*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Moikkelis kaikille!!

Super Hyper Suuret Kiitokset teille kaikille
ihanista, kannustavista viesteistä :heart: :heart: :hug:
Olette korvaamattomia tukipilareita :heart:

Täällä olo paranee päiväpäivältä ja koiran kanssakin olen jo rauhallisia kävely lenkkejä tehnyt, en nyt kovin pitkiä (mies saa hoitaa vielä pitkät lenkit) matkoja,
mutta kuitenkin ulkoilmassa oltu ja nuuskuteltu molemmat
raikasta syysilmaa =)
Ja se on tehnyt hyvää mielelle ja kropalle :)

18.9 on vielä yksi hcg mittaus varmuuden vuoksi, vaikka kaikki ylimääräinen tuolta
vatsasta tulikin rapsuteltua pois, niin haluavat vielä ottaa yhden kontrolli arvon.
Ja sitten TADAAAAA! 2.10 meillä onkin taas jo aika lapsettomuuspolille. =)
Käynnillä tehdään sitten jälkitarkastus ja suunnitellaan tulevaa PAS:sia.
Eli varmasti ihan aikataulussa pysytään ja marraskuussa olisi seuraava siirto..
Ellei sitten (nää on näitä mun aivotuksia) seuraavat menkat tulisi JO tässä kuussa ja PAS voitais tehdä lokakuun kiertoon... :D
Ai miten niin mulla on taas jo tuli persiin alla päästä jatkamaan hoitoja??!! :LOL:

iiris_lorea Sun alkanutta hoito kierrosta mielenkiinnolla nyt seurailen ja kovasti
toivotan tsemppiä ja rutistukset täältä lähetän.. :hug: :heart:
Toivotaan, että ylimääräiset pistokset toisivat kasvuun vauhtia ja pääsisitte
punktioon. Monesti käy niin, että ekakerta menee vähän hakuammuntana lääkemäärien suhteen, kun ei oikein tiedetä, että miten se kroppa niihin määrättyihin hormooni määriin reagoi.. MUTTA vielä on pari päivää aikaa mollukoilla ottaa kunnon kasvupyrähdys =)
Olet mielessä :heart:

Säihkiss ..kipeät rinnat..finnejä..kuppi koon kasvu.. Joo, varmaan vaan macan ansiota... Eikun hetkinen??... Testaathan jo kohta pian, alkoi meinaan jänskättään.. :D Toivon, ettei oireilu johdu macasta :heart:

Kissatanssi ja Minttumaari tervetuloa tänne meidän ihanan kirjavaan, kannustavaan, ihania leidejä täynnä olevaan porukkaan :flower:

"Ken onneen uskoo, sen myös saavuttaa" :heart:
Ihanaa viikkoa kaikille! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Joiku ja Säihkiss
Moikka kaikille :wave:

Pääsisikö tähän hienoon porukkaan mukaan? Oon teidän juttuja jo pidempään käynyt seuraamassa ja täällä on kyllä niin ihana meininki, että olisi hienoa liittyä joukkoon!

Täällä ikää 33 vuotta ja yritystä takana reilu vuosi. Viime vuoden lopulla raskaustestiin ilmestyi ihanat kaksi viivaa, mutta raskaus päätty keskenmenoon viikolla 8. Keskenmenon jälkeen joka kuukautinen pettymys on alkanut tuntumaan kerta kerran jälkeen pahemmalta. Mutta jostain se toivo aina hiipii ovulaation jälkeen... :)

Mun tiedot:

justiina79 33 v. kp 2/27 yk 13 (kkm 01/13)
 
Hei ihanaiset! Tervetuloa uudet kanssajännääjät, toivottavasti käyntinne jää hyvin lyhyeksi! =)

Dazzlerin kanssa olen samoilla aatoksilla Säihkiksen maca-vaivoista, voisko olla jotain muuta…. Oispa! ;) Mulle ei ole tullut macasta mitään oireita (mutta mä en edes tajuais, vaikka olis tullut). Eli toivoimme parasta mahdollista sivuvaikutusta. :D

justiina79 Osanottoni keskenmenosta, aina niin ikävä kuulla :( Mutta nyt olet tullut mukaan mahtijengiin, joten kyllä se toinen viiva pian tikkuun piirtyy, vaikka just kpkakkosena ei siltä tuntuisi. :)

iiris_lorea Jospa se olisi vain tuosta lääkkeen annostuksesta johtuvaa, toivotaan että pallukat jatkaa hyvin kasvuaan. Tsemppiä sisko! :)

