31.7.2013 Hildur................29v...........kp 10/21-27................yk 9 Ankkurinappi.......30v..........kp 12/33....................yk 4 Dazzler..............36v...........kp 12/33...............yv 3(3km 1ku 1IVF) Säihkiss.............34v...........kp...
  5. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Erittäin Hyvää Iltaa Kaikille :heart: Kerron teille nyt elämääkin suuremman (vaatimattomasti sanottuna) jutun, joka mulle/ meille tapahtui tänään, tuossa hieman klo 18 jälkeen.. Tämä tarina on tosi, vaikka aivan varmasti jokaisella teillä on yhtä vaikea sitä uskoa, kuin minun. Ollaan lähes...
  6. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Lise Wau, mahtavaa :heart: Viivaselle vahvistumista =) Ilmoittele sit, kun pääsen ekaa kertaa lisäämään nimen plussa listaan. Mahtavaa! :D Säihkiss ei ovistikuttelu ole häpee.. Jos meillä ei tuo mies olis lähteny reissuun, niin kyllä kuulle täälläkin olis taas jo tikku talkoot menossa :D...
  7. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Tiistai 30.7.2013 Hildur................29v...........kp 9/21-27................yk 9 Ankkurinappi.......30v..........kp 11/33....................yk 4 Dazzler..............36v...........kp 11/33...............yv 3(3km 1ku 1IVF) Säihkiss.............34v...........kp...
  8. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    LilyAlice Olkaatten hyvät vaan =) Parhaani mukaan yritän listaa päivitellä ja vielä sillai ettei niiiiiin kovin montaa päivää jäisi välistä.. ;) Todella kauniisti kiteytit,varmasti lähes jokaisen meidän ajatukset ja tuntemukset lapsen kaipuusta ja sydäntä raastavasta halusta tulla äidiksi...
  9. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Maanantai 29.7.2013 Hildur................29v...........kp 8/21-27................yk 9 Ankkurinappi.......30v..........kp 10/33....................yk 4 Dazzler..............36v...........kp 10/33...............yv 3(3km 1ku 1IVF) Säihkiss.............34v...........kp...
  10. D

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Sunnuntai 28.7.2013 Hildur................29v...........kp 7/21-27................yk 9 Ankkurinappi.......30v..........kp 9/33....................yk 4 Dazzler..............36v...........kp 9/33...............yv 3(3km 1ku 1IVF) Säihkiss.............34v...........kp...

Yhteistyössä