*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Onpas täällä ihana fiilis ja hintsu positiivisuutta tuntuu valuvan tännekin :) Tällaisesta määrästä pitäisi kyllä siunaantua liuta plussia, joten toivottavasti haamut ja haamuakin hailakammat plussaantuvat.

Positiivisia ajatuksia tässä kaipaakin. Päivät tuntuvat valuvan hukkaan odotellessa kp1stä. Toisaalta nyt on hyvää aikaa pitää itsestä ja parisuhteesta huolta sekä miettiä elämän tarkoitusta, joten ei tämä varmasti turhaa ole.
 
Hei taas ja kiitos kaikille kannustavista viesteistä! Niistä saa voimaa! Ei se pettymys ja suru ihan hetkessä katoa...

Testasin ovista ekaa kertaa keskenmenon jälkeen - tiedän, on aika aikaista toivoa vielä mitään - ja jonkunlainen haamuviiva siihen tuli. Mutta olikos se niin että ovistestissä haamut ei tarkoita mitään, ihan kuin olisin lukenu näin. Vai voiko se olla jo tulossa?

Hildur, peukut on pystyssä ja uskon, että sä plussaat nyt! :)

Piinaavaa odotusta, koita kestää Säihkisss, ja plussa tulkoon testiin! :)

M11su, kuinka vanha sä olitkaan? Tsemppiä tuleviin hoitoihin.

Me ollaan nyt molemmat menossa yksityiselle tutkittavaksi, kun tota ikää on kiitettävästi, 36 ja 38. Ei tarvi kärvistellä epätietoisuudessa sitten. Eli mies testataan varmaan ensi viikolla ja mulle tehdään kierron kartoitus, kun seuraavat menkat alkaa. Näkee sitten, onko hormonaalisesti jotain, mitä vois vähän buustata.

Tsemppiä kaikille eri tilanteisiinne ja plussamieltä! :heart:
 
Perjantai 16.8.2013


Säihkiss.............34v...........kp 1/30-32..................yk 10
Mariah33............33v..........kp 10/27-30.................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 16/23-38................yk 12
Kaisla78.............35v...........kp 21/31-34................yk 4
Joiku.................32v...........kp 23/22-28................yk 4
Hildur................29v...........kp 26/21-27................yk 9
M11su...............................kp 27/26-31................yv 2
Ankkurinappi.......30v..........kp 28/33......................yk 4
NancyC..............31v..........kp 50/28-?...................yk 1
Ethe1................ 30v...........kp ?/33-36.................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82, Dazzler, Lise


Plussanneet:

Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Täälläpä ei tarvinut sitten sen enempää pohtia uusia testailuja, kun pyörähti uusi kierto käyntiin paria päivää ennen kuin sitä edes odottelin... Se olis sitten täyskymppi menossa : /

Onko Hildurilla viivat vahvistuneet??

Ihanaa viikonloppua kaikille! :heart:
 
Voi kurjuus Säihkiss :/ Jospa kymppikierrosta sitten kympin kakara - Järjestätte itsenne vielä kymppikerhoon hommiin niin avot... :)

Täällä jänskättää kovasti - saatan päästä testailemaan viikonloppuna, jos vuodot/tuhrut edelleen pysyy poissa. :O

Aurinkoista viikonloppua ladies! :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: Säihkiss
Iik, digitestiin ilmestyi "pregnant 2-3"!!! Ilman testiäkin se on aika selvää, on nimittäin sen verran selkeät olot minulla. Vatsaa jomottelee, rinnat on kipeähköt ja lähes koko ajan äklöttää. Aamukahvista oli jo pakko luopua toissapäivänä kun siitä aiheutui aivan kamala olo. Syömässä kuitenkin sais olla koko ajan.
:popcorn:
Olo on todella epätodellinen. Jostain syystä ensimmäisiä ajatuksia tästä plussasta oli että jäi ns. viimeinen olut juomatta ja sushit syömättä. Vissiin pyörii vaan ruoka mielessä :)

Pahoittelut Säihkiss uudelle kierrolle joutumisesta. Toivotaan kuitenkin että tämä kierto on sinulle oikea napakymppi!
 