Täällä on käynnissä DPO7 ja en ole kuulostellut oireita (ainakaan paljoa), joita ei vielä edes voisi olla – hyvä minä! :) Otin tähän kiertoon käyttöön punkun, joka on kyllä erittäin suositeltava kikkakolmonen pimeneviin iltoihin. Kyllä tästä alkaa itsekin taas piristymään =)
 
  • Tykkää
Reactions: Säihkiss
Keskiviikko 11.9.2013


Justiina79...........33v..........kp 3/27......................yk13 (kkm 1/13)
LilyAlice.............34v...........kp 6/23-38.................yk 13
Mariah33............33v...........kp 7/27-30.................yk 4
Kaisla78.............35v...........kp 16/n.32..................yk 5
NancyC..............31v...........kp 16/28-?..................yk 2
Ankkurinappi.......30v...........kp 19/33.....................yk 5
Kissatanssi.........33v...........kp 20/25-27................ya 3/2012
Minttumaari*......36v...........kp 21/28-31................yk3
Joiku.................32v...........kp 24/22-28................yk 5
M11su...............35v...........kp 25/26-31................yv 2
Säihkiss.............34v...........kp 27/30-32................yk 10
iiris_lorea...........................kp 42.........................yk 40(?)
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36..................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Dazzler, Lise


Plussanneet:

Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Moikka tytsyt!

Pikaiset heipat tässä ennen töihin lähtöä...

Justiina lämpimästi tervetuloa! Tuo meille mukanasi uudet plussatuulet ja vedä meidät kaikki mukanasi odottajiin, joohan?! :)

Dazzler, ihanaa mikä tsemppi siellä on aina vaan päällä, tervetuloa takaisin tositoimiin! :)

Ja täällä on usko täysin nollassa mahdolliseen tärppiin. Googletin (miten pärjättiin ennen tätä keksintoä?!) macan vaikutuksia ja just näitähän se voi saada aikaan, rintojen turpoamista, kipua, ja toki myös ihojuttuja. Ja mä TYHMÄ tuhlasin kuitenkin yhden r-testiliuskan jo eilen iltapäivällä, dpo 13. Joo, ei varmaan pitänytkään näyttää vielä mitään mut kyllähän se mielen veti taas matalaksi nähdä se yksi viiva. Ei haamun haamua, ei mitään. Eli kiertoa nro 11 odotellaan :(
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Justiina79 Tervetuloa meijän huippu jengiin :flower:
Ja pahoittelut keskenmenosta. :(
Toivon sulle pikaista vierailua täällä.. :D

Säihkiss Voi plääh! :( Nyt vaan kovasti jaksuja ja apinan raivolla uuteen kiertoon.. =)
Kyllä se plussa sieltä vielä sunkin testiin piirtyy. Usko mua, pettymyksestä huolimatta.. :hug:

iiris_lorea Näissä pallukoitten kasvattelu jutuissa se kyllä pitää paikkansa, että määrä ei takaa laatua. Eli vaikka sulla nyt tuliskin vaan pikkunen määrä soluja, niin nehän onkin sitten laadultaan ihan huippuja =)
Eikä se lääkäri sitä lohduttaakseen sanonut, vaan niinhän se ihan oikeesti menee..
Mulle myöskin sitä positiivisuutta sillon painotettiin, eli nyt ystäväiseni, positiivisin mielin eteenpäin :heart:
Ja hei, täällä sama juttu, mä kanssa höpöttelin juurikin noin ja pikkusen vielä taputtelin vatsaa munasarjojen kohdalta, silloin kasvattelu vaiheessa.. Ihan hassua! :D
Miten sitä tulekaan vatsan seutua siliteltyä ja leperreltyä, sitten kun siellä kasvaa vauva, kun nyt jo munarakkuloillekin hempeillään :LOL:

Joiku Nyt punkun voimalla plussa testiin, skool! :heart: :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Säihkiss
Minäkin kaivaudun poteroistani tänne taas :)

Heti ekana Dazzlerille hali :hug:

Ja uusille tervetuloa :flower:

Meillä tehdään IVF tähän kiertoon, ma tai ti pitäisi alkaa menkat ja siitä siitten piikitykset. Kävin lääkkeet, Puregonin ja Orgalutranin apteekista, 1500€ ja kympit päälle. KElan maksukatto paukahti täyteen kerrasta. Aika huolellisesti säilytän niitä ampulleja, ei huvita toiseen kertaan käydä siellä.

