*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Kiva kuulla susta Dazzler :heart: :heart: :heart: ja mahtia että pistos toimi ja pian pääset taas normikuvioihin =) eipä tässä ookaan sitten kun pari kiertoa ennen marraskuuta, aika menee kyllä nopeesti :heart:

Joikulle isot halitukset :heart: saakelin menkat! Mutta pikku hiljaa kohti uutta kiertoa ja parempaa lopputulosta :hug:

Iitukka kauhea tilanne, se on kuin koko elämältä putois pohja kun jotain noin pysäyttävää tapahtuu... Toivon kovasti voimia sulle, ja että sun ympärillä olisi läheisiä ja ystäviä jotka tukisi sua vaikeana aikana :hug: :heart:

M11sulle ja iiris_lorealle onnea matkaan IVF-käynneille! Kertokaahan kuulumisianne, täällä mielenkiinnolla seuraillaan kokemuksianne :heart:

).( oliko maca tai mikä lie, mutta komia ovisplussa ja hymis tärähti tänään tikkuun. On nää ihme hommia. Aamulla aivan haalea tulos ja sitten kuuden aikaan lähes mustanpunainen testiviiva. Ja hymis, aamulla ei virnuiltu. Melekosta. Lise, onhan tuo maca aika erikoisen makuista, mä sekotan sen meille ananasmehuun, ja hyvin uppoaa. Tilasin kyllä jo kapseleitakin iHerbistä, kun säikähdin makua alkuun :D

Huomenna olis sit ensi visiitti. Naamat vastatusten raapustettiin kyselylomakkeisiin tänään vastauksia :) jännää jännää. Toivottavasti ultraisivat niin näkisi onko ovis varmasti ollut ja mitä tuolla muutenkaan tapahtuu limiksen yms suhteen!
 
  • Tykkää
Reactions: Lise ja Joiku
Ihan ensiksi Iitukalle kovasti tsemppiä, kauhea tilanne. Toivottavasti puhumalla pääsette eteenpäin - ei taida muuta vaihtoehtoa olla, ja sitten se tilanne alkaa selkiytyä. Jos ei kahdestaan onnistu, niin suosittelen (kokemuksesta) terapiaa! Voimia!

LilyAlice, kerro sitten miten meni!!!

Dazzler, kuulostat tilanteeseen nähden positiiviselta ja onneksi arvot tulee alaspäin. Marraskuu toden totta tulee yllättävän nopsaan! Ja vielä nopeammin tietysti lokakuu, jota m11su odottaa. Tsemppiä! Tällä palstalla on hyvä karma noihin hoitoihin liittyen :)

Olisikohan mulla voinu ovis mennä ohi yhdessä illassa ilman että Davidin liuskatesti näyttää mitään aamulla? Oli kyllä jotenki tosi selkeät tuntemukset, mutta testi ei ainakaan selvää plussaa antanu. No, jos oli ovis, niin se tuli onneksi hyödynnettyä :) tosin sille ois ollu ehkä liian aikaista. Hämmentävää, kun ovistuntemuksia on vähän väärään aikaan. No ehkä se kierto voi lyhentyäkin keskenmenosta?
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Hey Ladies!

Hienoa, että myrkky auttoi Dazzler! Toivottavasti tosiaan hcg laskee ja pääset mukaan tähän ihanaan vuotojen maailmaan ;) Aika menee marraskuuhun yhdessä hujauksessa ja sitten teilläkin on tosi kyseessä :heart:

LilyAlice Selvisikö nyt ekalla käynnillä jo jotain? Toivottavasti saatte homman hyvin alulle – tsemppiä! :)

Lise mä en osaa kyllä kauheasti tuossa ovis asiassa, mutta pääasia kai on, että tuli hyödynnettyä ja eipä siitä ainakaan haittaa ole, että tyypit olisi siellä odottelemassa myöhempää ovista :)

