*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

:heart:Mielettömän Paljon Kiitoksia Kaikille Onnitteluista:heart:

Onhan tätä vaikea käsittää... =)
MUTTA, (mulla täytyy aina skeptisenä, keskenmenoista johtuen. saada kirjoittaa tuo yksi mutta) nyt, kun alku järkytyksestä on selvitty, alkaa pelko nostaa päätään... Eli edelleen ne pari vkoo sitten olleet menkat mua hämää, jotenka nyt pelätään kohdunulkoista raskautta.. :|
Syyt: Testissä ei näkynyt juuri mitään dpo 14 ja tuli menkat, eli pelkään että KU:sta
johtuen hcg on noussut hitaasti... :headwall:
Sitten ihan paniikissa olen jo tänään istunut päivystyksessä, et josko saisin lähetteen ultraan. Mutta ei, otettiin vaan hcg ja huomenna sit sama juttu, eli seurataan vaan tilannetta.
Ja okei, jos se on taas ku, niin fine, mutta tuosta viimeisestä tuubasta, kun en haluais luopua... Se eniten pelottaa :(

Mutta nyt ei vielä tiedetä mistään mitään.
Parasta toivotaan ja pahinta pelätään.. :heart: : /

En siis vielä siirry plussanneisiin, mutta mites Lise?? Jokos kohta saan sut sinne lisätä? :D
 
Dazzler, täällä on peukut ja varpaatkin pystyssä, että kaikki olisi hyvin! Oli kyllä huikea fiilis lukea illalla sun kertomus. En meinannut untakaan saada kun olin niin tohkeissani sun puolesta ja mietin miten elämä voi joskus yllättää ihanimmalla mahdollisella tavalla :heart:

ON: Aamulla tuli niin vahva viiva ovistestiin, että ei jättänyt sijaa epäilyille. Kummasti sitä osaa olla onnellinen siitäkin plussasta. Jospa tänään olisikin rv 1+6... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33 ja Milk@
Dazzler, toivotaan parasta. Nyt täältä lähtee enkeleitä ja paljon positiivisia ajatuksia siihen suuntaan :heart:

Lise, onko viiva vahvistunu? :)

Säihkiss, nyt mulla on peukut ja varpaatkin pystyssä teidänkin plussan puolesta! :) toivon teille kiihkeitä hetkiä lakanoiden välissä.. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Malttamattomana tulin kurkkimaan mitäs täällä :)

Huomenna sitten Dazzler heti kertomaan miten lekurissa meni! Täällä ollaan täysillä hengessä mukana :heart:

Lisen kuulumisia myöskin tulin kovasti kurkkimaan. Onkos viivat vahvistuneet? :heart:
 
Ihanaa Lise!! Onnea teille molemmille mahottomasti :heart::heart::heart:

Ja Dazzlerille kaikki sormet ja varpaat ristiin, että saisit tänään hyviä uutisia :heart:

Inhottava kirjoittaa omaa napaa, sillä nyt olis ihana kirjoittaa vaan onnellisista asioista...täällä alkoi ruskea tuhru eilen illalla, viikko ennen menkkoja. Ja tänään ruskehtavaa vuotoa on tullut jo enemmän. On kyllä niin epätoivonen olo omasta kropasta, että mitä veetä se tuolla touhuaa. Kierto jäis 23 päivään (!!!!), jos tää on sitä miltä näyttää... :'(
 
Täällähän on tapahtunut vaikka ja mitä mun kesälomareissun aikana!! Dazzler ja Lise, paljon paljon onnea plussauutisista! :heart: Toivottavasti pikkuiset pysyvät matkassa ja kaikki menee hyvin! Jännityksellä odotetaan teidän uutisia!

Säihkikselle myöhästyneet synttärionnittelut!

Ja Blingille kiitos vielä vinkeistä! Oon menossa gynelle reilun viikon päästä, pitää ottaa siellä taas tuo kierron epäsäännöllisyys esille... Omaa napaa sen verran, että, kuten etukäteen arvelinkin, meillä meni tämä yrityskierto kokonaan ohi, kun kaiken lisäksi ovulaatio tulikin mitä ilmeisimmin viikon etuajassa (kp 14), jolloin oltiin molemmat vielä eri maissa... Ainoa hyvä puoli tuossa tietysti ois, jos kierto alkaisi nyt lopultakin lyhentyä normaalimmaksi. Mut saa sitten päivittää kp 6/31-34, yk 4 (edelleen) ja ikääkin ois jo 35...
 
