*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Torstai 8.8.2013


Mariah33............33v..........kp 2/27-30.................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 8/23-38.................yk 12
Kaisla78.............35v...........kp 13/31-34................yk 4
Joiku.................32v...........kp 15/22-28................yk 4
Hildur................29v...........kp 18/21-27................yk 9
Ankkurinappi.......30v..........kp 20/33......................yk 4
Säihkiss.............34v...........kp 22/30-32................yk 9
NancyC..............31v..........kp 42/28-?...................yk 1
Ethe1................ 30v...........kp ?/33-36..................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82, Dazzler, Lise


Plussanneet:

Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Oi kuinka aktiivista kirjoittelua täällä on ollut illalla, ihanaa!

Kiitos ensinnäkin tsempeistä näissä mun limakalvopohdinnoissa. Olo alkaa olla jo hyvä sen suhteen ja olen päättänyt, että se ei meidän vauvaprojektia tule estämään :)

Iitukka81, oon oikeastaan yhden sukulaisen innostamana kiinnostunut tuosta visualisoinnista ja muista "henkimaailman jutuista". Oon lukenut muutamia kirjoja, joista täälläkin on ollut joskus aiemmin puhetta, mm. Rhonda Byrnen Salaisuus, Joseph Murphyn Alitajuntasi voima sekä Esther ja Jerry Hicksin Pyydä niin saat (tästä lähinnä lopussa olevat harjoitukset) ja näistä olen saanut paljon kokeilemisen arvoisia ideoita omaan elämään.

Itse harrastan tuota visualisointia monesti autossa, kun työn puolesta ajan paljon yksinäni. Radio kiinni ja alan mielessäni elää erilaisia tilanteita, joita toivon oikeasti jonain päivänä kokevani. Esim. juuri se, että kävellään vaunuja työntäen Milk@n ja Joikun kanssa tuolla satamassa tai että imetän sohvalla meidän vauvaa kun mies tulee töistä :) Tämmöisiä pieniä välähdyksiä tai pidempiä tapahtumia ja toistan niitä mielessäni uudelleen ja uudelleen. Tärkeää on se, että näkee nämä asiat ikään kuin jo olemassa olevana tilanteena, eikä niin, että toivoisi näin olevan. Ja se positiivinen ajattelu... Siihen uskominen, että asiat tapahtuu aina juuri oikeaan aikaan, auttaa hyvin pitkälle. Tottakai elämässä tulee aina välillä niitä epätoivon hetkiä mutta se perusvire kun on positiivinen niin se ihan totta auttaa.

Niin ja aarrekartta on muuten ihana tapa visualisoida. Tyttöporukka kasaan, vähän viiniä, ja sitten vaan leikkelemään lehdistä kuvia ja tekstejä ja ne liimataan kartongille ja valmis aarrekartta seinälle. Toimii, voin sanoa... :)

Aarrekartta — Viitoita tie unelmiisi – Ellit.fi

Mies nauraa aina välillä näille mun jutuille mutta on oppinut onneksi myös sen, että kyllä niissä on vaan joskus ihan oikeasti ideaakin. Visualisointia kannattaa käyttää monessa muussakin kuin vain näissä vauvahaaveissa. Jos haet esim. uutta työpaikkaa, näet itsesi jo allekirjoittamassa työsopimusta jne.

Tulipas selostus. Mielelläni kyllä kerron näistä asioista, koska niistä on ollut oikeasti apua omassa elämässä. Ja voin kirjoittaa lisääkin joko yksityisviestinä tai täällä julkisesti, jos tulee kysyttävää mieleen :)
 
Dazzlerille minultakin virtuaalihaleja :hug: Olet ajatuksissa :heart: :heart: :heart:

Lise olen todella pahoillani :hug: Voimia myös sinulle! :heart:

Kaikille pidempään yrittäneille ja erityisesti epäsäännöllisten kiertojen kanssa taisteleville näin yleisesti... Älkää pelätkö hoitoihin hakeutumista. Vaikka luomuplussa olisikin mitä parhain, niin plussa kuin plussa ja pienikin kärsimys sen eteen kannattaa! :) Itse ainakin tavallaan helpotuin siitä, että päästiin lekurin juttusille selvittelemään mistä tärpin puute johtui. Meillähän ainoa ongelma taisi olla minun epäsäännöllisessä kierrossani niin kuin pitkään olin aavistellutkin. Lyhytkin aika kultaa muistot, mutta ei esim. aukiolotutkimus ollut sellainen, etteikö sitä kestäisi hyvän asian puolesta. Itse kuuluin niihin onnekkaisiin, joilla tärppi tuli lopulta ihan vain lääkkeiden avulla. Eikä siis sen suurempia toimenpiteitä tarvittu. Älkää siis jännittäkö turhan paljoa ja hakeutukaa hoitoihin rohkeasti kun vähänkään siltä tuntuu. Meidän kohdalle osui ainakin todella mukava lääkäri ja hoitajia sekä klinikan vastaanoton henkilökunta oli todella ihanaa je hienotunteista porukkaa.