Jep, ensi järkytyksestä ja kammottavista kivuista on toivuttu. Ihanasti teidän viestit piristi =) Taas on edessä uusi mahdollisuus ja pitihän se käydä myöskin macaa ostamassa. Mies sitä ehkä vuosi sitten kantoi meille ja laittelikin sitä aamusmootieihin, mutta mä en tykännyt mausta yhtään… Noh, nyt kun hän naureskeli kelkkani käännölle, totesinpa vaan tällä kertaa olevan niin hyvä syy, että voin sen maun kanssa kärvistellä. Mutta, eipä se nyt maistunut läheskään yhtä pahalle kuin aikaisemmin :D
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Luvassa järkyttävää omanapailua :) hyvä käynti oli tänään! Lääkäri tulkitsi ensin miehen simppa-analyysin tulokset ja ne on siis ok. Sitten meikä vaateriin ja sisätutkimus sekä ultra, kaikki näytti hyvältä, vasurissa johtofolli, joka ei ollut vielä irronnut. Kerroin toki että olin eilen illalla saanut voimakkaan ovisplussan. Lääkäri suositteli siveästi "romanttisia hetkiä" tälle illalle :D munikset olivat kuulemma oikein virkeän ja toimivan näköiset, jei! Kohtu ok, limis taas sen 7cm, eli ei paljoa, mutta kuulemma riittävästi tässä vaiheessa ja kuulemma kehittyy vielä loppukiertoa kohden (hope so). Mies oli ollut jossain vaiheessa aivan kuutamolla, mä ja lääkäri kuulemma höpöteltiin ihan hepreaa (luteaalit ja luget ja ketä meitä nyt siellä oli :LOL:)

Lähetteet tuli molemmille kromosomimäärityksiin ja sitten mulle lisäks veren hyytymistekijät, ja kilpirauhasarvot ja mitä lie pitkä lista testejä. Pelkkä toi kromosomi-testaus on arvoltaan 300€, että ihan mukavaa olla julkisen puolen asiakkaana! :O

Mutta sitten se käynnin pihvi. Juteltiin mun kierrosta ja olin laittanut paperille allekain kiertojen pituudet ja ovulaatiopäivät ja siinä lääkäri laskeskeli vuoden ajalta mun lapun kanssa luteaali-aikoja. Nehän ei oo hyvät, kun 10 päivää on aika vakio. Suositteli, että kokeillaan lugestronia parin kierron ajan tukemaan keltarauhasen toimintaa + kiinnittymistä, sain reseptin mukaan ja koska luget otetaan 2-3 päivää ovisplussan jälkeen, saan ottaa ne jo tähän kiertoon! Ihanaa, jotain apuja jo heti :) jos jollain teistä murusista on lugeista kokemuksia, niin mielelläni kuulisin :)

Kontrolliaika varattiin lokakuulle, saadaan sitten tulokset kaikista testeistä. Todella ihanaa henkilökuntaa, plussat Tayssille. Mieskin sanoi, että nää naiset (lääkäri ja hoitaja) tais olla aika kovia ammattilaisia :heart: mutta nyt lopetan, eihän kukaan jaksa lukea tällästä vuodatusta :ashamed:

Tsempit kaikille murmeleille niin hoitoihin kuin luomutärppeihin :heart:
 
LilyAlice hieno kuulla, että gynen käynti meni mukavasti. On varmasti helpottavaa kuulla, ettei näyttäisi olevan mitään hätää lapsen saannin suhteet. Nyt vaan taas täysillä eteen päin.

Kiitos teille kaikille ihanista komnenteista ja tuesta. On kyllä tullut pillitettyä silmät päästä. Tosiaan on aika yksinäinen olo. Mieskin lähti työreissuun, joten saan pähkäillä näitä asioita aivan yksin. Puhelimessa kun ei kovinkaan syvällisiä viitsi puhella. Kysyin kyllä onko minulla syytä huoleen. Ei kuulemma ole ja sanoi mies rakastavansa. Jotenkin vaan silti tunnen pelkoa. Riittääkö rakkaus, jos tuntee vain kaverillisuutta. Kyllä ainakin vauvahaaveet karisivat. No ehkä on hyväkin välillä laittaa jäitä hattuun. Toivotaan kädet ja jalat ristissä, että tässä menisi nyt kaikki hyvin.
 