Hildur, onnittelut!!! :) Ihanaa lukea plussauutisia!

Säihkiss, pahoittelut menkoista.. Mutta seuraavaa yritystä vaan kehiin heti kun mahdollista.. :hug:

Luin joskus seuraavanlaisen ajatelman ja ajattelin jakaa sen teidänkin kanssa:

Siis katso horisonttiin,
voit vielä nähdä laskevan auringon.
Sen viimeiset säteet ja lupauksen:
Nousen taas huomenna.

Hyvää viikonloppua, upeat, ihanat naiset! <3
 
Paljon onnea Hildur!! :heart: Ihania uutisia! :)

Säihkikselle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :( mutta pidän kovasti peukkuja että tämä alkanut kierto on nyt THE kierto! :)

ON En oo kovasti nyt kirjoitellut kun on mennyt päivät niin haipakkaa... Lukenut oon kyllä uudet viestit joka ilta. Kierto alkaa olla taas siinä mallissa että oviksen metsästys alkaa ja tänään aloitetaan taas talletukset oikein kunnolla... Mulla meinaa olla vaan vaikeuksia että saisin pidettyä sen homman romanttisena! : / Siis kyllä mulla fiilistä piisaa, mutta jotenkin en osaa puhua enää seksistä muuta kuin vauvan työstämisenä.. : / Sanoin miehellekin tässä illalla kun meinasi nukahtaa sohvalle, että et rupea nyt nukkumaan kun tänä iltana pitää hoitaa velvollisuudet! (Ai että kun romanttisesti sanottu! :ashamed:) Mies sanoi sitten meidän koiralle että "kylläpä meidän mamma puhuu romanttisesti seksistä kun sanoo sitä velvollisuudeksi"... Jotenkin pysäytti... : / Miksi tästä on tullu mulle tämmönen pakkomielle??! Miksi en voi pitää toivetta raskaudesta vain taustalla.. Miksi se pistää nostaa jalustalle niin että pian koko hommasta menee maku.. :( ...Miksi se on niin vaikeaa... Miksi TÄMÄ on niin vaikeaa! Huoh... :(

No nyt on VASTA yk3 menossa, joten ei oo mitään syytä lannistua vielä... Mutta pitäis vain osata olla vähemmän stressaamatta ja tosiaan saada se seksin harrastaminen sellaiseksi kuin se oli ennen... :( Mutta helppo se on sanoa.. Pää (ja sydän) kun niin kovasti toivoo sitä raskautta.. :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Säihkiss
Moi Mussukat! Meikä on ollut pimennossa, kun netti meni ukkosen myötä, eikä ole vieläkään korjattu. Ihania uutisia!!!! ONNEA HILDUR!!! <3<3

Säihkikselle tsemppikset, on ne niin ärsyttävät nuo menkat, ja vielä kun yllättävät nurkan takaa... Murrrrrr. <3

Lise, on varmaan kiva nyt kun ootte päättäny edetä asian kanssa ja tutkia missä mättää. Kyllä meitäkin kiinnostaa saada faktat pöytään, mikä siinä on ettei raskaus etene alkua pidemmälle. Palaile, kun ootte käyny tutkimuksissa, ollaan melko samassa vaiheessa, vaikka julkisella edetäänkin (simppatesti piti toki käydä yksityisellä teettämässä). Ja ovistestissä pitää tosiaan saada vähintään yhtä voimakas tai voimakkaampi viiva kuin testiviiva, haamuja tulee pitkin kiertoa. Tuolla on pinokin ovistestikuvista <3

Mä aloittelin miehen kanssa nyt ton maca-jauheen, tää teksti vakuutti miehenkin:

SUPERFOODIT

Katotaas mitä tää saa aikaseks. Nyt ei ees oo tullu vielä plussaa ovistestiin ja se ihmetyttää. Kierrot taas siis heittelee. No, ens viikolla on se ensikäynti, jospa siellä selviäisi jotain.

Kivaa viikonloppua kaikille ja kiva kun te odottajatkin huhuilette täällä! <3
 
Ihania uutisia Hildur, sylintäydeltä onnea! :flower: Millä päiväyksellä laitan sut plussanneisiin?

iiris_lorea, tervetuloa takaisin! Nyt vaan positiivisin mielin kohti syksyn koitoksia =) Päivitän sut listalle kunhan oon taas koneen ääressä.