Myötätunnolla suoraan Iiris-lorean taivalta, täällä tullaan perästä, tsemppiä. Meillä on kaksi vuotta yritystä takana, vihdoin päästään tositoimiin. En malttaisi odottaa.
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 12.9.2013


Säihkiss.............34v...........kp 1/27-30.................yk 11
Justiina79...........33v..........kp 4/27......................yk13 (kkm 1/13)
LilyAlice.............34v...........kp 7/23-38.................yk 13
Mariah33............33v...........kp 8/27-30.................yk 4
Kaisla78.............35v...........kp 17/n.32..................yk 5
NancyC..............31v...........kp 17/28-?..................yk 2
Ankkurinappi.......30v...........kp 20/33.....................yk 5
Kissatanssi.........33v...........kp 21/25-27................ya 3/2012
Minttumaari*......36v...........kp 22/28-31................yk3
Joiku.................32v...........kp 25/22-28................yk 5
M11su...............35v...........kp 26/26-31................yv 2
iiris_lorea...........................kp 43.........................yk 40(?)
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36..................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Dazzler, Lise


Plussanneet:

Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
iiris_lorea, kilokaupalla positiivista mieltä sinulle! Olet ajatuksissa :heart:

M11su, sulle myös tsemppiä tositoimiin. Nyt jännätäänkin sitten useampia hoitoja tässä ja ensi kuussa. Mahtavaa että asiat etenee! :)

ON: Niin alkoi sitten yk 11 täällä. Eipä ole kierto ollut vielä koskaan näin lyhyt mutta hyvä näin, en valita :) Yritän pysyä kaikin puolin positiivisena ja tässä kierrossa aion keskittyä vain muutaman viikon päästä olevaan lomaan ja reissuun enkä mieti yhtään ovulaatioita enkä muita vauvajuttuja, ainakaan kovin paljon...

Mukavaa loppuviikkoa! Voi olla että päivitykset on tauolla maanantaihin asti, olen vähän huonosti koneen äärellä. Mut siis viimeistään ma sitten taas on lista kondiksessa :)
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Ihanaa lomaa Säihkiss - ja onnea uuteen kiertoon :heart:

Mä päätin jättää vauvaprojektin hiukan vähemmälle huomiolle nyt toistaiseksi - yritystä ei lopeteta (päinvastoin =) )-mutta päätin jättää tän nettikeskustelun hiukan vähemmälle ja keskittyä enemmän muihin harrastuksiin. Kirjoittelen edelleen tuolla +35 kuumeilijoissa, mutta minut voisi poistaa tämän ketjun päivityslitaniasta - turhaan vaivata kahta listan ylläpitäjää samalla asialla =)


Plussatuulia kaikille :heart:
 
M11su Tsemppi rutistukset alkaviin hoitoihin :hug:
Nyt vaan positiivisin mielin kohti tulevaa =)
Hienosti se menee, pistelyitä yms. ei kannata jänskättää. Ei se satu! :D
Ja vaikka pikku nipistyksiä hoidot toisivatkin mukanaan, ne on kaikki sen arvoista, koska palkinto voi olla se PARAS :heart:
Mukavaa munisten kasvattelua sinne ja :attn: muista jutella mollukoille ja välillä silitellä vatsaa :heart: ;)

Säihkiss Aina pikkusen jotain positiivistakin, joten onnittelut lyhyemmästä kierrosta =) Ja ihan parasta lomaa sulle/teille sitten kun se on ajankohtainen =)
Ja tosiaan, pikkunen rentoutuminen ja vauva projektin sivummalle jättäminen aika ajoin tekee kyllä hyvää ja saattaa aiheuttaa odottamattomia yllätyksiä.. :heart:
 