Keskiviikko 21.8.2013


Joiku.................32v...........kp 3/22-28..................yk 5
M11su...............35v...........kp 4/26-31.................yv 2
Säihkiss.............34v...........kp 6/30-32..................yk 10
Mariah33............33v...........kp 15/27-30.................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 21/23-38................yk 12
iiris_lorea...........................kp 21.........................yk 40(?)
Kaisla78.............35v...........kp 26/31-34................yk 4
Ankkurinappi.......30v...........kp 33/33......................yk 4
NancyC..............31v...........kp 55/28-?...................yk 1
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36.................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Dazzler, Lise


Plussanneet:

Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Moi tytöt!

Nyt nopea moikkaus vaan, ihanaa kuulla hyviä käyntiuutisia LilyAlicelta ja samoin iiris_lorealta. Ja Dazzler ihanaa kuulla susta myös. Siitä se kohta taas lähtee ja marraskuu on täällä ennen kuin huomataankaan :)

Macat käyty hakemassa ja eilen aloittelin ja olin positiivisesti yllättynyt (?!) mausta, kun odotin jotain ihan kamalaa. Mulla suurimmat odotukset sen suhteen on, että pms-oireet hellittäis ja samaa toivoo mies... :D Ihan jäätäviä nykyään muutamat päivät ennen menkkoja, maailma tuntuu kaatuvan just ja oon kireä kuin viulunkieli. Toivotaan että tasoittais vähän niin kaikilla olis parempi olla :)

Mukavaa viikonjatkoa kaikille!
 
LilyAlice aivan ihanaa, että ensikäynti sujui hienosti ja luget sait heti matkaan mukaan :heart:
Mulla luget on ollut käytössä aina siirtojen yhteydessä.. 5 päivää ennen siirtoa (määräytyy alkioiden iän mukaan) olen alkanut niitä tuonne alakertaan laittamaan, ihanat 3x päivässä.. :)
Otatko sä ne ylä vai alakautta?
Alakautta vaikutus on ilmeisesti parempi.
Mulle ei ole niistä kyllä tullut ikuna mitään sivuvaikutuksia, vaan ihan normaalina on olot pysyny =)
Ainut huono puoli niissä on se, että jos alakautta niitä käytät, niin pikkuhousunsuojan käyttö tulee kyllä tutuksi..
Ne meinaan valuu ihan hulluna, mutta se taas ei kuitenkaan lääkkeen tehoa huononna. Kyllä sitä lääkettä ehtii imeytymään sinne limakalvoille ennen sitä valumista. Ja sillä ei ole merkitystä vaikka ne laittais rannetta myöten syvälle, (hyi mikä vertaus :D ) valuu silti...
Meillekin punktio on tehty TAYSsissa ja aivan ihana ja ammattitaitoinen henkilökunta, tykättiin miehen kanssa myös kovasti ja oltiin hyvin tyytyväisiä palveluun =)
Siirrot meille tehdään Ovumian puolella, eikä kyllä löydy valittamista sieltäkään..
Kaikinpuolin ollaan oltu tyytyväisiä julkisenpuolen toimintaan. Ja missään vaiheessa meidän ei ole tarvinut jonottaa. Vaan asiat on rullannut aina nopsaan eteenpäin. Ja onhan ne hinnat kyllä mukavan edullisetkin =)
Ihanaa follin hyödyntämis puuhaa sinne ja siihen vielä luget päälle, niin ei voi tulla muuta, kuin ihana 9kk kestävä raskaus :heart:

Joiku ja Säihkiss Hyvä, että macan makustelut yllätivätkin positiivisesti =)
Mä olen ihan kuutamolla teidän maca jutuissa, mutta ihan näillä minuuteilla ajattelin käydä sitä googlettelemassa.. :D

Iitukka josko tuon notkahduksen jälkee alkaisi uusi nousu :heart:
Kovasti toivon, että saatte asiat selvitettyä ja se vauva asiakin sieltä taas hiljalleen jossain vaiheessa nousisi ajankohtaiseksi :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Joiku ja LilyAlice
Perjantai 23.8.2013