Haleja teille kaikille oikein paljon!!! :heart: :heart:
 
Säihkiss Jep, Milk@n tilanne alkaa varmaan kohta visualisoitumaan kaikille =) Mutta kuule, perästä tullaan. ;) Itse myöskin harrastan aika paljon asioiden kuvittelemista etukäteen… En ole vaan niinkään perehtynyt aiheeseen, mutta kyllä sillä tavalla todellakin saa rauhallisen fiiliksen itselleen. Omalla kohdalla sitä rajoittaa typerä nakutus takaraivossa siitä, että miten pettynyt sitä sitten on, jos esim. sitä vauvaa ei tulekaan… : / Miksiköhän meihin suomalaisiin on istutettu niin syvään tällaisia unelmointia ja oman onnen hehkutusta estäviä tekijöitä. Niin, meillä on muuttoon vielä muutamat kuukaudet, mutta kovasti ollaan siellä jo pörräilty. :)

LilyAlice, muistit ihan oikein eli meillä ei ole vielä puolta vuottakaan yritystä takana ja vaikka sitä alkuun ajatteli, että tämä homma tulee aikansa ottamaan, niin siitä huolimatta epäilykset meinaa välillä vallata mielen… Mutta any day now! :D

Dazzler Toivotaan, että tosiaan ei tulisi mitään sivuoireita… Odotamme täällä kuulumisia, hyviä sellaisia. :) Harmi teidän puolesta, että piti tällainenkin koettelemus vielä tulla. Mutta seuraava PAS on teidän PAS! :heart:

Lise Ihailen sun asennetta! :heart: Nyt vaan sitten kovat piippuun ja uuteen yritykseen!

Mulla ei muuten mitään ihmeellistä, taaskaan en tikutellut ovista, mutta luulen sen olleen ja pitäisi olla ehkä hyödynnettykin. Meillä on vaan koko kesän ajan kaiken maailman vieraita puskenut yökylään just kriittisiksi päiviksi, joten vähän on ollut vaikeuksia olla hetki rauhassa. ;) Vaikka ei sillä, kiva että kavereita käy kylässä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lise ja Säihkiss
Moi ihanat pulina Iitat :D
Mahtavaa, kun täällä höpötettävää riittää ja kaikki on niin aktiivisia :)

Itse en nyt kirjoittele, kun omia kuulumisia pikaisesti puhelimella..
Niin, mun pikaiset viestithän tiedetään.. Hih!

Täällä lepäilen osastolla, metotreksaatti pistoksen jälkeen. Eli, on tapana jäädä
seurantaan 2-4 tunniksi pistoksen jälkeen. On kuitenkin sen verran tujut
aineet.. Olo on vielä ainakin ihan hyvä. Puoli tuntia sitten tuikkasivat. :)
Muutenkin ihan hyvillä mielin.
Tuossa viereisessä pedissä on nainen, joka saa sytostaatti hoita syöpään ja sekin
on taas sellanen muistutus itselle ja herätys itselle, että niin, mulle on nyt
annettu yksi sytostaatti pistos "vaan" kohdunulkoiseen raskauteen.
Olen muuten kuitenkin ihan perus terve "nuori" nainen, jolle suurin tragedia
elämässä on tämä kovin kuoppainen tie äidiksi.
Kaikki muut asiat elämässä, on varsin mallillaan. Kun taas jollain toisella,
voi olla kaikenlaisia paaaaljon vakavampia vastoinkäymisiä elämässä ja
joka vaihtaisi osia kanssani välittömästi.

