Hakutulokset

  1. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Höh. Tänne saa päivittää kp 1/34-90, yk 2. Ei kyllä sinänsä tullut mitenkään puskista, sillä ihan selkeät pms-oireet olleet päällä koko viikon. Hillitön makeannälkä, ilmavaivat, pahantuulisuus ja kuivat paikat. Vähän pettynyt olo, kun jotenkin ehti toivoa, että toinenkin raskaus alkaisi ekasta...
  2. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Minullakin tuli heti kiinnittymisvuoto mieleen Nöhvin kirjoituksesta, pidetään peukkuja! :) Tänään päivällä tuntui kyllä ihan selkeästi oikeassa munasarjassa ovismaista nipistelyä, mutta en tiedä mitä se nyt sitten oikein oli. Kaiken varalta kellistin tuon miehen niin onpahan ainakin simpat...
  3. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Ovisvuodosta ei kyllä ole kokemusta - tai no mistä sitä tietää, synnytyksen jälkeen on ollut muutamia kertoja aivan kummallista päivän tai parin kestänyttä tuhruvuotoa jota ei ole tullut kuin pyyhkiessä paperiin. Tällaisia ei ennen raskautta ollut ikinä. Liekö näihin ihmekiertoihin vaikuttanut...
  4. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Heipsan! Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija. Perheestä löytyy mies ja kolmevuotias poitsu (8/08) ja nyt kuumeillaan kovasti pikkukakkosta! Pitkään oltiin molemmat miehen kanssa sitä mieltä, että yksi riittää, taloudellisistakin syistä kun mies on amerikasta kotoisin ja ei koskaan tiedä...
  5. S

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    tällä olis uusi pikkukakkosta kuumeileva, tällä hetkellä kylläkin vielä taustalle hipsivä 08/08 syntyneen pojan äippä! kovasti miehen kanssa muka oltiin tuossa vielä muutama kuukausi sitten sitä mieltä että meidän lapsiluku tuli tuosta yhdestä kultapalasta täyteen mutta niin sitä täällä vaan...
  6. S

    ''''''''Elomassut 2008''''''''' Maaliskuussa

    oon tullu kylllä ihan samaan tulokseen, omalta äidiltä tulee monesti vähän semmosia "miten se nyt tolleen"-kommentteja kun sillon ku minä oon vauva ollu niin on ne suositukset ollu niin erilaiset, mut oon ottanu semmosen kannan tähän vanhemmuuteen että välillä teen joitain juttuja suositusten...
  7. S

    ''''''''Elomassut 2008''''''''' Maaliskuussa

    Emeelia, kun teidän Ilona tissittelee vielä noin useasti, syökö hän pitkään aina kerralla vai ottaa vaan hörppyjä? pitäs vissiin vaan yrittää tarjota sitä tissiä useammin munki, oon jotenki yrittäny saaha sitä ruokarytmiä tasaseksi mutta ei sitä vissiin vielä tarvis, onhan tuo lapsi kuitenki...
  8. S

    ''''''''Elomassut 2008''''''''' Maaliskuussa

    hei pitkästä aikaa! miten lie oon ollu niin laiska etten oo täällä käyny ees lukemassa mut niin se routa porsaan kotiin ajaa kun on vertaistuen tarve... :ashamed: ihanaa (anteeksi) lukea että muutkin edelleen heräilevät useamman kerran yössä! meillä menee kiinteitä jo ihan miehen annoksin...
  9. S

    ^^ELOMASSUT 2008^^ tammikuussa

    meillä on kans nyt ollu ihan kauheita öitä jo jonki aikaa, meillä on kylläkin aina syöty ainaki se 3 kertaa yössä mut nyt sit poika heräilee varmaan tunnin-kahen välein ja kitisee eikä rauhotu ku tissillä, joskus syö kunnolla, joskus lutkuttaa vaan vähän aikaa. alkaa ite olla vaan niin poikki...
  10. S

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    niin joo sitä piti vielä kommentoida et mulla kans on viimeset pari-kolme viikkoa lähteny tukkaa, viikko sitte oli huippu, karvaa lähti niin paljon et nyt on hiusrajoilla tuossa edessä niin harvana hius että päänahka paistaa ja tietysti just tuossa jakauksen kohalla. nyt on onneksi vähentyny...
  11. S

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    4kk neuvola oli keskiviikkona ja 7050g, 61,5cm ja pipo 42,1cm. edelleen ollaan menty ihan täyimetyksellä ja eilen maisteltiin ekan kerran pottua ja tämä oli tulos: ajattelin ihan pikkuhiljaa maistattaa kun kuitenkin poika on noin hyvin kasvanu tissillä. heräilee kyllä tiheämpään syömään...
  12. S

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    tässä mietin että mahtoikohan tämä tiheä imuttelu nyt vihdoinkin palkita meidät molemmat:) eilen poika söi vieläki vähän normaalia tiheämmin vaikka maitomäärä tisseissä oli jo kasvanut selvästi, oli vähän känkkäränkkä ja puklas iltapäivällä oikeen semmoset limaset puklut. sitten alkuillasta tuli...
  13. S

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    mie oon kans samoilla linjoilla Poni06:en kanssa. meillä on ilmeisesti myös tiheän imun kausi menossa, ollu jo lähemmäs pari viikkoa. ensin kans ite olin ihan että mitähä kun on aina ennen melkein suihkuamalla tullu maitoa ja yhtäkkiä syöttövälit meni 2-4 tunnista korkeintaan kahteen tuntiin JA...
  14. S

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    miten sit kun tulee kiinteiden aloitus ajankohtaiseksi, miten ootte alottanu määrällisesti maistelun, yksi teelusikallinenko ensin ja montako päivää ennen ku ootte lisänny määrää? huomaa et täällä esikoinen vasta perheessä... :ashamed:
  15. S

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    mie päädyin sit kuitenki lykkäämään vellin aloitusta vielä, kattelen vielä jokusen aikaa jos tää nyt ois vaan sitä tiheää imua vielä. kuitenki poika on kasvanu hyvin niin ei sen puoleen pitäis olla hätää. viimeyönä sit nukkuki suht normaalisti taas, heräs 3, 6 ja 8 kun viimeaikoina on saattanu...
  16. S

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    eli siis mun mieshän on amerikkalainen ja sen takia etunimi ei ole suomalainen. Bayden tulee Robert Baden Powellin mukaan joka perusti Boy Scoutin eli partion aikoinaan ja mun mies on ollut partiossa ja omistaa korkeimman arvon joten on tosi iso osa hänen elämää. nimi lausutaan "Beiden", myös...
  17. S

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    heips, 3 kk neuvola takana ja kasvu oli seuraavaa: paino 6290g, vaikka terkka ei kyl ottanu vaippaa pois ja sano et noin 40g vähennetään joten ei tuo nyt varmaan ihan täysin tarkka oo mut kuitenki (3310g) pituus 59,5cm (48cm) pipo 41cm (oisko ollu 35 tai jotain syntyessä) piikin...
  18. S

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    piti tulla kertomaan että täällä kolmen kuukauden iän saavuttamisen kunniaksi Bayden päätti alkaa kierimään olohuoneen poikki! ekan kerran siis käännyttiin mahalleen kun ikää oli 2kk 2vkoa mut nyt sit tänä iltana poika jatkoki kierimistä samaan suuntaan takas selälleen ja uudestaan ja uudestaan...
  19. S

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    mutkin voi bongata facebookista, yv:llä voin kertoa nimen niin saa lisättyä:)

Yhteistyössä