Joiku.................32v...........kp 5/22-28..................yk 5
M11su...............35v...........kp 6/26-31..................yv 2
Säihkiss.............34v...........kp 8/30-32..................yk 10
Mariah33............33v...........kp 17/27-30................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 23/23-38................yk 12
iiris_lorea...........................kp 23.........................yk 40(?)
Kaisla78.............35v...........kp 28/31-34................yk 4
Ankkurinappi.......30v...........kp 35/33.....................yk 4
NancyC..............31v...........kp 57/28-?..................yk 1
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36..................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Dazzler, Lise


Plussanneet:

Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Oman navan tuijottelija täällä taas moi!
Argh, missä mun menkat viipyy! :mad:

Ovis oli 13 päivää sitten, huomenna olisi omien laskujen mukaan dpo 14. Koko viikon on ollut menkka tuntemuksia ja eilen tuntemukset huipentuivat ... tuhruun... joka ei päätynyt edes housuun saakka vaan tuli vain pyyhkiessä. Tänään ei taas tapahdu mitään. Toki mietin että mitä jos onkin tapahtunut SE juttu, mutta aika epätoden näköistä on, kun lempeä meillä oli 4 päivää ennen ovista. Ja olenhan minä testaillutkin (hätähousu himotestaaja ;) ) mutta sekä ovis- että raskaustesti näyttää pelkkää negaa. Jos ei viikonlopun aikana mitää tapahdu, niin teen radikaalin päätöksen ja lasken eilisen tuhrun kp1. Ilmoittelen siitä tännekin vaikka maanantaina, nyt menkööt listan mukaan.

Ihan kamalaa tämä kuumeilu/testailu/oman navan tuijottaminen. Ainoa asia mikä vie ajatukset pois tästä kuumeesta, on harrastukset. Illalla huomaa että päivässä on ollut noin 2h jolloin ei ole miettinyt kropan tuntemuksia.

Ja onnea vielä kerran plussanneille! :heart: ja tsemppiä kaikillle yrittäville ja piinailijoille :kiss: Ankkurinappi kiittää ja kuittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Joiku
Ankkurinapilla on niin meikäläisen tuntemukset viime kierrosta, että oli pakko tykätä. I know you sister :) Ihan hullua, kun pitää jokainen pieninkin kroppatuntemus yhdistää siihen yhteen ja ainoaan asiaan... Pidän sulle peukkuja - toivottavasti testit alkaisi näyttää positiivista!

LilyAlice ja iiris_lorea siitä se nyt sitten lähtee! Täälläkin ollaan nähty, että tosi nopeaan alkaa asiat rullaamaan, kunhan on ensikäynti takana.

Dazzler Nyt vaan maca-kauppaan :D Katsopa LilyAlicen linkki edelliseltä sivulta, niin vakuutut sinäkin!

Täällä alkaa onneksi vuoto osoittamaan loppumisen merkkejä, niin pääsee taas aloittamaan viikonlopuksi yrityksen ;) Ihanaa kesäistä viikonloppua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
iiris_lorea ja M11su, tsemppiä hoitoihin! Pistämiset ja punktio menee kyllä nopeasti, ja toivon, että tulos on hyvä!

Iitukka81, voimia :hug: Niin kauan kuin on rakkautta, on toivoa..

LilyAlice, onnittelut onnistuneesta lääkärikäynnistä - pidän peukkuja, että luget auttaa jo tässä kierrossa!! :) :)

Kiva kuulla myös, että Dazzlerin tuuba säilyi koskemattomana. Hyvä juttu! Marraskuu on ihan pian!!
 
