Hakutulokset

  1. L

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    Täytyypä kirjoittaa jotakin tähänkin pinoon, olen lähinnä taustaillut viime kuussa. Eka neuvolalääkäri on nyt takana ja sydänäänet kuultu vatsan päältä :heart: Löytyivät heti ja yllättävän korkealta, kohtu on jo paljon ylempänä kuin esikosta. Maha on silti pienempi! :o Toivottavasti...
  2. L

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Huomenia/ päiviä kaikille! Mitäs Riinu näkyi ultrassa? Kaikki hyvin? Sanna-78, mari-78 ja muut kipuilijat, kokeilkaa uintia ja vesijumppaa noihin liitoskipuihin ja vihlaisuihin, jos vaan kulkumatkan päässä on uimahalli ja lämmin allas. Esikon aikana aloin käydä rv25 ja harmittelin, kun en...
  3. L

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Sanna-78, mulla on jalkojen hermoissa sellanen lievä hermovaurio, joka tuli 6 vuotta sitten. Sain flunssan jälkitautina sellasen tulehduksen, joka vaurioitti niitä. NO, ne eivät juurikaan haittaa elämääni kun kipu ja "muurahaistuntemukset" pysyvät tosi pienellä lääkityksellä kurissa. Sitä...
  4. L

    KERTOKAAHAN KOKENEEMMAT..

    Mun kummipoika täytti aika samoihin aikoihin 4v kun heille syntyi toinen vauva. Vanhemmat on kovia lenkkeilemään, kävivät jopa rullaluistelemassa esikoinen rattaissa (mutta eivät enää kahden kanssa). Sitten kun toinen syntyi, isä alkoi kovasti opettaa vanhempaa poikaa ajamaan ilman apupyöriä...
  5. L

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Neuvola-aikani siirtyi neljännen kerran :o Puhelin sitten jo neljännen terkan kanssa puhelimessa, tämä olisi minun omani. EN MENE, kauhea noita-akka!!! :headwall: Sain kuulla aika asiattomia huomautuksia, mm. "olikohan tämä lapsi nyt tähän saumaan hyvä idea" ym. Millä HITSIN oikeudella se...
  6. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen PLUSSAAJAT

    Mä sain puhelimessa terkalta luvan käyttää raskausinkivääriä. Sitä saa apteekista. Taivaallista, kuvottaa vain ajoittain eikä kovin pahasti, yökätä ei ole tarvinnut moneen päivään. Suosittelen!
  7. L

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Mitäs olette käyttäneet kovaan vatsaan? Mä oon joutunu popsimaan jo viikon joka päivä luumuja, ja yritän valita kaikesta runsaskuituisen vahtoehdon. Luumut kyllä auttaa, mutta meikäläisen kun täytyy tuon verensokerin vuoksi laskea hiilihydraatteja, niin ne luumut on tietysti leivästä ym. pois...
  8. L

    Millä rv olette saanu nyyttinne syliin??

    Esikoinen syntyi rv 37+2 ja painoi 3200g. 10 pistettä sai ja todella virkeä oli heti syntymän jälkeen. Bilirubiiniarvo nousi hieman toisena päivänä, mutta pääsimme jo kolmantena kotiin ja keltaisuus hävisi viikossa.
  9. L

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen PLUSSAAJAT

    Onnea Jiksu! :flower: Omassa navassa ei uutta, väsymys ja kurja olo jatkuvat mutta muuten kaikki on hyvin. Lampukka 7+4
  10. L

    LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

    Painonseuranta neuvolassa on rasittavaa :p Mulle nalkutettiin esikon aikana aluksi että olen liian laiha ja painon pitäisi nousta paljonkin ja miksi ei se nouse. Sitten rv 30 kun tuli sokerirasituskokeesta epänormaali tulos, mut käskettiin dietille ja painoa ei saa kuulemma tulla enää yhtään...

Yhteistyössä