Nautitaan leidit elämästä pienistä kuopista huolimatta <3
Onnellista viikkistä ihanat <3
 
..Vielä pakko tulla vähän kirjoittamaan.. :)

Meillä on siis nyt 3 kk raskautumis kielto, joten PAS
menee sitten johonkin marraskuulle.
Mutta ei hätää, täytyy sanoa, että ihan hyvään väliin
tulee tämä pikku breikki tähän vauveli touhuun..
Ja ajateltiin tuon miehen kanssa ottaa syksyllä totaalinen
irtiotto ja ajatella iskäksi ja äiskäksi tuloa, vasta sitten, kun
PAS on ajankohtainen :)
Pikkunen lemmenlomakin on jo suunnitteilla <3

Hcg arvoja seurataan nyt niin kauan, kun arvo on alle 10.
Eli labroissa saa vielä juosta, mutta ne on pikku juttuja :D

Anteeksi nyt, tämä omanapainen pauhaaminen.
Mä lupaan olla taas ihan satasella mukana, teidän
muidenkin jutuissa, kun saan tän oman "rasitusvammani"
pois päiväjärjestyksestä.. :)
 
Perjantai 9.8.2013


Mariah33............33v..........kp 3/27-30.................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 9/23-38.................yk 12
Kaisla78.............35v...........kp 14/31-34................yk 4
Joiku.................32v...........kp 16/22-28................yk 4
Hildur................29v...........kp 19/21-27................yk 9
Ankkurinappi.......30v..........kp 21/33......................yk 4
Säihkiss.............34v...........kp 23/30-32................yk 9
NancyC..............31v..........kp 43/28-?...................yk 1
Ethe1................ 30v...........kp ?/33-36..................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82, Dazzler, Lise


Plussanneet:

Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Huomenta ystäväiset!

Dazzler, iso halaus ja pikaista toipumista! En lakkaa ihmettelemästä tuota sun asennetta... Ihailtavaa kertakaikkiaan :) :heart:

Joiku, hyvin ehditään vielä Milk@n mukaan ensi kesäksi, Milk@ ehtii käydä jo hyvät vaunuilureitit katsastamassa keväällä ja me sitten pari kuukautta myöhemmin liitytään seuraan ;)

Jälleen kerran sanon, että ootte te kaikki kyllä ihan mielettömän ihania, kiitos siitä ihan joka iikalle! :kiss:

Rentouttavaa viikonloppua! Voi olla että päivitykset on taas tauolla viikkiksen ajan mut maanantaina taas viimeistään päivittelen :)
 
Dazzler voit pauhata täällä ihan niin paljon kuin jaksat :) Kyllähän kolme kuukautta kuulostaa pitkälle ajalle, mutta nopeasti se sitten kuitenkin menee. Lemmenloma kahdestaan on loistoajatus! Ehdottomasti sellainen, että syöt, juot ja teet kaikkea sellaista, mitä ei sitten raskaana/vauvan kanssa voi tehdä :D Mä luulen, että me tarvitaan miehen kanssa myös sellainen, kun tulee puolivuotta yritystä täyteen... Marraskuu on kyllä sellainen, että viimeistään niihin aikoihin olisi hyvä päästä hieman irti arjen harmaudesta :)

Toivottelen myöskin kaikille ihanaa viikonloppua ja hyppään itse auton kyytiin, jonka keula on jo kohti mökkirantaa.
 
miss_piggy
Mulla olis muuten ylimääräsenä myynnissä 23 kpl liuskamallisia ovistestejä. 6 kpl planning family-merkkisiä ja loput Egens.
Jos joku haluaa ostaa, niin voisin myydä hintaan 12€ (sis.postarit). Ne on tällä hetkellä huuto.netissä mulla myynnissä, mutta laittakaa yksäriä jos kiinnostaa niin otan pois ja lähettelen :D

Ja samalla hinnalla myös 1 kpl clearbluen viikkonäytöllisiä r-testejä ja 1kpl one stepin liuska r-testejä. Eli nämä kaksi myös hintaan 12€ (sis. postarit).

Ku eipä nyt oo itelle noilla tarvetta :D

piggy ja mato 14+0, poks!
 
Säihkiss ja Joiku, jatkakaa vaan sitä visualisointia!! Mä voin todellakin heittää parit keikat vaunujen kera teitä seuraksi odotellessa ja varmistaa parhaat reitit. Mutta todellakin toi olis niin mahtava mielikuva ensi kesäksi me kaikki kolme :)

Mulle visualisointi on tuonut paljon mielenrauhaa. Olen kokenut elämässäni sen verran kovia, että edelleen pelottaa olla onnellinen, yleensä aina ajattelen ensimmäiseksi pahinta mahdollista. Mutta kun visualisoin ja keskityn vaan positiiviseen lopputulokseen, olen paljon rauhallisempi ja onnellisempi.. Oon myös lukenu kirjoja aiheesta, Rhonda Byrneä esimerkiksi, ja käynyt Aarrekartta -kurssin aikoinani.