Dazzler kyllä meikäkin tuikkaa nuo luget ihan alakautta :) kaks päivässä, eli aamuin ja illoin kapseli pömpeliin :D ei oo onneks mullekaan tullut mitään sivuoireita, ja lääkäri jo varoitteli tosta "vuotamisesta" joten pikkuhousunsuojia oonkin nyt sitte käyttäny. Kolmatta päivää mennään lugeilla, dpo 4 menossa, ja kiittimet, koirien tassut ja hiusjatkeetkin ristissä että nyt onnistaisi :heart: maca on meillä toiminut oivasti, oon itse tosi energinen ja tuolla toisella puoliskolla koko ajan "maca pullottaa housussa" :LOL: macailu :) on tuonut hommiin taas hyvää pirteyttä ja huumoria lisää! Tuntui auttavan myös muutamassa päivässä anopin menopaussi-oireisiin, on se melekosta tavaraa. iHerbin maca-tuotteiden arvosteluista lueskelin myös mielenkiintoisia tarinoita jauheen vaikutuksista :)
Mahtia, että teillä on ollut noin positiivisia kokemuksia Tayssista :heart: ja toi on vielä hienompi kuulla, että homma rullaa hyvässä tahdissa eteenpäin, ilman suurempia jonotteluita :) meillekin lääkäri sanoi, että tässä edetään nyt sitten juuri meidän toiveiden mukaan :)

Joiku, onneks vuoto ohi, ja pääset viettämään rakkauden täyteistä viikonloppua :heart: ja hyvä suunnanvaihto macan suhteen, naisen oikeus on olla ailahtelevainen, johan tästä yhteiselosta loppuis muuten kaikki jännä :D

Säihkiss sä pääset kohta oviksen metsästykseen, eiks jehna? Kertoilehan säkin miten teillä maca alkaa toimimaan, huomaatko eroa normioloihin :)

Ankkurinapille tsemppiä piinailuun, toi on niiiiin raastavaa. Mutta toivotaan toivotaan ja vielä kerran toivotaan, että täti pysyis hus poissa ja viivaset alkaisivatkin vahvistumaan :heart:

Nyt kun oon tutkinut noita superfoodeja enemmänkin, niin ootkos Lise käyttänyt tuota toco-jauhetta? Se voisi olla meidän pelastus, joilla tuo limis on kovin ohut/toimimaton. Se nimittäin sisältää 40 kertaa tehokkaampia e-vitamiinin lähteitä kuin normi e-vitamiinit. Ostin sitä tänään, ja maku on tosi hyvä :) eipä nää huonoakaan voi tehdä, ja kaikki keinot on kyllä nyt sallittu! Tocosta lisätietoa:

Ekokauppa Ruohonjuuri: 6.6.2011 - Tocotrienols

Törmäsin myös tähän juttuun tocosta lukiessani, aikamoista:

Odottamisen ihanuus

Nyt tää ravintohöyryilijä lähtee miekkosen kainaloon palautumaan tän päivän koiranäyttelystä :) ihanaa viikonloppua Muruset :kiss::heart:
 
Hei, mahtavaa, että olette innostuneet macasta molemmat, LilyAlice! Sehän on tuonut kunnon piristystä teille :) Toi toco on mulle ihan tuntematon tapaus, täytyypä tutustua!

Mä olen syönyt nyt puolisentoista viikkoa vehnänalkioöljyä 1 tl päivässä. Siinähän on paljon E-vitamiinia, onko tossa tocossa vielä enemmän?

En tiedä johtuuko siitä, mutta ovisoireet oli tosi selkeät, jee, eilen siis tikutin oviksen! Ja kipuja oli vähän liiankin kanssa, mut hyvä merkkihän se kai oli. Hyödynnetty on toissapäivänä, eilen ja tänään. Täytynee jatkaa harjoituksia vielä huomennakin :)
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
On ollut kiva lukea kirjoituksianne täällä ja päätin liittyä mukaan uutena vertaiskeskusteluun. Mitäpä sitä yksi näitä asioita päässään kelaa. Itselläni takana kaksi inseminaatiota, jotka tehtiin keväällä ja joista molemmista nega. Nyt parhaillaan ivf:ää varten Puregon pistokset, joista toinen pistoskerta tänään illalla. Eilinen pistäminen meni omasta mielestäni hyvin. Hieman jännittää tämä ensimmäinen ivf, saadaanko yhtään munasolua talteen. Mitä, jos kaikki munarakkulat onkin tyhjiä... No ehkä ei kannata liikaa asiaa miettiä. Se on sitten sen ajan murhe. Katsotaan miten käy. Tällä viikolla lääkärini teki "rapsutushoidon", joka juili ikävästi ja oli todella kurjan tuntuista. Sen jälkeen olen alkanut jännittää tulevaa punktiotakin ihan eri tavalla. Mulla lääkkeenä Puregon, Orgalutran, Ovitrelle ja Lugesteron. Oletteko saaneet aina myös jonkin muun kiinnitystä parantavan lääkkeen viidenneksi? Minä en saanut reseptiä muutako noihin mainitsemiini. Olen kuullut, että jokin Gonapeptyl on annettu myös usealle.
 