Moiiiiiiii Muruset! :heart::heart::heart:

Mä täältä työreissulta hotellihuoneen uumenista postailen :) nyt alkaa rasittaa, että missä ne meijän plussat piileskelee?? Saakeli, mä jo niin tsemppasin että teillä Säihkiss olis tärpänny, kaikenmoisia sopivia oireitakin sulla, halit ja tsempit uuteen kiertoon :hug: mulle ei oo macasta tullut oireita, mutta selkeästi hormonitoiminta on tässä viime keväästä vilkastunut, oviksen ja menkkojen aikaan on selkänäppyä ja kaikenmoista mitä ei ole ennen ollut.

Joikulle toivon hurrrrrjasti plussaisia fiiliksiä ja toista viivaa tikkuun :heart: tuo punkku on kyllä todella mukava piinailukaveri :D ja miten olikaan joku ranskalainen lääkäri sanonut viinin juomisesta jollekin yrittäjälle, että hei eihän ranskassa saataisi yhtään lapsia jollei viiniä olisi keksitty :D

iiris lorea, melkoista piinailua sullakin noiden muniskujen kanssa, tsemppaisivat nyt siellä alakerrassa :D toivottavasti kuulisit maanantaina hyviä uutisia :heart: mäkin välillä huudan mun vermeille, että haloo ja herätys :D ja hieron mahaa ja alavartaloa suihkussa kuorintaharjalla ja yritän saada verenkiertoa innostumaan, hah :D

justiinalle tervetuloa porukkaan parhaaseen :flower::wave: pahoittelut keskenmenosta, toivottavasti teidänkin odotus pian jo palkittaisiin :heart: me mennäänkin melkein käsi kädessä yk 13 :D jospa tää olis onnen kierto molemmille!

Miisulle todella paljon onnea tulevaan hoitoon, jospa tuo kallis panostus oliskin se viimeinen mitä tarttee tehdä. Täällä on useammalla hyviä ja onnistuneita kokemuksia hoidoista :heart:

Dazzler ihana että sä oot takasin remmissä! Jee! Vitsi tää syksy on laukannu aika tahdilla eteenpäin :heart:

ON: todella ärsyttävät megamenkat meneillään, 7vrk and still going strong... Täällähän ei olla taas oltu toimettomana, vaan koska en saanut aikaa mun vyöhyketerapeutille, niin nyt sitten lähdetään akupunktioon. Sitä en oo vielä kokeillu, olikos täällä muita neuloilla pistelty? Tää nimenomainen ammattilainen on juurikin hoitanut lapsettomuutta. En kai mä vaan osaa olla tekemättä mitään, yritän kaikkea ja sittenkin vielä jotain muuta... :D verikokeet on nyt muuten kaikki otettu, loput piti ottaa nyt kiertopäivinä 3-5, kävin siis alkuviikosta loput näytteet antamassa. Ihanaa loppuviikkoa, onneksi huomenna on TGIF :heart:
 
Täällä on noustu surkeuden suosta, alkukierron ohimeni-ovikset oli ilmeisesti vaan kropan hämäystä, koska kuitenkin bongasin tikuttamalla "oikean" oviksen alkuviikosta, ja sitä myös kerettiin hyödyntämään :) . Nyt sitten odotellaan tuloksia. Kauheaa piinailua seuraavat 2 viikkoa, töitä ei malta tehdä kun tulee roikuttua vaan vauva-palstoilla. Tipun kovaa ja korkealta jos/kun täti tulee kylään. :stick:

Minulla "ovis-lima" tulee heti oviksen jälkeen, eli sellainen sitkeä klöntti. Alku kuusta sellainen siis tuli mahakipujen kanssa ja tikulla tuli enää haaleaakin haaleampi viiva kun tajusin testata. Silloin menetin toivoni tämän kierron suhteen ja ihmettelin kovin kun viime vkl alkoi taas ovis oireet ja mahaa nippaili ihan kunnolla. Ovistestiin tuli ensimmäistä kertaa reilusti vahvempi viiva testiviivaan verrattuna. Lieneekö ollut sitten 2 ovista tässä kierrossa, vai onkohan se edes mahdollistakaan. Tai kroppa yrittää hämätä.