Ja Dazzler, toivon, että teillä on rakkauden ja onnen täyttämä syksy ja "luova tauko" ... ;)

Lise, pahoittelut keskenmenosta. Upeaa, että olet kuitenkin jo positiivisella mielellä..

Edelleen, paljon onnea raskautumisyrityksiin ihan teille jokaiselle.
 
Maanantai 12.8.2013


Mariah33............33v..........kp 6/27-30.................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 12/23-38.................yk 12
Kaisla78.............35v...........kp 17/31-34................yk 4
Joiku.................32v...........kp 19/22-28................yk 4
Hildur................29v...........kp 22/21-27................yk 9
Ankkurinappi.......30v..........kp 24/33......................yk 4
Säihkiss.............34v...........kp 26/30-32................yk 9
NancyC..............31v..........kp 46/28-?...................yk 1
Ethe1................ 30v...........kp ?/33-36..................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82, Dazzler, Lise


Plussanneet:

Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! :heart:

Pakko jakaa meidän perheen unet tältä viikonlopulta... Mies näki la-su yönä unta, että olin raskaana ja testi tehtiin jossain juhlissa semmoisella sormikkaalla, joka laitettiin käteen ja sormi työnnettiin alapäähän ja se kertoi raskauden.. Sitten mentiin ravintolaan syömään ja aloin oksentaa kaaressa ruokapöytään. How lovely...

No, eilen illalla mietin ennen nukahtamista, että näyttäkääs mulle nyt semmoinen uni, joka kertoo, että kannattaako edes miettiä testailuja tässä kierrossa. Ja tätä seurasi: Olin unessa tosi huonovointinen ja oksensin sitten eteisen lattialle (ehkä tuli tuosta miehen unesta..) Seuraavaksi olinkin sairaalassa, makasin tutkimuspöydällä ja hoitaja oli aloittamassa ultraamista. Olin huolissani, että näinköhän siellä vielä mitään näkyy ja hoitaja sanoi, että katsotaan nyt kuinka pitkällä raskaus jo on. Ja sitten samperi heräsin enkä nähnyt oliko siellä kohdussa mitään.

Niinhän siinä sitten kävi, että en malttanut odottaa vaan testasin aamulla, vaikka vasta dpo 11 ja kyllähän se tietenkin puhdasta negaa näytti :(
 
Aurinkoista maanantai päivää kaikille kanssakulkijoille! :heart:

Ovis tuli ja meni, ensimmäistä kertaa bongasin sen oikeasti tikuttamalla. Jihuu :) Tosin sen hyödyntäminen oli vähän niin ja näin, joten minä suosiolla jään odottelemaan tätiä saapuvaksi. Nyt ei niin hirveästi masenna kun bongaus on tapahtunut ja tiedän että periaatteessa raskautuminen olisi mahdollista ehkä jossain vaiheessa.

Toki kuviteltuja "raskausoireita" on riittämiin, mutta mieli tekee vaan tepposia ja tätiä odotellaan kylään 9 päivän päästä. Yksi tuttavani on viimeisillään raskaana, facebookissa toivoo että jospa se lapsi tulisi jo maailmaan kun on niin tukala olo. Minä toivon että jospa se lapsen alku päätyisi vatsaan ja tulisi tukala olo ;) Samoja "tulevia tukalan olon toivotteluja" teillekin! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Joiku
Milk@ Kiva, kun käy meitä täällä kurkkimassa! Hymyilyttää pelkkä ajatuskin vaunuilusta kimpassa... =)

Säihkiss Aika aikaistahan tuo nyt vielä on eli kaikki on vielä mahdollista! Nokka pystyyn siis :) Mä näin vähän aikaa sitten myös vauvaunen, jossa meille oli tulossa poikavauva (oon salaisesti varma, että saan vain tyttöjä).