Maanantai 26.8.2013


Ankkurinappi.......30v..........kp 3/33......................yk 5
Joiku.................32v...........kp 8/22-28..................yk 5
M11su...............35v...........kp 9/26-31..................yv 2
Säihkiss.............34v...........kp 11/30-32................yk 10
Mariah33............33v...........kp 20/27-30................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 26/23-38................yk 12
iiris_lorea...........................kp 26.........................yk 40(?)
Kaisla78.............35v...........kp 31/31-34................yk 4
NancyC..............31v...........kp 60/28-?..................yk 1
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36..................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Dazzler, Lise


Plussanneet:

Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää maanantaiaamua tytsyt!

Ankkurinappi, toivottavasti olis nyt jotain tapahtunut viikonlopun aikana. Tosi tylsää tommoinen odottelu ja epätietoisuus :( Toki onhan se niinkin, että niin kauan kun ei ole vuotoa, on toivoa...

Joikulle kiihkeitä hetkiä lakanoihin uuden kierron hyödyntämiseen! ;)

Lise, onnea oviksesta! :) Ihanaa että näin nopeasti lähti kierto toimimaan.

Minähän luin myös ahmien tuon LilyAlicen toco-linkin. Mulla on nyt ollut käytössä Solgarin e-vitamiini, joka on ymmärtääkseni suht samoilla ainesosilla kuin vehnänalkioöljy mutta vähän vahvempaa, koska annostus on 5 tippaa päivässä (400 ky e-vitamiinia). Täytyy pitää tuo toco mielessä, jos ei ala limikset näillä komboilla vahvistumaan..

Meillä myös syödään macaa molemmat. Mies on vielä vähän epäileväinen mutta on kuulemma joka aamu sitä ottanut. Mulla tuli parista ekasta kerrasta vatsa tosi kipeäksi ja aattelinkin jo, että joudunko lopettamaan. Pidin yhden päivän taukoa ja nyt ei ole tullut mitään. Millä annoksella te muut macaa käytätte? Oon itse aloittanut teelusikallisella ja nyt otan jopa vähän vajaan sen mahakivun jälkeen. Pikkuhiljaa pitää sitten nostaa annosta. Maku on kyllä yllättävän hyvä. Puuron seassa menee loistavasti. Nyt tosiaan jännäilen, vaikuttaako jotenkin oloihin tuossa loppukierrossa. Parin viikon päästä olis totuudenhetki kun alkaa olla pahimmat pms-ajat käsillä :)

Kissatanssi, tervetuloa mukaan huippuporukkaan! Jos haluat tietosi listalle, laitatko rimpsun niin lisäilen listaan.
 
Täti tulla pärähti kylään heti lauantaina, joten tänään mennään KP3 ja yk5 pyörähti käyntiin...

Aika jännä juttu tuli myös havaittua, ovistesti näyttää ohutta viivaa silloin kun täti tulee kylään, eli lauantai aamuna testasin (taas) molemmilla testeillä, raskaustesti näytti miinusta ja ovis testissä oli viiva. Eli jatkossa en testaile mahdollista raskautumsita ainakaan ovis testillä =)

Fiilikset on viikonlopun jälkeen hyvät, parempi täti kylään kuin tyhjän odottelua... Tuli nyt selväksi myös meikäläisen luteaalivaiheen pituus joka on tasan 14 päivää. Näitäkin lienee ihan hyvä seurailla jos joutuu joskus/jossain vaiheessa tutkimuksiin.

