Kuinka kauan odottaisit miehen yhteydenottoa treffien jälkeen? :/

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Sunnuntaina oli treffit ja saman katon alle jäätiin yöksi, maanantaiaamuna sitten lähdettiin omille teillemme. Oli tosi ihanaa, mut vielä ei oo kuulunut miehestä mitään (hän on se osapuoli, joka on tässä ollut aktiivisempi - otti yhteyttä alunperin, ehdotti treffejä jne).

Kuinka kauan oikein odotan yhteydenottoa....?
(Jos sitä ei kuulu, niin kyllä mun on varmaan itse pakko ottaa yhteyttä, niin kivaa mulla ainakin oli.)
 
En jäisi odottelemaan. Jos todella tykkäisin tyypistä ja haluaisin ehdottomasti tavata uudelleen, laittaisin vaikka viestin jo nyt. Jos ilta/yö olisi ollut ihan ok mutten olisi mitenkään korviani myöten ihastunut, en miettisi asiaa sen kummemmin vaan mies ottaisi sitten yhteyttä jos ottaisi. Jos ei, antaisin olla.
 
"vieras"
En jäisi odottelemaan. Jos todella tykkäisin tyypistä ja haluaisin ehdottomasti tavata uudelleen, laittaisin vaikka viestin jo nyt. Jos ilta/yö olisi ollut ihan ok mutten olisi mitenkään korviani myöten ihastunut, en miettisi asiaa sen kummemmin vaan mies ottaisi sitten yhteyttä jos ottaisi. Jos ei, antaisin olla.
Myönnettävä kai se on, että olen kyllä korviani myöten ihastunut kyseiseen tyyppiin. :D
 
"vieras"
Periaatteessa voisin toki ottaa yhteyttä, mutta tuntuu, että silloin en saisi selville, onko mies ihan oikeasti kiinnostunut minusta. En luota häneen ihan täysin, hän on aika hiljattain eronnut ja olen kuullut hänen edesottamuksistaan vähemmän mairittelevia juttuja. Itse taas olen ollut pitkään sinkku ja todellakin haluaisin parisuhteeseen hänen kanssaan... Tuntuu siis, että mies on tässä niskan päällä.
 
Huom harmaana
Tänään on keskiviikko...
Jos et ole kahteen päivään mitään kuullut, niin on se aika outoa käytöstä. Ei varmaankaan ole kovin kiinnostunut.
Pistä viesti ja testaa.
 
Tota noin...
[QUOTE="vieras";24945414]Periaatteessa voisin toki ottaa yhteyttä, mutta tuntuu, että silloin en saisi selville, onko mies ihan oikeasti kiinnostunut minusta. En luota häneen ihan täysin, hän on aika hiljattain eronnut ja olen kuullut hänen edesottamuksistaan vähemmän mairittelevia juttuja. Itse taas olen ollut pitkään sinkku ja todellakin haluaisin parisuhteeseen hänen kanssaan... Tuntuu siis, että mies on tässä niskan päällä.[/QUOTE]

Jos haluat pitkään parisuhteeseen, niin miksi heti eka yö yhteinen?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24945491]En usko pihtaamisen voimaan. Ainakaan aiemmissa parisuhteissani aikaisin aloitettu seksi ei ole estänyt parisuhteen syntymistä, pikemminkin päin vastoin, kun fyysinen yhteys on löytynyt heti.[/QUOTE]

Et usko pihtaamisen voimaan vaikka olet sinkku ja tälläkin kertaa sut lempattiin pihalle kuin märkä lapanen...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24945523]Et usko pihtaamisen voimaan vaikka olet sinkku ja tälläkin kertaa sut lempattiin pihalle kuin märkä lapanen...[/QUOTE]

Tähän asti olen kyllä ollut sinkku ihan omasta tahdostani. ;)
 
Tota noin...
[QUOTE="vieras";24945491]En usko pihtaamisen voimaan. Ainakaan aiemmissa parisuhteissani aikaisin aloitettu seksi ei ole estänyt parisuhteen syntymistä, pikemminkin päin vastoin, kun fyysinen yhteys on löytynyt heti.[/QUOTE]

Parit treffit ennen yhteistä yötä ei ole pihtaamista. Se on ainoastaan järkevää. Ei kannata ostaa sikaa säkissä.
 