Ankkurinappi Eikö olekin ihanaa saada plussaa edes johonkin testiin, vaikea kuvitella, että minkälainen fiilis olisi, jos se plussa tulisi siihen toiseen testiin... :) Oon myös naureskellut läheisten loppuraskauksien tukaluuksille, se on vaan jännä miten luonto on sen hoitanut, että melkein kaikki alkaa vaan haluamaan siitä mahasta eroon ja yhtenä syynä on tuo tukaluus. Auttaa kuulema myös synnytyspelkoon :D

Bongailin tällaisen kirjoituksen yhdestä blogista ja ajattelin, että sopisi tähän meidän visualisointiin ja muuhun... Hetkestä nauttiminen on varmaan jotain, mitä ainakin itseni pitäisi oppia enemmän. Näihin sanoihin ja näihin tunnelmiiin - mukavaa viikonalkua :flower:

"An amazing thing happens when you get honest with yourself and start doing what you love, what makes you happy. Your life literally slows down. You stop wishing for the weekend. You stop merely looking forward to special events. You begin to live in each moment and you start feeling like a human being. You just ride the wave that is life, with this feeling of contentment and joy. You move fluidly, steadily, calm and grateful. A veil is lifted, and a whole new perspective is born."
 
Ihana teksti, Joiku! Juuri noinhan elämään pitäisi suhtautua, elää tässä ja nyt, tehdä vain asioita, jotka tekevät onnelliseksi... Se vain meinaa aina välillä arjen pyörityksessä unohtua!

Minäkin toivon, Dazzler, sinulle oikein rakkaudentäyteistä ja onnellista alkusyksyä, olet sen ehdottomasti ansainnut. Taipuu, vaan ei taitu - sinulla on mahtavan positiivinen asenne! Voimia toipumiseen! :hug:

Paljon tsemppiä myös Liselle ja uusin voimin eteenpäin! <3

Omaa napaa lyhyesti eli tänään käyty gynellä. Sain uudestaan lähetteen progesteronitestiin ja kohdun kuvaukseen. Gyne otti todesta mun kiertojen epäsäännöllisyyden (jee!) ja nyt aletaan sitten selvittää, miten voidaan parhaiten buustata ovulaatiota. Mieskin sai lähetteen testeihin - se ei kyllä kuulostanut asiasta hirvittävän innostuneelta, mutta eiköhän se suostu, kun vähän asiaa sulattelee... :D Ensi kuussa sitten uudestaan gynelle - nyt tuntuu siltä, että asiat oikeasti alkavat edetä. Tärppipäivätkin on kohta käsillä ja aurinko paistaa, joten varsin positiivisin mielin täällä tänään!

Paljon +++++ jännäilijöille ja kaikille kivaa alkuviikkoa!

PS. Säihkiss, kiitos päivityksistä!
 
  • Tykkää
Reactions: Säihkiss ja Lise
Hitsi, ei täältä malta pysyä pois:D on kiva seurata täällä keskustelua ja haaveilla, että pääsis itsekin ihan oikeesti kirjottelemaan.
Mä oon joskus opiskeluaikoina käyny erilaisia rentoutumis ym kursseja. Yhdellä kurssilla tehtiinkin aarrekartta. Siellä myös käytiin erilaisia mielikuvaharjoitteita. Olen ollut aina kiinnostunut näistä vaihtoehtoisista hoidoista. Ja uskon täysillä mm.vyöhyketerapiaan. Sitähän muuten opetetaan kätilöillekin, eli ei voi ihan huuhaata olla.
Minulla on ihan kauhea hääkuume. Vaikka olen vannonut etten naimiseen mene enää. Nykyään minun visuaaliharjoitteet meneekin lähinnä häitä haaveillessa. Kuvittelen meidät mieheni kanssa yhdessä alttarille/maistraattiin. Tietysti kyllä haaveilen siitä vauvastakin.
Noista unista tulikin mieleen, että jo jokin aika sitten näin unta että odotin viidettä lasta. Olin vaan huolissani siitä, että voi kamala kun tuo minun mies täyttää jo 50 että mitenköhän me jaksetaan :D
Säihkiss testailehan vähän myöhemmin uudelleen. Tässä tapauksessa ei päde sanonta, että aikainen lintu madon nappaa. Ymmärrän kyllä, ettei millään malttaisi odotella.
Ankkurinappi hyvä että ovikset sait bongattua, jospa se pomppaa sitten r-testiinkin.
 
Heippa Rautanaiset!! :)
Luin kaikki tekstit läpi ja hymy nousi kasvoille, vaikkakin ikäviäkin uutisia oli tarinajonossa. Mukana olen hengessä ja taustajoukoissa plussatuulia puhaltamassa. Kyllä tämä vaan on hyvä porukka!