Ihana kun täällä on niin positiivinen henki! :heart: Super tsemppaukset kaikille yritykseen. Monella on meneillään jännittävät hetket, mukavaa lomaa Säihkiss ja spesiaali peukutukset M11su, Dazzler ja iiris_lorea! :flower: Ja tervetuloa uusille myös minun puolesta!
 
Ankkurinappi, voisi kait ollakin mahdollista että olisi kaksi ovista. Jos vaikka molemmista munasarjoista olisi tapahtunut. Jännä vaan että olisi eri aikaan. Jännityksellä odotellaan tulosta.
Nyt taisikin aika monella olla hoidot täydessä vauhdissa. Hyvä niin :) Sormet ja varpaat pystyssä, että onnistumisprosentit iskisivät tähän pinoon. Aika outoa kuulla, että jossain munasolupunktio tehdään nukutuksessa. Sehän vie paljon enemmän toipumisaikaa ja on suurempi riski. Ei se puudutuksessa tehtynäkään mitenkään paha toimenpide ole. Mikähän tuohon oli syynä?

Sen verran taas omaa elämää, että taas on asiat ihan päälaellaan :D Hyvässä mielessä nyt. Yritin saada miestä apteekkiin lähtemään, kun ne pillerit pitäisi aloittaa tänään. Mies siihen sitte sanoikin, että elä syö niitä. Eli kai sitä varovaisena voisi liittyä porukkaan. En vielä laittele mitään kiertoja tai yrityskertoja, kun ei tämä niin virallista yrittämistä kuitenkaan ole. Varmaan sitä tulee jos on tullakseen meininkiä. Ja muutenkin en halua aloittaa stressaamista. No se tietysti on vaikeaa, kun tuon kiertonsa tietää ja ovikset tuntee niin tarkkaa. Mutta yritän kyllä ajoittaa makuukammaripuuhat sinne oikeisiin päiviin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Iitukka81 Ihanaa että siellä menee taas paremmin =) Onhan se elämä paljon mukavampaa ilman pillereitä, kaikinpuolin. Itse en niihin ainakaan enää koske.

Ankkurinapille peukut pystyssä seuraavat kaksi viikkoa! Tuohon kahteen ovikseen en osaa ottaa kantaa, mutta ystävän ystävä oli saanut kaksoset jotka oli hedelmöittyneet lääkärin mukaan eri aikaan, muutama päivä välissä. Eli ilmeisesti kaikki on mahdollista..

Dazzlerille täytyy nostaa hattua miten positiivinen jaksat olla. Voisi moni ottaa mallia sun asenteesta, ihan yhtenä esimerkkinä minä itse =) Paljon tsemppiä tulevaan! Ei se ainakaan asenteesta ole sun kohdalla kiinni!

Säihkikselle ihanaa loman odotusta! Se jos mikä saa ajatuksia vähän muualle kun on tollasta mukavaa odotettavaa.

M11su Sullekin tsemppiä IVF-kiertoon! Varmasti mukava fiilis jos kahden vuoden yrityksen jälkeen tulee jotain tollaista konkreettista pelkän yrittämisen avuksi. Kohtuullisen kovat hinnat on kyllä lääkkeillä, kieltämättä. Mutta eipä sitä lopputulosta voikaan rahassa mitata..

ON Arvatkaas mitä? Meillä on nyt kokonaan jääneet kumit yöpöydän laatikkoon! Eli toisin sanoen meillä on alkanut tjottailu =) Alunperinhän piti aloittaa vasta ensi kesänä, sitten olin kuulevinani puhuttavan keväästä, ja sitten ne kumit vaan alkoivat unohtua. Ensin yhden kerran. Jonkin ajan kuluttua taas. Sitten kolmannen kerran. Enää en ole edes laskenut :D Jokseenkin mukava fiilis, sanoisinko! Nyt täytyy vaan sitten pitää peukkuja pystyssä että jotain tulostakin syntyisi, jossain vaiheessa.

