Uskallanko alkaa vakavaan suhteeseen?

  • Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti
"apua"
Olen seurustellut nyt 8kk miehen kanssa joka nyt tunnusti minulle että on ollut vuoden kuivilla, oli sekakäyttäjä.
Mietin miksi nyt vasta tunnusti minulle tämän eikä heti suhteemme alussa.
Nyt kuitenkin olemme puhuneet jos etsisimme asunnon johon muuttasimme yhdessä.
Mies asuu solu asunnossa ja minä hyvin pienessä kaksiossa lapsen kanssa.
Lapsikin pitää miehestä ja mies on aivan ihana ja huomioi aina lapseni.
Pelottaa vain jos mies ratkeaa käyttämään jotain ja minulla on kuitenkin tuo lapsikin tässä.
 
"Anna"
Miten miehellä muu elämä? Onko töitä, koulutusta, millainen kaveripiiri? Mitä, jos elämässä tulee vastoinkäymisiä, miten selviää niistä? Onko peruselämäntaidot kunnossa? Realistinen ihminen?
 
"apua"
Kavereita ei paljon ole ja muutma on vähän miten sen nyt sanoisin, laitapuolen tallustaja ja mies koettaa näitä kannustaa jättämään aineet.
Välillä miestä masentaa kun ei ole kavereita mutta muuten on ihan pirteä ja käy terapiassa.
Töitä ei ole ja opiskelemaan ei päässyt joten työttömänä edelleen on.
 
Huom harmaana
Olen pahoillani, mutta itse en kahta kertaa miettisi asunnon ostamista miehen kanssa, joka on ex-sekakäyttäjä, työtön, asuu solukämpässä ja jolla on kavereina laitapuolen kulkijoita.
Mutta that's just me.
 
En muuttaisi yhteen ainakaan vielä. Kuivilla ollut aika vähän aikaa ja elämä vasta alkaa rullaamaan (jos alkaa). Ihan mahdollisesti on tehnyt parannuksen ja on hyvä mies, mutta olette tunteneet aika vähän aikaa ja pelissä on mukana lapsi.

Ymmärrän kyllä hyvin, että ei ole heti kertonut menneisyydestään, sellaisen on tapana säikyttää ihmisiä pois. Nyt kuitenkin rehellisesti kertoi ennen kuin muutitte yhteen, mikä on hyvä merkki. En pistäisi suhdetta poikki, mutta etenisin hitaasti.
 
kokemusta on
Eroaisin suhteesta heti. Minusta ei ole alkaa toiselle tarapeutuksi lapsi pelissä mukana :( Sitten se jos itse haluat viihteelle niin hyväksyykö toinen sen vai onko se juuri ratkaiseva niitti ja mies ratkeaa taas. Jatkuva pelko pysyykö toinen kuivilla, ei kiitos.

Nimimerkillä kokemusta on :(
exällä oli sekakäyttö ongelma oli terapiassa erottiin otin takaisin lupasi kunnostautua meni töihin muutaman vuoden oli kuvilla mutta sitten ratkesi takaisin :(
Jätin hänet.
 
En muuttaisi muutenkaan lapseni kanssa kenenkään miehen kanssa asumaan 8kk seurustelun jälkeen, saati sitten jos saisin tietää tuollaista. Ainakin vuoden vielä odottaisin ja katsoisin onko luotettava ja pysyykö tosiaan kuivilla.
 

Yhteistyössä