Tuosta visualisoinnista sen verran, että juurikin eilen "näin" itseni työntelemässä bugiksia mun uusissa kumppareissa, linnut lauloivat ja hymyilin. Kuvittelin tukkani sekaisin ja univelan myös, joten ei se ihan hempeä päiväuni ollut :LOL:. Olen taas lukenut Taikavoima -kirjaa ja löytänyt paljon kiitollisuuden aiheita ( lähdetään nyt ihan tästä ilmasta mitä hengitämme liikkeelle). Elämässä on paljon hyvää, mutta toki muistan sen hetkittäisen suurenkin tuskan mitä vauvaprojekti sai aikaan. Toki meillä vaikutti ne kaikki mun hoitovirhesähläykset ja munatorvileikkaus jne, mutta silti.
Ja jatkuvaahan jännitystä tämä on.. Ensin raskaaksitulemisen, sitten sen mukana pysymisen ja hyvin menemisen loppuun asti. Sitten tulee paniikki kätkyteistä ja muusta, lapsihan voi jäädä auton alle, hukkua pihan vesiämpäriin(heh), tulla hulttionuoreksi, tehdä pankkiryöstön ja joutua linnaan tai sitten jotain muuta. Aina on jotain mikä mietityttää ja panikoittaa. Ja sitä se on koko loppuelämä. Olinnflunssassa ja äitini soitti jokainen päivä ja kyseli "oletko ottanut sitä ja tätä, onko kuumetta, pitäiskö mennä lääkäriin....." :LOL:. Et jatkuva huoli täällä masussa kasvaa :)

Paljon onnenhippuja teille kaikille, nauttikaa ja ottakaa sitä kuplivaa lasillinen jos toinenkin puolestani. Kohta olette kaikki tässä samassa veneessä ja kaipaatte sitä kuplajuoman pirskahtelua ;).

Syksy tulee, kynttilät lämmittää ja hyvä kirja kainalossa rentouttaa.
Isoja haleja teille kaikille supermisuille! Voi miten kiva olisikin nähdä joskus ja höpöttää koko ilta. Jutunjuuri ei varmasti loppuisi :)

*lady ja Bambsu 16+3
 
Viimeksi muokattu:
Moi taas kaikille =)

Palaan tuolta taustata, jotkut ehkä muistaakin minut, mutta kertaan tässä lyhyesti. Lasta yritetty 2 vuotta, vuoden yrityksen jälkeen lääkäriin, jossa todettiin miehellä niin paha vikaa simpoissa, että luomulapsesta on turha haaveilla. Tässä välissä on ollut muuta säätöä elämäntilanteessa, niin hoidot aloitetaan vasta nyt. Maanantaina on aika mitä ja milloin tehdään, käytännössä valinta tehdään IVF ja ICSIn välillä. Ollaan julkisella hoidoissa, ihan hyvää palvelua on saatu tähän asti.

Kiertopäivä on 24/26-31, yv 2 . en valitettavasti saa tätä puhelimella toisen väriseksi.

Meillä onneksi parisuhde on kestänyt hyvin nämä vaiheet, ollaan kuitenkin ihan varmuuden vuoksi käyty asian takia pariterapiassa, ja se oli kyllä tosi hyvä.
Pahimmassa epätoivossa ehdotin miehelle, että kävisin baarissa levittämässä jalat eniten ukon näköiselle miehelle, niin päästäisiin halvemmalla, helpommalla ja ilman mitään tuskastuttavia hoitoja. Ei se oikeen lämmennyt ;) Täytyy sanoa, että välillä vauvan kaipuussani mieti että laittaisinko miehen vaihtoon, mutta onneksi tulin järkiiini
Tsemppiä kaikille.
 