Mukavaa viikonloppua arvon leidit! :flower:
 
Maanantai 16.9.2013


Säihkiss.............34v...........kp 5/27-30.................yk 11
Justiina79...........33v..........kp 8/27......................yk13 (kkm 1/13)
LilyAlice.............34v...........kp 11/23-38................yk 13
Mariah33............33v...........kp 12/27-30................yk 4
Kaisla78.............35v...........kp 21/n.32..................yk 5
NancyC..............31v...........kp 21/28-?..................yk 2
Ankkurinappi.......30v...........kp 24/33.....................yk 5
Kissatanssi.........33v...........kp 25/25-27................ya 3/2012
Joiku.................32v...........kp 29/22-28................yk 5
M11su...............35v...........kp 30/26-31................yv 2
iiris_lorea...........................kp 47.........................yk 40(?)
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36..................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Dazzler, Lise


Plussanneet:

Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Mukavaa lueskella monen kuulumisia, vaikka itse toistaiseksi oonkin vähän harvemmin äänessä :)

Nopsaan tulin vaan iiris_lorealle huikkaamaan tsempit :hug:
2 solua on reilusti enemmän, kuin ei yhtään solua! =)
Nyt vaan peukut pystyyn, että ne hedelmöittyy ja pääset ke siirtoon.
Mä kyllä uskon siirtoon pääset ja sitten alkaakin piiiiiinaaaaavat 2 viikkoa ;)
Tuu heti kertomaan kuinka kävi... Oot ajatuksissa :heart:
 
Hei,

Päätinpä siirtyä taustalukijoista mukaan keskusteluihin.

Olen 35-vuotias nainen, joka yrittää nyt ensimmäistä lastaan. Hormonikierukka jätettiin pois toukokuun lopussa.

Nyt on menossa periaatteessa kolmas yrityskierto, vaikkakin tämän viimeisimmän jännitin tuplakierroksi, siis jätin yhdet menkat välistä. Akupunktion jälkeen sain tällä pitkällä kierrolla heti ovulaation, joten nyt jännäillään tarttuuko kiinni. Tänään toinen akupunktioaika, saas nähdä mitä sen kanssa saavuttaa.

Jos minut halutaan tilastoihin mukaan, niin kiertopäivästä ei ole nyt järkevää tietoa, mutta menkkoja tai plussaa odottelen 29.9.

Toivotaan kaikille onnea! Olisi mukavaa jos päästäisiin pian odottamaan yhdessä.
 
iiris_lorea :heart: :heart:
Ihanaaaaaa!!!! Mä tiesin tän! =)
Kohta saat sinäkin pikkusen palleron kohtuun köllöttelemään (..vai siirtävätkö ehkä molemmat? ) ja sitten vaan peukut pystyyn, että tarttuu/tarttuvat kovaa kiinni :heart:
Kovin olen onnellinen sun puolesta, yes! :D

Kukkaislapsi Kiva, että taustalta uskaltauduit liittyä meidän loisto porukkaan :heart: Tervetuloa! :flower:

Joiku mikäpäs siellä tilanne?? =)
 
Viimeksi muokattu:
iiris_lorea, ihanaa! Nyt alkaakin sitten varsinainen jännäily. Voi ihanaa, ei tosiaan määrä korvaa laatua, vaan ihania asioita voidaan saada aikaan kahdella huippuyksilöllä :)

Kukkaislapsi, tervetuloa mukaan tähän huippujengiin! Laitan sut listoille noilla tiedoilla :)

Mäkin tässä Joikun tilannetta yksi päivä mietiskelin. Ja Lise myös, mitä kuuluu?

Laitanpa tässä jo samalla huomiset päivitykset kun ei taas huomenissa tule koneella istuttua.