Ihana lukea iloisia uutisia niin monessa viestissä täällä. Itse olen aloittamassa projektia ja positiivisia uutisia kaipasinkin. Olen luopunut ehkäisyrenkaasta puolitoista vuotta sitten ja nyt olisi tositoimet syytä käynnistää. Joskus esihistoriallisina aikoina minua varoiteltiin, että lastenteon kanssa ei kannata harjoitella yksin vuottakaan. Nyt vuodet ovat päässeet jo 30 paremmalle puolelle ja kierrot edelleen ihan mitä sattuu, joten vähän jännitystä ilmassa miten pitkä tie on edessä. Palstaa lueskellessa yllätyksenä tuli että jo pelkkää pitkää kiertoa voidaan lääkitä ja olisin valmis varaamaan ajan heti lääkärille, mutta miehen mielestä jo ovulaatiotikut kuulostavat hurjan tekniseltä. Ihmetteli, että eikös tämä ole haikaran hommia. Oma luotto ei kyllä nyt haikaraan riitä. No positiivisestihan sitä täytyy ajatella näin alkumetreillä kaikista pelotteluista huolimatta.
 
Hcg 479 ja kohtu tyhjä. Huomenna sairaalaan. Kohdunulkoinen raskaus.

Älkää laittako mitään pahoittelu viestejä, vaan pitäkää peukkuja, että
selviän selvä järkisenä ja mahd. vähin toimenpitein tästä elämäni
toisesta ku:sta
Olen väsynyt ja turta mutta kyllä me tuon rakkaan mieheni kanssa tästäkin
selvitään. Pakkohan se on.

Dazzler hiljenee nyt joksikin aikaa ja luovuttaa päivittäjän homman jollekin
toiselle.
Olette rakkaita kaikki ja ihana päivittäinen piristys ja voimaa antava
ryhmä ystäviä <3

Paljon plussia tänne ja onnellisia odotuksia.
Ja tervetuloa NancyC.

Siirryn taustalle, mutta tulette kyllä kuulemaan musta vielä.

I love you all <3
 
Ensin Liselle lämpimät onnittelut ja tarrasukkia pienelle! :heart:

Dazzlerille ei käskystä pahoitteluviestiä, vaan kovasti peukkuja, tsemppiä ja voimia teille huomiseen ja siitä eteenpäin toipumisessa. Ensin tuli ilonkyyneleet kun luin plussasta ja nyt surunkyyneleet viimeisistä uutisista. Vahvoja olette, ihan liikaa olette saaneet surua kokea. Toivottavasti kaikki unohtuu kun saatte oman pikkuisen syliinne. Jaksamista, olette ajatuksissa :hug:
 
Perjantai 2.8.2013


Kaisla78.............35v...........kp 7/31-34....................yk 4
Hildur................29v...........kp 12/21-27................yk 9
Ankkurinappi.......30v..........kp 14/33....................yk 4
Säihkiss.............34v...........kp 16/30-32................yk 9
Mariah33............33v...........kp 23/30.....................yk 2
LilyAlice.............34v...........kp 25/25-38................yk 11
Joiku.................32v...........kp 31/22-28................yk 3
Lise...................36v...........kp 39/30-38................yk 8
Ethe1................ 30v...........kp ?/33-36...................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82, Dazzler


Plussanneet:

Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Dazzler ei pahoitteluja täältä mutta kovasti tsemppausta ja voimia, vaikka uskomattoman voimakas nainen oletkin! :hug: En voi uskoa että yhdellä ihmisellä voi olla noin p**ka tuuri... Toivottavasti jäljellä oleva tuuba säilyy!
 
Pikakommentit...

Lise Onnea valtavasti!!!!! Perinteinen järjestys kunniaan :D

Dazzler :hug:

Ja mulle voi päivittää kp 9/22-28 ja yk4. Ainakin kierrot on lyhyitä...

Kuulkaas, se ois hellettä luvassa viikonlopuksi - joten nautitaan!
 
Voimia Dazzler

Voi kun voisi muuttaa näitä asioita. Omassa lähipiirissäni on jo ajauduttu lapsettomuudessa adoptioprosessiin ja saanut seurata tuskallisia taipaleita. Jotenkin tuntuu, että en kehtaa edes olla täällä ujoine haaveineni kun lasta raastavasti kaipaavia piinataan.

NancyC..............31v...........kp 36/28-?.....................yk 1
 

Yhteistyössä