Ehkä mäkin teen pienen visiitin tänne tuolta taustajoukoista... Täällä on porukka vaihtunut niin hurjasti, että harva varmaan mua enää muistaakaan. Kuumeilin täällä keväästä 2012 kevääseen 2013 ja nyt olen ollut taustalla jonkin aikaa. Yritys alkoi loppuvuodesta 2011 ja aika tarkalleen vuosi sitten sain vihdoin plussan, mutta se päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon, joka oli tapahtunut noin 6+4 viikoilla. Lääkkeellinen tyhjennys sujui hyvin ja kierto alkoi pelata heti normaalisti, kunnes vuoden vaihteessa alkoi tuhrut ennen menkkoja. Niihin kokeiltiin teroja 1 tbl päivässä annostuksella, mutta ei auttanut... Ei myöskään 2 tbl päivässä annostus tuonut apua. Sit jätin terot kokonaan, mutta tuhrut alkoivat jo muutama päivä oviksen jälkeen. Primolutit toivat vihdoin avun ja nyt on takana kaks Primo-kiertoa ilman yhtään tuhrua!! Siitä olen äärettömän tyytyväinen, mut kuitenkaan en oo enää yhtään varma, onko mulla edes mitään vauvakuumetta. Just viikonloppuna pohdin, että mun elämä on nyt aika täydellisen ihanaa ja että voisko se tän ihanampaa enää ollakaan. Olen jopa harkinnut pillereitten aloittamista uudestaan. Katsotaan, mihin tää elämä kuljettaa... Toistaiseksi mennään asenteella tjot :)

Dazzlerille lähetän oikein superhyperpaljon rutistuksia, lämpimiä ajatuksia ja ihanan rentouttavia hetkiä! :hug: Ja nostan hattua tosi korkeelle, että jaksat olla noin positiivinen ja reipas. Mä olen ihan satavarma, että kaikki nää sun kokemukset palkitaan pian ja kaikkien vastoinkäymisten jälkeen sua odottaa se paras mahdollinen palkinto :)

Liselle myös isot halit ja jaksamista :hug: Äärettömän kurjaa, että sinäkin joudut tuon kurjan kokemuksen läpi käymään :(

Kaikille toivon valtavasti plussatuulia ja positiivista mieltä!! Kirjoittelen taas joskus, mutta listalle en taida kuitenkaan palata, ainakin nyt tuntuu siltä. Lueskelen kuitenkin kuulumisianne ja olette mun mielessä usein :) Huipputyyppejä täynnä tää ketju, joten ei täältä kokonaan erossa voi pysyä!!
 
Heipähei pitkästä aikaa! Vaikka en ole kirjoitellut tänne aikoihin niin olen silti lueskellut teidän kirjoituksia ja eläytynyt niihin. Te olette kyllä ihan parhaita naisia mitä on olemassa :heart:

Lise ja Dazzler, te ootte ihanan vahvoja. Minäkin uskon että teidän koettelemukset korvataan vielä ruhtinaalisesti!

Säihkiss , Toivotaan että nuo olivat enneunia. Kyllähän keho voi tietää raskaudesta ennenkuin testi sitä kertoo. Ehkä mieskin aisti sen unissaan :) Parin päivän päästä testiin saattaa hyvinkin ilmestyä väriä!

Kivaa kun taustajoukot ja plussanneet käyvät visiitillä. Tulkaa vaan useamminkin :) M11su, peukut pystyyn että hoidot toimii jo ensiyrittämällä. Täällä on aiemminkin puhuttu hyvistä miehistä ja kuulostaa siltä että sinullakin on oikea loistoyksilö. Onneksi et laittanut vaihtoon, tuollaisia ei ihan joka oksalla kasvakaan :)

En saanut tässä kierrossa ovista tikutettua, joten sen ajankohta jää arvoitukseksi. Jotain muuta sain kylläkin eilen tikutettua! Minulla on ollut rinnat kipeänä jo useamman päivän. Joskus ennenkin ne on kipuillut ennen kuukautisia, joten se ei ollut niin epäilyttävää. Mutta pari päivää on vatsa tuntunut hassulta. Paineen tunnetta ja pientä kipua. Päätin sitten huvikseni testata, (se kun on tunnetusti niin hauskaa ;)) ja siihen ilmestyi pieni, vaaleanpunainen haamulainen!!! Testasin kyllä todella aikaisin, joten en ala vielä neulomaan vauvatossuja mutta onhan tämä todella jännää ja epätodellista. Tämä on minun ensimmäinen haamu ikinä. Menkkojen pitäisi alkaa vasta joskus loppuviikosta. Pidän sormet ja varpaat ristissä että viiva vahvistuisi ja kyytiläinen tykkäisi asumuksestaan!
 