Kiitos linkistä LilyAlice! Mielenkiintoista luettavaa totta tosiaan. Tänään taidan mennä kaupan kautta kotiin ja ostaa greippimehun lisäksi muitakin apuja tähän projektiin. Kiva oli lukea muiden kuulumisia, palataan! :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Hello girls!! :wave:

Mä tulin vaan omaa tilannettani päivittämään..
Oikeesti ihanaa lukea teidän juttuja, mutta mulla tuo kommentoiminen
tuntuu nyt takkuavan ihan todella :(
Oottakaahan vaan, kun pääsen taas itsekin takaisin tositoimiin, niin alan ottamaan enemmän osaa keskusteluun =)

Rakkaita ootte kaikki :heart: ja kaikille toivon kovasti kaikkea hyvää ja ennenkaikkea
kaikilta teiltä niitä plussa uutisia odottelen, oli ne sitten luomu tai hoito alkuisia ihanuuksia :heart:

Tänään tosiaan, taas hcg otettu ja arvo oli 144 =)
Ensi vkon keskiviikkona vasta seuraava mittaus.. Voi kumpa se sit jo olis liki nollaa!!
Hoitsu sanoi tänään, että menkkoja voi odotella alkavaksi n. 4-7 vkon päästä pistoksesta... Ja mullahan tuleekin torstaina vasta 3 vkoa siitä, tosiaankin vasta,
mä jotenkin ajattelin, että olis jo pidempikin aika, mutta eipäs ollutkaan..
Täytyy vaan malttaa ootella :D

Kissatanssi Teretulemast joukkoon parhaimpaan :flower:
Meilläkin tosiaan hoidot (1.IVF) aloitettu helmikuussa ja tuoresiirron lisäksi tehty 2 PASsia. Ikävä kyllä plussaa, ei vielä ole hoidoilla saatu aikaiseksi, mutta luomusti 5 kertaa ja kaikki mennyt kauniisti sanottuna persiilleen, eli 3km 2ku ja viimeisimmästä ku:sta tässä juuri ollaan tokenemassa. Eli me ollaan selittämättömiä ja keskenmenoista kärsitään.
Tuo rapsutus hoito kuulostaa kurjalta:(
Mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että punktio oli aikas iisi juttu, toki pikkusen otti kipeää aina välillä, mutta täytyy sanoa, että tuo rapsuttelu kuulostaa paljon hurjemmalta. Älä suotta jännitä punktiota, (tiedän, helppo sanoa) mä pidän peukut pystyssä, että se menee hienosti b=)d
Meilläkin oli sama lääkitys, eli Puregon, Orgalutran ja Pregnyl. Niin ja Lugesterone auttamaan kiinnittymistä. Me saatiin 10 solua joista 7 hedelmöittyi ja niistä 4 saatiin käyttöön. Kaikki 5 päiväisiä blastoja.
Olen kanssa miettinyt, et pitäisi kysellä jotain muitakin apuja tuohon kiinnittymiseen. Pitääkin ottaa puheeksi tuo Gonapeptyl..
Meillä vika PAS marraskuussa, jonka jälkeen lähdetään uudelle kierrokselle.. siis jos tarvista :D
Tässä porukassa meitä on muitakin "hoidettavia" ja hoitoja aloittelevia.. Ja mikä parasta, tästä porukasta on myös hoidoissa olleita lähtenyt jo odottajien puolelle :heart:
Ei muuta, kun nimi listaan ja tänne höpöttelemään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Säihkiss
Moi taasen!

Kiva kuulla Dazzler kuulumisia, olet mielessä usein!