Joiku, täällä on vitsailtu tosta kymppikerhosta joka reissun yhteydessä.. Tähän kiertoonhan se passais mutta seuraava matka on kyllä tiedossa vasta lokakuussa ;)

Mariah33, tuttuja ajatuksia varmaan melkein jokaiselle joka lasta näin kovasti toivoo, ainakin silloin tällöin :| Onnea oviksen metsästykseen!

Aika vakuuttava oli toi LilyAlicen linkki. Oon joskus tota macaa miettinyt mutta en ole koskaan kokeillut. Aloin jo markkinoida miehellekin... Pääpointtina tietenkin se, että tutkimuksessa aasialaisilla miehillä seksuaalinen halukkuus kasvoi 180% :D
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Kirpukka oli kiva kuulla kuulumisiasi :heart: Mullakin oli niin, että terolutit ei auttanut yhtään, mutta primolut toimi erinomaisesti. Niiden avulla selvisin jopa aikoinaan häämatkan kokonaan ilman tuhruttelua ja olin siitäkin onneni kukkuloilla. Hienoa, että sulla on elämässä palaset kohdillaan!

Mukava lukea myös iiris-lorean kuulumisia! Hienoa, että olette päässeet rentoutumaan ja nollaamaan tilannetta. Nyt sitten täysillä paukuilla kohti alkavia hoitoja. Paljon onnea matkaan!!! :heart:

Hildur onnea hurjan paljon! :flower: Tervetuloa plussanneiden ketjuun höpöttelemään :) Jänniä päiviä ja viikkoja elät juuri nyt!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä oviksen metsästäjille! Ja isot tsempitykset niillä, jotka ovat matkalla hoitoihin. :heart: :heart: :heart:
 
Paljon onnea, Hildur!!!!! Tarrasukkia matkaan! :)

Iiris-Lorea, kiva kun tulit takaisin ja olet taas toiveikkaalla mielellä! Olen miettinyt, mitä sulle kuuluu sen jälkeen, kun poistuit täältä surullisissa merkeissä.

Mulla o-testaus on nyt joka-aamuinen rutiini, koska haluan tietää, miten tää kroppa alkaa toimia keskenmenon jälkeen ja testejä tuli keväällä tilattua iso kasa :) negaa sieltä tulee vielä varmaan aika monta päivää. Ei jaksaisi odottaa..

Mä oon syönyt macaa jo vuoden alusta. Pitäisiköhän alkaa ujuttaa sitä myös mieheni ruokiin. Hän ei oikein perusta suoerfoodeista makujen takia, myös spirulinaa on maistettu.

Kaikille vinkiksi: muakin maca ällötti aluksi, mutta nykyään suorastaan tykkään sen mausta! Niin se elimistö oppii. Ei kannata lopettaa heti ensireaktion jälkeen vaan totutella rauhassa!
 
Terveisiä perseestä :( tämä ei tänne tarinoineen mitenkään kuulu, mutta ihan oikeesti nyt tuntuu että olen niin yksin.
Mies sanoi aamulla, että jokin tässä suhteessa mättää. Olemme kuulemma liian hyvä kavereita, siis KAVEREITA. Ei osannut sanoa muuta yhdessä olosta tai muusta. Tämä olikin liian hyvää ollakseen totta. Paluu maan pinnalle ihanan yhteisen kesän jälkeen on ollut aika romahduttava. En todelkakaan tiedä mitä teen. Yksin uudella paikkakunnalla, aivan yksin. Ei yhden yhtä kaveria kelle purkaa sydäntään. Kaikki sukulaiset ja ystävät yli 200km päässä. Muuton myötä menetin lähimmän ystävänkin, luulin tämän olevan sen arvoista. Eipä tainnut olla. Kantapään kautta saa ihminen kaiken oppia.
Minä höpsö jo kuumeilin häistä ja varsinkin siitä vauvasta. Miten tyhmä ja lapsellinen sitä voi olla??? Nyt tuntuu siltä, että se matto on vedetty lattioineen jalkojen alta ja makaan vain kuopassa.