Ihanaa viikonjatkoa ystäväiset! Nyt niitä plussia meille kaikille, nyt heti tässä kierrossa mielellään, kiitos!! =)
 
Keskiviikko 18.9.2013


Säihkiss.............34v...........kp 7/27-30.................yk 11
Justiina79...........33v..........kp 10/27.....................yk13 (kkm 1/13)
LilyAlice.............34v...........kp 13/23-38................yk 13
Mariah33............33v...........kp 14/27-30................yk 4
Kaisla78.............35v...........kp 23/n.32..................yk 5
NancyC..............31v...........kp 23/28-?..................yk 2
Ankkurinappi.......30v...........kp 26/33.....................yk 5
Kissatanssi.........33v...........kp 27/25-27................ya 3/2012
Joiku.................32v...........kp 31/22-28................yk 5
M11su...............35v...........kp 32/26-31................yv 2
iiris_lorea...........................kp 49.........................yk 40(?)
Ethe1................ 30v..........kp ?/33-36..................yk 2
Kukkaislapsi.........35v..........kp ?/?.........................yk 3


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Dazzler, Lise


Plussanneet:

Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Iiris_lorea mulla onkin mennyt ihan ohitse, että asutte ulkomailla. Se tavallaan selittääkin nuo erilaiset menetelmät ja toimintatavat. Hienoa, että pääsette siirtoon. Olkoon nuo kaksi oikeita valioyksilöitä ja pysykööt mukana seuraavat 9kk :)
Kiva Kukkaislapsi saada lisää porukkaa joukkoon :)

Mä tässä yks päivä ehdottelin varoivaisesti miehelle, josko alettaisiin tukiperheeksi/ystäväperheeksi pelastakaa lapsille. Paikallisessa lehdessä noita perheitä etsittii ilmoituksella. Meillä kun täällä maalla tätä touhua ja tilaa riittäisi. Yllätyin oikein, ettei mies laittanut yhtään vastaan. Täytyypä ottaa yhteyttä, josko päästäisiin tuollaiseksi perheeksi.
Olen myös miettinyt noita tärppäysten lisämahdolisuuksia. Pitäisi varmaan testata tuota macaa ym. Vyöhyketerapiaa en löytänyt täältä meiltä päin, joten täytyy keksiä jotain muuta. Vaikka kuinka yrittäisin hillitä näitä haaveiluja (mitkä nyt taas vähän liikaakin alkaa nostamaan päätään) niin silti alkaa välillä mielikuvitus laukata aikalailla. Sitä vaan on aina pieni pelko persiissä, että kaikki kaatuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Ankkurinappi
Mahtia iiris_lorea!! Onpa hyviä uutisia :heart: milloin siirto? täällä on kaikilla peukut ja varpaat pystyssä että onnistaisi :heart:

Toivottavasti muiltakin kuuluisi kivoja uutisia! Mä oon ihan tööt, kävin tänään siellä akupunktiossa, se oli melkolailla mielen räjäyttävä kokemus. Huikean ammattitaitoinen nainen! Katsoi ensin kielen ja kyseli taustat, ja kierrot ja kaikki tarkkaan, sitten mun piti kertoa miten syön. No minä innoissaan kerroin, kun ajattelen että syön tosi terveellisesti: aamuisin rahkaa ja marjoja, päivällä kana- tai lohi-salaattia, illalla kotiruokaa ja välipaloina pähkinöitä tai täysjyväleipää tms. No hän sitten kysyi, että oonko jo kauan syönyt näin epäterveellisesti??? Mä olin että whaaaaat?

No, kaikki noi mun ruoat poislukien illallinen on kylmiä. En saa läheskään tarpeeksi energiaa, kun en syö lämmintä ruokaa kun kerran päivässä ja senkin illalla. Kielestä ja pulssista näki kuulemma selkeästi miten huono verenkierto mulla on, ja kaikki johtuu ravinnosta. Vertasi, että eihän kylmässä maassakaan siemen idä. Sisäelimet ei saa tarpeeksi verta, eikä tietenkään kohtu. Että keskenmenokin johtuu luultavimmin tästä, kun energiat on niin alhaalla, eikä kroppa jaksa ylläpitää raskautta, kun kaikki energia menee selviytymiseen!

