Moikkelis kaikille!!
Super Hyper Suuret Kiitokset teille kaikille
ihanista, kannustavista viesteistä :heart: :heart: :hug:
Olette korvaamattomia tukipilareita :heart:
Täällä olo paranee päiväpäivältä ja koiran kanssakin olen jo rauhallisia kävely lenkkejä tehnyt, en nyt kovin pitkiä (mies saa hoitaa vielä pitkät lenkit) matkoja,
mutta kuitenkin ulkoilmassa oltu ja nuuskuteltu molemmat
raikasta syysilmaa =)
Ja se on tehnyt hyvää mielelle ja kropalle
18.9 on vielä yksi hcg mittaus varmuuden vuoksi, vaikka kaikki ylimääräinen tuolta
vatsasta tulikin rapsuteltua pois, niin haluavat vielä ottaa yhden kontrolli arvon.
Ja sitten TADAAAAA! 2.10 meillä onkin taas jo aika lapsettomuuspolille. =)
Käynnillä tehdään sitten jälkitarkastus ja suunnitellaan tulevaa PAS:sia.
Eli varmasti ihan aikataulussa pysytään ja marraskuussa olisi seuraava siirto..
Ellei sitten (nää on näitä mun aivotuksia) seuraavat menkat tulisi JO tässä kuussa ja PAS voitais tehdä lokakuun kiertoon...
Ai miten niin mulla on taas jo tuli persiin alla päästä jatkamaan hoitoja??!!
iiris_lorea Sun alkanutta hoito kierrosta mielenkiinnolla nyt seurailen ja kovasti
toivotan tsemppiä ja rutistukset täältä lähetän.. :hug: :heart:
Toivotaan, että ylimääräiset pistokset toisivat kasvuun vauhtia ja pääsisitte
punktioon. Monesti käy niin, että ekakerta menee vähän hakuammuntana lääkemäärien suhteen, kun ei oikein tiedetä, että miten se kroppa niihin määrättyihin hormooni määriin reagoi.. MUTTA vielä on pari päivää aikaa mollukoilla ottaa kunnon kasvupyrähdys =)
Olet mielessä :heart:
Säihkiss ..kipeät rinnat..finnejä..kuppi koon kasvu.. Joo, varmaan vaan macan ansiota... Eikun hetkinen??... Testaathan jo kohta pian, alkoi meinaan jänskättään.. Toivon, ettei oireilu johdu macasta :heart:
Kissatanssi ja Minttumaari tervetuloa tänne meidän ihanan kirjavaan, kannustavaan, ihania leidejä täynnä olevaan porukkaan :flower:
"Ken onneen uskoo, sen myös saavuttaa" :heart:
Ihanaa viikkoa kaikille! =)
Super Hyper Suuret Kiitokset teille kaikille
ihanista, kannustavista viesteistä :heart: :heart: :hug:
Olette korvaamattomia tukipilareita :heart:
Täällä olo paranee päiväpäivältä ja koiran kanssakin olen jo rauhallisia kävely lenkkejä tehnyt, en nyt kovin pitkiä (mies saa hoitaa vielä pitkät lenkit) matkoja,
mutta kuitenkin ulkoilmassa oltu ja nuuskuteltu molemmat
raikasta syysilmaa =)
Ja se on tehnyt hyvää mielelle ja kropalle
18.9 on vielä yksi hcg mittaus varmuuden vuoksi, vaikka kaikki ylimääräinen tuolta
vatsasta tulikin rapsuteltua pois, niin haluavat vielä ottaa yhden kontrolli arvon.
Ja sitten TADAAAAA! 2.10 meillä onkin taas jo aika lapsettomuuspolille. =)
Käynnillä tehdään sitten jälkitarkastus ja suunnitellaan tulevaa PAS:sia.
Eli varmasti ihan aikataulussa pysytään ja marraskuussa olisi seuraava siirto..
Ellei sitten (nää on näitä mun aivotuksia) seuraavat menkat tulisi JO tässä kuussa ja PAS voitais tehdä lokakuun kiertoon...
Ai miten niin mulla on taas jo tuli persiin alla päästä jatkamaan hoitoja??!!
iiris_lorea Sun alkanutta hoito kierrosta mielenkiinnolla nyt seurailen ja kovasti
toivotan tsemppiä ja rutistukset täältä lähetän.. :hug: :heart:
Toivotaan, että ylimääräiset pistokset toisivat kasvuun vauhtia ja pääsisitte
punktioon. Monesti käy niin, että ekakerta menee vähän hakuammuntana lääkemäärien suhteen, kun ei oikein tiedetä, että miten se kroppa niihin määrättyihin hormooni määriin reagoi.. MUTTA vielä on pari päivää aikaa mollukoilla ottaa kunnon kasvupyrähdys =)
Olet mielessä :heart:
Säihkiss ..kipeät rinnat..finnejä..kuppi koon kasvu.. Joo, varmaan vaan macan ansiota... Eikun hetkinen??... Testaathan jo kohta pian, alkoi meinaan jänskättään.. Toivon, ettei oireilu johdu macasta :heart:
Kissatanssi ja Minttumaari tervetuloa tänne meidän ihanan kirjavaan, kannustavaan, ihania leidejä täynnä olevaan porukkaan :flower:
"Ken onneen uskoo, sen myös saavuttaa" :heart:
Ihanaa viikkoa kaikille! =)