Huom harmaana
[QUOTE="vieras";24945543]Jos molemmat haluavat seksiä, niin en tajua, mitä väärää sen harrastamisessa olisi. :)[/QUOTE]

Juu ei siinä mitään väärää olekaan mutta ei se ole myöskään pihtaamista, jos ei heti ekoilla treffeillä suostu sänkyyn. Sanoisin että se on ennemminkin järkevää. Saattaa sitten tulla ne toisetkin treffit kun ei ole niin helppo. Jos siis parisuhteeseen haluaa, ei vaan yhden illan juttua.
 
"vieras"
Juu ei siinä mitään väärää olekaan mutta ei se ole myöskään pihtaamista, jos ei heti ekoilla treffeillä suostu sänkyyn. Sanoisin että se on ennemminkin järkevää. Saattaa sitten tulla ne toisetkin treffit kun ei ole niin helppo. Jos siis parisuhteeseen haluaa, ei vaan yhden illan juttua.
No, nyt on joka tapauksessa jo myöhäistä katua. :/
Jos miehestä ei kuulu mitään, milloin ja millaisella viestillä mun kannattais lähestyä häntä? Kysynkö suoraan että haluaako hän nähdä mua vielä vai ei, vai ehdotanko uusia treffejä ja katson miten suhtautuu? Epävarmuudessa en haluaisi elää, eli jos hänestä ei kuulu mitään, niin otan kyllä yhteyttä ihan vaikka vaan varmistaakseni asian...
 
"tii-"
Jos mies on aikaisemmin tehnyt aloitteita, niin mitä jos hän nyt odottaa sinun aloitettasi? Pistäisin jonkun "Miten viikko on lähtenyt käyntiin?" -tyylisen viestin ja odottaisin vastausta.
 
"tii-"
[QUOTE="tii-";24945721]Jos mies on aikaisemmin tehnyt aloitteita, niin mitä jos hän nyt odottaa sinun aloitettasi? Pistäisin jonkun "Miten viikko on lähtenyt käyntiin?" -tyylisen viestin ja odottaisin vastausta.[/QUOTE]
Jos vastaus olisi positiivinen, ehdottaisin näkemistä vaikka vkoloppuna. Jos mies kieltäytyy eikä ehdota mitään muutakaan päivää, niin päättelisin ettei kiinnosta.
 
Huom harmaana
[QUOTE="vieras";24945703]No, nyt on joka tapauksessa jo myöhäistä katua. :/
Jos miehestä ei kuulu mitään, milloin ja millaisella viestillä mun kannattais lähestyä häntä? Kysynkö suoraan että haluaako hän nähdä mua vielä vai ei, vai ehdotanko uusia treffejä ja katson miten suhtautuu? Epävarmuudessa en haluaisi elää, eli jos hänestä ei kuulu mitään, niin otan kyllä yhteyttä ihan vaikka vaan varmistaakseni asian...[/QUOTE]

Pistä ihan vaan että
"oli tosi kivaa viimeksi. Haluatko tavata uudemman kerran? Jos haluat, ehdota aikaa ja paikkaa" tai jotain tuollaista.
Et kuulosta ripustautuvalta mutta saat selvyyden. Reippaasti vaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Maui
ehdotus
[QUOTE="vieras";24945703]No, nyt on joka tapauksessa jo myöhäistä katua. :/
Jos miehestä ei kuulu mitään, milloin ja millaisella viestillä mun kannattais lähestyä häntä? Kysynkö suoraan että haluaako hän nähdä mua vielä vai ei, vai ehdotanko uusia treffejä ja katson miten suhtautuu? Epävarmuudessa en haluaisi elää, eli jos hänestä ei kuulu mitään, niin otan kyllä yhteyttä ihan vaikka vaan varmistaakseni asian...[/QUOTE]

Kysyt suoraan:" Haluatko pillua?"
 
No, mä olin myös korviani myöten rakastunut exääni ensimmäisen yhteisen yön ja yhteensä kaksien treffien jälkeen joten sinä aamuna kun oltiin yhteinen yö vietetty laitoin heti viestin hänelle kotimatkalla että oli kivaa ja haluaisiko tavata uudestaan. En oikeasti osaa sanoa olisinko koskaan enää kuullut tyypistä ilman tätä mutta kolme vuotta oltiin yhdessä :)
 

Yhteistyössä