Sitten pisteltiin neuloja käsiin, alavatsaan ja jalkoihin, ja sillä aikaa kun neulat vaikutti, hän lämmitti moksauspuikolla tiettyjä kohtia, etenkin alavatsaa. Luinkin sitten että tuolla moksaushoidolla hoidetaan juurikin myös hedelmättömyyttä! Varattiin seuraava hoito viikon päähän, sanoi että pyritään sitten voimistamaan ovulaatiota, jos ei ole vielä tullut. Let's see mitkä tän kerran vaikutukset on :popcorn:

Mutta eipä oo tullu tuolla tavalla omaa ruokailua ajateltua, ja vielä painotus pitäisi olla aamussa/päivässä, ei illassa, lämpimien ruokien osalta. Tietysti, silloinhan suurin kulutus on. Juteltiin myös lapsettomuushoidoista, ja siitä miten lääkkeillä periaatteessa pakotetaan kroppa tiettyihin asioihin. Tästä oon ihan samaa mieltä, eihän ne hormoonit ja lääkkeet koskaan hyvästä ole, itse syyhän se pitäisi saada korjattua. Nyt sitten kuulkaa muuttuu tän naisen ruokailutavat! :D aamulla hirssipuuroa, lounaaksi sosekeittoa ja päivälliseksi kanaa/ kalaa ja lämpimiä kasviksia tyyliin. Vehnä edelleen jää vähemmälle, niin kuin nytkin. Voi juku. Eihän tässä ihan hetkessä muutoksia tuu, mutta mahtava juttu ihan yleisesti omaa jaksamista ajatellen! :heart:

Kukkaislapsi, tervetuloa! Oliko sun akupunkteeraaja :D yhtä vahvasti myös ravinnon vaikutusten kannattaja? Mäkin todella odotan että nää Aku-hoidot sais oviksen normalisoitumaan!
 
Kukkaislapsi, tervetuloa! Oliko sun akupunkteeraaja :D yhtä vahvasti myös ravinnon vaikutusten kannattaja? Mäkin todella odotan että nää Aku-hoidot sais oviksen normalisoitumaan!
Kiitos. Kyllä tämäkin ravinnot kyseli ja totesi kielen sairaaksi. Puhui myös ensi kerralla mahdollisesti antavansa kiinalaisia yrttejä mukaan. :) Olen ehkä tottunut juttelemaan ja saamaan selityksiä enemmän länsimaisen lääketieteen parissa, mutta eihän näitä kannata verrata. Huikean ammattitaitoiselta vaikuttaa, ja sivuilta löytyvä historia puhuukin puolestaan lapsettomuusasioissa ja kokemuksessa. Akupunktio ja kiinalainen hoito - Yulan

Tällä eilisellä, eli toisella kerralla tuli jännä olo, kun pari neulaa loivat sellaisen kipeähkön vanan välilleen, toinen nilkassa ja toinen lähellä polvea. Sanoin siitä että nyt jäi vähän sattumaan, ja hän rupesi spontaanisti ihan pienesti hymyilemään ja kysyi mitkä neulat tuntuvat. Kun vastasin, hän nyökytteli tyytyväisen näköisenä. Siitä jotenkin huokui se että nyt oli jotain vaikutusta odotettavissa ja hän tietää sen.

Sanoinkin eilen että taisi ensimmäinen käynti tuottaa tulosta, kun ovulaatio tuli heti muutaman päivän jälkeen käynnistä. Yulan tuntui oikein hihkuvan iloa, oli kai parempi tulos kuin odotti.

Ainakin nyt minulle on tullut sellainen tasapainoinen olo, ehkä osin siksi että näki lääkärillä ultrassa että kaikki tuntui pelaavan, siis limakalvot olivat jo paksuuntumassa ja kolmekaikuiset, ja ovulaatio oli tapahtunut, ja vielä kun ottaa ekstrana tuon akupunktion tuen, niin on aika hyvä fiilis. Sain myös työasioita järjestettyä siten että voin tarvittaessa jäädä äitiyslomalle ilman että oma yritykseni kaatuu sillä välin. Stressi on kadonnut, ja on vahva tunne siitä että kaikki on mahdollista. Lapsi saa tulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Ihan huippua Iirislorea että siirto saatiin tehtyä!!!! :heart: Nyt jäädään jännäämään tuloksia. Positiivista energiaa täältä sylin täydeltä sinulle! Iik, jännää! :) Sun kirjoituksesta on nyt niin selkeästi havaittavissa tahdon voima, joten tämä yritys ei voi mennä pieleen!

Voimia ja positiivista energiaa myös teille muille kuumeilijoille!
 

Yhteistyössä