Täällä on lievästi sanottuna pieniä motivaatio-ongelmia töitten suhteen ja löysin tässä googletellessani mielenkiintoisen sivuston:

Fertility Issues

Löytyi monenmoista näkökulmaa luonnolliseen hedelmällisyyden parantamiseen, mukana myös macat ja e-vitamiinit :)
 
Moikka tyttöset! Oon teiän juttuja taas kyllä lueskellut mutta ei ole tullut ite hetkeen kirjoiteltua. Täällä on taas tapahtunut, vanhaa lähtee odotuspuolelle ja uutta pukkaa :)

Mulla menee oikeestaan aika kivasti. Miehen kanssa ollaan siinä vaiheessa että vauvajutuista voi puhua ilman että toinen kokee painostamista, kunhan annetaan vaan ajan vähän kulua ennenkuin aloitetaan varsinainen yritys. Aina kun näkyy joku kiukutteleva pikkulapsi, niin mies tokaisee "Tollasta se sit on" :LOL:

Nyt on kumi "unohtunut" jo kolmesti :whistle: mikä on tietysti aikas kiva juttu koska ne on olleet joka kerta miehen aloitteesta. Viimeisin unohdus oli jopa aika lähellä ovista, tai luulin oviksen olleen jo muutamia päiviä sitten ja ajattelin että on jo "varmat päivät" kunnes kolmen päivän kuluttua paukahtikin kunnon limat ja oviskivut. Eli teoriassa taitaa olla mahdollista raskautuminen tässä kierrossa vaikkakaan en usko että se tosta noin vaan onnistuisi. Mutta teoreettinen mahdollisuus kuulostaa jo pelkästään mahdottoman kivalta =) Ei mua haittaisi yhtään vaikka tämä syksy menisi tällaisenaan ja sitten joskus talvella/keväällä alkaisi sitten varsinainen yritys. On ollut tarkoitus lähteä talvella kylmimpään aikaan jonnekin lämpöiseen useammaksi viikoksi joten sehän olis varmasti mukava ajankohta ja etenkin sijainti lastenteon yrittämisen aloittamiseksi :D

Satuin tänään kävelemään ekokaupan ohi töistä tullessa, joten kun tuosta macasta on niin täällä hehkutettu niin tuli sitten itekin sitä ostettua. En vaan tiedä miten saisin sitä miehelle syötettyä, kun sen mielestä kaikki tollaset superfoodit on pelkkää huuhaata ja hippien höpötystä.. Täytyy varmaan alkaa sirotella sitä huomaamatta makkaraperunoiden päälle :D
 
  • Tykkää
Reactions: Säihkiss
Dazzler: Mä ajattelin kysäistä seuraavalla lääkärikerralla tuosta Gonapeptylistä. Mekin ollaan selittämättömiä, mutta mulla kyllä todettiin hieman alentunut antimuller-hormoniarvo. Tosin lääkäri ei pitänyt sitä mitenkään kovin huolestuttavana vielä. Olen 33v. Eli samoilla lääkkeillä sitten mennään. Toivotaan, ettei sinun tarvitsisi lähteä toiselle kierrokselle. Samaa toivon itsekin. Toisaalta ihan lohduttavaa oli katsoa, että täältä on lähtenyt odottavien puolelle aika monikin. :)

Kaikille: Itse olen käyttänyt vehnänalkioöljyä 1-2tl/pv ja syönyt runsaasti pähkinöitä, joissa pitäisi olla e-vitamiinia. Itse asiassa keväällä, kun tehtiin inseminaatio kohdun limakalvo olkin 14, kun se yleenä mulla on n. 8. Ei kai sillä jotain vaikutusta on ollut limakalvon paksuuntumiseen. Ainakin haluan uskoa niin ja syön samaa öljyä edelleen.
 
Keskiviikko 28.8.2013


Ankkurinappi.......30v..........kp 5/33......................yk 5
Kissatanssi.........33v...........kp 6/25-27.................ya 3/2012
Joiku.................32v...........kp 10/22-28................yk 5
M11su...............35v...........kp 11/26-31................yv 2
Säihkiss.............34v...........kp 13/30-32................yk 10
Mariah33............33v...........kp 22/27-30................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 28/23-38................yk 12
iiris_lorea...........................kp 28.........................yk 40(?)
Kaisla78.............35v...........kp 33/31-34................yk 4
NancyC..............31v...........kp 62/28-?..................yk 1
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36..................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Dazzler, Lise


Plussanneet:

Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 

Yhteistyössä