Olen silti onnellinen teidän plussista onnea Hildur! Ja Säihkiss, toivon todella että tämä kierto olisi nimensä veroinen täysi kymppi. Ja iiris_lorea onnea teille ivf:ään. Muistan omista menneistä kokemuksista miten raskasta aikaa hoidot olivat. Mutta silti toivorikasta aikaa. Silloin todella tiesi, että mahdollisuudet olivat todelliset sata lasissa. G
 
:hug: Iitukka. Voin vaan kuvitella miltä tuntuu! Mäkin muutin miehen perässä satojen kilometrien päähän kavereista reilu vuosi sitten. Meillä menee kyllä hyvin, mutta monesti kaipaa kavereita ja tuntee itsensä yksinäiseksi. Oon miettiny miten yksin sitä oliskin jos ei olis ees tuota miespoikaa. Jaksamisia sulle ja toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyväksi!!!
 
Viimeksi muokattu:
Lauantai 17.8.2013


Säihkiss.............34v...........kp 2/30-32..................yk 10
Mariah33............33v..........kp 11/27-30.................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 17/23-38................yk 12
iiris_lorea...........................kp 17.........................yk 40(?)
Kaisla78.............35v...........kp 22/31-34................yk 4
Joiku.................32v...........kp 24/22-28................yk 4
Hildur................29v...........kp 27/21-27................yk 9
M11su...............................kp 28/26-31................yv 2
Ankkurinappi.......30v..........kp 29/33......................yk 4
NancyC..............31v..........kp 51/28-?...................yk 1
Ethe1................ 30v...........kp ?/33-36.................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Dazzler, Lise


Plussanneet:

Hildur...................29v............yk 9.............
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Voi Iitukka :hug: Ihan sydäntä kylmäsi, kun luin tekstisi. En sano, että tiedän miltä susta tuntuu, sitä ei voi kukaan muu kuin sinä tietää mutta sanon, että asiat järjestyy. Ne järjestyy aina jotenkin, tavalla tai toisella, ja jonain päivänä huomaat, että näinhän sen kuului mennäkin. Itsekin olen kokenut tuon, kun matto ja kaikki muukin vedetään jalkojen alta ja putoaa tyhjään mustaan aukkoon ja tuntuu, että sieltä ei koskaan pääse pois. Ja itse asiassa olen kokenut sen tämän miehen kanssa, jonka kanssa nyt ollaan onnellisesti yhdessä ja nyt myös ymmärrän sen, että meille kuului tapahtua juuri niin kuin tapahtui, niin pahalta kuin se silloin tuntuikin. Toivon sydämestäni, että te saatte tilanteen ratkaistua ja pystytte jatkamaan onnellista elämää yhdessä. Mutta mitä ikinä tapahtuukin, muista, että olet elänyt täysillä ja tehnyt niin kuin sydän sanoo. Se ei ole tyhmyyttä eikä lapsellisuutta. Se on rohkeutta ja Oikeaa Elämää. Lämmin halaus ja paljon lohduttavia ajatuksia :heart:
 
Maanantai 19.8.2013


Joiku.................32v...........kp 1/22-28..................yk 5
Säihkiss.............34v...........kp 4/30-32..................yk 10
Mariah33............33v..........kp 13/27-30.................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 19/23-38................yk 12
iiris_lorea...........................kp 19.........................yk 40(?)
Kaisla78.............35v...........kp 24/31-34................yk 4
M11su...............................kp 30/26-31................yv 2
Ankkurinappi.......30v..........kp 31/33......................yk 4
NancyC..............31v..........kp 53/28-?...................yk 1
Ethe1................ 30v...........kp ?/33-36.................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Dazzler, Lise


Plussanneet:

Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
:hug: Halaukset IItukalle. Nyt on vaikea varmasti uskoa mutta vielä joskus nuo vaikeudet ovat vaan muisto ja elämä hymyilee taas. Toivotaan että mies tajuaa teidän olevan enemmän kuin vain kavereita ja tulee taas järkiinsä. Mutta kävi miten kävi niin sinä kyllä selviät tästä voittajana!