Kaisla78 Kyllähän täällä on monen suusta jo kuultu, että kun jokin oman kropan toiminnassa tosissaan huolestuttaa, kannattaa asia käydä tarkistuttamassa. Uskomme kuitenkin, että kaikki on hyvin ja pienillä säädöillä kiertokin säännöllistyy :) Sitä ennen nauttikaamme tästä hetkestä ;)

Hey lady! :wave: Juuri noinhan se taitaa olla, että huolehtiminen jatkuu läpi elämän :) Olen käynyt sun blogiakin säännöllisesti katsomassa ja visualisoinut stokkeja meidänkin sisustukseen :D Ja hui kauhea miten nopeasti nuo viikot on sulla lisääntyneet - ii-ha-naa :heart:

M11sulle tervetuloa "takaisin"! Nythän teillä sitten alkaa hyvinkin jännittävä syksy :) Hienoa, että matkanne on jatkunut yhdessä vaikeuksista huolimatta :heart:

Kiitos tervehdyksestä Kirpukka! Itsekin nautin elämästä nyt tällaisenaan, mutta ei haittaisi vaikka se tästä vielä saisi hieman erilaista sisältöä :)

Jätin viimeiseksi tämän ihanimman uutisen! Hildur :D Iik! Vahvistukoon viivasi ja kertokoon digitaalinen testi sen ihmeellisen sanan vielä tällä viikolla! Pidäthän meidät ajantasalla :)

Mites Säihkiss, oletko testannut uudelleen? :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979
Keskiviikko 14.8.2013


Mariah33............33v..........kp 8/27-30.................yk 3
LilyAlice.............34v...........kp 14/23-38.................yk 12
Kaisla78.............35v...........kp 19/31-34................yk 4
Joiku.................32v...........kp 21/22-28................yk 4
Hildur................29v...........kp 24/21-27................yk 9
M11su...............................kp 25/26-31................yv 2
Ankkurinappi.......30v..........kp 26/33......................yk 4
Säihkiss.............34v...........kp 28/30-32................yk 9
NancyC..............31v..........kp 48/28-?...................yk 1
Ethe1................ 30v...........kp ?/33-36..................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82, Dazzler, Lise


Plussanneet:

Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Hei hanit!

Laitoin nyt suoraan huomiset tiedot kun oon vähän huonosti koneella tällä viikolla ja huomasin että padilla ei päivittäminen jostain syystä onnistukaan..

Kaisla78, hienoa kuulla että asiat alkaa edetä. Pysy yhtä positiivisena jatkossakin niin varmasti tulee tulosta! :)

Lady, kiva kun piipahdit meitä moikkaamassa! :) Mä käyn myös sun blogia lukemassa ja siunailin just vähän aikaa sitten samaa kuin Joiku, että herranen aika miten nopeasti aika kuluu kun sullakin noin paljon jo viikkoja. Onnellista odotusta!

M11su, tervetuloa takaisin ja onnea matkaan hoitojen tielle. Hienoa kuulla, että olette käyneet pariterapiassa. Olen vahvasti sitä mieltä, että ei kannata odottaa mahdollisia ongelmia, ennen kuin voi panostaa parisuhteen hyvinvointiin. Ja nämä on niin isoja asioita, että hyväkin on ennakoida, jotta ei ongelmia tulisikaan. Arvostan! :) Mikäs sun ikä muuten olikaan, niin lisätään listaan..?

Kirpukka, kiva kun kävit sinäkin kirjoittelemassa kuulumisia. Se on kyllä tosi tärkeää, että elämäänsä voi olla tyytyväinen juuri sellaisena kuin se on. Surullisia on ne tarinat, joissa lapsi tehdään piristämään väljähtynyttä parisuhdetta tai muuta yhtä kamalaa.. Ihanaa syksyä sinulle! :)

Ja voi Hildur!! Vahvistu viiva vahvistu! Ihanaa, tulispa sieltä meidän pinon seuraava plussa! :)

Ja sitten vielä pari sanaa omaa napaa... En ole testannut uudelleen, en todellakaan. Mietin jo eilen että kehtaanko teille edes kertoa että näillä päivillä jo tuhlasin testin :ashamed: Oikeastaan siinä oli taustalla kyllä ajatustakin.. Aattelin nimittäin että jos bongaisin vaikka tommoisen hyvin aikaisen haamun, joka sitten häviää, tietäisin että edes jonkinmoista kiinnittymisyritystä on. Tää siis liittyy näihin mun iänikuisiin limis-pohdintoihin, hohhoijjaa... No, lauantaina viimeistään testaan uudelleen jos menkat ei ole alkaneet, kun olis taas yhdet 40-v pippalot tiedossa. Ja jos näyttää sitä mitä aina ennenkin, otan ilolla useamman kuin yhden lasillisen kuohuvaa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979

Yhteistyössä