Hakutulokset

  1. M

    Lapset ostoskärryissä

    Ai että mua vituttaa vanhemmat jotka on sitä mieltä että säännöt ei koska heitä eikä heidän lapsiaan. Pääasia että voivat tehdä asiat juuri niin kuin itse haluavat. Ja en tiedä onko se laiskuutta vai mitä että ne lapset täytyy sinne kärryihin laittaa. Lapset on likasia sillonkin kun ne on puhtaita.
  2. M

    Lapset ostoskärryissä

    Siis tarkotatko sä sitä että ainoa tapa opettaa lapsia kulkemaan ihmisten ilmoilla on laittaa ne ostoskärryihin?
  3. M

    "Ei Tainaa minun takapihalleni"

    No en mäkään haluais niitä kehitysvammasia mun takapihalle jos voisin valita.
  4. M

    G: Missä asut, miten ja kenen kanssa?

    Helsingissä, kerrostalossa, minä ja poikani
  5. M

    Lapset ostoskärryissä

    Mua ei oikeestaan kiinnosta joudutko ottamaan ne rattaat mukaan jos se on ainoa tapa millä sun lapset pysyy pois niistä kärryistä missä mä pidän ostoksiani. Miten vaikeeta voi joillekin olla hyväksyä se että nää säännöt vaan nyt koskee myös sua ja sun rakkaita kullannuppujasi???
  6. M

    Oli siinäkin lastenhoitaja :O

    Sillä onko lain mukaan poliisilla oikeus tehdä kotietsintä ilman erillistä lupaa, ei ole mitään tekemistä sen kanssa tekeekö poliisit sitä suomessa silti. Teitä on kusetettu.
  7. M

    Pitää ihan kysyä,että mitä tarkoittaa White Trash??

    White Trash tarkoittaa palstalla ketä tahansa joka on erilainen ulkonäöltään, mielipiteiltään, kasvatusperiaatteiltaan tai menneisyydeltään kuin se joka nimittää jotain toista white trashiksi.
  8. M

    Uskallanko alkaa vakavaan suhteeseen?

    En muuttaisi muutenkaan lapseni kanssa kenenkään miehen kanssa asumaan 8kk seurustelun jälkeen, saati sitten jos saisin tietää tuollaista. Ainakin vuoden vielä odottaisin ja katsoisin onko luotettava ja pysyykö tosiaan kuivilla.
  9. M

    Kuinka kauan odottaisit miehen yhteydenottoa treffien jälkeen? :/

    No, mä olin myös korviani myöten rakastunut exääni ensimmäisen yhteisen yön ja yhteensä kaksien treffien jälkeen joten sinä aamuna kun oltiin yhteinen yö vietetty laitoin heti viestin hänelle kotimatkalla että oli kivaa ja haluaisiko tavata uudestaan. En oikeasti osaa sanoa olisinko koskaan enää...
  10. M

    Kuinka kauan odottaisit miehen yhteydenottoa treffien jälkeen? :/

    En jäisi odottelemaan. Jos todella tykkäisin tyypistä ja haluaisin ehdottomasti tavata uudelleen, laittaisin vaikka viestin jo nyt. Jos ilta/yö olisi ollut ihan ok mutten olisi mitenkään korviani myöten ihastunut, en miettisi asiaa sen kummemmin vaan mies ottaisi sitten yhteyttä jos ottaisi. Jos...
  11. M

    Oli siinäkin lastenhoitaja :O

    Jos ei tajuaisi käyttäisi varmaan niitä edelleen? Mitä niitä turhaan lopettamaan jos ei niistä mitään haittaa ole.
  12. M

    Lemmikkikoiran tuhkaa luultiin huumeeksi, poliisi ratsatsi perheen kodin (hyvä sossu ja poliisi)

    Sehän nyt on ollut tiedossa jo pitkään että poliisit saa tehdä mitä vaan eikä siihen puututa. Sen sijaan ihmettelen hoitajan toimintaa. Mistä syystä alkoi penkoa tavaroita ja repi vielä jonkun rasian auki vaikka sisältö ei millään tavalla hänelle kuulu?
  13. M

    Oli siinäkin lastenhoitaja :O

    Eikös se hoitaja saanutkin syytteen perättömästä ilmiannosta jos oikein luin uutisista ?

Yhteistyössä