Minulle voisi laittaa plussauspäiväksi se viime maanantain eli plussa 13.8.2013. Kiitos Säihkiss että olet jaksanut päivitellä :flower:
Yritän vetää mahdollisimman monet teistä mukaan plussaneisiin. Kyllä näistä tissikivuista riittää muillekin jaettavaksi ;)
 
Iitukka81 sulle annan virtuaaliset tsemppihalit, kun en oikein muutakaan osaa sanoa… :hug:

iiris_lorea tervetuloa takaisin listoille ja toivotaan, pikaista pyrähdystä :)

Täällä tosiaan tuhru pysyi poissa ja kiertokin piteni kolmella päivällä – juhuu siitä. Testasin sitten tietysti viikonloppuna negaa ja tänään sitten pärähtikin menkat kehiin – pyh sille. Eli huomiselle voisi laitella mulle kp2/22-28 ja yk5. Kyllä putosin aikalailla, kun tietysti ehti kuvitella kaikenlaista - argh. Nyt sitten taas tikut käyttöön ja uuteen yritykseen.

Säihkiss kiitokset päivittelystä!
 
Hildurille onnea

Iitukka, toivottavasti saatte keskusteltua kunnolla asiasta, menkää ja hakemaan yhdessä apua. Kaikissa suhteissa tulee notkahduksia tylsiä kausia :hug:

).( ikää on siis 35 ja kierto on 2/26-31.

Meillä alkaa nyt IVF - hoidot seuraavasta kierrosta, punktio on suunniteltu lokakuun ekalla viikolla. Niitä kohti siis, on mukava kun tapahtuu jotain selkeää, ei pelkkää odottelua.
 
Moikka ihanaiset :heart:

Hildur Hurjasti Onnea ja tervemenoa mamma puolelle :flower:

Iitukalle haleja kurjaan tilanteeseen :hug: Mutta oli tilanne nyt mikä
tahansa ja tuli mitä tuli, niin sä selviät siitä voittajana :heart:

Säihkiss ja Joiku perhanan uudet kierrot! HÖH! :(
Joikun tuhru pysyköön poissa tässäkin kierrossa ja vain ja ainoastaan sen plussan takia :heart: ja Säihkiksellekin mielettömästi plussa tuulten tuiverrusta :heart:

M11su ja iiris_lorea Tsemppaukset molemmille alkaviin hoitoihin :heart: :heart:
Te "saatte" nyt sitten olla mun hoito kaiffarit. Paitsi että, kun mulla PAS on marraskuussa, niin tehän hengailette sillon jo tuolla mamma puolella, eiköstä vaan? :D

Mariah33 Kyllä tässä vauva kuumeilussa on toisinaan erotiikka kaukana ja varmasti näin on välillä jokaisella kuumeilun kanssa painivalla :D
Meilläkin useimmiten on ihan OU JEE meininki, mutta voin kertoa, että toisinaan menee pakko pullan puolelle.. :|
Ihana kamala kuumeilu, vai mitä? ;)

Lise Ihanaa, että siellä uusi draivi päällä. Plussa tuulia o-testiin ja varsinkin siihen THE testiin =) :heart:

LilyAlice Tsemppaukset ensikäynnille :heart: Ihan mahtavaa, että teilläkin alkaa hommat selkiytymään =)

Ja sitten vielä kaikki odotus puolen ihanat. Kiitos, kun käytte täällä meidän
kanssa höpöttelemässä ja tsemppaamassa :heart:

(.) Täällä tuo 11 päivää sitten saatu metotreksaatti pistos, on toiminut hyvin =)
Hcg arvo oli ylimmillään 979 ja tänään enään 339, eli alaspäin menossa kovaa vauhtia. Onnellinen olen siitä, että sain tuon ainoan johtimeni pitää vaikka ei me sitä taideta enään uskaltaa käyttää, mutta on silti kiva tietää että se mukana kulkee :D
Viikon päästä taas hcg:n mittaus ja toivotaan, että on jo tosi matala, että menkat pääsee alkamaan.. KYLLÄ! Mulla on ikävä menkkoja.. Niiden myötä
on kiva taas palata normaaliin päivä järjestykseen :D

Kivaa viikkoa leidit :flower:
 

Yhteistyössä